Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ZRM

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ideal ar fi sa faci o diagnoza cu tech2. Incearca sa iei legatura cu maiandrei de pe forum pt ca el are unul.
bafta
Skip ads

  • All4Opel

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Sincer as fi luat legatura cu el, dar masina mea e inca in garantie si ma gandeam ca poate reusesc sa fentez cumva reprezentanta, insa se pare ca nu am de ales... Crying or Very sad
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Pai de ce sa fentezi reprezentanta cand ei ti-o fac moca...sau ar trebui sa ti-o faca.Suturile alea insemna ca ai probleme cu alimentarea.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
EGR infundat posibil.
Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
NALF a scris:Banuiesc ca tot din cauza acestei probleme mi s-a aprins si martorul "gaze de esapament", caci de aseara s-a aprins si asta... Crying or Very sad
Chiar nu ma poate ajuta nimeni?!...macar cu presupusul, sfaturi... Crying or Very sad


pai si deschizi topice cu fiecare problema in parte? vezi ca toata lumea iti sugereaza sa mergi cu ea la garantie. Nu mai astepta si nu mai deschide topice in cascada.

Succes
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
continuarea discutiei se face aici:

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=61717
  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
NALF a scris:Rog moderatorii sa ma scuze daca s-au mai postat discutii in acest sens pe forum, insa la utilizarea functiei "search" nu am gasit nici un topic in care as putea gasi o rezolvare la problema pe care o intampin
Dragii mei opel-isti...deschid aceasta discutie in speranta ca oamenii priceputi de pe acest forum ma vor putea ajuta sa ii dau de cap acestei probleme...in timpul mersului, mai intens in primele trei trepte de viteze, si doar putin sesizabil in treapta a 4-a si a5-a, intre 2000 si 2700rpm (cam asta este segmentul in care se intampla), se simt niste smucituri, niste frecvente oscilatii ale turatiei, asa ca si cum ar merge in suturi...adica daca merg pe o distanta cat de cat mare in treapta 1, 2, 3 cu acceasi acceleratie mentinuta la acelasi numar de rpm, respectiv 2000-2700, incep sa se simta aceste smucituri...iar daca merg putin mai turat cu ea si sa o fortez un pic cand fac frana de motor, franez si o scot pe liber turatia imi scade pana la 500rpm si am observat ca daca in acest timp mai apas ambreiajul o data si debraiez sau daca eliberez pedala de frana si o calc iar, turatia revine rapid la normal...
Nu stiu ce poate fi Oare? ...va rog ajutati-ma si dati-mi sfaturi daca pot sa remediez problema de unul singur cumva cu ajutorul sfaturilor voastre... Rolling Eyes


Ai gasit vreo solutie la smuciturile alea din timpul mersului? Si la mine apare fenomenul asta ,dar nu i-am dat de cap.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Schimba statia peco si daca persista problema schimba si filtru de motorina.
Skip ads

  • G E L U

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 1.7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2009

  • Mesaj Privat
A incercat cineva un chiptuning in astfel de conditii? Dispar smuciturile?
  • mobel

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
G E L U a scris:A incercat cineva un chiptuning in astfel de conditii? Dispar smuciturile?

chituning-ul nu este o solutie atunci cand ai probleme cu masina, rezolva problemele si mai apoi sa te gandesti la un cip!
  • Catarator

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Care sunt simptomele în mers? Aþi observat vreo legãturã cu temperatura aerului?

Eu am smucituri de la +15 grade în sus, si la o diagnosticare de anul tecut mi s-a spus cã injectorul 3 este putin uzat

Va multumesc, Ionel
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
@NALF
Manopera aferenta problemelor aparute in garantie nu se plateste. Asa ca du-te la reprezentanta.
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Catarator a scris:Care sunt simptomele în mers? Aþi observat vreo legãturã cu temperatura aerului?

Eu am smucituri de la +15 grade în sus, si la o diagnosticare de anul tecut mi s-a spus cã injectorul 3 este putin uzat

Va multumesc, Ionel

Ai CDTI vad, verifica mufa injectorului 3 (se oxideaza contactele) si verifica blestematul ala de EGR.
  • Catarator

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc tonytm, am sa le verific!
  • hartop

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2009

  • Mesaj Privat
va salut!
caut solutie... 2 erori gasite la tester dupa ce mi s-a aprins un martor in bord, cel de check engine sau popular numit cel cu robinet ...: P0105 MAP/Baro Pres Circ Error, P0487 EGR Throttle Pos Ctrl Circ . In consecinta, am curatat boddy throttle, egr si teava care intra in galerie. nu am curatat galeria de admisie. nu s-a mai aprins martorul in bord, dupa stergerea erorilor. in schimb, simt la anumite turatii si trepte viteze, cand merg constant , anumite fluctuatii in mersul motorului...acestea vazandu-se si in turometru.
date: motor z17dtl, astra g 2004, 135 mii km.

Multumesc!
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Egr-ul... Curatatul nu functioneaza intotdeauna si chiar daca functioneaza e pe o perioada scurta. Recomand achizitia lui nou... in jur de 600 lei. Eu zic ca merita, nu o sa mai ai probleme pana peste 200.000 km (pe atunci e gata de motor).
  • MRCEA

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2007

  • Mesaj Privat
da, colegul are dreptate si eu adaug ca am avut aceeasi simptoma si am rezolvat prin etanseitatea corecta a valvei egr prin achizitionarea unei garnituri noi. NU DATI CU SILICON!distruge sondele lambda.prin contaminare.
  • hartop

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2009

  • Mesaj Privat
etanseitatea , la z17dtl, nu tin minte sa fie asigurata printr-o garnitura. m-am uitat si pe epc4 si nu am vazut sa fie vreo garnitura. simptomele cu fluctuatiile in turatii la anumite viteze erau si inainte de a umbla egr. revin cu intrebarea, insist cu curatarea galeriei?

multumesc
  • Matrixu'

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am o problema cu Vectra mea si scuze daca nu am nimerit bine, nu reusesc sa elucidez un mister. Am un vectra A din 95, X16 SZ si de curand am curatat EGR, motoras relanti, corp injector, schimbat sonda lamda, schimbat ulei, schimbat bujii, schimbat filtru de aer. Cu EGR si sonda lambda am avut erori, leam schimbat acum e ok. Dar acum face smuncituri la turatii de pana la 2000 RPM mai ales in treapta I si II. Cand e vorba de accelerat, uneori parca da in nas si nu are vlaga, adica nu are putere si cand nu mai apas asa tare acceleratia, parca atunci prinde viata...accelereaza lin. deasemenea cand accelerez dintr-o data se aude un zgomot infundat in carcasa de la filtru de aer. Am descoperit asta cand acceleram de la tija de acceleratie de pe injector. Am verificat deasemenea sa vad daca nu trage aer fals pe undeva, dar nu aud nici un ssssit suspect. Am turnat apa pe tubulatura de la aer, cum am vazut intr-un tutorial pe net...dar nu da semne ca ar primi pe undeva aer. Relantiul e destul de stabil, motorul e foarte silentios si nu vibreaza in suport. Relantiul e stabil undeva la 700-800 RPM. Unde sa fie problema ca io n-o mai inteleg? Si inca ceva...am vazut ca deschide f greu termostatul, adica motorul urca pana pe la 96 de grade si abia atunci deschide. Innainte statea pe 90 fara probleme, acum sta cam la 93-95 de grade. Ma mananca nervi ca nu pot sa i-i dau de cap cu problema smunciturilor si cu lipsa temporara de putere. Astept pareri.
  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
hartop a scris:etanseitatea , la z17dtl, nu tin minte sa fie asigurata printr-o garnitura. m-am uitat si pe epc4 si nu am vazut sa fie vreo garnitura. simptomele cu fluctuatiile in turatii la anumite viteze erau si inainte de a umbla egr. revin cu intrebarea, insist cu curatarea galeriei?

multumesc


Vezi ai niste garnituri acolo .Teava care leaga EGR de galeria de admisie are garnituri la ambele capete ,iar intre EGR si clapeta este o alta garnitura .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR