Ai uitat parola?


  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B20DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
@Brummy, te vad mai "conectat" la problema.
Verifica daca ai firul de consum tras. Este negru-maro, pleaca de la ECU din pinul 12, mufa X129 si ajunge la MID/GID/CID in pinul 27.
Pe-aici nu am gasit curajosi, ca as fi incercat si cu Z17DTL si cu Y17DT.
  • lucian_v

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
maiandrei
in ce sens nu ai gasit curajosi? eu am 17cdti si sunt foarte interesat de problema...daca ai vreo sugestie as fi bucuros sa te ascult Laughing
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B20DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
In sensul de a isi baga nasul. Citeste topicul asta, in intregime. Multa vorbaraie, actiune ZERO.
Trebuie desfacuta mufa de la ecu si verificata existenta acelui fir.
Daca nu este, trebuie tras.
Daca este, trebuie vazut - ajunge la MID?
Daca este, ajunge la MID si totusi nu avem info de consum, macar avem concluzia - o emisiune suparata, domle...
  • marius_mx

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
A incercat cineva cu y17dt?Am gasit mid ,dar nu am manete,nici pt bc nici cc!
am sa incerc eu astazi...dar nu am scema contacti manete:P.
  • marius_mx

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Gata mid-ul merge pe astra y17 dt...consumul instant la relanti 0,4/h.
Oare asa sa fie?
Dar ...totusi nu am maneta nici de bc nici de cc...cred ca am sa fac din butoane home made!Am sa anunt daca merge si cc!
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B20DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Da-ne mai multe detalii, esti cam primul care a reusit!
Felicitari!
  • marius_mx

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
La y17 dt se foloseste pinul 27(MID) si pin 47(ECU).
Eu am avut pe masina ccrt700 deci in spate la afisor aveam toate firele trase pt MID(mufa cu 32 de pini).Am cumparat la sh un MID si l-am cuplat in locul celui de la crt.Firul de la pin 27 duce decit pina in mufa X2,cred ca de aceea nu a mers la multi...trebuie sa-l trageti direct din ECU pin 47.Va merge decit:
Autonamie
consum instantaneu
km parcursi
viteza medie
consum mediu
Mai era ceva ...dar nu mai stiu

P.S. Daca va uitati pe schema cu tisul 2000 veti vedea ca trebuie tras si firul13 mid la 28 ecu..Eu nu am mai tras si ca urmare pe autostrada la 130-160km/h in loc de consum instant arata'' F''!?

Sper ca parerea mea conteaza!Spor la treaba!

L.E. Am vazut de ce i-mi dadea eruarea acea cu litera ''f''.Nu conectasem bine firele de la pilotul auto.Asa ca am scos de tot firele pt pilot si...acum merge perfect.Spor la treaba!
P.S. Si asa nu am putut sa activez pilotul la noi in seviceuri .
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,913
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z18 XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturo
intru si eu in discutie
am astra g cu motor y 17 dt
azi am achizitionat mid +maneta +mufa 32 pini si sambata ma apuc de treaba
pe piese am dat 250 ron display + mufa
10 ron maneta stergator cu bc
din dezmembrari
curios era faptul ca masina de pe care mi l-e desfacut era o astra g chiar cu motor de 17 y17 dt
va tin la curent cu modificarea
sper sa gasesc aici pe undeva un tutorial su schema de legare a mid in loc de tid
bafta tuturor
  • viorel tecla

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Am fost la intalnirea opel in sfarsit si eu ...si am vazut ca unul din membrii avea activat bc-ul pe astra g cu motorul de 1.7 dti.
Maiandrei,am o intrebare :crezi ca se pot activa si la astra mea?
Am motor de 1.7 dti cu cd-player ncdr 1100 si cid.
Ma poti ajuta ?


Multumesc.
  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z19DTJ din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Feb 2007

  • Garaj Mesaj Privat
exista Bc pe 1.7dti?
daca si-a montat cineva sa ne spuna si noua cum a facut sau daca ne poate ajuta
eu unul am citit pe undeva si zicea ca nu exista bc pe 1.7dti
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,343
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH/PSG16 din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
De acum exista. S-a reusit si asta.
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,913
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z18 XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor
Ma bucur sa fiu din nou printre voi intr-adevar eu am rezolvat minunea BC pe y17dt cu toate ca nu sunt singurul, mai era o persoana

Ca tutorial eu l-am folosit pe cel facut de gabib77 dar care era pt motorul de 2.0 cu mici modificari constand in
firul de consum 27-mid-47- ecu. Eu am cumparat mid cu functii de gsm pe care l-am activat impreuna cu andrei
problema cea mai mare e ca la y17dt in mufa ecu nu exista pe pinul 47 papuc si trebuie improvizat unul eu am facut din 2 papuci mama dintr-o mufa seriala db9 lipiti cap in cap si cateodata tot mai da o eroare daca se misca firul iar de curand am facut rost de o mufa ecu din care voi extrage papuci dar nu am avut timp sa ma ocup de asta si e si cam frig afara

Acestea fiind spuse va stau la dispozitie cu orice intrebare iar daca va fi nevoie voi folosi tutorialul lui gabi77 il voi modifica pt y17dt si il voi pune aici sper sa nu se supere acesta ca ma folosesc de munca lui dar mi-ar mai usor asa
spor la treaba tuturor
  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z19DTJ din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Feb 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Bine ai revenit!
Eu am TID cu gsm,deci sa inteleg ca nu-mi mai trebuie sa cumpar MID?ce trebuie facut cu tid-ul ca sa mearga?
Nu prea ma pricep foarte bine,as vrea daca ai putea sa imi arati mai explicit de unde trebuie luat firul acela(de la care calculator)..... trebuie dus la pinul 27 de la mufa care intra in TID?
Daca trag firul fara sa iau maneta imi va functiona BC,sa-mi arate doar range-ul?
Multumesc!
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,913
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z18 XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
ag10tit in primul rand daca ai tid cu functii de gsm se poate activa te poate ajuta andrei cu activarea numai ca trebuie sa faci un drum in bucuresti daca urmaresti cele 2 topice vei gasi un tutorial facut de gabi 77 ce trebuie sa faci este sa desfaci scoica volanului si sa vezi daca ai mufa aceea cu 3 pini patrata acolo mai mult ca sigur o vei gasi daca masina a venit echipata din fabrica ,cu tid cu functi de gsm fara maneta nu va functiona pt ca nu ai cum sa schimbi poate doar sa ii faci tu 2 butoane dar te complici o maneta e 100ron pe la dezmembrari dar e cam greu de gasit una
trebuie apoi sa verifici daca in mufa tid ai in pinul 27 cablu culoare maro/negru parca acest cablu trebuie sa ajunga la ecu care este pe motor in pinul 47 daca nu este tras trebuie tras si daca tot tragi cabluri la ecu ar fi bine sa mai tragi unul in plus sdin pinul 13 ecu in pinul ? nu il stiu acum e ceva cu pedala de frana asta ca sa nu mai te chinui pe la switchul de la pedala
sper sa iti fi fost inteles si te astept cu intrebari daca nu esti lamurit
multumesc
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dtl din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
salut la toata lumea... vreau sa pun la punct citeva "nelamuriri" , ca sa zic asa , legate de b. c. intimpinate aici.in primul rind: - nu exista tid cu functi de gsm. exista mid cu functi de gsm- spun asta pentru ca un tid nu are bc de nici un fel( poti sa setezi la el cit vrei , dar nu merge bc), atunci presupun ca este mid... gresesc? doar mid-ul are functi si informati de bc. mai are si gid-ul si cid-ul , dar acestea functioneaza doar, subliniez , doar cu un radio de tip ncdr..1100, 1500..etc... --- 2: a se intelege - mufa mid nu se potriveste la pini cu mufa de la mid-ul cu gsm...( incercare pe propria masina.-pinul 2si 10 de la tid trebuia sa vina, conform unei scheme data de gabi77, la pinul 8si 9 de la mid. asa este, dar la mid .acesti pini citesc datele de la radio. la mid-ul cu gsm pinul 8 si 9 sunt locuri goale... deci nu sunt acei pini, ca doar la masina cu ccrt 700 , care are din fabrica acel mid, a functionat datele radio... deci sustin ca sunt in alta parte, alti pini..) deci trebuie aflata schema de asezare ai pinilor pentru fiecare model de mid...un mare ajutor l-am avut de la flores_astra , care are deja montat pe masina un mid cu functi gsm si care a spus ca nici la el nu citea date radio dupa montare mid cu gsm in loc de tid..... rog pe cei care stiu mai multe despre asta sa mai noteze cite ceva , ca toti cei ce citesc aici sa poata intelege. altfel se incurca , precum je- (adica eu)...acum despre mine...: am achizitionat maneta cu buton bc, am achizitionat un "mid" ( cu apostrof , ca inca nu stim ce este, mid cu gsm , sau tid cu gsm...)cu functi de gsm , am mers pe schema lui gabi77 la legarea pinilor, dar nu se potrivesc ... acum caut schema de legare de la tid la "mid " cu gsm... apoi rog pe maiandrei sa ma ajute cu pini la ecu pentru z17dtl... mai vorbim. va tin la curent...
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B20DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru cei ce au MID/GID/CID pe Astra G si Z17DTL:
Trebuie tras fir de la pinul 27-MID la pinul 12-mufa X129 (ECU).

  • viorel tecla

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Multumita lui flores_astra am tras aseara firul de la ECU pin 47 la CID pin 27,ramane partea cu activarea cu tech 2,am avut noroc celelalte fire care mai trebuiau trase spre mufa de la CID erau deja trase.
Valabil pentru Astra-G Y17DT
Va tin la curent....

Bafta tuturor.
  • viorel tecla

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu amanunte asa arata CID +NCDR :


  • 02tes

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dtl din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
am reusit sa-mi montez si sa-mi activez b.c. am sa incerc sa explic si sa arat cum am reusit , poate ajuta si pe alti. masina mea este un opel astra z17dtl ( 1,7 cdti). intii am achizitionat maneta semnalizare cu butoane de b.c. , apoi o lunga cautare pentru un mid. din discutiile avute cu mai multi oameni de pe acest site am aflat ce si cum despre pinii ce trebuiesc legati la mid si la ecu. primul pas a fost sa montez maneta. simplu. apoi am montat mid - ul. pentru aceasta am scos consola centrala . consola se desface astfel: se scoate fata de la bricheta

apoi se desfac suruburile de la consola din spatele brichetei si a scrumierei

se desurubeaza cele de la cd , cass... nav... etc..

apoi in acele gauri se baga , de obicei, andrele si se string si se trage de cass. dupa ce iese cassu , se desface surubul de la sina cassului si se trage sina afara. se scot de pe sina mufele de la antena si de la difuzoare , alimentare,. .etc. apoi se desfac suruburile de la consola de pe lateral

se trage usor spre tine consola tinind mina in spatele displey-ului , unde are o clema, si consola iese afara , cu tot cu aerator si buton avarii. se scot mufele de la tid si de la clima( in cazul meu , in alte cazuri comanda manuala de clima are 4 cleme ce trebuiesc desfacute inainte de a scoate consola), si se indeparteaza. se desfac suruburi tid si se inlocuieste cu mid.

se schimba mufa tid de 12 pini cu mufa mid de 32 pini

se fac legaturile conform schemei ( schema este postata de gabi77 in site si este valabila pentru mid, la mid cu gsm nu arata functi radio...). se desface bordul la ceasuri din cele 4 suruburi

se desfac 2 suruburi care tin ceasurile si se trage de clema care le tine in mufa.apoi se trage afara. se fac legaturile la mufa instrumente

se pun la loc si se monteaza bordul . se trag fire afara pentru ecu pe linga cablu de deschidere capota ( eu asa am facut, fiecare cum poate...).se desfac suruburi plastic de la aparatoare noroi aripa stinga si se desfare aparatoarea din dreptul lucas-ului. se tage firul spre ecu . se scoate ecu

se face identificarea

si se monteaza un pin mama la pinul 12 la z17dtl(eu am folosit un ac seringa 1,4). se moteaza legatura

se pune ecu la loc se monteaza tot si apoi se activeaza. eu l-am activat la marius (maiandrei) si functioneaza perfect. arata urmatoarele:

multumesc lui maiandrei (pentru multe informatii si timp pierdut cu mine, sper sa nu fie pierdut) si lui flores_astra (pentru ajutorul oferit la cablare).
succes tuturor
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut ,

Vad ca pentru z17dtl , are si functie de check control ? Spune ceva de stopuri pe frana ? Ai si modul de check control ? Din ce an e masina ? Nu ai avut nici un fir tras pt. CB ?

Multumesc .

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata