Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
marian mertic a scris:oare din cauza senzorului de temperatura sta ralantiul in 2000 - l2500 de ture si nu reuseste nimeni sa il aduca la parametri. [motor 25 td cutie automata]


deci daca capul hidraulic este mai obosit si are mufa de la acel senzor scoasa acum pe frig sta mai turata este adevarat , dar nici chiar 2000-2500rtpm aia ,,, baga mufa inapoi si iai din debit sa mai coboare putin , apoi intrerupe un fie de pe mufa si dute cu doua fire in masina pune un butonas ascuns frumos si doar cand e calda apesi acel buton si este ca si cum ai scoate mufa o pornesti si apoi dai de buton inapoi ca si cum ar fi bagata sa mearga motorul cum trebuie .
Skip ads

  • Dr|ver

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1994 14 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2009

  • Mesaj Privat
blocul electronic de la pompa omega e acelasi cu cel de pe pompa bmw?imi cam face figuri si veau sa il schimb.am gasit unul de pe un bmw e39.merge?
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Dr|ver a scris:blocul electronic de la pompa omega e acelasi cu cel de pe pompa bmw?imi cam face figuri si veau sa il schimb.am gasit unul de pe un bmw e39.merge?
merge la fix aproape ori ce
  • marian mertic

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
merci de ajutor laur702.nu cred ca e de la senzor pentru ca eu ma chinui din septembrie sa o fac sa mearga rotund[ adevarat ca nici nu prea am lucrat la ea]si in aceasta perioada a fost si 20 grade.totul a pornit in urma ruperii unuia din lanturi de la distributie.cum am spus in alta pagina am rectificat chiloasa schimbat ambele lanturi garnituri ulei pompa de ulei patine intinzator lant ... cand am dat la automat s-a turat in 2400-2500-2600 de ture si nu am umblat la pompa de injectie absolut de loc.am schimbat senzorul de la volanta,am pus alt calculator am pus partea electronica a pompei pe alta omega totul e ok.ce e de facut ca nu mai stiu ce sa schimb
Skip ads

  • marian mertic

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
cand e rece porneste fff greu cu avansul la maxim si super turata apoi mecanicul ia din avans in schimb cand ia din debit moare asta pina se incalzeste motorul apoi o ia la sfert si tot turata sta nu e aprins nici un martor la bord iar consumul instantaneu e 0,0l/hiar cand o accelerez se aprinde martorul la motor si nu se mai stinge pana nu opresc motorul si din nou dau la automat o ia la sfert si aceiasi treaba cu martorul.merci anticipat
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
marian mertic a scris:cand e rece porneste fff greu cu avansul la maxim si super turata apoi mecanicul ia din avans in schimb cand ia din debit moare asta pina se incalzeste motorul apoi o ia la sfert si tot turata sta nu e aprins nici un martor la bord iar consumul instantaneu e 0,0l/hiar cand o accelerez se aprinde martorul la motor si nu se mai stinge pana nu opresc motorul si din nou dau la automat o ia la sfert si aceiasi treaba cu martorul.merci anticipat


atunci clar ca i modulul ala electronic si vezi ca eu la una am patit cu calculatorul pana nu lam schimbat nu iam dat de cap
  • marian mertic

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
care modul laur702
  • marian mertic

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
eu am luat calculatorul motorului si l-am pus pe alt opel omega si acel opel a pornit la sfert cu precizarea ca motorul la acel opel era cald
Skip ads

  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
marian mertic a scris:eu am luat calculatorul motorului si l-am pus pe alt opel omega si acel opel a pornit la sfert cu precizarea ca motorul la acel opel era cald


modul adica partea electrica de pe pompa de injectie,,si aia este tot o asa zisa boala a aceste pompe de injectie pe langa acel cap hidraulic,
  • marian mertic

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
nu e nici asta pt ca am luat partea electrica de la pompa mea si am pus-ope o alta omega si dupa putin reglaj din avans si din debit motorul respectiv mergea rotund cu turometrul normal si consum instantaneu0,6l/h la ralanti
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Marian ti am spus ce sa incerci Confused nu iti va da nimeni un raspuns concret pina cind nu elimini cauza mecanica , in speta motorul la care ai umblat ultima oara . Ti am spus sa blochezi inelul de acceleratie apre minim si sa vezi ce se intimpla daca poti sa reduci turatia pina spre 700 ture , daca da motorul este OK si ai probleme pe electrica, electronica .Senzorul de turatie daca este defect se comporta cam asa ; turatie la 1800 , pornire un pic mai grea , check engine aprins tot timpul imediat dupa pornirea motorului .Presupunerea mea esteca ai rupt vreun fir sau ai facut vreun scurt pe cablaje atunci cind ai desfacut motorul intrucit firele din acea zona tinind cont de vechimea masinii au devenit casante datorita caldurii generate de motor , si izolatia plesneste la orice miscare . Vezi cazul meu in care dintr o data masina a inceput sa se tureze la 1800 , turatie stabila si in deplasare tinea constanta viteza de 80 kmla ora se frina si accelera singura , iar simultan pe bord apareau 3 coduri de eroare contradictorii . Solutia a fost un fir intrerupt si alte 2 in scurt . Intelege ca nimeni nu poate sa iti spuna la fix ce problema ai atit timp cit nu depistezi ce problema este ,mecanica sau electrica
  • marian mertic

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
OK CATA.maine fac ce ai spus tu,dar mai am o intrebare.senzorul de sub electromotor ce citeste pt ca cand am rotit de RAC am vazut ca prin dreptul senzorului trec niste nituri.logic ar trebui sa fie 6 nituri pt ca sunt 6 pistoane.ei bine eu am pe volanta doar 3 nituri.cand am desfacut distributia[sa rupr lantul]nestiind unde se blocheaza volanta am bagat un prezon intru-n loc pe care l-am vazut sub cutie[automata]si acel prezon l-am uitat acolo.cand am tractat masina la alta locatie[sa ivit o discutie cu proprietarii acelei curti]maneta de la schimbator se misca singura parca fortata de ceva de vreo 10-15 ori apoi gata.ma gandesc ca prezonul a rupt 3 nituri si conseccintele sunt mai sus.astept un tel.de la dl.eugen de la constanta care dezmembreaza opel-uri omega sa-mi spuna cate nituri are o volanta ca sa fiu sigur,daca are 6 nituri am pus-o trebuie sa schimb volanta.ps pe tester ope-com imi gaseste senzorul de la volanta.voi ce spuneti
Skip ads

  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
dupa cite retin eu sunt mai mult de 3 nituri pe volanta , de fapt nu sint nituri Confused ci sunt formate odata cu turnarea volantei . Ca sa rupi asa ceva iti trebuie forta nu gluma . Oricum este usor sa iti dai seama daca este ceva in neregula cu volanta , dai senzorul jos iese foarte usor , si privesti prin gaura ramasa cum arata acei bumbi . Trebuie sa invirti cumva arborele cotit si vei vedea usor acei bumbi si starea lor
  • marian mertic

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
asa am facut si sunt numai 3 si am mai vazut inca 3 semne cum ca acolo ar fi fost bumbi cred eu
  • marian mertic

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
eu am dat si electromotorul afara ,galeria si senzorul deci am putut vedea clar cei acolo
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
cred ca ai rezolvat o Very Happy , se pare ca sint 9 bumbi asa ca iti mai trebuie 6 Surprised
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Iti dai seama ca nimeni nu se gindea la asa ceva Confused , oricum raspunsul l ai gasit singur , asta se cheama :lucru manual Very Happy , sigur asta este defectul senzorul citeste ceva impulsuri si incearca sa ridice turatia astfel incit calculatorul sa primeasca frecventa ceruta pentru ralanti , intrucit la tine lipsesc atitia dinti turatia devine mai mult decit dublu
  • marian mertic

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
volanta la omega b cu cutie automata are 6 bumbisori mi-a spus asta dl eugen de la constanta cu o volanta in fata.are 2 bumb isi o gaura in care e un surub,apoi 2 bumbi si o gaura cu surub si din nou 2 bumbi si o gaura cu surub.azi m-am apucat de desfacut motorul de pe masina si maine il dau afara.maine seara iti spun ce am gasit acolo,dar se pare ca eu am doar 3 bumbi pt ca si astazi am invartit de motor sa fiu sigur si asa este
  • marian mertic

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2011

  • Mesaj Privat
inca astept.s-a rupt garnitura dintre bloc si carcasa de la filtru de ulei,am facut comanda si vine sambata pe original din Germania.luni pun motorul pe masina.sa vedem cum porneste.vin cu raspuns luni seara
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Pai si cu bumbii Smile , treaba cu bumbii citi au mai ramas si s au rupt cu adevarat ? Ai schimbat volanta , sau ai sudat ceva in locul bumbilor lipsa ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR