Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Codul P 0135 apare cand circuitul de incalzire al sondei nu functioneaza Ca sa functioneze corect sondalambda este incalzita de o minirezistenta la aprox 300 gr C si de aceea functioneaza prost pana se incalzeste.Parerea mea e sa inlocuiesti sonda 1 cu una noua pt ca nu e chiar scumpa (202 lei DELPHI) Orienteaza-te dupa mufa sa iei sonda 1 (mufa semiovala) si nu sonda 2 (mufa dreptunghiulara).Daca vrei sa afli mai multe despre funtionarea sondelor O2 uita-te la acest clip Nu cunteaza ca nu e Opel principiul e acelasi la toate marcile

http://www.youtube.com/watch?v=DvKZ2GDYEz4
Skip ads

  • lobea

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pt raspunns si promptitudine!O zi buna!
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Ti-am trimis mesaj privat
  • Llazar

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2019

  • Mesaj Privat
flo_speed a scris:salut
imi apare la testul ''agrafa'' urmatoarele coduri
ecn 000175
ecn 000156
ecn 008703

imi poate spune cineva ce inseamna codurile astea? va multumesc

Salut,
Spune-mi exact ce ai facut la masina ca si mie imi apar aceleași coduri
Skip ads

  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
A dat-o la rabla...
  • klaus74

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salutare,

Datorita unei situatii speciale nu am miscat masina cca 2 luni de zile.
Vineri am reinceput sa circul cu ea si la un moment dat mi s-a aprins martorul de check engine, care a stat aprins pentru cca 10 km.
Eroarea stocata este "P0136 02 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)".
Ar trebui sa o asociez cu perioada mare in care masina nu a fost mutata si a durat o perioada in care s-a recalibrat, ceea ce ar insemna sa sterg eroarea si sa verific daca mai apare, sau ar trebui sa o consider doar o coincidenta si sa caut mai adanc dupa problema (din ce am mai citit pare relationat la sonda lambda)? De functionat functioneaza impecabil, am avut inclusiv un drum de cca 300 km unde s-a miscat perfect, nu a dat nici un semn de slabiciune.
Opel Astra H benzina, Z16XER

Multumesc anticipat.
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Este sonda de "verificare" O2 situata dupa catalizator.Sonda 1 are rol de comanda O2 si este inainte de catalizator.Da,cred ca ar trebui sa o stergi..Atata timp cat nu e P0141-O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (circuitul de incalzire al sondei-intrerupt).este reparabila.Poti eventual inainte de stergere sa dai cu spray de contacte la mufa si sa conduci mai sportiv vre-o 10 km ( o forjezi un pic) si apoi stergi eroarea si vezi daca mai apare.
  • klaus74

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru raspuns.
Skip ads

  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Dupã ce i am dat pe coada asearã 160 , am luat limp și a tãiat pedala de accelerație. Limitare la 2000 rpm , am oprit motorul apoi repornire cu eroarea stocata adicã mașinuța cu cheita și mergea în parametri.Egr nou + clapeta ambele originale , senzor maf curãțat , turbina are 30 de mii de la recondiționare. Maine verific jocul axial pentru vad și ceva ulei borat pe acolo. Ceva sfaturi pentru ecn 227911?Seara buna.
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
P2279
Intake Air System Leak Detected
The control unit recognises a mechanical malfunction of the following component via an internal evaluation logic:
Intake system
Intake system
Intake system: sistemul de admisie (Leak-scurgere....aprox)
Deci ai o scadere de presiune in admisia aerului....verifica tot sistemul.Eventual pentru o evaluare corecte sterge erorile,ruleaza putin si fa diagnoza iar Daca faci testul cu pedale...noteaza-le in ordinea aparitiei,e important.
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Ar fi singura eroare care apare.Am și o fasaiala ca de ventilator din zona la turbo , inițial am crezut ca sunt ventilatoarele dar nu le am vãzut în 3 luni de când am mașina sa meargã deci nu ele fac zgomotul.Multumesc pentru interesul acordat.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Verifica sa nu fi uitat sa montezi vre-o garnitura, oring , colier pe la tubulatura admisie , asta dupa ce ai schimbat EGR-ul si clapeta, am patit-o si eu la meriva 1,7 dth dupa ce am curatat admisia si tot asa se auzea un suierat,
Skip ads

  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Am demontat astazi pe seara cele 2 conducte din intercooler sa le pot inspecta de crapaturi si ulei , si se pare ca nu aveau ulei decat foarte infim(picaturi) si crapaturi deloc.Nu m am mai complicat sa l desfac si pe ala din turbo la cum arata corpul interior ca si nou...turbina nu fluiera ori sa arunce ulei in clapeta deci sare din schema.Ce mi a atras atentia este intercoolerul la imbinarea de sus plastic/metal se vad urme de ulei(infime dar pe acolo cred ca sufla).Am verificat si furtunasele din electrovalva si sunt ok si necrapate , la fel si racordul ala de pastic care iese din turbina nu are scurgeri.Eroarea cu masinuta nu se mai stinge la punerea contactului , doar dupa ce pornesc si daca nu ma rastesc la ea peste 120-140 nu apare.Momentan o sa ramana asa ca sunt alte prioritati , si nu am cu ce sterge eroarea si nici 50 de lei nu arunc pe geam.Nu sunt garnituri uitate sau alte lucruri nemontate , multumesc celor implicati in conversatie si sper sa gasesc unul bun la un pret decent daca nu se vinde intre timp.
  • CAdi513

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua am si eu douã erori 3800f si 3800F si nu stiu de la ce sunt . Si mai am o intrebare imi pornește greu la rece la cald pornește bine si imi taie acceleratia in ture mai mari si nu se mai accelereazã
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Eu vad ECN 038004 in poza....scrie masina...motorizare...cum sa ghicim asta?
  • CAdi513

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Opel astra h 1.9 cdti 101 cp
Cod eroare 38004 si 3800F nu am a doua poza
Pornește greu la rece și la cald (Am schimbat buji releu
Si imi taie accelerația in ture mai mari
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Codul de eroare este format din primele 4 cifre ECN inclusiv 0 deci ai eroare P0380 si subcodurile 04 si 0F.Eroarea P0380 este descrisa im mai multe topicuri aici si apare datorita bujiile sau releul de bujii.Daca ai schimbat si releul si bujiile atunci probabil este stocata si nestearsa deci trebuie sterse si facuta o diagnoza din nou si pune si un multimetru pe baterie cu motorul pornit sa vezi cat incarca alternatorul (trebuie sa ai 14,2-14.4 V) Ai aici mai multe despre P0380

https://www.clubopel.com/rez...0380&sa=Cauta
  • buzeboss

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Va salut.inainte de toate mentionez ca am facut testul agrarã și nu.mi apare nicio eroare.problema este urmãtoarea porneste greu la rece.adica tin la automat vreo 4-5secunde pânã porneste.apoi la cald o ia repede.sa fie bujiile?bateria e ok am verificat.o.nu trebuia sa.mi dea vreo eroare ceva un cod?
  • buzeboss

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Scuze testul agrafa
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Poate fi de la bujii...incearca la rece sa pui contactul pana se stinge martorul incalzire bujii apoi iei contactul si repeti din nou incalzire bujii pana se stinge apoi iei iar contactul....repeti incalzire bujii de 3-4 ori inainte de pornire sa vezi ce se intampla.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR