Ai uitat parola?


  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,951
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Daca dimineata ramane aprins check-ul, pana se incalzeste motorul un pic, sau pana accelerezi peste 2000, ai cel putin o bujie arsa.
Se schimba la 2-3 ani sau 60.000 km.
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu se aprinde nici un Check, iar la diesel nu stiu unde sa zica ca bujiile se schimba la 60k.Pur si simplu nu vrea sa porneasca, tre sa pun contactul de 3 ori. Ce ma nedumireste este acel indicator de bujii in bord de nu se aprinde.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,951
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Intra pe IPC la Output test si da verificare "glow plug telltale" sau ceva asemanator.
Sterge erorile si vezi a doua zi daca mai apare vreuna.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Pisboy a scris: tre sa pun contactul de 3 ori.
De ce "tre" sa pui de 3 ori contactul? Ai cronometrat cit timp sunt alimentate bujiile la punerea contactului...? O sa fii surprins... La actionarea electromotorului este declansata o noua temporizare ce tine alimentate bujiile... Orice ati face,faceti-o in cunostinta de cauza!
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Pai nu o lua la prima chei nici dupa 10 sec de dat la electromotor, si nici la a doua cheie.
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Azi la 5,5 grade celsius afara nu a pornit iar, desi am lasat contactul inainte sa dau cheie. Ce poate fi ?
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Stiti cumva daca se potriveste releul de bujii de la z13dth la z19dt?
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1,7 cdti din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Pana la urma, dupa ce am citit pe aici, alte cauze ale erorii P0380 in afara de bujie arsa sau releu ar cam fi si urmatoarele:
- diferenta de 2v intre bujii
- acumulator slab
- senzor temperatura motor (personal am indoieli)
Eu, la mine, am schimbat doar bujia arsa si totul a fost ok. Dar am un amic care la 17cdti are bujiile si releul ok si totusi eroarea persista dupa ce i-am sters-o. Ce-i drept nu a masurat bujiile sa vada cat da fiecare.
Si care-i faza cu PRESENT sau NOT PRESENT langa codul de eroare. La ce se refera?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,807
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Present langa cod inseamna ca eroarea este prezenta. Not present ....iti dai seama.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1,7 cdti din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Nu prea cred. Atat timp cat imi citeste eroarea si apare si NOT PRESENT, cred ca se refera la altceva.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,081
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Not present inseamna eroare stocata care la momentul citirii nu este prezenta. E o eroare care apare intermitent sau a aparut in trecut.
Present inseamna ca eroarea este prezenta pe masina la momentul citirii.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1,7 cdti din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ok. Am inteles. Multumesc! Sunt incepator cu OP-COM.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,807
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Grija mare la butoane DJ....
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1,7 cdti din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ok, tks!
  • doggfatther

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
stiti pe cineva care se pricepe sa-mi verifice releul in zona sector 5 sau un service ok va rog , am schimbat bujiile si aceeasi pornire greoaie + eroare cand pun contactul , multumesc
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,221
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Ai facut un test de retur injectoare?Pe vremea asta nu ar trebui sa porneasca greu.
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
am avut si eu eroare bujie arsă si am inlocuit bujia nr 2. la câteva zile a aparut din nou si dupa ce m-am uitat la acea bujie înlocuită,am văzut ca nu face contact cablul cu capătul bujiei. acea mufa dacă se scoate de cateva ori,se mărește orificiul din ea si nu mai face contact cu capătul bujiei. in mod normal ea trebuie sa stea bine fixată pe bujie si nu sa se miste stanga-dreapta sau sa iasa usor in sus. am strâns putin contactul acela in mufa facand contact mult mai bine cu tija din capătul bujiei. ieri am inlocuit si celelalte 3 bujii si la fel am facut cu mufele care intra in bujii. nu se misca deloc mufa in capătul bujiei, eroarea P0380-08 nu mai apare si porneste foarte frumos acum la rece. am montat bujii Beru cod 0100226436 sau GN 041. cele înlocuite erau Bosch 0250202036. la motoarele Z19DT-DTL de 74-88kw se montează bujii scurte de 103mm. la Z19DTJ-DTH se montează bujii lungi de 109mm minim. aceste motoare au doua axe cu came si trebuie bujii mai lungi. bujiile noi au 06 Ohmi, iar cele înlocuite au 1.6 Ohmi,deci nu mai duceau mult.cea arsă de tot nu arata nicio valoare. dacă mai pot ajuta cu ceva sfaturi,poze,video, o fac cu mare drag... Drumuri bune....
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, am un opel astra h 1.9 cdti DT 120 cp aveam si am eroarea P0380(citita cu op-com) si ECN38008(la testul cu pedalele). Am schimbat bujiile, aveam bosch cu electrodul de 25 mm doua erau arse, am montat 4 bujii beru cu lungimea de 25 mm mecanicul de la opel a spus ca astea trebuie pentru motoarele DT si DTL si ca daca vreau sa pun cu electrodul de 31 de mm nu se poate ca loveste in cap piston, pana la urma masina a mers 4 ani cu bujiile de 25 mm fara eroare. Dupa schimbare am sters eroarea care a doua zi a reaparut am mai sters eroarea si a reaparut, am schimbat releul(am modelul cu albastru), am sters eroarea care tot reapare, baterie este noua (tudor de 77 Ah),senorul de temperatura este ok.
Intrebarea este ce pot sa ii mai fac ? Am citit tot acest topic am vazut ca mai sunt care au schimbat tot si fara rezultat, pana la urma ati rezolvat ? Sau le lasam asa ?😄😃
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Intrebarea pentru colegul Bunicu care am vazut ca este specialist in ale bujiilor, se potrivesc bujiile cu electrodul de 31 mm la motoarele 1.9 cdti DT 120 cp(cele in 8 valve) ? Exista vreun risc daca se monteaza bujii cu 6 mm mai lungi ?
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,221
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
GabiBU a scris:Salutare, am un opel astra h 1.9 cdti DT 120 cp aveam si am eroarea P0380(citita cu op-com) si ECN38008(la testul cu pedalele). Am schimbat bujiile, aveam bosch cu electrodul de 25 mm doua erau arse, am montat 4 bujii beru cu lungimea de 25 mm mecanicul de la opel a spus ca astea trebuie pentru motoarele DT si DTL si ca daca vreau sa pun cu electrodul de 31 de mm nu se poate ca loveste in cap piston, pana la urma masina a mers 4 ani cu bujiile de 25 mm fara eroare. Dupa schimbare am sters eroarea care a doua zi a reaparut am mai sters eroarea si a reaparut, am schimbat releul(am modelul cu albastru), am sters eroarea care tot reapare, baterie este noua (tudor de 77 Ah),senorul de temperatura este ok.
Intrebarea este ce pot sa ii mai fac ? Am citit tot acest topic am vazut ca mai sunt care au schimbat tot si fara rezultat, pana la urma ati rezolvat ? Sau le lasam asa ?😄😃
Ramine masina cu cheita aprinsa pina ce se incalzeste motorul si apoi dispare??

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata