Ai uitat parola?


  • tungy

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa X14XE din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
salutare lume!am si eu o intrebare sunt nou si nu prea stiu cum functioneza toate astea.acum cateva saptamani am schimbat rulmentul pe partea stanga spate la corsa si cred ca l.am strans prea tare! :-s aveti habar careva cum se trang rulmentii pe spate daca nu ai cheie dinamometrica?
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,219
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Daca este sistemul ,,clasic,, cu acea piulita si ,,stift,, se stringe destul de tare incit sa nu se roteasca tamburul si se desafce 1/4 tura dupa care se blocheaza piulita...dar repet doar daca e sistemul clasic ..nu vreau sa induc pe nimeni in eroare!
  • tungy

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa X14XE din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
E sistemul clasic:adica piulita stift! Mersi pentru sfat!
  • ovi87

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Y16XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am cumparat recent un astra caravan 2004...dupa cativa km a inceput sa scartaie roata stanga spate.daca apas frana usor nu mai scartaie...ce ar putea fi?multumesc!
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,219
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica sistemul de frinare ...se poate sa ai ceva probleme la cilindrul receptor.
  • GianY01

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra z19cdti din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
deci pana la urma ce troncane din partea dreapta spate la vectra c ? am tras de roata nu are niciun joc , mecanicu a zis ca articulatia e ok ... a descoperit careva ceva ? (Vreau info numai de la cei cu vectra c)
  • Truckman

  • Mesaje scrise: 410
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega y22dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Buna tuturor,am un omega B diesel (ydth) din 2002 caravan,cand masina este in sarcina dar interesant nu pe directie dreapta ci doar cand fac viraj stanga sau dreapta simt din partea din spate parca pot sa si numar pasul de pinioane ca maraie si se simte si pe masinana ofi din diferentialul sau rulmentul?, acum un an am desfacut diferentialul si nu am vazut nici un semn de uzura sau ceva dus (uzat) asa ca lam montat la loc dar nici o schimbare, simptomele au ramas,rotile din spate nu au nici gram de joc! verificat la mecanic pe elevator,daca a mai avut cineva asemenea simptoma si a rezolvat situati va rog sa impartaseasca si cu mine,recent mam decis sa cumpar un diferental sh,poate de acolo este problema,sa nu uit mai nou tractezi si o rulota si mie frica sa nu raman pe drum cu masina,va multumesc
  • cine
  • Membru bebe
  • 1 mesaje
  • din 26 Nov 2014
  • Locatie: Caras-Severin
  • cine

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1.6 16 v din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Ca nou înscris in club,vreau sa va salut pe toți cei înscriși.Detin si eu un Opel vectra b 1.6 16 v an1996,am cumparato acum 2 luni si sunt destul de multumit de ea pana acum.am notat de câteva săptămâni o bătaie de tip fier pe fier in spate e insistenta când prind drum rău (de tara).sa fie oare de la bucșe?
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,

Ma confrunt si eu cu o problema de vreo saptamana incoace.

In momentul in care franez aud o bataie recurenta la roata spate dreapta. Nu e o bataie foarte puternica , eu nu mi-am dat seama pana nu mi-a spus cineva care statea in spate. Nu simt nimic in pedala iar placutele au mai putin de 10 000 de km.

S-a mai confruntat cineva cu problema asta?
  • Jesper

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare! Detin Astra J combi si am sesizat un fluierat in spate de la roti, dar care apare si apoi dispare. Dupa 20 km parcusrsi am pus mana pe jantele spate si erau incinse bine decat cele din fata unde erau calde, plus aveam si un miros ca de fier la jante. Ce sa fie oare? Mizerie pe la etrieri?..placute, discuri?

Multumesc.
  • simona1

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra X16SZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Va rog sa ma ajutati!Pornesc masina,dupa ce accelerez,cand intru in a treia,se aude un zgomot infundat,si un huruit(suna ca pompa de alimentare din peco,aia cand bagi benzina).Cu cat accelerez,se aude un huruit in ritmul accelerarii...Am senzatia ca e de la motor.Apropo,mai si trepideaza,de parca ar fi cauciucurile de pe spate, desi le-am schimbat de o saptamana. Sad Sad AQre legatura cu uleiul din cutia de viteze?tocmai citeam pe net ceva de genul......
  • blueSam

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor, am intrat si eu in randul soferilor de Opel de curand (2 luni) am cumparat un Opel astra H din 2005 si de curand a inceput sa fluere ceva la roata stanga fata ( la viteza de peste 80km/h ) care de amplifica pe zi ce trece. . . la viteza mica nu se aude nimic nici in mars nici cand franez, aveti idee ce poate fi ? sau unde as putea sa merg in Militari sa o testez ?
  • Aries

  • Mesaje scrise: 896
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu nevoie de o mic ajutor.
Zilele trecute am parcat masina pe o zona inclinata ( masina a stat cu ,,botu,, in jos,, ) , am tras frana de mana ferm si cand am revenit la masina am venit insotit de inca 3 persoane. Cand ultima persoana s-a suit in spate , brusc s-a auzit o trosnitura puternica in zona rotii spate stanga.
Pe moment am considerat ca o fi sarit ceva de la frana de mana /tambur spate pentru ca n-am slabit-o la urcarea pasagerilor dar facand o proba atunci pe loc , totul parea in regula.
Azi am demontat tambur roata spate stanga si cand tocmai constatatam ca toate sint la locul lor , atunci am observat ca din arcul spate lipseste o bucata buna ( adica cam toata zona de unde incepe sa se subtieze arcul spre capat ). Interesant este ca pe masina e putin vizibila diferenta de paralelism cu solul.
Ok , simteam nevoia sa-mi cumpar niste arcuri spate si acum am ocazia Smile dar am o nedumerire. Am vazut pe site-uri de piese auto ca sint arcuri cu acelasi diametru al sarmei de la un capat la altul si arcuri care se subtiaza spre capete asa cum am gasit si eu la mine. De care sa cumpar ? Si ce marca ?
Pentru schimbarea lor am in dotare un fel de presa confectionata de mine ( 2 bari filetate de vreo ,,fi,, 25 pe care am sudat niste gheare ( la capatul barii si pe o bucsa ce culiseaza pe bara filetata ). Intrebarea este daca e ok sa comprim arcul in presa pana il bag in lacasul lui fara sa demontez telescopul spate - sau mai sanatos e sa il demontez si sa indepartez puntea de caroserie cat pot de mult ?
Intreb asta pentru ca nu m-as chinui cu telescopul vazandu-i prinderile atat de batatorite si ruginite dar nici n-as vrea sa comprim arcul nou pana la limita lui sa-mi crape in presa si sa raman ,,Dorel,, !
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,219
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru puntea din spate nu ai nevoie de presa .rezolvi doar cu un cric si ceva cunostinte ..este foarte simplu..dai roata jos,bagi cricul sub punte,desfaci piulita de la amortizor,slabesti cricul,scoti arculvechia,la bagarea arcului nou apesi un pic puntea ,il bagi iar apoi cu cricul ridici puntea si prinzi amortizorul la loc....si gata !Piulita de la amortizor este cea din partea de jos!
  • Aries

  • Mesaje scrise: 896
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Adica tot stil Dacie 1310 , diferenta fiind ca la aia telescopul era prin interiorul arcului spiralat si la Opel nu.
,,Lenesul mai mult alearga si scumpul mai mult pagubeste,, - Smile eu vroiam ,,pe direct,, si ma gandeam sa comprim arcul in presa si sa-l demontez /montez doar ca nu stiu cat e de lung in stare libera un astfel de arc.
Cred ca atunci le voi schimba ,,clasic,, folosindu-ma de greutatea caroseriei.
Multumesc @tase.
Recomandari pentru marca arcuri ? Si tampesc cand pentru orice piesa la magazin ma intreaba ala - ce producator din cei 10 sa fie ? Shocked
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,219
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Exact...poate si mai simplu ......pentru ca arcul este separat de amortizor cum ai spus si tu!Smile))
  • Aries

  • Mesaje scrise: 896
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Si sa-mi raspund referitor la tip si marca arc spate G, hatch, 1.7dti.
Mi-am comandat 2 arcuri spate marca Lesjofors la 77 lei bucata de tipul gasit pe masina adica cu subtiere diametru sarma spre capete si ingustare circumferinta. Maine imi vin.
Chiar n-am stiut ce sa aleg- este arc spate si cu 50 lei si cu 200 !
  • Aries

  • Mesaje scrise: 896
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Sosit arcurile dar care au sosit cu putin tuning, adica n-au mai fost cele comandate ci la acelasi pret am primit cu diametrul sarmei constant. N-am inteles exact de ce dar in fine, le-am luat.
Ok, facut curaj cu o bere, afara 36 grade, conditii de schimbare zero, adica langa bloc pe locul de parcare.
Si peste toate dorinta mea arzatoare de a-l fenta pe @tase in sensul ca nu desfac nimic si lucrez doar din presa.
N-a fost sa fie ca oricat am injurat si am cautat prin casa, nu mi-am gasit presa.
Asa ca

Asa ca le-am schimbat clasic, adica cu cracanare punte cu barna de lemn. Sant incantat ca-mi sta spatele fix paralel cu solul si cu vreo 7 cm mai sus decat initial.
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,219
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Felicitari....totul are un inceput...
  • Aries

  • Mesaje scrise: 896
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Da. Multumesc @tase.
Trebuie sa recunosc ca m-a ajutat un amic ce sta la casa ( el mi-a adus barna ) - si cand i-am spus la inceput ca nu-mi gasesc presa , a cascat ochii mari si m-a intrebat : poi atunci ce facem ?
N-a fost prea incantat cand am incercat sa-l asigur ca un user de pe CO a spus ca merge si fara presa dar macar a fost dispus sa incercam . Smile

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata