Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • ChaOs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Pedala de frana+acceleratie +contact pus
Skip ads

  • ciotic

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
procedura este corecta, dar ciudat este ce iti afiseaza:) in mod normal ar trebui sa ai scris in partea de sus ECN iar in partea de jos sa fie codul. ce ai tu acolo reprezinta motorizarea si softul(sau ceva de genul asta)...sau exista varianta sa nu ai nici o eroare:D

PS: incearca si varianta cu frana apasata, acceleratie apasata si frana de mana trasa- nu stiu daca are vreo importanta frana de mana...dar merita incercat
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.Am si eu cateva probleme.Am achizitionat de curand o Astra H din 2005 cod motor Z16XEP,(motor pe care il am si pe masina sotiei Astra G 2007).De cand am cumparato aparea pe bord di cand in cand masinuta cu cheita iar acum 2 zile s-a aprins si martorul motor (robinetul).I-am facut testul agrafa si am urmatoarele coduri de eroare :1113-1614-1616 si de cand s-a aprins martorul motor am si codul 0171,martor care intre timp s-a stins dar a ramas masina cu cheita care nu se mai stinge.Vanzatorul mi-a zis ca a pus-o pe tester si e o mica eroare care nu afecteaza motorul....?Masina merge ok ,nu trepideaza si se accelereaza si dupa 3000 rp.Si mai este o chestie ciudata cand motorul este pornit si scoti joja creste putin turatia.Sunt probleme grave sau sunt mici erori care se pot sterge fara probleme.Parerile voastre conteaza f mult.Multumesc.
  • ionicav

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2016

  • Mesaj Privat
salut imi apare in bord martorul masina cu cheiuta si nu se mai tureaza motorul peste 3000 .in urma textului imi apar urmat coduri ECN 275 256 SI 62101.AST RASPUNS DE LA CUNOSCATORI MULTUMESC FRUMOS
Skip ads

  • ionicav

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2016

  • Mesaj Privat
raptoe a scris:Cu testul agrafa imi apar urmatoarele:

ECN 010807
ECN 024312

Am citit cate ceva, dar poate ma lamureste cineva mai bine.

Multumesc!


care a fost rezolvarea la masina ta.ms ast raspuns
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut,asteptam si eu ceva raspunsuri!Dar revin cu alte coduri ECN care chiar ma intereseasa.Coduri ECN:017152......111306......161450......161600.Sunt doua moduri de a citi erorile (ecn si agrafa) sau se refera la aceleasi erori dar cu cifre diferite?Pls. astept raspunsurile voastre.Stima.
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
A...si o precizare (daca mai e cineva pe-aici),cand pornesc masina se aprinde masinuta cu cheita si sta aprins si dupa ce se incalzeste motorul, dar daca o opresc cu motorul cald si o pornesc din nou martorul se stinge....Care e explicatia?Multumesc.
  • veve73

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Știe cineva ce înseamnã ecn 21956 ?
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Viorel:
pentru prima eroare poti citi aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=135902
pentru a 2-a poti citi aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=50990
ultimele 2 erori sunt de la piesa numita CIM . se poate reconditiona ( un fel de reparatie ieftina ca si calitate ) sau schimba. Parca e 600 ron piesa.

iar legat de intrebarea ta "de ce se stinge cand e motorul cald " : erorile sunt semnalizate de senzori , iar unele componente nu functioneaza decat in anumite perioade. Asadar cand eroare ta nu iti mai apare, practic senzorul ori citeste bine si nu e nimic in neregula ori nu e nevoie sa citeasca parametrii pentru ca nu functioneaza piesa respectiva. De exemplu bujiile functioneaza pana pe la 55 grade celsius. Daca ai probleme cu ele , cheita iti va disparea de la sine cand motorul atinge temperatura asta. Treaba cu bujiile a fost doar un exemplu, a nu se intelege ca tu ai probleme cu ele. succes

ps. eu cel putin ti-am dat copy paste de la colegii anteriori. daca ei au gresit si eu am gresit. cel mai bine e sa mergi la un service bun, eventual chiar un service familiarizat cu motoarele opel.


@veve73 : am dat pe google eroarea ta si am gasit un topic pe acest forum http://www.vxronline.co.uk/...nagement-light-on
raspunsul unui coleg de acolo era ca acea eroare apare pentru ca ai mers supra turat. ca si cum ai baga viteza 1 in loc de 3 si ai supra tura. Incearca sa te duci la un coleg cu op com sau eventual sa iti iei tu unul si sa stergi eroarea. teoretic n-ar trebui sa mai apaara daca mergi corect .
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
veve73 a scris:Știe cineva ce înseamnã ecn 21956 ?

P0219 Engine Overspeed Condition
Daca o tii in 6000 de ture, in loc sa cureti EGR-ul, "cureti" de tot motorul.
  • veve73

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Tocmai ca dupã ce am curãțat Egr-ul și am fãcut pe A3 la 2500 ture o regenerare de filtru de particule, mi s-a turat motorul pana dupã 6000 și a început sa scoatã fum alb. ÃŽn final am ajuns cu Zafira la service pe platforma. Maine aflu ce are. Sper !
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Posibil ca a luat-o turbina pe ulei.
Verifica nivelul uleiului motor.
Skip ads

  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pt. vladutsss,multumesc mult pt raspuns si detalii.
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Scuze daca sunt of topic ,dar am si eu o intrebare: Daca demontez EGR-ul la Z16XEP ,o sa-mi curga lichidul de racire sau se demonteaza separat?Mentionez ca am 2 Astra ,un G an 2007 si un H an 2005,amandoua cu acelasi cod motor dar una cu 76kw si cealalta cu 77kw,una are EGR-ul cel rotund (G-ul de 76kw) iar H-ul (77kw ) are EGR-ul lipit de o piesa patrata prin care se pare ca trece lichid de racire!Mentionez ca la exterior motoarele sunt identice difera doar pozitia jojei si acest EGR.Joja de la H e pe stanga iar cea de la G pe dreapta,diferenta dintre ele este de doar 2 cp.Cum pot desface si curata EGR-ul de la H fara sa "deranjez" antigelul?Nu am gasit nicaieri un tutorial video cu curatare EGR/ Z16XEP.Astept cu nerabdare sfaturile voastre pentru ca trebuie sa curat neaparat EGR-ul.Multumesc anticipat.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Scoti furtunul si il infunzi cu un surub. apoi desfaci EGR.
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Scuze ,revin si eu cu o precizare.Egr-ul este identic la cele doua motoare 9z16xep 76kw si z16xep 77kv,doar pozitia jojei difera.
  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
La H il poti desface fara probleme, nu pierzi pic de lichid. Ai 4 suruburi la EGR. Dai bateria si chiar suportul jos cu 13 tubulara - 1 surub pe stanga cutiei sa scapi de baterie, 2 in interiorul ei,sub baterie, si unul in exteriorul cutiei,dreapta.
Ptr EGR ai nevoie de 1 torx de 30 pentru cele 3 suruburi ( 2 dedesubt si unul spre bordul masinii) iar la cel de-al 4 lea tubulara torx nu mai stiu de cat era. Posibil sa ai nevoie de oglinda pentru cele 2 de dedesubt. La testare poti folosi 2 fire si pui pe pinul 1 minusul si pe pinul 5 plusul conform pozei cu bateria ( numerotat de la stanga la dreapta). Vei auzi si simti cum lucreaza. Sport la treaba si nu uita de invatarea parametrilor la punerea bateriei.

  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos @Georgius pt detalii si poze.Am urmat toti pasii mai putin cel cu pinii 1si5 pt ca nu eram sigur de polaritate si am zis ca decat sa ard ceva mai bine il las asa,cu toate ca era f bun un test pe direct,Acum stiu ce sa fac si cu prima ocazie voi face proba.Multumesc inca o data pt promtitudine.
  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Nu ai facut nimic daca nu ai testat si asa pentru ca nu stii daca actiona pistonasul egr-ului. Scoate mufa si pune pe pinii egr-ului fire de la baterie dandu-i impuls si il vei simti daca lucreaza. Practic ai firele conectate tot timpul la egr iar la baterie doar 1 pentru ca cu al 2-lea sa dai impuls. Daca ajungi pe la Ploiesti seara, atat cat pot te ajut si eu. Iar daca aveai Opcom, puteai deschide egr si din el.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
viorel daca vrei sa tii masina ta , cumpara-ti opcom. e 150 ron. la mine in oras e diagnoza 30 ron. din 5 diagnoze ti-ai scos banii pe el.
ps. am fost la un service si mi-au pornit masina fara filtru aer si implicit a aparut eroarea de la debitmetru. la sfarsit mi-au incasat 30 ron ca mi-au sters eroarea =)). lacomia e mare.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR