- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
am avut si eu probleme cu kitul xenon de la vectra gri! la fel se aprindea uneori si uneori nu! era unul din becuri dus! pentru a elimina orice dubiu despre balastru le-am inversat intre ele, si am vazut ca imi facea probleme si la celalalt bec, si am schimbat si balastru! eu am schimbat becul si balastru gratis, ele fiind in garantie! de atunci nu mai am probleme! incearca si tu!
- andrux2000
- **
- 77 mesaje
- din 12 Apr 2008
- Vectra 2006 z19dt
- Dambovita
andrux2000
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2008
- Mesaj Privat
- valyvis100
- **
- 74 mesaje
- din 28 Oct 2010
- Vectra 2007 1,9DT
- Dolj
valyvis100
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 1,9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2010
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
eu momentan am renuntat la idea de csenon...
dupa ce am aflat ca 3 persoane cu vectra c (din Galati) au trebuit sa scoata csenoanele in mijlocul drumului de pe masini si sa le inlocuiasca cu halogene ca sa nu ia amenda...
militienii ies pe strada si te opresc daca li se pare ca ai csenon...
daca te descopera te pun sa le scoti, altfel => amenda pentru modificare neomologata asupra masinii.
de ce e modificare neomologata?
pentru ca nici un producator nu a omologat masina cu xenon si reglaj manual al farurilor.
asa ca daca aveti buton de reglaj manual al farurilor riscati sa luati amenda daca aveti csenon...
momentan caut niste becuri cu halogn cu luminozitate extrema (gen osram nightbreaker plus) care sa le pun pe masina...
insa la preturi rezonabile
momentan ma multumesc cu ce imi da masina prin lupele standard si cu becuri halogen de 5 lei...
chit ca sterg la 3-4 zile farurile cu servetele umede...
dupa ce am aflat ca 3 persoane cu vectra c (din Galati) au trebuit sa scoata csenoanele in mijlocul drumului de pe masini si sa le inlocuiasca cu halogene ca sa nu ia amenda...
militienii ies pe strada si te opresc daca li se pare ca ai csenon...
daca te descopera te pun sa le scoti, altfel => amenda pentru modificare neomologata asupra masinii.
de ce e modificare neomologata?
pentru ca nici un producator nu a omologat masina cu xenon si reglaj manual al farurilor.
asa ca daca aveti buton de reglaj manual al farurilor riscati sa luati amenda daca aveti csenon...
momentan caut niste becuri cu halogn cu luminozitate extrema (gen osram nightbreaker plus) care sa le pun pe masina...
insa la preturi rezonabile
momentan ma multumesc cu ce imi da masina prin lupele standard si cu becuri halogen de 5 lei...
chit ca sterg la 3-4 zile farurile cu servetele umede...
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Jgyprime esti de acord cu mine ca politaii abuzeaza cu aceste masuri? pai nu se modifica nimic la masina.....instalatia e plug and play si e aprobata de normele europene...au si inscriptia TUV pe ele......droserele sunt protejate de un invelis special iar mufele au fiecare locasul lor...nu poti incurca conexiunile nici daca ai vrea ......farurile au lupa de directionare ...iar politaii ca sa aplice aceasta masura trebuie sa aiba constatare de la RAR ca masina a suferit modificari la instalatia electrica.
Dar deh...numai in Romania se poate asa ceva........eu inteleg ca politaii ar treb sa-i opreasca pe aia care au csenoane instalate si nu au lupa in far si care mai bat si aiurea in pomi...dar pe noi cu bulb special si cu optiune creata special in calc masinii pt a se activa functia csenon...asta chiar ca e prea mult!
Eu le folosesc in continuare nestingherit....om vedea pana cand.
Aaaaaa ..si mai am si leduri CAN-BUS pe pozitie cu relee pentru anulare erori si clipitul farurilor la inchiderea masinii ) .
Salutare si numai bine.
Dar deh...numai in Romania se poate asa ceva........eu inteleg ca politaii ar treb sa-i opreasca pe aia care au csenoane instalate si nu au lupa in far si care mai bat si aiurea in pomi...dar pe noi cu bulb special si cu optiune creata special in calc masinii pt a se activa functia csenon...asta chiar ca e prea mult!
Eu le folosesc in continuare nestingherit....om vedea pana cand.
Aaaaaa ..si mai am si leduri CAN-BUS pe pozitie cu relee pentru anulare erori si clipitul farurilor la inchiderea masinii ) .
Salutare si numai bine.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Max, sunt partial de acord. Siceu vreau sa am lumina mai buna la masina, insa nu am chef de amenzi...
Dar si ei cam au dreptate.
Xenonul de uzina nu e acelasi lucru cu cel aftermarket.
La masinile cu xenon de uzina lipseste butonul de reglaj al farului. Reglajul se face automat prin un sistem (am un lapsus acum legat de nume) care regleaza farurile in functie de incarcarea masinii dar si alte repere...
Si nu doar in romania se intampla asta, se intampla si in austria (am un var acolo care a luat amenda si a fost trimis cu masina in service (unul agreat de politie) pentru demontare).
Momentan caut becuri cu luminozitate mai mare,
Sa vad ce gasesc.
Dar si ei cam au dreptate.
Xenonul de uzina nu e acelasi lucru cu cel aftermarket.
La masinile cu xenon de uzina lipseste butonul de reglaj al farului. Reglajul se face automat prin un sistem (am un lapsus acum legat de nume) care regleaza farurile in functie de incarcarea masinii dar si alte repere...
Si nu doar in romania se intampla asta, se intampla si in austria (am un var acolo care a luat amenda si a fost trimis cu masina in service (unul agreat de politie) pentru demontare).
Momentan caut becuri cu luminozitate mai mare,
Sa vad ce gasesc.
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Jgyprime csenoanele de fabrica au aceeasi intensitate si aceeasi tenta de culoare ca si cele aftermarket.
Diferenta este ca cele de fabrica au un sistem de reglare automat cu contragreutati astfel incat in momentul inclinarii masinii sau a incarcarii unei greutati pe punea spate acestea se regleaza automat.
Cu becurile cu luminozitate mai mare nu vei avea sa mare succes.
Eu am luat amenda de radar noapte tocmai pt ca nu am observat masina radar (aveam cunoscutele halogene cu care nu vedeam nimic).
In afara iei amenda pentru ca nu sunt reglate corect farurile sau lumina este una diferita fata de cele montate in fabrica. Plus ca strainii cer si sistem de spalare a farurilor.
Eu unul am mers cu csnoanele in Romania,Grecia si Bulgaria si nu m-a oprit nimeni. farurile sunt reglate corect iar csenoanele sunt 4300k, intensitate similara cu cea folosita de fabrica.
Cred ca am sa caut o bara fata cu spalator in faruri si cu sistemul aferent si am sa o inlocuiesc pe a mea.
Si iti garantez ca nimeni nu o sa mai zica nimic.
Diferenta este ca cele de fabrica au un sistem de reglare automat cu contragreutati astfel incat in momentul inclinarii masinii sau a incarcarii unei greutati pe punea spate acestea se regleaza automat.
Cu becurile cu luminozitate mai mare nu vei avea sa mare succes.
Eu am luat amenda de radar noapte tocmai pt ca nu am observat masina radar (aveam cunoscutele halogene cu care nu vedeam nimic).
In afara iei amenda pentru ca nu sunt reglate corect farurile sau lumina este una diferita fata de cele montate in fabrica. Plus ca strainii cer si sistem de spalare a farurilor.
Eu unul am mers cu csnoanele in Romania,Grecia si Bulgaria si nu m-a oprit nimeni. farurile sunt reglate corect iar csenoanele sunt 4300k, intensitate similara cu cea folosita de fabrica.
Cred ca am sa caut o bara fata cu spalator in faruri si cu sistemul aferent si am sa o inlocuiesc pe a mea.
Si iti garantez ca nimeni nu o sa mai zica nimic.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- valyvis100
- **
- 74 mesaje
- din 28 Oct 2010
- Vectra 2007 1,9DT
- Dolj
valyvis100
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 1,9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2010
- Mesaj Privat
- valyvis100
- **
- 74 mesaje
- din 28 Oct 2010
- Vectra 2007 1,9DT
- Dolj
valyvis100
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 1,9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2010
- Mesaj Privat
Kitul lumineaza foarte bine, este diferenta uriasa fata de cele originale.
Invataminte dupa montaj:
-era bine sa fi gasit kit cu becuri H7 metalice deoarece se "inzavorasc", siguranteaza perfect. Ale mele sunt cu soclu de plastic, este mai groasa fusta becului si a fost nevoie sa "largesc" sigurantele.
- pe partea dreapta (pasager) trebuie demontata carcasa filtrului de aer, este mult mai usor de lucrat. Sa aveti si un filtru de aer nou la indemana, ca tot umblati acolo.
-nu umblati la reglajele farului (sus/jos, stg/dr) decat dupa ce ati mai verificat odata fixarea corespunzatoare a becurilor in montura farului.
-eroarea aparuta in urma decuplarii mufei de la debitmetru se sterge de la sine (cred ca se reinitializeaza debitmetrul-learning mode) dupa cca. 20km.
Invataminte dupa montaj:
-era bine sa fi gasit kit cu becuri H7 metalice deoarece se "inzavorasc", siguranteaza perfect. Ale mele sunt cu soclu de plastic, este mai groasa fusta becului si a fost nevoie sa "largesc" sigurantele.
- pe partea dreapta (pasager) trebuie demontata carcasa filtrului de aer, este mult mai usor de lucrat. Sa aveti si un filtru de aer nou la indemana, ca tot umblati acolo.
-nu umblati la reglajele farului (sus/jos, stg/dr) decat dupa ce ati mai verificat odata fixarea corespunzatoare a becurilor in montura farului.
-eroarea aparuta in urma decuplarii mufei de la debitmetru se sterge de la sine (cred ca se reinitializeaza debitmetrul-learning mode) dupa cca. 20km.
morom3t3- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2013
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
valyvis100 a scris:Kitul lumineaza foarte bine, este diferenta uriasa fata de cele originale.
Invataminte dupa montaj:
-era bine sa fi gasit kit cu becuri H7 metalice deoarece se "inzavorasc", siguranteaza perfect. Ale mele sunt cu soclu de plastic, este mai groasa fusta becului si a fost nevoie sa "largesc" sigurantele.
- pe partea dreapta (pasager) trebuie demontata carcasa filtrului de aer, este mult mai usor de lucrat. Sa aveti si un filtru de aer nou la indemana, ca tot umblati acolo.
-nu umblati la reglajele farului (sus/jos, stg/dr) decat dupa ce ati mai verificat odata fixarea corespunzatoare a becurilor in montura farului.
-eroarea aparuta in urma decuplarii mufei de la debitmetru se sterge de la sine (cred ca se reinitializeaza debitmetrul-learning mode) dupa cca. 20km.
Eu am montat kit cu soclu de plastic si de 2 ani nu am probleme...nu am avut probleme nici la montaj macar (chiar daca este partea care vine in soclu maiu groasa)
Invataminte dupa montaj:
-era bine sa fi gasit kit cu becuri H7 metalice deoarece se "inzavorasc", siguranteaza perfect. Ale mele sunt cu soclu de plastic, este mai groasa fusta becului si a fost nevoie sa "largesc" sigurantele.
- pe partea dreapta (pasager) trebuie demontata carcasa filtrului de aer, este mult mai usor de lucrat. Sa aveti si un filtru de aer nou la indemana, ca tot umblati acolo.
-nu umblati la reglajele farului (sus/jos, stg/dr) decat dupa ce ati mai verificat odata fixarea corespunzatoare a becurilor in montura farului.
-eroarea aparuta in urma decuplarii mufei de la debitmetru se sterge de la sine (cred ca se reinitializeaza debitmetrul-learning mode) dupa cca. 20km.
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
jgyprime a scris:eu momentan am renuntat la idea de csenon...
dupa ce am aflat ca 3 persoane cu vectra c (din Galati) au trebuit sa scoata csenoanele in mijlocul drumului de pe masini si sa le inlocuiasca cu halogene ca sa nu ia amenda...
militienii ies pe strada si te opresc daca li se pare ca ai csenon...
daca te descopera te pun sa le scoti, altfel => amenda pentru modificare neomologata asupra masinii.
de ce e modificare neomologata?
pentru ca nici un producator nu a omologat masina cu xenon si reglaj manual al farurilor.
asa ca daca aveti buton de reglaj manual al farurilor riscati sa luati amenda daca aveti csenon...
momentan caut niste becuri cu halogn cu luminozitate extrema (gen osram nightbreaker plus) care sa le pun pe masina...
insa la preturi rezonabile
momentan ma multumesc cu ce imi da masina prin lupele standard si cu becuri halogen de 5 lei...
chit ca sterg la 3-4 zile farurile cu servetele umede...
dupa ce am aflat ca 3 persoane cu vectra c (din Galati) au trebuit sa scoata csenoanele in mijlocul drumului de pe masini si sa le inlocuiasca cu halogene ca sa nu ia amenda...
militienii ies pe strada si te opresc daca li se pare ca ai csenon...
daca te descopera te pun sa le scoti, altfel => amenda pentru modificare neomologata asupra masinii.
de ce e modificare neomologata?
pentru ca nici un producator nu a omologat masina cu xenon si reglaj manual al farurilor.
asa ca daca aveti buton de reglaj manual al farurilor riscati sa luati amenda daca aveti csenon...
momentan caut niste becuri cu halogn cu luminozitate extrema (gen osram nightbreaker plus) care sa le pun pe masina...
insa la preturi rezonabile
momentan ma multumesc cu ce imi da masina prin lupele standard si cu becuri halogen de 5 lei...
chit ca sterg la 3-4 zile farurile cu servetele umede...
Aici trebuie sa adaug o informatie care o sa ajute multi posesori de csenoane after market.
Am vorbit recent cu un vecin care a fost politai si mi-a spus ca nici un politai nu poate da amenda posesorilor masinilor care au aceste instalatii plung and play aftermarket, in masura in care nu e insotit de cei de la RAR .
Numai expertii RAR pot confirma daca instalatia este aftermarket sau din fabrica.
Deci procesele verbale intocmite in alte conditii decat cele stipulate de mine pot fi anulate.
In consecinta circulati linistiti ...politaii nu pot confirma originea instalatiei de csenon...neavand atributiile si pregatirea tehnica necesara.
- CapellaCt
- ****
- 1,624 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,624
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
sincer sa fiu nu stiu cum e in alte localitati, insa la iesirea din galati inspre vanatori/tulucesti, e o zona la iesirea din oras pana in vanatori, cunoscuta de soferi drept "2 benzi"...
acolo mai mereu sunt echipaje ale politiei insotite de echipaje ARR sau RAR (unii dintre ei).
in general opresc tirurile pentru ca la aia e mereu rost de malai, insa am vazut si autoturisme oprite destul de des, unele inmatriculate in alte tari, altele cu numere rosii dar si masini inmatriculate...
chiar acolo un prieten a fost nevoit sa demonteze (pe loc) de pe masina un kit de xenon (pus pe far cu lupa in locul becurilor halogen) dar si un kit DRL (led-uri de-alea puse improvizat)...
altfel trebuia sa lase actele acolo si sa faca o vizita la RAR...
nu ma intelege gresit, fiecare poate face ce vrea pe masina lui, insa va avertizez, ca la anumite intalniri de gradul 3 cu capetele de creta exista posibilitatea sa va trimita la RAR pentru constatare...
politistul poate retine certificatul de inmatriculare si sa te trimita in service pentru a vedea daca masina ta corespunde tehnic cu ceea ce a scos producatorul pe usa fabricii...
chiar daca nu are cunostiinte tehnice are acest drept daca vizual constata ca masina nu corespunde...
si inca ceva, la noi in romania foarte greu omologezi ceva...
daca va uitati in state sau in alte tari civilizate, astia iau o masina de serie si o modifica (caroserie, tren de rulare, etc) cum le crapa capul, in service autorizat, si masina e deja omologta...
sau isi fac astia masini de la 0 si le omologeaza...
la noi daca pui un amarat de bec H7 cu tenta albastra in locul becului H7 standard (galbui), incep sa caute alte chestii ca sa-ti dea amenda (el stie ca nu are voie sa-ti dea amenda pentru becuri si cauta alte probleme)...
acolo mai mereu sunt echipaje ale politiei insotite de echipaje ARR sau RAR (unii dintre ei).
in general opresc tirurile pentru ca la aia e mereu rost de malai, insa am vazut si autoturisme oprite destul de des, unele inmatriculate in alte tari, altele cu numere rosii dar si masini inmatriculate...
chiar acolo un prieten a fost nevoit sa demonteze (pe loc) de pe masina un kit de xenon (pus pe far cu lupa in locul becurilor halogen) dar si un kit DRL (led-uri de-alea puse improvizat)...
altfel trebuia sa lase actele acolo si sa faca o vizita la RAR...
nu ma intelege gresit, fiecare poate face ce vrea pe masina lui, insa va avertizez, ca la anumite intalniri de gradul 3 cu capetele de creta exista posibilitatea sa va trimita la RAR pentru constatare...
politistul poate retine certificatul de inmatriculare si sa te trimita in service pentru a vedea daca masina ta corespunde tehnic cu ceea ce a scos producatorul pe usa fabricii...
chiar daca nu are cunostiinte tehnice are acest drept daca vizual constata ca masina nu corespunde...
si inca ceva, la noi in romania foarte greu omologezi ceva...
daca va uitati in state sau in alte tari civilizate, astia iau o masina de serie si o modifica (caroserie, tren de rulare, etc) cum le crapa capul, in service autorizat, si masina e deja omologta...
sau isi fac astia masini de la 0 si le omologeaza...
la noi daca pui un amarat de bec H7 cu tenta albastra in locul becului H7 standard (galbui), incep sa caute alte chestii ca sa-ti dea amenda (el stie ca nu are voie sa-ti dea amenda pentru becuri si cauta alte probleme)...