Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
pare chinuita masina, si nu mai are acel tors de diesel, zici ca e un diesel lesinat care se chinuie la fiecare viteza, iar la viteze incepand cu 120 km/h tremura de fatza de parca ar avea jentile strambe rau, nu zic ca nu ar fi, dar sigur nu e de la jenti.
masina are urmatoarele simptome :

- nu se accelereaza cum trebuie...are o intarziere intre momentul in care apas pedala si momentul in care se tureaza, intarziere foarte mica dar destul de deranjanta,
- cand schimb in orice viteza superioara, parca se ineaca initial dupa care incepe sa urce in ture dar foarte incet
- cand schimb in viteza a 2-a si accelerez, scoate fum, mai mult decat scoate de obicei un diesel
- daca las masina in viteza a doua sa curga pana se stabilizeaza la viteza ei constanta si accelerez chiar cu pedala pana la fund masina abia se misca, incepe sa urce in ture foarte incet, deja nu ma mai bazez sa depasesc
- nu mai pot merge sa zicem cu viteza a 4-a la 60-70km/h pentru ca e prea subturata. acum de exemplu, si poate verificati si voi la ale voastre cei care aveti 1.7 dTi Y17DT, in momentul asta merge cam asa :

viteza a 2-a la 2500rpm = 45km/h
viteza a 3-a la 2400rpm = 60km

- ca sa pot pleca de pe loc mai normal, trebuie sa o turez pana la 3000rpm, altfel mai ca s-ar opri motorul daca o turez doar pana la 2000rpm sau 2500rpm, ori tre sa patinez prea mult ambreiajul.

proaspat schimbate: ambreiaj, volanta, rulment presiune, placa presiune ambreiaj, amortizoare fata, reparat valva prin care urca motorina in ecu, calculatorul de injectie a fost inlocuit cu unul reconditionat, alternator + electromotor schimbati carbuni etc, toti suportii de motor.
o singura data am curatat valva EGR anul trecut, filtrele ar trebui schimbate si uleiul dar nu cred ca astea pot fi cauzele.
masina a tot fost pusa pe diverse testere, am fost si la diesel express cand am avut probleme cu calc de injectie si credeam ca e ceva la injectoare sau la alimentare, si nu a iesit nimic pe nicaieri. ultima oara parca mi s-a zis ca debitmetru e putin dereglat, dar ... in rest nimic.


o fi turbina? Rolling Eyes
Skip ads

  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Scoate mufa de la debitmetru si vezi daca trage mai bine fara ea
Daca da .... asta e vinovatul
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Daca trepideaza cand pleci din ambreiaj cu a 1-a problema vine de la ambreiaj.Posibil volanta.O alta posibilitate este sa fie rupt tamponul de la cutie.Practic doar din cele 2 motive poate sa trepideze violent o masina cand pleci normal de pe loc cu a 1-a.
Iti patineaza ambreiajul in sensul ca daca o accelerezi brusc turatiile cresc dar viteza nu?
Kitul de ambreiaj a fost nou sau sh?
Parerea mea este sa verifici tamponul de la cutie si ambreiajul chiar daca a fost nou.
Despre lipsa de putere ce sa zic...trebuiesc cititi parametri turbinei(cat baga) ,injectia de motorina etc.
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
trepideaza incepand cu 120km/h.
la plecare simt in momentul cand iau piciorul de pe ambreiaj si el cupleaza, ca si cum s-ar lovi ceva, si se simte cum vibreaza motorul cred sau nu stiu ce, (nu are legatura cu subturatia motorului). intradevar ar putea fi unul din tampoanele de motor dar abia le-am schimbat. nu cred ca e de la vreun tampon. cutia am inteles ca nu are decat un singur tampon, care de fapt este tot tampon de motor. l-am gasit pe net sub numele de " TAMPON MOTOR OPEL ASTRA G (LA CUTIA DE VITEZE)" care l-am schimbat.
daca mai e cutia prinsa in ceva sau are tampon propriu nu stiu. daca stiti voi, va invit sa ma ajutati

link cu poza suportului de motor de la cutia de viteze http://autoa.ro/images/products/870.jpg
Skip ads

  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am gasit pe alt forum printre altele o explicatie la una din probleme. voi da paste la ce simptome corespund cu ale mele:


"am o problema la demarajul de pe loc, adica cind pornesc mai agresiv se aude o bufnitura sub masina, ca si cind ar vrea sa o ia motorul inainte. din experienta anterioara (la alte masini) cred ca ar fi un tampon de cutie sau de vreun jug"

la mine nu se intampla cand pornesc agresiv, se intampla mai la fiecare plecare, si in momentul cand ridic piciorul de pe ambreiaj, chiar in momentul cand el "prinde", se simte aceasta bufnitura si senzatia de motor inainte.

se posteaza o poza care se identifica cu tamponul cutiei de viteze la modelul respectiv.

"piesa pe care ai postato se numeste tampon cutie de viteze. Daca ai probleme cu tamponul asta,se misca maneta de viteze (din interior),cand accelerezi,decelerezi,si poate avea anumite efecte in timp.
stiu ce vrei sa zici cand spui ca o ia motorul inainte,si eu cred ca este de la planetare,din pacate,nu de la cutia de viteze..."


ce parere aveti? de mentionat ca mie nu par a imi bate planetarele, burdufurile par curate. in schimb am jocul acesta al manetei cutiei de viteze cand cupleaza ambreiajul cat si la accelerari si decelerari, si senzatia de motor inainte.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Asa cum a spus un coleg mai sus , verifica debitmetrul , mai mergi la o diagnoza si vezi ce presiune cere masina si ce presiune da turbosuflanta asta ca sa vezi daca si de aici este problema , la fel si cu debitmetrul , cel ce face o diagnoza ar trebui sa stie daca este defect ori ba .
  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Tamponul din fata l-ai verificat ?S-ar putea sa fie cu probleme.Asa arata unul:. Se afla in fata motorului,catre radiator.Daca ai nevoie da-mi un PM si discutam.
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
l-am schimbat si pe acesta total degeaba, am zis in primul post ca am schimbat toate tampoanele. presupun ca si tu l-ai cumparat degeaba, pentru ca acesta este "fleasca" inca de nou. deci nu are rol prea mare in a absorbi vibratiile motorului. se schimba doar in caz de accident sau cine stie ce defectiuni ale lui ca parte metalica. in rest nu are nicio treaba.
Skip ads

  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
WST a scris:l-am schimbat si pe acesta total degeaba, am zis in primul post ca am schimbat toate tampoanele. presupun ca si tu l-ai cumparat degeaba, pentru ca acesta este "fleasca" inca de nou. deci nu are rol prea mare in a absorbi vibratiile motorului. se schimba doar in caz de accident sau cine stie ce defectiuni ale lui ca parte metalica. in rest nu are nicio treaba.


La ce te referi cand spui '"acesta este "fleasca" inca de nou"'? eu l-am schimbat si pe asta. Primi 500-800 de km vibreaza masina face cam urat dar dupa aceea nu mai face. In caz de accident acesta cedeaza imediat( piesa cea mai proasta la astra) am observat la service-ul unde l-am schimbat si eu si l-am intrebat pe mecanicul aceala si mi-a confirmat k cedeaza prima la accident.
Eu am fost l pescuit cu masina si seara pe un camp cu viteza cam 60 si ceva asa am lovit o buata de piatra mare, s-a rupt tamponul bineinteles, si s-a indoit si un pic suportul motorului(jgul sau hash cum ii spun mecanicii), scoate un zgomot cam de "fier pe fier" tamponul ala cand e jugul un pic stramb, asa a facut si la mine, si bineinteles si la demaraj se auzea o bubuitura la motor jos...
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
in sensul ca el are un joc destul de mare comparativ cu restul de 3 tampoane ale motorului. intradevar s-ar putea sa am jugul belit. tin minte ca am urcat o bordura cam mare cu viteza. si cand plec de pe loc se aude un zgomot gen fier pe fier cum ai zis tu. in fine, cert este ca suportul in cauza l-am schimbat.
  • adrian.petrea

  • Mesaje scrise: 376
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
@WST: ti-am citit topicul, dar simtomele nu prea sunt ca ale mele. In orice caz, la mine fumul era din cauza debitmetrului, dupa ce l-am schimbat nu mai scoate pic de fum.
In ceea ce priveste puterea la mine se pare ca a fost de la acea electrovalva care comanda EGR.
Ca sa nu dau banii degeaba pe piese, am beneficiat de ajutorul colegilor din club de la mine din Mures, carora le multumesc pe aceasta cale, si am facut schimb de piese pe rand sa elimin problememe. Astfel am schimbat debitmetrul si electrovalva. Amandoua erau duse, asa ca am cumparat debitmetru nou si urmeaza sa-mi iau si electrovalva.
Incearca si tu sa faci asa, daca ai colegi cu motoare Y17DT si sa determini buba prin eliminare.
Succes
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
WST a scris:in sensul ca el are un joc destul de mare comparativ cu restul de 3 tampoane ale motorului. intradevar s-ar putea sa am jugul belit. tin minte ca am urcat o bordura cam mare cu viteza. si cand plec de pe loc se aude un zgomot gen fier pe fier cum ai zis tu. in fine, cert este ca suportul in cauza l-am schimbat.


Da ai dreptate, are jocul cam mare, si face asa la plecarea dupa loc s-ar putea sa ai si tu jugul un pic belit. si inca ceva, cand urci brusc o bordura care nu e inalta sau can intri in tr-o groapa mai mare cu ambele roti odata se aude o bubuitura acolo in fata pe dedesubt la motor?
Skip ads

  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
fan_florea a scris:Scoate mufa de la debitmetru si vezi daca trage mai bine fara ea
Daca da .... asta e vinovatul



l-am scos si nu are nici o treaba
  • adrian.petrea

  • Mesaje scrise: 376
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
pune alta electrovalva de la vreun coleg si vezi daca e vreo diferenta. e usor de demontat/montat. iti trebe doar o tubulara de 10
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR