Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
utu daca conectezi un tester eu cred ca la debitmetru nu vei avea la ralanti motor cald 28-20kg/h, de asta spun ca ai facut o alegere gresita.
Skip ads

  • utu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 1,7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
O sa merg la un tester sa vad.Multumesc pt informatii! Trebuia sa aflu informatiile aste inainte sa-l schimb.Oricum,sunt binevenite pentru ceilalti membrii clubopel.
  • utu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 1,7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ce reprezinta 28-20 kg/h?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Valoare MAF, adica debit aer aspirat la ralanti 850rpm la 88grd = 28-30kg/h
Skip ads

  • utu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 1,7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ok. multumesc mult,o sa vad la tester.Daca o sa fie valoarea intre acesti paramertrii inteleg ca e bun?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da, intre 27 si 30 este bun.
  • Mannyx

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am revenit! Smile

Am reusit intr-un final ( dupa 2 luni) sa scot mufa de la debitmetru si pot sa zic ca alta viata, alta destin .... se simte clar diferenta ... acum am 2 intrebari:

Ce se intampla daca las mufa scoasa tot timpul ? Adica in ce fel o sa-mi afecteze masina sau consumul?

Am de gand sa-mi cumpar altul oricum..... presupun ca acel cod il gasesc pe debitmetru, nu ?


PS: O sa incerc si sa-l curat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Codul este pe debitmetru.
Skip ads

  • utu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 1,7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu am circulat cu masina cu mufa de la debitmetru scoasa mai bine de doua luni(1500km) si nu sa intamplat nimic deosebit in afara de faptul ca consuma un pic mai mult.Sper sa nu aiba repercursiuni pe viitor.
  • ady_11

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1994 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut am si eu o problema am un opel omega x20se si nu mai trage calumea mi sa aprins martoru si sta aprins cand plec de la semafor trebuie turata la 3000 de ture ca sa pot pleca cu ia daca stiti de la ce este mersi
  • Agoro

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2007

  • Mesaj Privat
si eu am avut si inca am probleme cu masina (numai trage) inainte mergea groaznic, cand acceleram statea la 3000 Rpm, atunci mi-a fost infundat filtru "sport", dupa ce am schimbat a mers mai bine, dar nu destul d bine urc in a 5-a p panta cu 120 km\h si sunt nevoit din a 5-a sa ajung la a2-a turata la 60 km\h, sa fie debitmetrul ?
  • Agoro

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2007

  • Mesaj Privat
La Vectra B din '97 motorul de 1.8 benzina, ar fi ceva problema oare daca ash desface eu debitmetrul sa-l curat? trebuie sa am grija la ceva aspecte? sau il desfac din coliere si-l curat?
Skip ads

  • burlacuiulian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am si eu un opel astra g din 2003 motor 1.7 si am probleme cu el...sper sa poata sa ma ajute cineva...imi intrerupe rau de tot...nu se aprinde nici un martor in bord...am fost cu ea la test si nu apare nici o eroare..i am schimbat ieri filtrul de motorina...nuj ce sa mai fac...sper sa mi raspunda cineva..si sa mi dea o solutie...multumesc.....
  • ady_11

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1994 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ady_11 a scris:salut am si eu o problema am un opel omega x20se si nu mai trage calumea mi sa aprins martoru si sta aprins cand plec de la semafor trebuie turata la 3000 de ture ca sa pot pleca cu ia daca stiti de la ce este mersi



sa rezolvat era de la debimetru numi vine sa cred cate poate face cutiuta aia
  • Agoro

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2007

  • Mesaj Privat
super... sper si eu sa-l schimb si sa ma bucur din nou de ea...
  • brink

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut baieti,
Nu sunt prea vechi pe forum, dar am si eu o problema asemanatoare. Ideea este ca am avut ulei in vasul de expansiune, fapt datorat fisurarii racitorului de ulei, dar s-a rezolvat. Problema este ca de atunci parca nu mai trage masina cum trebuie, este mai puturoasa. Nu am nici un martor aprins pe bord, dar isi i-a turatiile mult mai greu decat inainte. Oare sa aiba vreo legatura cu ce s-a intamplat?! Multumesc! Confused
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Am avut P0100 si P0110. Una dintre astea a aparut pt ca am scos mufa de la debitmetru.
Cu mufa conectata nu am nici o eroare.
Am avut ocazia sa probez cu un alt debitmetru de pe aceleasi motor (multumesc daddy_vale).
Merge la fel ca si cu al meu, poate o idee mai bine, insa nici pe departe cum mergea cu mufa scoasa.
Inca nu sunt sigur ca debitmetrul este dus (l-am curatat cu alcool izopropilic).

Stie cineva cum se fac masuratorile debitului de aer? Care sunt valorile nominale pentru BOSCH 0281002180?
  • fla
  • *
  • 5 mesaje
  • din 19 Dec 2008
  • Astra 2000 caravan 1.7 dti
  • Bucuresti
  • fla

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 caravan 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
astrav a scris:Cum imi dau seama daca debitmetrul de aer de la masina mea nu mai functioneaza ?
ce simptome prezinta masina ?

martorul cu o masina si o cheita imi e activ permanent, motiv pt care am fost la doua teste pe computer
- primul test mi-a iesit o bujie arsa si probleme pe partea de aer
- al doile debitmetru de aer + senzorul de presiune admosferica (ce o mai fi si ala ?)
sal,eu am avut aceleasi probleme cu un astra g din 2000.....nu tragea delok si cand plekam trebuia sa turez destul de tare sa plece.....iti dai seama pt k nu trage si se infunda.....k sa verifici......scoate mufa care intra in debigmetru si mergi asa....dak trage inseamna k tre debigmetrul schimbat....asta e tot!costa de la 270..la 900 lei unu eu am luat unul ieftin dar e ok sa stii.....!bft
  • costelsava

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am astra 2.0 dti 16 valve 74 kw 101 cai an 2000. In primul rand vreau sa imi spuneti daca la varianta asta exista becul cu masinuta cu cheita in bord? pt ca la mine se aprinde check engine ( motorasul) din cand in cand dar masina nu trage de loc indiferent daca e becul aprins sau nu. Este posibil sa fi cumparat masina si cel care a avut-o sa si anulat becul? Prin zona pe la mine nu exista un service competent si asa ca am desfacut eu bordul sa ma uit daca e vreun bec ars dar este o placuta cu leduri si nu am stiut ce sa fac. Banuiesc ca trebuie verificate cu ap de masura? In al doilea rand spuneti-mi diferenta intre becul cu motoras si becul cu cheita? cand se aprinde unu si cand celalalt? ce semnifica fiecare? Banuiesc ca check engine se aprinde cand este depistata vreo eroare? Apoi banuiesc ca problema este de la debitmetru. Lamuriti-ma si pe mine ca nu inteleg. Am scos mufa si se aprinde check engine. masina merge la fel, nu trage deloc numai ca sta becul aprins continuu. Am tot citit pe forum ca daca scoti mufa la debitmetru zboara masina. Daca scot mufa Ecu nu simte ca este o problema si intra pe harta de rezerva care nu iti permite sa rulezi cu vit maxima? La mine cel putin asa se intampla de aia nu m-am lamurit ca toti de pe forfum zic ca au scos mufa si masina trage super. Asta inseamna ca e posibil sa fie altecva stricat la mine? P.S nu am posibilitatea sa ajung la un service adevarat( pe la Ploiesti sau Bucuresti) din cauza serviciului. Am fost de 2 ori la testere diferite aici in oras si la unu mi -sa spus ca am o problema la air bag-uri loool de lol imi venea sa il iau la bataie pe ala si la al doilea a siz ca e o eroare mai generala si nu stie ce sa ii faca ... vb aiurea nu prea stia sa imi explice dar nici codul de eroare nu mi l-a zis.
  • utu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 1,7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Unele masini merg mai bine cu mufa de la debitmetru scoasa insa la altele nu.Ca sa sti exact daca problema e sau nu de la debitmetru,gaseste un prieten cu o masina exact ca a ta si roaga-l sa-ti imprumute 2 minute debitmetru(se demonteaza intr-un minut cu cheie torx)si vezi daca merge mai bine. Eu cred ca debitmetru e de vina.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR