Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Asa face turbina. In principiu e ok sa faca zgomot.
Skip ads

  • allexino_dj_123

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2010

  • Mesaj Privat
da suierau se aude putin si pe loc sidaca accelerez masina tot la fel.... stiu k ar trebui sa faca zgomot dar suieratul asta e prea de tot .... am mai citit sa verific garnitura de la admisie dar nu stiu unde vine eu cred k trage aer fals dar masina mi se pare sa mearga ok
  • e_alin

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am si eu eroarea asta si inca nu am scapat de ea. mie imi apare numai cand merg in frana de motor pe la 2800 3000 de ture.am curatat egr si clapeta de acceleratie am verificat toata instalatia va vad pe unde ar putea pierde aer si tot nu i-am dat de cap.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Tie-ti trage aer fals 100% pe undeva!
Ai umblat pe la galeria de admisie?
Skip ads

  • e_alin

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am fost la maiandrei si s-a chinuit cateva ore sa ii dea de cap.nu pierde aer pe nicaieri au testat baieti de la service de la maiandrei.a testat egr , clapeta acceleratie si zicea ca toate functioneaza in parametri. mi-a recomandat sa incerc sa probez cu alta clapeta de acceleratie si alt egr.si caut de cateva saptamani pe la dezmembrari piese sa le probez.
  • Remus24

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut.
Am un Vectra C din 2006, motor Z19DT, si de vreo 2 luni ma confrunt cu aceeasi problema: cand fortez motorul in depasiri sau pe rampa, mi se aprinde martorul masina+cheie in bord, imi limiteaza viteza la maxim 120 km/h si nu se mai accelereaza. Codul de eroare aparut pe test este P2279-11 Intake Air System Leak Detected. A gasit cineva o rezolvare concreta la aceasta problema? Precizez ca la popma de vacuum se aude un sasait, iar in momentul in care obturez furtunasele nu se mai aude.

Merci!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
schimba furtunasele alea
eu am facut operatiunea asta insa nu am pus furtune originale, am cumparat un furtun de vreun metru de-ala cu plasa la exterior (cred ca am dat vreo 9-10 lei pe el, nu mai retin) si am inlocuit toate furtunasele mici (chiar daca cele originale aveau cot am facut de asa natura cat sa vina bine).

eroarea asta se refera la o pierdere de aer pe admisie, care poate fi de oriunde...
ori pe la vreo garnitura de la egr / clapeta acceleratie, ori pe la vreun furtun, ori pe la intercooler...

parerea mea e sa incepi intai cu furtunasele alea mici si sa le faci sa nu mai piarda presiune si apoi vezi cum se comporta...
daca se rezolva atunci mergi as apana reapar simptomele si daca reapar vezi de la ce este...
  • Remus24

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Aici ar fi problemele:
unde e marcat cu 1: daca obturez, nu mai sasaie
unde e marcat cu 2: e facuta o improvizatie.
unde e marcat cu 3: sistemul de prindere din plastic e distrus. (nu stiu daca are vreo importanta).

Inca ceva, in a doua poza, prin locul indicat imi scoate fum rau de tot.

Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu este etansa galeria de evacuare.......in zona Turbo!
  • Remus24

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Ok. O sa schimb furtunasele alea subtiri, si o sa ma duc cu ea pe elevator sa arunc o privire mai amanuntita. Sa fie asta si cauza erorii P2279-11? Revin daca se rezolva ceva. Merci.
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Si ai de gand sa dai 60lei pe furtunasul incercuit la 1? Ca atat costa unul nou. Si eu il am putin crapat jos dar inca nu sasaie. Vezi ca in partea de jos are diametrul de 3mm iar sus de 5mm.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu am pus furtun universal (la metru)
merge deoarece e destul de elastic cat sa intre pe 5 mm si cat sa se stranga (cu un colier) pe 3 mm...
dupa ce l-am schimbat am observat o imbunatatire a functionarii motorului atat in mers in gol cat si in sarcina...
sincer sa fiu nu as da 60 de lei pe acel furtunas sub nici o forma...
stiam ca sun scumpe dar parca nici asa pentru cativa cm de furtun...
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu am pus furtunas de vacum provenit de la delcou de Dacie. Adaptat usor la cald. Solutie e garantata. Picase fix ala principal de la pompa de vacum.
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Mai nou deja e mai scump.
http://www.revizieopel.ro/F...html#.VOyL_Dj9mM8
Am sa remediez curand treaba cu siguranta dar inca nu m-am gandit fix la solutia ce o voi adopta.
  • Remus24

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
sunteti siguri ca imi trebuie furtun cu diametrul interior de 3 mm pt furtunasele de la pompa de vacuum?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cel mai bine te duci la un magazin care are piese auto
scoti furtunelul ala si te duci cu el la magazin si-i ceri omului furtun la metru pentru diametrul de care ai nevoie,

eu ce stiu sigur e ca cel original e la un cap e mai gros si la celalalt mai subtire
eu oricum i-am aplicat coliere ca sa nu sufle...
eu mi-am luat cu plasa de-aia pe afara (nu stiu cum i se zice)
  • Remus24

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Am reusit sa curat EGR + Clapeta acceleratie si senzor presiune de pe turbo. Dupa ce am montat totul la loc, am pornit motorul la prima cheie, dar 20 de secunde a dat sa moara, si acum am martorul aprins cu check engine. ce poate fi?
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Eu am pus un furtun de spalator parbriz Dacia . S a mulat perfect pe ambele capete (am impins putin la capatul de sus care e mai gros). De trei luni incoace a rezistat cu succes.
Remus24 a scris:sunteti siguri ca imi trebuie furtun cu diametrul interior de 3 mm pt furtunasele de la pompa de vacuum?

  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil tot EGR ul e de vina. Sau poate ai uitat sa cuplezi mufa EGR . Eu am EGR blindat , mufa scoasa si de aceea mi s a aprins in bord Check engine si am stocat codul P2279. Intentionez sa-l scot de tot din soft pentru a disparea eroarea.
Remus24 a scris:Salut. Am reusit sa curat EGR + Clapeta acceleratie si senzor presiune de pe turbo. Dupa ce am montat totul la loc, am pornit motorul la prima cheie, dar 20 de secunde a dat sa moara, si acum am martorul aprins cu check engine. ce poate fi?

  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
...ma gandesc totusi ca blindul pus nu e perfect etans...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR