Ai uitat parola?


  • danezuarad

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jun 2009

Vand opel omega 2.0 16v benzina,full electric(geamuri electrice,oglinzi electrice si cu incalzire,trapa electrica,scaun sofer electric pe inaltime),ALU,ABS,dublu airbag,servo directie,central,clima,an 1994 stare impecabila,inmatriculata.tel.0728244700
  • marius1998

  • Mesaje scrise: 562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra x20xev din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2007

@danezuarad ai gresit sectiunea. Corect era sa postezi la Vand/Cumpar masina. Pretul de pornire trebuie postat obligatoriu.
Bafta la vanzare!
  • laur702

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega y25td din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jun 2009

si colegii mei de aceasta limuzina in tuata regula naveti nimeni prin garaj vreun proiector de partea dreapta?sau si de partea stanga la o adica , sau nui trebuie nimanui cel de stanga? datimi vreo ideie nu gasesc nicaieri asa ceva.
  • kosfunny

  • Mesaje scrise: 312
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Sintra din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Aug 2007

Sambata mi-am achizitionat si eu o Omega 2.5 TD din 96, sedan, dubluclimatronic. Am luat-o de la un pensionar care o avea din 2000. Acum are pe bord 120.000 km . Acum 20000 KM a spart mosul baia de ulei si a facut tot motorul la "Caprita" (cei din Bucuresti poate stiu service-ul). La achizitie probleme minore, parbriz ciobit, faruri cam opace, un stop un pic ciobit si cam atat. Bineinteles, cu binecunoscuta problema a pornirii greu la cald. In rest superinchegata. Nu bate, nu troncane, nu se aude motorul din interior. La probe nu m-am dat tare la ea ca mosu era cam disperat. Nu iesise decat o singura data din Bucuresti cu ea si nu sarise de 90-100 . Dupa achizitie am plecat la Buzau. Pe drum, constat ca masina nu trage deloc pe masura motorului. Inainte avusesem un Safrane tot de 2.5 TD dar te baga in scaune si la viteze ridicate. Am inceput sa trag de Omega sa vad top speedul.De la 120-la 130 cred ca au fost necesare vreo 10 de secunde. Uimitor de mult.Si apoi deabia a ajuns la 140 si GATA. Cand ma uit la apa, sarise de 100 fara sa ajunga in zona rosie. Am last-o la 120 si a revenit la 95 de grade , unde statuse constant pana atunci. Cu temperatura inca nu sunt ingrijorat. Ii voi spala radiatorul, voi schimba eventual si termostatul si voi mai vedea ce se intampla. Problema care ma ingrijoreaza e demarajul si viteza maxima scazuta . Turbina cred ca merge deoarece in trepte inferioare vad ca masina urca mult in ture. Sa fie din cauza ca nu s-a mers cu masina decat in oras, in regim batranesc. Proprietarul avea 78 de ani si isi luase X3. Asta e motivul vanzarii! Shocked
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega x25dt din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Oct 2007

sal. eu am scos catalizatorul in prima faza si dupa aia am verificat intercoolerul si furtunele acestuia . intercoolerul iera fisurat si l-am schimbat. si pompa de injectie trebe sa fie reglata bine (debitul si avansul ). si mai e o treaba si cu pompa de motorina din rezervor .si acum merge bine . 180 190 lejer se duce.
  • kosfunny

  • Mesaje scrise: 312
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Sintra din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Aug 2007

Daca ii scot catalizatorul trebuie facuta ulterior vreo setare la calculator?
Ce simptome sunt cand ai senzorul de turatie defect?
  • palade radu

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega x25dt din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Oct 2007

kosfunny a scris:Daca ii scot catalizatorul trebuie facuta ulterior vreo setare la calculator?
Ce simptome sunt cand ai senzorul de turatie defect?
sal . nu trebuie doar il tai cu flexul si il spargi cu un levier . dupa aia sudezi la loc si gata.cu senzorul eu nu am avut probleme .
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 749
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega Y25DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2007

Nu stiu de ce va aruncati voi sa desfaceti si sa scoateti catalizatorul. Am avut catalizatorul scos si, crede-ma, nu e nicio smecherie. Cred ca mai degraba ar trebui sa vezi debitmetru(daca a stat mult masina pe dreapta s-ar putea sa nu fie in parametri, gasesti discuitie despre cum se poate verifica), filtrul de aer nou, sa verifici daca ai vreun furtunas de vacuum sarit sau plesnit.
In legatura cu temperatura...vezi ca poate trebuie curatate radiatoarele pe exterior. Am patit-o si eu. Am dat jos bara, grilajele din fata ventilatoarelor, am suflat cu aer foarte bine. Trebuie sa o urci pe o rampa si sa sufli obligatoriu si pe sub radiatoare, intre ele. Eu am scos 2 farase de noroi de acolo si acum nu mai am probleme cu racirea. Lasa catalizatorul in pace, nu fa o prostie de care sa-ti para rau mai tarziu. Iti spun, masina mea trage mai bine acum, cu catalizator, decat atunci cand aveam catalizatorul gol, fara ceramica.

Eu cred totusi ca problema este debitmetrul(scoate putin mufa, asigur-o sa nu intre pe la vreo curea si incearca sa vezi daca se schimba ceva in forta masinii).
  • laur702

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega y25td din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jun 2009

am mai vorbit chestia asta cu catalizatorul , ai mai zis ca nu avea efect la tine , dar la a nuastre are mare efect , acuma or mai fi si doi trei mai putin norocosi la care nu are efect , dar in general cine si la dat jos nu lar mai pune , am 7 turbodiesele in familie si la tuate leam dat jos si tuate merg de rup acum , puate cu unul nou din magazin acum pus puate nu-l simte dar atata timp cat masinile nuastre au de la 100-200 de mii de km in sus aia inseamna ceva gaze si fum si automat se infunda mai mult si prea repede , nu ati observat ca motorul simte numai cand anulezi supapa egr merge de rupe fara ea sau filtru de aier murdar deja il simtim apai catalizatorul care este ca si un fagure . acum face fiecare cum crede eu nam dat idei si nici nu iau ideile altora sa fie fara suparare ,astai parerea mea si a celor care lau dat jos si nu lar mai pune la loc .bafta tuturor .
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 749
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega Y25DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2007

Eu am spus ceea ce cred...face fiecare cum gandeste. Insa e bine sa cunosti o problema sub cat mai multe aspecte, sa nu iei decizii in graba si in urma unui impuls de moment sa strici o componenta care costa destul de mult, culmea, platind si bani sa o faci.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega y25td din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jun 2009

normal normal asta asai , si de exzemplu tu la egr ai unblat? si la ala este la fel ori cu el ori fara el merge bine? eu si tot asa alti si pe ala il simtim cand este sau nu .
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 749
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega Y25DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2007

La mine e putin diferita problema. EGR-ul meu deschide si inchide cateva clapete metalice aflate in galeria de admisie. Ar trebui sa scot elimin EGR-ul si sa opresc furtunasul de vacuum. Nu am facut asta. Am verificat EGR-ul, l-am curatat, e totul ok. Nu vreau sa schimb nimic din cum merge acum masina. Imi ajung 150 de cai. Si asa nu ii pot folosi pe toti...daca dau pe modul sport ajung la 100 km/ora putin peste 11 secunde. Cred ca e destul de bine.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2200 din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Dec 2007

salutare
pai cum poti sa scoti egr-ul la omega facelift?acela are legatura cu turbina!la mine e mecanica,am scoso,am curatato din mare dar nici o diferenta...
referitor la catalizator nu este chiar asa cum zice-ti voi!
odata 'castrat' nu va functiona in parametri normali,consum putin ridicat,si evident fumul..care la rar va arata o norma mai mare!dupa cate am inteles e din ceramica,si cam costa pe nou sa il cumperi!
daca masina nu prea trage de obicei vine de la o turbina obosita!turbinele garette nu sunt cele mai reusite..in schimb se pot reconditiona
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 749
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega Y25DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2007

asta si spuneam...EGr-ul meu face prea multe, nici vorba sa il elimin. Nici nu vad rostul eliminarii nici a lui si nici a catalizatorului. Un catalizator nou e peste 3000 ron. Asa ca...
  • laur702

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega y25td din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jun 2009

pana la urma urmei tuate astea se sparg in chiuloasa, de ce? pai supapa egr lasa calamina sa intre in motor , adica i punem filtre de aer curate si le verificam des dar i dam calamina cat se puate de murdara care ajunge si ramane unde? in supape , apoi ele in timp incep sa , nu mai inchida bine si se pierde putere , mersul rotund , pornirea etc . Catalizatorul ce face filtreaza duar fumul fortand putin sau puate putin mai mult turbina care logic pica la un momendat ,oare de ce toti schimbam turbinele asa des chiar daca bagam cele mai scumpe si bune uleiuri, fara tobe ati vazut cum merge ori care masina performante maxime aiai treaba si cu catalizatorul , si apropo costa 200-300-maxim400lei unul nou din magazin nu3000, pretul ala nu este cel real , totul a inceput prin anii 90-92 supape egr si catalizatuare rezultatul este ca fabricantul sia scos norma de poluare inpusa pe atunci dar motuarele nu mai tin chiuluasele in timp . deci care dintre noi pe langa faptul ca este soferul masini sale tot el este si un bun mecanic si da singur seama de ce spun eu duar printr-o sinpla curatare a galeriei de admisie si a egr-ului ,sau daca are chiuloasa vreo data jos si o analizeaza , adica zicem ca-i dam aer curat motorului prin inlocuirea filtrului de aer dar i bagam cu japca fum si calamina fierbinte , la fel si cu catalizatorul . Fabricantul nu a fost interesat prea mult de durabilitatea motorului , cel mai mult a fost de normele de poluare , dece motuarele td si tdi de pana in ani 90 mergeau fara nici o reparatie si 700.000km si cele de acum sau de dupa ani 92 in sus abia daca ajung la 400.000 si deja trebe facute . asa ca una este sa protejezi motorul pe dinafar si alta este sal protejezi si pe dinauntru . la fel si cu uleiul , de ce este asa negru si vai de el cand il scuatem la 15-20 de mii? si mai acum o vreme la niste masini ceva mai clasice alt ulei mult mai ieftin la 15-20mii inca arata bine puate chiar mai mergea , ganditi si voi unele treburi chiar daca nu le si aplicati .
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2200 din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Dec 2007

laur
catalizator si toba finala sunt 2 lucruri diferite,ai scris o compunere mare,
intrebarea mea este cum poti vedea o chiuloasa fisurata cu ochiul liber?asta chiar nu pot so cred!
2-orice motor dupa anumiti km/rulaj-300mii apar probleme,dar asta nu inseamna ca tre sa scoatem valva egr.sau catalizatorul
Laur-atata timp cat intretii o masina,ai dai ulei bun,schimb filtre,etc teoretic prelungesti viata masinii respective!
asta inseamna la nemti -d3 peste euro 2 sau d4 peste euro2 benzinar!
  • laur702

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega y25td din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jun 2009

nu mam referit la nimic din ce spui tu , si de chiuloasa fisurata nici nu am pomenit eu spuneam de alceva dar in fine , nu vad vreo legatura intre o chiuloasa fisurata si calamina , dar puate i posibil la tine . si din ce am spus eu nu inseamna de loc ca ar trebui scuase valva egr sau catalizatorul , eu am spus duar cum functioneaza ele si consecintele lor nici de cum datile jos , nam spus si nu voi spune vreodata asta.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega y25td din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jun 2009

iar la faza cu catalizatorul tot ce ai vrut tu ai inteles , pentru a te lamuri mai bine cu poze reale si concluzi date de oameni platiti pentru a testa astea doua lucruri fati un cont pe ford sa vezi acolo subiecte cutremuratoare cu adevarat poze reale si multe treburi cum si de ce au ajuns aici si mai departe .Eu ce spun nu spun ca asa cred eu car fi mai bine , am multe motive credema sa spun astea simtite pe buzunarul meu si pe masinile mele pe vremea cand eu nici nu aveam net sa ma documentez , deci nare rost sa ne mai intindem mai departe cu vorba fara sa fim cu documentatia la zii , am postat prin acest subiect ca am vazut doua raspunsuri care nu isi vad intelesul sau rostul de aceia am tinut sa va contrazic ne priceperea cu ideia de a intelege cum sta treaba nici de cum sa dea cineva ceva jos sau sa vada cineva ceva .
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 749
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega Y25DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2007

Ce stiam eu despre catalizatoare este ca fagurele din acestea este imbogatit cu metale rare, acolo nu filtreaza doar fumul, acolo are loc un proces chimic. Dar atatadiscutie pentru ce...Scoteti-va catalizatoarele, goliti si tobele de site, scoateti-va si egr-ul.
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 290
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega Y25DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2008

Chiar se poate da asa de usor inapoi km?
Si nici nu se cunoaste?
Eu m-as mira.
Exista un tutorial unde arata cum?

Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata