Ai uitat parola?


  • berbecul

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa nu stiu din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
jos in dreapta la pasager , linga calculator , este unu mov , si siguranta pe pompa 26 parca nu mai stiu exact , uitate pe capac
  • pisic88

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa C12NZ din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
desi raspuns mai tarziu, in acest topic, am rezolvat problema. eu am facut modificarile la instalatia electrica, am schimbat-o defapt.
nu ii mai dadea benzina pentru ca nu era montat imobilizatorul. instalatia noua nu avea firele trase pt imo si ecu ii taia benzina dupa ce ii puneam contactul.
  • ionutz89

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa x10xe din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut..cineva sa ma ajute si pe mine va rog..am un corsa b din 98 x10xe si numai porneste am pus.o pe opcom si mi.au aparut urmatoarele coduri.. P0120 ..P1405..si P0100 la toate tensiune prea mare .ce.i pot face?
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru inceput caratati EGR-ul si clapeta acceleratie. Scanteie este? benzina vine la injectoare?
  • ionutz89

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa x10xe din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut..are scanteie puternica si benzina da prea multa. Nu stiu ce sa.i mai fac.doar i.am schimbat senzorul turatii arbore motor(nou)
  • ionutz89

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa x10xe din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Banui senzorul pozitie clapeta...mi.a zis un nene ca ala tre sa dea un curent de 5 volti sau ceva de genu..n.am gasit nici pe forum discutie despre aceasta problema.bag opcomul si imi zice ca piesele cu erori sunt prezente dar la fiecare in drept scrie tensiune prea mare
  • ionutz89

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa x10xe din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Astăzi am pornit corsa pt putin timp.s.a oprit si nu a mai pornit. In schimb am pus opcomul am dat valori reale cu contactul pus .in dreptul rândului unde scria releu pompa combustibil scria 12 volți inactiv, când dadeam la automat scria 0 volti activ..sa fie oare releul ars? Normal ar trebui sa scrie 12 volti activ când dau la automat? Corsa b X10XE .cineva ma poate sfătui va rog.multumesc
  • DmBogdan

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut baieti ! Am un opel corsa B motor de 1.0 benzina din anul 2000, care se opreste in mers. S-a oprit in Busteni, motiv pt care un mecanic din Busteni mi-a spus ca e vorba de pompa de benzina. Am schimbat pompa de benzina, filtrul de benzina si bujiile. Din nou acelasi lucru. se opreste in mers. Sunt inca pe drum de la Busteni la Bucuresti si merg vreo 10-15 minute, se incalzeste motorul (sau mai stiu eu ce ii vine)si se opreste iar. Mecanicul a venit si mi-a spus ca nu se alimenteaza pompa de benzina pentru ca are un scrut-circuit pe undeva.

Mi-a legat pompa de benzina direct la bricheta masinii, dar inca face probleme si inca se opreste in mers. Acum, urmatoarea lui idee este bobina de inductie. Nu am de gand sa il mai ascult, asa ca va cer ajutorul voua (probabil trebuia sa fac asta de la bun inceput).

Sper sa ajung incet incet pana maine dimineata cu masina in Bucuresti. Acum, intrebarea este, ma poate ajuta cineva in Bucuresti, sa ii dam de cap ?

Atasat numarul meu de telefon, poate ma ajuta cineva care vede mesajul. 0724.773.064.

Va multumesc tuturor.
Bogdan
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Ceva martor(bec)aprins in bord? Simtomele duc spre senzorul de vibrochen.
  • DmBogdan

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Bună dimineața. Niciun bec aprins, în afara de cel de la airbag (dar presupun ca nu are nicio legatura). Ma apuc de studiat, sa vad ce face acest senzor.

Ceea ce am observat aseară, tractand-o, a fost ca în momentul în care temperatura motorului ajunge aproape de 90 grade, se oprește. Oare are vreo relevanta ?

Mulțumesc,
Bogdan
  • DmBogdan

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. la sfatul colegului mariustintea am inceput sa caut info despre senzon vibrochen. Asa am aflat de testul pseudo-agrafa. Insa se pare ca eu nu il pot face, pentru ca nu am martorul acela, "masina cu cheita", in bord. In principiu am aflat in ultimele ore ca poate fi vorba ori de un senzor de cateva sute de lei ori distributia sarita. Ceea ce pare mai grav.

Acum, am pornit masina de curiozitate. Se pare ca nu se mai opreste nici macar cu cheia scoasa din contact. Oare are legatura cu defectiunea sau cu faptul ca "mecanicul" mi-a legat pompa de benzina direct la bricheta ?

Multumesc,
Bogdan
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Daca nu poti face testul, cel mai bine pune un tester pe masina, te scuteste de alte cheltuieli. Scoate improvizatia aceea ca poate mai dai si de alte necazuri, daca era baiat destept acel mecanic sunta releul pompei fara a alimenta pompa din alta parte. Pot fi multiple cauze asa ca singura solutie este testerul
  • DmBogdan

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
EDS Service ma poate programa saptamana viitoare, insa trebuie sa imi rezerv cateva ore noaptea sa duc masina pana acolo (cand ajunge lao temperatura se opreste motorul si trebuie sa stau sa se raceasca). Imi poate recomanda cineva un domn care se poate deplasa la masina, pt test ?

Mariustintea, iti multumesc foarte mult pentru ajutor si implicare !

Bogdan
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,468
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Martor pentru citirea codurilor de eroare trebuie sa ai. Poate s-a ars becul. Eu am si la Cosa din semnatura si am avut si la Corsa B din 93. Nu stiu exact care metoda trebuie sa o folosesti la varianta din 2000. Ori testul cu agrafa, ori cel cu Pseudo-agrafa.
  • DmBogdan

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Astăzi voi pune un tester pe mașină. Voi scrie aici ce rezultat voi obține. În principiu, toată lumea bănuiește senzorul de pe vibrochen. Sper sa fie doar atât.
Cat despre bec, cred ca ai dreptate. Acum realizez ca nu l am văzut niciodată de aproape 2 ani de când am mașina. Cred ca a fost stins intenționat de vânzător, ca sa nu îl vad aprins. Voi investiga și partea asta.
Mulțumesc tuturor
  • DmBogdan

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Prezint mai jos rezultatul de la tester:

- debitmetru. Primește constat 1.1 v sau amperi (habar n am unitatea de masura). Înțelegerea mea a fost ca trebuie sa varieze cumva aceasta cifra la accelerare decelerare. Al meu sta pe loc la 1.1. Credeți ca e din cauza debitmetrului fizic sau a vreunui cablaj pana la el ?

- egr. Domnul cu tester ul a vrut sa facă un test pt egr de pe softul pe care îl avea și se pare ca nu a putut. Probabil e blocat complet egr ul. După părerea voastră mai are sens sa îl curat? Își mai revine ?

- senzor vibrochen. Bosch preț 155 RON plus transport la Auto karma plus manopera pe undeva. Asta dacă nu îl fac într un service unde e 200 ron. Montaj senzor și curat egr=150 RON. Vi se pare mult ?
- bec lipsa check engine. (Se pare ca mașina avea probleme de când am cumpărat-o,altfel nu vad de ce l ar scoate cineva)

Următorul lucru supărător este ca atunci când ajunge la o temperatura de 80 90 grade, la o scurta apăsare a accelerației, se ingana și nu se accelerează și ar cam vrea sa se oprească. După 3 4 secunde de accelerare la fund, urca în turații.

Credeți ca e de la senzor vibrochen sau oricare din celelalte 2 erori ample ?

Mulțumesc,
Bogdan
  • DmBogdan

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Incredibil ce oameni săritori și drăguți. Ionuț din Ialomița m-a sunat să-mi povestească faptul ca și lui i s -a întâmplat sa i se oprească mașină când ajungea la o temperatura anume și mi-a confirmat ca după schimbarea senzorului de vibrochen probleme au luat sfârșit. Îți mulțumesc și pe aceasta cale,încă o data, Ionuț!

Rămâne sa îmi mai spuneți voi, dacă știți și puteți, detalii despre celelalte puncte atinse în postul anterior.
Mulțumesc,
Bogdan
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,848
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Recapitulam:
systemNameOrEngineType: X10XE

Total number of fault codes: 5
P0100 - Mass Air Flow Sensor Voltage Low
(02) - Present
- tensiune constanta 1,01 V, indiferent de turatie; in TIS, la relanti plaja e 1,4 - 1,8 V;
P1405 - EGR Valve Feedb. Incorrect Signal
(0Cool - Present
- EGR blocat in 0%;
P0650 - Check Light Open Circuit
(04) - Present
- bec lipsa;
P0505 - Idle Air Control Blocked
(00) - Not present
- eroarea s-a sters si nu a mai aparut pe timpul testului;
P0335 - Incorrect RPM Signal - cauza opririi motorului la temp. de lucru.
(0Cool - Not present
  • DmBogdan

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțumesc Iulian!
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,468
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Raspund doar la partea cu EGR-ul. Merita curatat. E o operatie simpla si ai sanse sa o rezolvi. Salvezi niste bani.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata