Ai uitat parola?


  • rider1

  • Mesaje scrise: 598
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xe din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Termostat blocat pe deschis ? Il dai jos si faci proba. Ce sa faci, le iei prin eliminare.
  • Fydo

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Am scos termostatul, l-am fiert si... Surpriza merge perfect
  • Fydo

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Ma poate imprumuta si pe mine cu un calculator functional 100% sa stiu sigur daca este de la el? y17dt sau y20dt. Dau o bere
  • claud1ux

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am patit si eu o chestie in weekend.La un moment dat nu a mai mers clima deloc.Ledul cand apas butonul se aprinde,dar nu baga nimic rece.Pe bord nu a aparut nimic.Am pus op-com nu are erori.Problema e ca nu mai merg nici ventilatoarele de la radiatoarele de racire a apei.Am venit asa cu masina pana in Timisoara,afara din oras a fost ok,in oras a crescut un pic temperatura peste 90.Dupa ce am ajuns acasa nu am mai miscat masina pana nu ii dau de cap.Sa fie acel modul/calculator de racire?i-am scos mufele,am dat cu spray contact,fara vre-un efect.Am testat si din opcom ventilatoarele dar nu pornesc cand le dau comanda.Masina e Astra G 2002 Y17DT Caravan
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,679
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
verifica sigurantele mari in compartimentul motor (De langa cutia cu relee)
  • claud1ux

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
am verificat sigurante,relee,presiunea in instalatie...se pare ca e bobina din compresor.cand apas butonul de AC la borne la compresor ajung 12V.nu e din pacate electrica problema.
  • alexmarian2013

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Zafira din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Dragi colegi. Am si eu o problema la zafira A 99 motor 20DTH , E tot legat de martoru precizat de colegu doar ca la mine se manifesta in felu urmator: pornire la sfert cand e rece cand e cald , nu se tureaza mai mult de 2000ture si daca incerc sa trec peste da sa moara , turometru nu functioneazai ,martoru cheita si masina + acest martor dreptungiular cu elice in el stau aprinse inca de cand pun contact. EU acest ECM de care zice colegu l-am gasit atunci cand am luat masina era crapata carcasa de plastic la el si era pus undeva la roata stanga am umblat acolo pentru a schimba bara din fata. L-am lipit,izolat si l-am prins bine si nu mi-a facut nici un gest timp de un an aproape. Acum patesc problema de mai sus. Aveti vreo idee sa fie de la acest ECM ? sau sa fie altceva? sa fie pompa de injectie?
  • alexmarian2013

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Zafira din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Acum face altfel. Am mers cu ea vreo 25Km nu mi se mai aprinde ECM,sta aprins doar masina cu cheita si tot asa nu se tureaza pe loc mai mult de 3500-3800 iar in sarcina 2000si ceva. Daca incerc in sarcina sa trec de 2000 da sa moara parca i se infunda ceva o secunda 2 , face niste suturi apoi isi revine si tot asa. Chiar imi da de cap. va rog poate sa ma ajute cineva?
  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z16XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
salutare colegi.
am un astra g z16xe 2002 cu climatronic. am o problema la masina si nu stiu ce sa ii fac.
masina porneste dar in momentul in care pornesc clima sau orice comanda de la climatronic moare motorul.
sa fie ceva problema la ECM sau e altceva?
pot testa ECM-ul cu op-com sau e nevoie de tech2 tester in reprezentanta?
  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.7 din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, am o astra g 17 dti, astă vară am urcat pe Transbucegi ..3000 rotații, treapta 2..3 de viteză..etc si am avut o surpriză neplăcută si îngrijorătoare. După câțiva kilometri de urcat s—a aprins becul roșu de la ulei, matrorul galben cu radiator si steluță , temperatura pe ceas a urcat cam pe la 95 iar antigelul a refulat pe la bușonul vasului de expansiune. Am tras pe dreaptă, am pornit rapid aeroterma pe treapta 4—căldură si cu motorul la relanti a revenit temperatura la 85, becul de la ulei stingându—se. La întoarcere nu a mai trecut temperatura de 89 si nici până în ziua de azi dar nici nu am mai urcat cu ea de frică să nu păesc ceva. De atunci, când pun contactul, martorul acela galbe cu steluță stă aprins până porneste motorul apoi se stinge. Pe teser laptop nu a dat eroare, nimic.Merg ambele ventilatoare, ac si radiator dar parcă se învârt încet . Au cumva două trepte de turație fiecare? Cum să le încerc? Cum să rezolv problema să nu mai stau cu frică. Nici un mecanic nu mi—a dat un răspuns concret , unul zicea să schimb termostatul, altul calculatorul, altul ventilatorul...sau poate chiar toată masina Very Happy
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Se poate face doar test de ventilatoare,pe toate treptele de turatie(conform echiparii)...
  • bobu
  • Membru bebe
  • 9 mesaje
  • din 18 Jun 2007
  • Locatie: Constanta
  • bobu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am o zafira a tdi din 2004. De curand mi-a aparut in bord radiatorul cu steluta. Am pus-o pe tester si are codul de eroare 1540 - senzor de presiune freon si a mai gasit si senzor temperatura exterior. Am inlocuit ambii senzori dar fara rezultat. Am trecut la verificari:verificat sigurante, sunat toate firele intre ecm si senzor presiune freon, compresor, ventilatoare. Verificat freon in instalatie. compresorul nu cupleaza asa ca l-am alimentat pe direct si cupleaza.ventilatorul alimentat pe direct porneste. Nu stiu ce verificari sa mai fac. Nu mi-a mai ramas decat sa verific cu un alt ecm. Ma poate ajuta cineva cu un ecm? Ar mai fi alte verificari de facut?
  • bobu
  • Membru bebe
  • 9 mesaje
  • din 18 Jun 2007
  • Locatie: Constanta
  • bobu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am facut rost de un ECM. Dupa ce il inlocuiesc si ii pun cele 2 mufe, trebuie instalat sau merge pur si simplu?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu merge asa simplui ca nu e un surub.
Trebuie codurile de securitate la ambele, resetate, programate, resoftate...il cauti pe bazare.
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
imi puteti spune si mie mai clar de la ce poate fi eroarea din Hacm "163 engine coolant temperature- No signal"?
ieri am verificat acele rezistente de pe electroventilator, curent pe fire catre acestea exista(cu contactul pus),mufa la hacm este curata,verificat si sigurantele din panou,totul ok.
daca scot mufa din termocupla de la radiator Ac,pleaca ventilatoarele.Deci,electroventilatoarele sunt bune.Am probat si ventilatorul de la racire apa pe direct,este ok.
In bord nu se aprinde martorul de racire,Aparea doar eroarea pe op-com,eroare care persista de anul trecut. Din op com cand dau test la "fan relay" nu porneste nimic,cu toate ca acum vro 3 ani mergea acest test la ventilatoare.
Indicatorul din bord de temperatura sare de 90 grade cand stau in coloana.
Pe op com am observat temperatura de 98 si tot cam pe aici pleaca in final electroventilatorul de la radiator racire.
Sa fie oare sonda de temperatura din carcasa termostat dusa si sa numai dea valori corecte?
Mentionez ca nu am freon in instalatie,cu toate ca nu cred ca are treaba acesta cu racirea apei sau functionarea ventilatoarelor.
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 824
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Acestea Sunt erorile pe care le stocheaza...Calculatorul de racire Astra G z16xe singura problema semnalata este aprinderea martorului cu steluta atunci cand pronesc AC-ul si temperatura apei este peste 90!

In afara de schimbarea calculatorului de racire are cineva vreo idee ce sa verific ce sa schimb? Multumesc anticipat
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 824
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Update: Problema s-a rezolvat prin schimbarea ventilatorului de AC cu unul SH original

La verificarea pe baterie a celui vechi am observat functionarea unei singure trepte si banuiesc ca aceea ar fi fost problema!

Acum functioneaza ambele ventilatoare atunci cand apa ajunge la 90+ grade si cel de AC porneste la cuplarea acestuia deci totul este ok pana acum!

Sper sa fi fost de ajutor numai bine tuturor
  • billyd

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Imi poate spune si mie cineva unde gasesc acele rezistente la ventilator? Apa imi sta pe la 98-100grade si nu am auzit sa porneasca ventilatoarele. Am cod eroare 1540 conform testului cu pedalele. Am verificat sigurantele si sunt ok. Am dat calculatorul jos l-am curatat era un fir rosu intrerupt in prima mufa spre bara , refacut conexiunea dar nu imi pleaca ventilatoarele. Antigelul a prins culoarea maro-ruginie si ceva urme de ulei, pe care l-am schimbat dupa o spalare a intalatiei. Acum este cat de cat ok , cred ca scapa pe undeva antigelul dar imortanta este racirea motorului. Daca prind coloana in Bucuresti imi clocoteste apa....Asa ca va rog sa im spuneti unde se afla rezistentele de la ventilator si cam ce ar mai fi de verificat in afara de sigurante.....Multumesc
  • johnnylt5

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Aug 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Imi spuneti si mie va rog unde gasesc senzorul de presiune pt ac la un opel astra h 1.9 cdti 2006?
  • AnotherOne

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra z 18 xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2015

  • Garaj Mesaj Privat
@claud1ux daca e compresor cu fulie magnetica, vezi rezistenta din bobina, de obicei se arde si din cauza asta nu porneste compresorul. Daca ai buget, iti comanzi kit (bobina+fulie+ambreiaj) si rezolvi problema.

@johnnylt5 senzor de presiune ? vezi pe conductele de A.C. undeva in partea de jos sau in spate la motor ( urmareste conductele )

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata