Ai uitat parola?


  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,432
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Vezi si ce curent este pe sigurante.

Poate te mai ajuta colegi.
  • URAGAN

  • Mesaje scrise: 2,217
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
adware_man a scris:Salut din nou... Din cate stiu, opel vectra b 2.0 DTI, nu are ECM...


Fii...amabil. Esti sigur de acest lucru?
  • lucsparkless

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z16SE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
salutare tuturor, vin si eu cu o mica problema, mentionez ca am citit aproximativ toate posturile din trecut! O problema legata de P1540 (cod motor Z16SE), ce se intampla si intamplat mai exact, in mers, martorul acela galben pt. racire s-a aprins apoi s-a stins, apoi a facut acelasi lucuru inca de 3 sau 4 ori la diferente de 20-25 secunde (se aprindea si imedia se stingea). Mai mentionez ca ambele ventilatoare merg cand ajunge apa la 90, inclusiv si AC-ul functioneaza, in bord martorul galben pt racire nu este aprins. Evident am pus testerul, pe ECU am acest P1540, atasez niste poze, am facut test si pe ECM(cred), daca cineva sa mai lovit de acest simptom poate imi da un sfat, multumesc ! Rolling Eyes
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 588
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut
eu inteleg ca acest cod nu mai este prezent (l-ai avut dar nu mai este, = aprinderi intermitente ale martorului).
un coleg pe un alt topic zice ca pot fi firele care duc la senzorul de presiune freon (ciupite sau cu contact imperfect in mufe), senzorul sau calculatorul de clima - contact imperfect in mufa.
  • genus

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua
La opelul meu ( astra g 2,0 dti cu motor y20dth) din 2002, am urmatoarea problema: la 5-10 minute dupa pornire se aprind martorii cel portocaliu cu steluta si cel de ceck engine, turometrul nu mai functioneaza, iar la ralanti motorul este subturat, de parca s-ar opri. Dupa ce apa ajunge la 85, se sting ambii martori, de obicei in mers, turometrul isi revine si totul e OK. Inca nu a fost la tester. Care ar putea fi cauza? Multumesc.
  • Petric Radu

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira Y22DTR din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Mai urmărește cineva subiectul acesta?
Aș avea și eu nevoie de ajutor(un electrician cu ceva experiență în Opel).
Problema mea ar suna cam așa: pornesc motorul, pornesc clima....pornesc ambele ventilatoare de răcire(motor+climă) pe turație mică... cînd se încălzește motorul și ar trebui să plece ventilatoarele mai tare, cel de climă pleacă la maxim, cel de motor se oprește și mi se aprinde acel martor cu radiator cu steluță pe el...motorul stă la o temperatură mai mare decît de obicei(~93 grade). Mecanicul spune că ar fi ECM(calculatorul de climă, sau comfort)...am fost la dezmembrări și am luat 2-a bucăți....verificat cu ambele....nici o schimbare, verificat siguranțe și cele de la motor și din interior....bune....am scos mufa de la sonda de temperatură...normal plecau ventilatoarele la maxim.... pleacă doar cel de climă, cel de motor stă....nu mai am idei.... ajutați-mă va rog cu o idee....un băiat priceput să mă ajute.... Mașina Opel Zafira Y22DTR.... Vă mulțumesc anticipat!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,558
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
@Petric Radu
Ia vezi, poate-ți vine vreo idee, dacă-ți bagi nasul pe-aici (mie mi se pare similar, chiar dacă motorizarea diferă):
https://www.clubopel.com/vie...08&highlight=
Baftă!
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 374
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra x14xep din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
defctul ar trebui sa va genereze si DTC pe care puteti sa le cititi cu Opcom.Practic la dvs fan engine nu functioneaza pe treapta 2.Verificati rezistenta pentru trepte a electroventilatorului.
  • FPadurica

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2019

  • Garaj Mesaj Privat
sal ma poate ajuta cineva am o problema cu calculatoru de racire modulul e sub bara dreapta de 7 zile am comandat fro 8 bucăți nu merge nici unu am fost la electrician si mia zis ca e mudulul dar nu prea as crede am cumparat 8 calculatoare nici unul nu-i bun am pus termocupla pe direct si merge asa nustiu chear putea sa fie o parere astept
  • FPadurica

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2019

  • Garaj Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Nu merge asa simplui ca nu e un surub.
Trebuie codurile de securitate la ambele, resetate, programate, resoftate...il cauti pe bazare.
sal am cumparat 8 calculatoare si nici unu na mers mia zis elctricianu ca doar al pun si merge nustiu ce sa mai cred o parere te rog
  • FPadurica

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2019

  • Garaj Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Nu merge asa simplui ca nu e un surub.
Trebuie codurile de securitate la ambele, resetate, programate, resoftate...il cauti pe bazare.
sal am cumparat 8 calculatoare si nici unu na mers mia zis elctricianu ca doar al pun si merge nustiu ce sa mai cred o parere te rog

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata