Ai uitat parola?


  • adrian_74

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! @Dhragos,in afara de OPEL Astra GTC mai am si un RENAULT Laguna2 1,9dci caruia pe la 180000km i-am pus un tratament cu Dura Lube, acum am 252000km, merge super, mai departe orienteaza-te dupa tratamentul pentru motoare "uzate" (sunt 2 sau 3 tipuri la Dura Lube),recomand si aditivul pentru cei ce au motoare turbodiesel, mai exact cel pentru "curatat turbina".







0
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 6,798
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Y20 DTH-2.0 DTI din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
adrian_74 a scris:Salut! @Dhragos,in afara de OPEL Astra GTC mai am si un RENAULT Laguna2 1,9dci caruia pe la 180000km i-am pus un tratament cu Dura Lube, acum am 252000km, merge super, mai departe orienteaza-te dupa tratamentul pentru motoare "uzate" (sunt 2 sau 3 tipuri la Dura Lube),recomand si aditivul pentru cei ce au motoare turbodiesel, mai exact cel pentru "curatat turbina".

0

Adrian tata ,acesta este un topic deschis pt tratamentul cu Metabond ,asa ca hai sa nu deviem de la subiectul topicului ca facem alta discutie si nu mai intelege nimeni ,nimic
  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,589
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Din punctul meu de vedere daca masina nu-mi consuma gram de ulei ... nu vad de ce as incerca sa folosesc astfel de tratamente.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 6,798
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Y20 DTH-2.0 DTI din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
JAC2.00tdi a scris:Din punctul meu de vedere daca masina nu-mi consuma gram de ulei ... nu vad de ce as incerca sa folosesc astfel de tratamente.

Dragos , nu trebuie neaparat sa manince ulei sau sa fie motorul uzat ca sa pui acest tratament , se pune si la motoare relativ noi.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,136
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
si inca o chestie eu nu am vazut motor care sa nu consume gram de ulei... asta inseamna ca nu isi face ungerea cum trebuie peste tot si va avea probleme datorita lipsei acestei ungeri...
ulei se consuma si daca motorul este nou nout doar ca acel consum este foarte foarte mic aproape insesizabil (poate chiar sub 100g/schimb) dar in timp va incepe sa consume... nu vreau sa intru in detalii si polemici legate de tolerante si alte chestii... segmenti, turbina, semeringuri...
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am bagat si in ulei si in rezervor medabond , motor y17dt pot spune cu inima pe mana ca se comporta altfel toarce cu adevarat nu mai vorbesc ca injectoarele si pompa de injectie s-au curatat.
Il folosesc de 45.000 de km iar masina o am din 2001 inainte foloseam doar ulei normal de calitate , nu am forjat o absolut de loc inca o chestie valva egr s-a curatat de cand am bagat metabond in rezervor la 3 plinuri.
Fiecare face ce doreste , nu vreau sa-mi crape turbina segmenti sau injectoarele asa cum au patit alti colegi de pe forum. Decat sa dau 100.000 milioane pe un motor nou mai bine 180 de lei pe flacon.
Apropo de reclama orice se face pe tv acel produs nu se mai cumpara si e depasit.
  • felic florin

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
am o astra f din 94 diesel motor de isuzu am pus METABOND GOLD acu 2 ani si nam simtit nici o diferenta nici la zgomot nici la consum .Nu stiu daca e chiar asa de bun cum se zice mai bun ar fi DURALUB .Am avut pus la un ford si intradevar la el mia luat din zgomotu motorului era tot diesel de 1,6
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 13S din 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
eu am avut metabond intr-o motocicleta de scoala. mare gresala, deoarece, avand ambreiaj umed, patina ca toti dracii. pe de alta parte, zgomotul motorului s-a imbunatatit si mergea mai rotund.

din cate stiu eu, acest aditiv este o suspensie de particule ceramice intr-un ulei. acele particule adera la piesele metalice, iar frecarea scade drastic. am un prieten care se ocupa intr-o vreme de astfel de produse. o sa-l intreb pe el mai multe.

in alta ordine de idei, desi parerile sunt impartite, n-a venit nimeni cu argumente ca nu ar fi bun. si nu vorbesc de simpli consumatori, ci de oameni care se ocupa cu teste si verificari profesionale. de asemenea, procese ori altfel de manifestari contradictorii la adresa acestui aditiv nu exista.

mai departe, astept si eu sa-mi fac maisna si sa vad cat e de bun.

bafta.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,412
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Anul trecut la schimbul de ulei am pus Metabond Gold , efectul a fost simtit dupa aproximativ 30-40 km , dupa un timp am crezut ca este efect placebo asa ca la schimbul de ulei din acest an nu am mai pus Metabond , efectul , un demaraj mai lent , asa ca am luat inca un flacon de metabond , pus in ulei si dupa 10-15 km efectul a fost simtit din plin , adica , demaraj mult mai bun fapt care m-a determinat sa cumpar si Metabond ptr motorina , efectul , un motor putin mai zgomotos , la fel de fumigen ca inainte dar mai iute in demaraj , deci dupa parerea mea merita . Nu as fi incercar Metabond ptr motorina dar am observat ca Alto 55 de la Rompetrol care acum 1 an era o motarina ffff buna , acum este..........la fel ca o motorina normala adica Efix asa ca am decis sa incerc si altceva .
  • Vizitator

  • Mesaje scrise:
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in:

  • Garaj
cenzurat. Reclama
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 518
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
@METABOND-BUSINESS: care este adresa de email de contact? Smile
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,729
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa ce unul cu posturi putine "ridica la filet" subiectul, dupa ce se creeaza polemici si discutii in care si alti aplaudaci "dezinteresati" lauda din greu, vine si "afaceristul" sa culeaga roadele... Laughing
  • KingBushido

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z14XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Desi observ ca topicul e destul de vechi am si eu o nelamurire...Am un Opel Astra G 1.4 (benzina) twinport din 2005 120000 km.In maxim o saptamana urmeaza sa fac un drum de la Galati la Satu Mare...Inainte de asta trebuie sa fac schimbul de ulei filtre si ce mai e de schimbat pentru ca am deja 11000km facuti deja cu uleiul care e in motor.Un amic mi-a recomandat ca atunci cand fac schimbul de ulei sa iau si Metabond si sa il pun , argumentandu-mi ca zgomotul care il face masina se va diminua etc..Am o oarecare retinere pentru ca e prima data cand aud de acest Metabond si nu vreau sa ma trezesc la drum intins ca ma lasa pe undeva prin camp masina datorita acestui tratament.Din ce am citit parerile sunt impartite si nu ma lamuresc deloc.. Daca a mai folosit careva acest aditiv la un astfel de motor as fi interesat sa imi spuna daca se comporta altfel motorul sau nu...

Multumesc anticipat!
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,473
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra hatch y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Dec 2012

  • Garaj Mesaj Privat
@KingBushido
Nu pot intelege de sa te legi la cap daca nu te doare. Parerea mea - daca masina merge ok las-o asa. Daca uleiul corespunde cerintelor producatorului si motorina normelor europene, nu vad de unde ,,necesitatea,, aditivilor.
Sigur, situatia se schimba daca ai un motor praf si ai vrea sa mai tragi de el o perioada pana strangi niste fonduri.
Sesizez ca exista 3 mari categorii de posesori auto:
- cei care neglijeaza masina si asteapta performante maxime de la sigla insa cu costuri zero. - sint cei ce fac schimbul la 25 mii, filtrele le inlocuiesc doar cind masina nu mai porneste si au bara fixata cu holtzsuruburi din lateral
- cei ce urmaresc specificatiile cu sfintenie - nimic in plus , nimic in minus
- si cei hyper-grijulii si hyper-preventivi care cheltuiesc diferite sume in plus pentru niste rezultate uneori modeste din considerentul de a-i oferi masinii tot ce-i mai bun pe lumea asta incercand sa previna orice defectiune.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,136
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
acesti aditivi au aparut din dragoste pentru masini si pentru cei care isi iubesc masinile...
cat despre utilitatea lor, cel putin in privinta Metabond, a fost demonstrata si are constant TUV-ul german facut. El este intradevar simtit mai mult de cei care au o anumita uzura la masina (orice masina se uzeaza cu cresterea numarului de km indiferent cat de mult ai grija ca reviziile sa fie facute la timp si corect) iar pentru cei cu masini noi sau cu km putini este cu scop preventiv.
eu am folosit ambele si DuraLube (care a fost implicat in scandal in US si i s-a retras licenta de vanzare acolo) cat si Metabond si am ramas la ultimul fiindu-i demonstrata pe deplin functionalitatea.
Eu am un motor care are acum 234.000km dar real poate chiar cu 100.000 sau 150.000km mai mult judecand dupa uzura anumitor componente. Asa ca la mine efectul Metabond s-a simtit pe deplin de la prima utilizare si la ultimul schimb de ulei am pus iar (ultimult a fost acum 2 ani) Metabond Gold si sunt multumit. Un tratament de tipul acesta tine cam 2-3 schimburi de ulei apoi trebuie facut iar sau asa cum recomanda ei, prima data bagi un flacon intreg apoi la urmatoarele 2-3 schimburi cate 1/2 din flacon.
efectele sunt, pe langa cele legate de protectie la uzura, de crestere a usurintei cu care accelereaza masina (scaderea franei de motor deci frecare mai mica) si un sunte mai placut al motorului.
Oricum chiar si cu acest tratament masina nu va trai la infinit deci o ajutam doar sa imbatraneasca frumos si placut cum se spune Wink
  • ro.auto

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
dandan20 a scris:Acest produs am inteles ca nu ii un aditiv puteti vedea pe yutube demonstratii scrieti simplu metabond sau au pagina unde am vazut mai multe informatii de duralub am vazut pe alte forumurii vorbind numai de rau fata de metabond de care nu se plangea nimeni oricum fiind mai putin cunoscut ca duralube.
Daca ar fi asa miraculos acest produs metabond cum am vazut la demonstratiile de pe yutube, ma mira faptul ca nu are reclama tv. ca nu ii asa cunoscut ca duralube deoarece a aparut in '91 in germania si nu am vazut si auzit vorbinduse de el in italia sau germania sa il recomande vreun mecanic sau sa il gasesti in magazine de specialitate.
Si demonstratiile de pe yutube sunt numai cele facute de romani si nu de alte persoane din strainatate unde a aparut, sau o pagina a firmei producatoare.


Produsele de calitate nu au nevoie de reclama!
  • ro.auto

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am un Vectra C, 2.0 DTI, motor Y20DTH si vreau sa incerc sa pun aditiv in motorina. Am schimbat senzorul de turatie si parca masina nu mai trage cum tragea. Mi-am propus sa pun aditiv in motorina sa curat injectoarele. Ce parere aveti?
  • Nelu-RSO

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra y1.7dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Vin si eu cu o poveste despre metabond. Am inceput sa-l folosesc acum 4 ani, vorbesc de metabond gold, ce-l cu particule ceramice, impreuna cu inca un produs de curatat tot de la metabond ce l-am bagat in motor in uleiul vechi. Asta vara am fost nevoit sa desfac motorul din cauza unor probleme(schimbat axe cu came, aveam o bataie frumusica de la o lucrare pe garantie). Dupa ce a desfacut motorul, mecanicul a fost mirat de cat de curat e miotorul si de faptul ca peretii cilindrilor prezentau niste umbre dar unghia nu se agata de aceste imperfectiuni, din contra, totul era perfect neted. Mecanicul nu-si putea explica acest fenomen si atunci am intervenit si i-am explicat ca in urma cu 3 ani/ schimburi, am folosit acest tratament.
Acum folosesc, cu incredere si uleiul de la metabond impreuna cu gold-ul, urmand sa achizitionez un tratament sau aditiv si pentru cutia de viteze.
  • ro.auto

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Dar de aditivul pentru motorina ce parere ai?
  • Nelu-RSO

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra y1.7dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Stiu ca e bun, am folost si am fost multumit, dar din cauza pretului nu-l folosesc permanent. Cand si cand imi cumpar cate un flacon. Cand nu am folosesc ulei 2t.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata