ChaOs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2009
- Mesaj Privat
- ciotic
- **
- 253 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
procedura este corecta, dar ciudat este ce iti afiseaza:) in mod normal ar trebui sa ai scris in partea de sus ECN iar in partea de jos sa fie codul. ce ai tu acolo reprezinta motorizarea si softul(sau ceva de genul asta)...sau exista varianta sa nu ai nici o eroare:D
PS: incearca si varianta cu frana apasata, acceleratie apasata si frana de mana trasa- nu stiu daca are vreo importanta frana de mana...dar merita incercat
PS: incearca si varianta cu frana apasata, acceleratie apasata si frana de mana trasa- nu stiu daca are vreo importanta frana de mana...dar merita incercat
- dorojan viorel maria
- *
- 44 mesaje
- din 25 Dec 2010
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
dorojan viorel maria
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.Am si eu cateva probleme.Am achizitionat de curand o Astra H din 2005 cod motor Z16XEP,(motor pe care il am si pe masina sotiei Astra G 2007).De cand am cumparato aparea pe bord di cand in cand masinuta cu cheita iar acum 2 zile s-a aprins si martorul motor (robinetul).I-am facut testul agrafa si am urmatoarele coduri de eroare :1113-1614-1616 si de cand s-a aprins martorul motor am si codul 0171,martor care intre timp s-a stins dar a ramas masina cu cheita care nu se mai stinge.Vanzatorul mi-a zis ca a pus-o pe tester si e o mica eroare care nu afecteaza motorul....?Masina merge ok ,nu trepideaza si se accelereaza si dupa 3000 rp.Si mai este o chestie ciudata cand motorul este pornit si scoti joja creste putin turatia.Sunt probleme grave sau sunt mici erori care se pot sterge fara probleme.Parerile voastre conteaza f mult.Multumesc.
ionicav
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2016
- Mesaj Privat
ionicav
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2016
- Mesaj Privat
- dorojan viorel maria
- *
- 44 mesaje
- din 25 Dec 2010
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
dorojan viorel maria
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2010
- Mesaj Privat
- dorojan viorel maria
- *
- 44 mesaje
- din 25 Dec 2010
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
dorojan viorel maria
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2010
- Mesaj Privat
veve73
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2013
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Viorel:
pentru prima eroare poti citi aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=135902
pentru a 2-a poti citi aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=50990
ultimele 2 erori sunt de la piesa numita CIM . se poate reconditiona ( un fel de reparatie ieftina ca si calitate ) sau schimba. Parca e 600 ron piesa.
iar legat de intrebarea ta "de ce se stinge cand e motorul cald " : erorile sunt semnalizate de senzori , iar unele componente nu functioneaza decat in anumite perioade. Asadar cand eroare ta nu iti mai apare, practic senzorul ori citeste bine si nu e nimic in neregula ori nu e nevoie sa citeasca parametrii pentru ca nu functioneaza piesa respectiva. De exemplu bujiile functioneaza pana pe la 55 grade celsius. Daca ai probleme cu ele , cheita iti va disparea de la sine cand motorul atinge temperatura asta. Treaba cu bujiile a fost doar un exemplu, a nu se intelege ca tu ai probleme cu ele. succes
ps. eu cel putin ti-am dat copy paste de la colegii anteriori. daca ei au gresit si eu am gresit. cel mai bine e sa mergi la un service bun, eventual chiar un service familiarizat cu motoarele opel.
@veve73 : am dat pe google eroarea ta si am gasit un topic pe acest forum http://www.vxronline.co.uk/...nagement-light-on
raspunsul unui coleg de acolo era ca acea eroare apare pentru ca ai mers supra turat. ca si cum ai baga viteza 1 in loc de 3 si ai supra tura. Incearca sa te duci la un coleg cu op com sau eventual sa iti iei tu unul si sa stergi eroarea. teoretic n-ar trebui sa mai apaara daca mergi corect .
pentru prima eroare poti citi aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=135902
pentru a 2-a poti citi aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=50990
ultimele 2 erori sunt de la piesa numita CIM . se poate reconditiona ( un fel de reparatie ieftina ca si calitate ) sau schimba. Parca e 600 ron piesa.
iar legat de intrebarea ta "de ce se stinge cand e motorul cald " : erorile sunt semnalizate de senzori , iar unele componente nu functioneaza decat in anumite perioade. Asadar cand eroare ta nu iti mai apare, practic senzorul ori citeste bine si nu e nimic in neregula ori nu e nevoie sa citeasca parametrii pentru ca nu functioneaza piesa respectiva. De exemplu bujiile functioneaza pana pe la 55 grade celsius. Daca ai probleme cu ele , cheita iti va disparea de la sine cand motorul atinge temperatura asta. Treaba cu bujiile a fost doar un exemplu, a nu se intelege ca tu ai probleme cu ele. succes
ps. eu cel putin ti-am dat copy paste de la colegii anteriori. daca ei au gresit si eu am gresit. cel mai bine e sa mergi la un service bun, eventual chiar un service familiarizat cu motoarele opel.
@veve73 : am dat pe google eroarea ta si am gasit un topic pe acest forum http://www.vxronline.co.uk/...nagement-light-on
raspunsul unui coleg de acolo era ca acea eroare apare pentru ca ai mers supra turat. ca si cum ai baga viteza 1 in loc de 3 si ai supra tura. Incearca sa te duci la un coleg cu op com sau eventual sa iti iei tu unul si sa stergi eroarea. teoretic n-ar trebui sa mai apaara daca mergi corect .
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
veve73
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dorojan viorel maria
- *
- 44 mesaje
- din 25 Dec 2010
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
dorojan viorel maria
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2010
- Mesaj Privat
- dorojan viorel maria
- *
- 44 mesaje
- din 25 Dec 2010
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
dorojan viorel maria
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2010
- Mesaj Privat
Scuze daca sunt of topic ,dar am si eu o intrebare: Daca demontez EGR-ul la Z16XEP ,o sa-mi curga lichidul de racire sau se demonteaza separat?Mentionez ca am 2 Astra ,un G an 2007 si un H an 2005,amandoua cu acelasi cod motor dar una cu 76kw si cealalta cu 77kw,una are EGR-ul cel rotund (G-ul de 76kw) iar H-ul (77kw ) are EGR-ul lipit de o piesa patrata prin care se pare ca trece lichid de racire!Mentionez ca la exterior motoarele sunt identice difera doar pozitia jojei si acest EGR.Joja de la H e pe stanga iar cea de la G pe dreapta,diferenta dintre ele este de doar 2 cp.Cum pot desface si curata EGR-ul de la H fara sa "deranjez" antigelul?Nu am gasit nicaieri un tutorial video cu curatare EGR/ Z16XEP.Astept cu nerabdare sfaturile voastre pentru ca trebuie sa curat neaparat EGR-ul.Multumesc anticipat.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- dorojan viorel maria
- *
- 44 mesaje
- din 25 Dec 2010
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
dorojan viorel maria
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
La H il poti desface fara probleme, nu pierzi pic de lichid. Ai 4 suruburi la EGR. Dai bateria si chiar suportul jos cu 13 tubulara - 1 surub pe stanga cutiei sa scapi de baterie, 2 in interiorul ei,sub baterie, si unul in exteriorul cutiei,dreapta.
Ptr EGR ai nevoie de 1 torx de 30 pentru cele 3 suruburi ( 2 dedesubt si unul spre bordul masinii) iar la cel de-al 4 lea tubulara torx nu mai stiu de cat era. Posibil sa ai nevoie de oglinda pentru cele 2 de dedesubt. La testare poti folosi 2 fire si pui pe pinul 1 minusul si pe pinul 5 plusul conform pozei cu bateria ( numerotat de la stanga la dreapta). Vei auzi si simti cum lucreaza. Sport la treaba si nu uita de invatarea parametrilor la punerea bateriei.
Ptr EGR ai nevoie de 1 torx de 30 pentru cele 3 suruburi ( 2 dedesubt si unul spre bordul masinii) iar la cel de-al 4 lea tubulara torx nu mai stiu de cat era. Posibil sa ai nevoie de oglinda pentru cele 2 de dedesubt. La testare poti folosi 2 fire si pui pe pinul 1 minusul si pe pinul 5 plusul conform pozei cu bateria ( numerotat de la stanga la dreapta). Vei auzi si simti cum lucreaza. Sport la treaba si nu uita de invatarea parametrilor la punerea bateriei.
- dorojan viorel maria
- *
- 44 mesaje
- din 25 Dec 2010
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
dorojan viorel maria
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2010
- Mesaj Privat
Multumesc frumos @Georgius pt detalii si poze.Am urmat toti pasii mai putin cel cu pinii 1si5 pt ca nu eram sigur de polaritate si am zis ca decat sa ard ceva mai bine il las asa,cu toate ca era f bun un test pe direct,Acum stiu ce sa fac si cu prima ocazie voi face proba.Multumesc inca o data pt promtitudine.
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
Nu ai facut nimic daca nu ai testat si asa pentru ca nu stii daca actiona pistonasul egr-ului. Scoate mufa si pune pe pinii egr-ului fire de la baterie dandu-i impuls si il vei simti daca lucreaza. Practic ai firele conectate tot timpul la egr iar la baterie doar 1 pentru ca cu al 2-lea sa dai impuls. Daca ajungi pe la Ploiesti seara, atat cat pot te ajut si eu. Iar daca aveai Opcom, puteai deschide egr si din el.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
viorel daca vrei sa tii masina ta , cumpara-ti opcom. e 150 ron. la mine in oras e diagnoza 30 ron. din 5 diagnoze ti-ai scos banii pe el.
ps. am fost la un service si mi-au pornit masina fara filtru aer si implicit a aparut eroarea de la debitmetru. la sfarsit mi-au incasat 30 ron ca mi-au sters eroarea =)). lacomia e mare.
ps. am fost la un service si mi-au pornit masina fara filtru aer si implicit a aparut eroarea de la debitmetru. la sfarsit mi-au incasat 30 ron ca mi-au sters eroarea =)). lacomia e mare.