Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • kikiboieru

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am un opel vectra B din 96 si azi knd l-am pornit am observat becul de la baterie aprins,am mers cu el iar cand am dat drumul la stergatoare si la faruri s-au aprins pe bord si becul de la ABS,de la motor si kilometrajul nu mai mergea aveti idee ce problema am,sa fie oare bateria? Exclamation
Skip ads

  • CORAZ

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 1.8nz 66KW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Du-te vezi la un electrician priceput...poate ai noroc si e numai cureaua dusa sau neintinsa. Sunt mai multe la alternator.....vezi la electrician. Degeaba schimbi bateria din moment ce nu ai incarcare. Dupa ce te convingi ca e rezolvata problema la alternator, vezi cu bateria ca poate e terminata si nu mai tine curent.
  • kikiboieru

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
CORAZ a scris:Du-te vezi la un electrician priceput...poate ai noroc si e numai cureaua dusa sau neintinsa. Sunt mai multe la alternator.....vezi la electrician. Degeaba schimbi bateria din moment ce nu ai incarcare. Dupa ce te convingi ca e rezolvata problema la alternator, vezi cu bateria ca poate e terminata si nu mai tine curent.

am vb cu un prieten care este mecanic la reprezentanta opel din focsani si mi-a zis k poate sa fie doar bateria descarcata,sa o pun in seara asta la incarcat si vad maine cum se prezinta...
  • kikiboieru

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
urmatoare pb a zis k poate sa fie alternatorul,va tin la curent cu problema si rezolvarea
Skip ads

  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cam slabe sperante sa fie bateria. Becul se aprinde cand nu incarca. Cred ca ai probleme cu alternatorul. Masoara bateria cu motorul oprit apoi cu motorul pornit. Cu el pornit ar trecui sa ai intre 13,5 V si 14,3 V, parca.
  • kikiboieru

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
nici eu nu prea cred k este bateria pt k porneste la sfert de cheie
  • kikiboieru

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am uitat sa precizez k nu prea fac distante mari cu masina o tin mai mult pt oras,fac maxim 25km fara intrerupere si asta o data la 2 saptamani,eu sper sa fie bateria ca un alternator am inteles k este f scump...
  • CORAZ

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 1.8nz 66KW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Pai te ajunge pe la 300 RON reparatia cu piese noi. Si de la dezmembrari / colegi forum ai sanse sa iei ceva bun . Bafta. Masoara incarcarea aia ca nu e filosofie. Uita-te pe aici pe forum. Pune bateria pe redresor , porneste masina , apronde farurile, da-i drumu la faruri , aeroterma si tot ce suge mult curent si vezi ce si cum . 14 cam acolo tre sa fie...la masurare.
Skip ads

  • kikiboieru

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am masurat bateria,daca masina nu este pornita imi indica 13v daca o pornesc si accelerez putin sare de 17v,rezulta k bateria este buna,poate sa fie carbuni,diodele sau un releu?
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Iti incarca prea tare. Puntea de diode sau releul de incarcare e de vina. Oricum, de la alternator e problema.
  • kikiboieru

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
sa sti k acelasi lucru mi-a zis un electrician,ai idee unde se gaseste releu de incarcare la opel vectra B?as vrea sa il schimb eu fara sa mai las pe cineva sa imi umble in masina
  • kikiboieru

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
ce probleme pot aparea dak merg cu masina in stadiul asta?
Skip ads

  • licumilosescu

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Iti distruge bateria, cel putin.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Puntea de diode e in alternator...treba mers la electrician...ai dus ori regulatorul de tensiune ori puntea de diode.
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
kikiboieru a scris:am masurat bateria,daca masina nu este pornita imi indica 13v daca o pornesc si accelerez putin sare de 17v,rezulta k bateria este buna,poate sa fie carbuni,diodele sau un releu?

O dioda din punte arsa, care ti-a bulit si regulatorul electronic! Asa am patit eu...la peste 2500 RPM imi "cadea" si toate indicatoarele din bord!
  • kikiboieru

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
D.M.G se pare k problema imi apare de la diode si in cele din urma mi-a stricat si regulatorul electronic o sa ma duc debea luni la un meserias sa vad dak reuseste sa o faca,dak mai aveti si alte idei va rog anuntati-ma si pe mine...
  • kikiboieru

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
este acelasi lucru regulatorul electronic cu releu de incarcare?
  • kikiboieru

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2009

  • Mesaj Privat
mai am unele probleme cu vectra mea Embarassed as putea sa le prezint tot aici,sau deranjez?Eu va multumesc pt sfaturile care le-am primit de la voi si o sa va zic cum am rezolvat problema. Shocked
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai daca nu reuseste sa rezolve...nu e meserias. Marea greutate e sa demontzi alternatorul (la unele modele)..nu sa ii schimbi puntea de diode sau regulatorul de tensiune. Nu cred ca este eficient sa schimbi o singura dioda...mai bine schimba toata puntea, ca sa fi sigur ca ai rezolvat problema.
E aceeasi Marie..regulatorul cu releul.
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
kikiboieru a scris:este acelasi lucru regulatorul electronic cu releu de incarcare?

- Da! Este acelasi lucru!
- Chiar daca numai o dioda este "dusa", se recomanda schimbarea puntii trifazate cu una noua!
- Unele regulatoare electronice se alimenteaza printr-un alt grup de diode...sa se verifice si aceastea daca exista!

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR