Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai De ce să votez? Ghidul Alegătorului ×


  • thirteen

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Dar nici una din eceste erori nu provoaca nepornirea motorului trebuie facuta o diagnoza la installatia de gaz....sunt dianoze dedicate pt asa ceva.
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Prima poza e senzorul de lich racire si 2 sonda lambda
  • Spinoza

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
thirteen a scris:P0036
O2 Sensor Heater Circuit Range/Performance (Bank 1 Sensor 2)
Signal is out of range
Sonda lambda 2 (de dupa catalizator)circuit incalzire intrerupt

P0115
Engine Coolant Temperature Sensor Circuit Range/Performance
The sensor signal is out of the plausible range
senzorul de temperatura al lichidului de racire defect(sau scurt la masa sau fir intrerupt)
Idea




Mutumesc
  • mihaiduras

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z 17 DTJ / A17 din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Bună dimineața,
Vin cu rugămintea de a mă ajuta ... !
Nu reușesc să scap de acest cod ...ECN 008766 - cumva aer fals filtru motorină ?
Am schimbat filtre, am făcut de toate, oare o fi din mecanic ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,801
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
P0087 Rail Pressure Low Pressure
Presiune mica in rampa. Schimba regulatorul de pe pompa.
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Acesta:
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,518
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Acela (BOSCH, in poza) nu moare chiar asa usor ca cele de pe pompele DENSO (post 2007).
  • durasmihai

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Ok, Am schimbat regulatorul de pe pompă.
Am schimbat rampa de retur-complectă.
Din nou filtru de motorină cu toate garniturile.
Sincer, motorul se aude mult mai ok, are un mers mai rotund, mai fin. Dacă nu greșesc, parcă trage și altfel.
Dar acum nu mai scap de mașina cu cheia din bord, cât despre zgomotul fantomă, a dispărut pentru vreo 2 ore.
  • durasmihai

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am din nou niște coduri de eroare în bord:
0683
0087
0001
Dumnezeu știe ce o mai fi ... !
As fi recunoscător, mă simt epuizat, este belea acest motor.
Vă rog să-mi scrieți parerile voastre ... !
Mulțumesc
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,518
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
DA, chiar este ,,belea,, acest motor atunci cand la modul real ai probleme cu el. Din mai multe puncte de vedere :

- atunci cand se duce naibii ,,absolut orice,, de pe partea de distributie sau axe cu came... mai bine schimbi motorul cu totul, pentru ca nu are niciun fel de rezistenta interna la socuri sau utilizarea lui chiar si pentru scurt timp inafara conditiilor normale de utilizare (personal am ajuns la concluzia ca motorul asta e construit la limita de jos a materialelor existente in componentele motor sau prin chiulasa).
- atunci cand ai probleme cu injectoarele, pai e ,,Dumnezeu cu mila,, La motorul asta nu ai niciun fel de ,,corectie injectoare,, (chiar azi am fost la cineva cu TECH2 si NU EXISTA asa ceva in meniu pentru Astra G cu EDC15C7 pe Z17DTL) asa ca injectoarele astea ori functioneaza CORECT (cat inca sunt in parametri), ori functioneaza INCORECT (cu zgomote aditionale, fum si consum marit) caci ECU nu face absolut nicio corectie (concret, nu exista linii de cod in software-ul prezent in ECU care sa faca aceste corectii, s-au desteptat mai tarziu si au introdus aceasta optiune de corectie ,,partiala,, injector incepand cu Astra H 1.7cdti cu ECU BOSCH EDC16). Cei de la BOSCH pe vremea cand au produs in masa primele injectoare EURO4 au cerut din start ,,o caruta de bani,, pe ele tocmai pentru faptul ca injectoarele de acest tip necesitau o mare precizie in procesul de fabricatie si implicit aveau o rata destul de ridicata de rebuturi. Precizia era pe-atunci cheia (in 2003), cu zero corectii ulterioare, deci injectorul ori functiona corect ori daca nu atunci era considerat defect. Asadar... la concret - daca injectoarele sunt cu probleme, motorul va merge ca naiba pentru ca ECU stie doar de ,,injectia pilot,, la 0,7ms inainte de TDC si de injectia principala atunci cand pistonul e la TDC. Daca injectorul e murdar in interior (motorina cu ,,melci,, asa cum bine scria cineva aici pe forum, doar uitati-va ce e in sorbul de motorina din rezervor) acesta se va inchide mai tarziu asa ca o sa ai zgomote motor si nu vei sti de ce, deasemenea daca s-a uzat piesa/saiba pe care se inchide intern injectorul in urma comenzii electronice de la ECU acesta va continua sa picure/piarda motorina exact atunci cand ar trebui sa fie inchis si de aici pornire grea, fum si zgomote motor anormale.

Asa ca atunci cand afirmi ,,Dumnezeu stie ce-o mai fi... !,, personal as zice ca ai dreptate in ceea ce pe moment doar anticipezi ca ar putea fi.
  • LRider

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare Florin este numele meu am o astra h 1.9 dtl 2007 100 CP si am ceva probleme cu masina :
- relanti oscilant
- consum mare de motorina in oras cel putin ma omoara 12%
La prima pornire dimineata relantiul pe BC se duce la 1.6 - 1.8, apoi dupa ce se incalzeste putin scade la 1.2 - 1.3 (fara AC pornit). Apoi daca mergi mai mult cu masina scade la 1.0 -1.1 pana la 0.9 in functie de cat de mult merge. Aici apare o problema cand opresc la semafor sau fac o oprire relantiul tot pe BC scade pana la 0.6 pentru cateva secunde si revine la 0.9 - 1.0. Relantiul acului de la turometru nu scade sub a treia linuta de jos in sus de la gradatia 0 a turometrului, ci doar oscileaza. Mentionez ca uneori cand e bine incalzit motorul are momente cand nu mai oscileaza dar mai rar. La un consum extraurban masina a consumat 6.0l/100km fara AC pornit indicat pe BC. Am schimbat toate filtrele si distributie si am facut si eu testul pedalei si imi apar urmatoarele coduri de eroare P 010008: P 010021: P 062201: P 062102: P 042A05 si P 018007. Pentru primele cinci coduri am citit 2 zile pe forum si am vazut semnificatia lor si unde trebuie remediata problema dar la ultimul nu reusesc sa inteleg care este acel senzor de temperatura a combustibilului, unde se afla? pe la magazinele de piese online nu il gasesc de cumparat si nici la cele din oras nu stiu ce sa-mi dea. Va rog daca ma puteti ajuta, v-as fi foarte recunoscator si daca mai aveti vre-o sugestie ca sa rezolv problema relantiului si a consumului de motorina astept cu mare nerabdare.
Va multumesc.
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Prima data pune un op-com (sau atceva ..) si sterge toate erorile acumulate si stocate...Erorile responsabile pentru proasta functionare apar primele si pe acestea trebuie sa le rezolvi....daca citeai atent aici ai fi vazut ca P01800-senzorul de temperatura combustibil ...senzorul e in filtru de combustibil si e normal din moment ce ai schimbat filtrul sa apara (ai intrerupt semnalul cateva min si eroarea s-a stocat)....sterge tot si fa testul ...sigur P0100 nu o sa-ti mai apara.
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Am scris gresit P0180 nu o sat-ti mai apara
  • LRider

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc. o sa caut un tester bun prin oras Focsani sau apropiere (daca aveti cunostinta depre cineva) si o sa le sterg. Acum o ora am verificat Debitmetrul (scos mufa si mers, nu mai tragea masina) si este bun o sa curat zilele acestea senzorul de pe admisie si sa vad ce se intampla apoi trec la inlocuit. Mentionez ca cu mufa scoasa de la debitmetru tot relanti oscilant si acelasi consum. Am verificat si daca incarca alternatorul si baga 14.1 o sa ma mai duc la cineva 2 solutii sunt mai bune decat 1. Nu stiu la cine sa ma duc sa verific instalatia sa nu fie vreun scurt sau fir intrerupt, daca cunoasteti prin zona un electrician bun care imi poate testa instalatia! o sa mai revin daca ii dau de capat poate mai ajut si pe altcineva. va multumesc
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2013

  • Garaj Mesaj Privat
scrie Focsani la ..cauta ....si vezi ce apare.
  • SDeliu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra Z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Nov 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Bună,am un astra 1.9 8 valve 2006 și am 2 coduri 38004 și 42a05,nu am găsit ce ar fi...și acuma am încercat să încarc cu freon și surpriză...nu cuplează compresorul,curent vine la el când dau drumul la climă,freon mi sa spus că ar avea nu știu o fi ceva defect în compresor sau au legătură si erorile...în rest funcționează perfect,poate ați pățit careva...
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Orice eroare ECN are 6 cifre....primele 4 codul si urmatoarele 2 pozitia (sa spunem subcodul)....tu ai pus 5...! cine sa ghiceasca pe a 6a?
  • SDeliu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra Z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Nov 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Toate codurile de mai sus au un zero in fata credeam ca nu pune.compresorul nu pornea pt ca era dusa bobina din el..
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,801
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
P0380 Glow Device General Error
P042A Exhaust Gas Temperature Sensor 2 Low Voltage
Ai probleme cu bujiile si cu senzorul de temperatura DPF.
  • SDeliu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra Z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Nov 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Bujiile leam scos si leam verificat se inrosesc..poate releul sa fie dus..dar interesant la rece daca pun pe bujii de cateva ori porneste mai bine,ori ceva contact imperfect..
#YESLAVOT pe 26 mai De ce sa votez? Ghidul Alegatorului ×

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata