Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • deleted-51389

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Consumul la astra 88Kw GTC model 2005 motor 16v 1L/h cu motorul rece, cu motorul cald in jur de 0.3-0.4L/h BC2 4200km consum de 7.8 ( combinat afara/oras ) BC1 860km consum de 8.2 ( numai oras ! )
Skip ads

  • cristisan55

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Cand este frig afara imi ia 0,9 pana la 1,1 dupa ce se incalzeste mai scade pana la 0,5. Atentie la consumatori!
  • aaurel1an

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am o problema similara. Consum prea mare la relanti... undeva peste 1.5 pana pe la 1.8. Ma gandesc acum la termostat... dar cum imi dau seama ca e de blocat sau nu?
  • TwinsFather

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salutare,


eu am schimbat de toate, termostat, curatat tot ce puteam, am facut teste....
concluzie...asa ii place consumul..la relanti 1.2, 1.4

cansum mediu in Bucuresti 9.1 sau chiar mai mult..
eu am renuntat..bine ca au scumpit astia motorina...
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
TwinsFather a scris:salutare,


eu am schimbat de toate, termostat, curatat tot ce puteam, am facut teste....
concluzie...asa ii place consumul..la relanti 1.2, 1.4

cansum mediu in Bucuresti 9.1 sau chiar mai mult..
eu am renuntat..bine ca au scumpit astia motorina...
e foarte mare consumul ,cu termostatul blocat pe deschis, cind era frig aveam la relanti cu motorul cald 0,7 iar acum cind e cald afara am 0,5-0,6l
  • TwinsFather

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Stiu ca este f mare...dar ce sa mai fac...ca am cautat peste tot!
Totul pare ok si totusi consuma...
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
si la mine acelas consum: 1.1 - 1.2 la relantiu cu toti consumatorii opriti. am impresia ca la moatoarele de 1.9 cdti (z19dth) asta e consumul normal
  • ravas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2009 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:si la mine acelas consum: 1.1 - 1.2 la relantiu cu toti consumatorii opriti. am impresia ca la moatoarele de 1.9 cdti (z19dth) asta e consumul normal



La mine la 1,9 CDTI (Z19DT) consumul la relanti cand e motorul cald este de 0,9, dar eu am filtru de particule. Sa fie si filtrul de particule o cauza pentru consumul marit? La mine cand e motorul rece si e frig afara consumul la relanti pleaca de la 2,6l/h si in cativa km scade la 0,9l/h.
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
la tine nu stiu de ce iti arata consumul asa mare la rece. la mine cand e cald am consum intre 0.9 - 1.2 iar cand e motorul rece am intre 1.2 - 1.4.
  • ravas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2009 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:la tine nu stiu de ce iti arata consumul asa mare la rece. la mine cand e cald am consum intre 0.9 - 1.2 iar cand e motorul rece am intre 1.2 - 1.4.



Azi a plecat de la 1,8 l/h si in 3 km a ajuns la 0,9l/h. Am fost cu masina la Maiandrei si a zis ca e un consum normal si ca masina nu are nimic, dar a zis sa-i curat EGR-ul, iar cand l-am desfacut am vazut ca era curat. La 100 de km/h imi consuma 5,3%.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
si eu trebuie sa-i trag o curatare ca am o problema si anume masina nu mai trage sub nici o forma pana in 2000 RPM. in legatura cu consumul.. la 100 km/h in treapata 6 am intre 4.5 - 4.8( depinde de drum, de cum bate vantul...) cu clima data drumu. la 140 km/h in tr 6 am intre 5.1 - 5.5. la 180 km/h in tr 6 am 7,4 - 7,8 iar la 230 km/h am 14,7. Embarassed
  • ravas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2009 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:si eu trebuie sa-i trag o curatare ca am o problema si anume masina nu mai trage sub nici o forma pana in 2000 RPM. in legatura cu consumul.. la 100 km/h in treapata 6 am intre 4.5 - 4.8( depinde de drum, de cum bate vantul...) cu clima data drumu. la 140 km/h in tr 6 am intre 5.1 - 5.5. la 180 km/h in tr 6 am 7,4 - 7,8 iar la 230 km/h am 14,7. Embarassed



Clar, la mine consuma mai mult, la 140 de km/h are 6,4 fara clima. Nu stiu ce sa-i fac, pentru ca Maiandrei a zis ca e totul normal! Sau o sa ma mai duc si la alt service!
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu am zis ca e normal consumul, ci doar ca nu am gasit nimic in neregula. Si probabil am recomandat o verificare a injectoarelor pe banc (Endor Diesel Buzau).

La 1.9 CDTI am vazut valori intre 0.3 si 0.9 fara ceva suspect.
Normal consider ca este 0.5-0.6.
La cei cu 0.3-0.4 tare am impresia ca vor vedea un consum mai mare la o verificare plin-plin.
La cei cu 0.8-0.9, nu stiu. Dar nu ar strica o verificare plin-plin.
  • jane

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
y 20 dth- ul meu consuma mult atunci cand am o perioada mare de mers numai in oras, dupa ce fac un drum de cel putin 500 km in tara, motorul isi da drumul si atunci isi revine consumul la normal.
Exemplu: merg aproximativ 300 km in provincie si am consum stabilit de 7%, la intoarcere dupa inca 300 km, mi se stabileste un consum de 6%, iar in oras timp de o luna am un consum de 8%, peste o luna consumul creste ajungand si la 11%. (viteza de deplasare = legala, cu mici exceptii)
Concluzia: motoarele diesel sunt facute pentru distante si turatii mari, nu pentru orasele noastre unde o cursa este fractionata sistematic prin treceri de pietoni, intersectii , etc.
  • yangzi

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mai nou am probleme cu motorul (Z19dth), are consum de 1,2 - 1.4 la relanti (0,380 ml/s) fluctuaza turatia si merge parca ar fi in trei cilindri. Cand incep sa accelerez trepideaza si mai tare pana la 1200 ture, de unde apoi merge bine.
La turatii mari merge bine, are putere. Am luat ceva solutie de curatat injectoare (care se pune in carburant), l-am fugarit un pic, de tras trage bine, dar problema la relanti ramane. Are 46000 km, an de fabricatie 2008, fara filtru de particule. Filtre si ulei schimbat de 2000 km.
M-am programat la o verificare si curatare EGR. Avea eroarea P0400. Dupa curatirea EGR, problema aramas, dar fara cod de eroare. Consumul a mai scazut un pic (0,320 ml/s), dar trepidatiile la turatii mici si fluctuatia consumului a ramas.
Pe calc apare o diferenta intre fluxul de aer calculat (27 kg/h) si cel masurat (37 kg/h) la relanti, indiferent de starea de comanda a valvei EGR.
A urmat verificarea EGR, cu schimbarea partii electrice, schimbat debitmetru, masurat retururile pe injectoare, fara probleme.
Aveti ceva sfaturi ce ar mai putea fi problema?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
yangzi a scris:Mai nou am probleme cu motorul (Z19dth), are consum de 1,2 - 1.4 la relanti (0,380 ml/s) fluctuaza turatia si merge parca ar fi in trei cilindri. Cand incep sa accelerez trepideaza si mai tare pana la 1200 ture, de unde apoi merge bine.
La turatii mari merge bine, are putere. Am luat ceva solutie de curatat injectoare (care se pune in carburant), l-am fugarit un pic, de tras trage bine, dar problema la relanti ramane. Are 46000 km, an de fabricatie 2008, fara filtru de particule. Filtre si ulei schimbat de 2000 km.
M-am programat la o verificare si curatare EGR. Avea eroarea P0400. Dupa curatirea EGR, problema aramas, dar fara cod de eroare. Consumul a mai scazut un pic (0,320 ml/s), dar trepidatiile la turatii mici si fluctuatia consumului a ramas.
Pe calc apare o diferenta intre fluxul de aer calculat (27 kg/h) si cel masurat (37 kg/h) la relanti, indiferent de starea de comanda a valvei EGR.
A urmat verificarea EGR, cu schimbarea partii electrice, schimbat debitmetru, masurat retururile pe injectoare, fara probleme.
Aveti ceva sfaturi ce ar mai putea fi problema?


nu stiu daca e o problema acea diferenta de aer calculat. si la mine la relantiu am diferenta de 6 unitati intre ele. mi se pare ceva normal, insa la turatie mai mare acea valoare devine egala....
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ravas a scris:
alladin_allibaba a scris:si eu trebuie sa-i trag o curatare ca am o problema si anume masina nu mai trage sub nici o forma pana in 2000 RPM. in legatura cu consumul.. la 100 km/h in treapata 6 am intre 4.5 - 4.8( depinde de drum, de cum bate vantul...) cu clima data drumu. la 140 km/h in tr 6 am intre 5.1 - 5.5. la 180 km/h in tr 6 am 7,4 - 7,8 iar la 230 km/h am 14,7. Embarassed



Clar, la mine consuma mai mult, la 140 de km/h are 6,4 fara clima. Nu stiu ce sa-i fac, pentru ca Maiandrei a zis ca e totul normal! Sau o sa ma mai duc si la alt service!


dupa o curatare la EGR revin cu un nou consum la relantiu si anume 0.7 mai rar si 0.8 - 0.9 foarte des. mentionez ca EGR nu era asa de murdar....
  • ravas

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2009 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
dupa o curatare la EGR revin cu un nou consum la relantiu si anume 0.7 mai rar si 0.8 - 0.9 foarte des. mentionez ca EGR nu era asa de murdar....[/quote]


La mine EGR nu era murdar deloc, nu s-a simtit faptul ca am curatat EGR-ul, tot 0,9 cand e cald, fara clima, in rest masina merge bine. Farurile pornesc automat cand porneste masina si ma gandeam ca de aia e 0,9l, dar nu e asa. Am lasat farurile pe pozitie si am oprit toti consumatorii si tot 0,9l arata. Mi s-a spus ca e normal consumul de 0,9l pentru ca Maiandrei mi-a facut o proba de drum si la 60 km/h imi arata 5l% si a zis ca acesta este consumul si ca, conform Tech2 masina lucreaza in parametrii normali de functionare. Altceva nu stiu ce sa ii mai fac!
  • yangzi

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Motorul a revenit, nu mai trepideaza deloc, insa consumul a ramas la 1,1-1,2 l/h in relantiu, iar valva EGR nu mai deschide deloc. Arata rata de impulsuri 4% si inchis 100%, dupa ce o turez o fractiune de secunda incearca s-o deschida, dar dupa aia se inchide imediat. Cred ca va trebui sa schimb EGR-ul.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
yangzi a scris:Motorul a revenit, nu mai trepideaza deloc, insa consumul a ramas la 1,1-1,2 l/h in relantiu, iar valva EGR nu mai deschide deloc. Arata rata de impulsuri 4% si inchis 100%, dupa ce o turez o fractiune de secunda incearca s-o deschida, dar dupa aia se inchide imediat. Cred ca va trebui sa schimb EGR-ul.


la ce turatie iti da valorile alea? cumva la relantiu?
arunca o privire aici:
la relantiu


la 2200 RPM

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR