Ai uitat parola?


  • 02tes

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dtl din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
exista fire ce duc in modul check control de la mid, dar nu am modul si le-am legat la masa. dar am tras un fir de la mid la pedala de frina si arata brake check, dar in general se prefera legarea lui la masa ca sa nu fie obligat sa apese frina de cite ori porneste .... masina este din 2003. nu a fost precablata pentru bc. cu placere.
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,913
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z18 XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare
tes vreau sa rectific ceva la ce ai spus tu mai sus
firul de brake chek al midului se leaga la plus pedala de frana nu ninus
multumesc
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
@ 02tes
Vazind poza , am o intrebare .

sunt patru fire "izolate" cu banda .. ce ne poti spune despre ele ?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,343
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH/PSG16 din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Pai este normal, 3 sunt de la Tempomat si unul de la BC, firul de consum combustibil. De obicei, cine nu are cablat tempomatul nu are nici BC-ul.
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dtl din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
69MED a scris:@02tes - felicitari pentru poze si pasi de urmat . Azi am reusit si eu sa ajung la MID , si mi-ar fi prins bine poze tale .
Nu ne-ai atarat nimic despre maneta de stergator ... ce fire se trag de acolo ?
Felicitari inca o data .
Poate ca ar trebui sa fie la sectiunea "Cu sa ... " ar ajuta pe multi .
multumesc.la maneta nu este nimic de aratat.se desface si se inlocuieste cu una cu butoane bc . firele ce duc de la mid la maneta sunt doua si pe schema spune unde trebuiesc legate.al 3 -lea fir de la maneta se leaga la + sau -, nu stiu sigur.. flores stie ( el m-a ajutat la cablare).la sectiunea "cum sa" se poate pune , dar aici sunt discuti, inca nu se cunosc toate amanuntele, inca invatam .. apoi se poate deschide un topic la " cum sa"... @ag10tit- da.....@flores_astra- corect , ai dreptate, tu sti mai bine... cele 3 fire sunt asa cum spunea LDivora, tempomat.am sa arat si asta la sectiunea respectiva.....
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,913
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z18 XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
slutare suturor
tes intradevar la maneta nu e ceva foarte diferit o scoti pe cea veche si o pui pe noua mai are in plus mufita cu 3 pini 2 dintre ei se duc la mid si cel de al 3 la minus
Pt ag10 tit nu va merge daca nu tragi toate firele minime in mid sunt cam asa de tras astea doar pt functiile de BC
1 fir tahometru
1fir temperatura apa
1 fir indicator combustibil
astea 3 la ceasurile din bord
1 fir la ecu
1 fir la pedala franei
2 fire la maneta
1 fir la minus de care de leagaal 3 fir de la maneta si toate firele ce duceau la chek control
sper sa iti fi fost de folos
pt orice nelamurire va stau la dispozitie
bafta tuturor
  • ionapostol

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
02tes a scris:
adria1977 a scris:Asta inseamna ca e posibil si pe 1.7CDTI cu motor Z17DTL?Asta daca gasesc maneta BC,nu?



cind intri intr-un topic, citeste si tu tot ce scrie acolo... ai fi vazut ca la pagina 4 am scris despre asta si ai poze si detalii, tot ce trebuie sa te apuci de treaba.


Salut, sunt nou pe aici, am citit cele 5 pagini si mai demult am citit si tutorialul lui gabi77, ce nu am inteles prea clar este daca se poate monta acest mid,(cid,gid) si pe o astra care nu are acest casetofon din fabrica ncd 1100, 1XXX. Intreb asta pt ca am vazut din poze ca acolo exista acest casetofon si implicit unele fire deja trase.Va rog nu va suparati pt intrebare si inca ceva , daca fac rost de cele necesare (maneta+mid)pot beneficia de ajutorul vostru pentru a m-i le monta(in special flores_astra)
L.E. am uitat sa specific am Astra G din 2007 motor Z17DTL (fara casetofon din fabrica) si nici tempomat nu am Embarassed

In alta ordine de idei , unde in politehnica va intalniti si la ce ora?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,343
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH/PSG16 din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
@ionapostol: Poli inseamna Polivalenta, vezi aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13040


Ultima modificare facuta de LDivora la Lun 15 Dec, 2008 10:21 am
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,343
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH/PSG16 din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
@02tes: Ai uitat ceva: mai face si un adaptor de la cupla cu 12 pini la cupla cu 32 de pini.
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,913
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z18 XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
uite dupa indelungi batali au venit si pozele





mai indica si alte functii da nu am stat sa le pozez pe toate
multumesc


  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut ,

De astazi sunt fericitul posesor de MID. Urmeaza faza de montare , ceva mai tarziu . Atasez si o poza .Pretul dat 100 euro.Fara linii lipsa.

  • faststorm

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra Motor Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,
Vreau sa-mi pun BC, am desfacut scoica volan, acolo am gasit mufa BC cu cele trei fire.Eu am pe masina MID cu functie GSM.In schimb vreu sa-mi pun si tempomat iar aceasta mufa cu 4 fire nu o am.
Am vazut in topic ca "maiandrei" a activat un MID cu GSM, am o intrebare cum as putea sa incerc mufa pt BC daca firele sunt trase pana la ECU,,,, asat inainte sa-mi cumpar maneta.Am vazut in topic ca ar trebui sa i-mi afiseze un cod MID-ul daca nu este activat.
Sper sa ma ajutati fratilor...eu sunt din TM si poate ma ajuta careva pe aici .
Merci mult si va urmaresc indeaproape.

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,343
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH/PSG16 din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Firele de la cupla nu sunt trase la ECU, ci la display (MID). Trebuie insa sa mai cablezi firul de consum.
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut ,

Chiar daca nu ai maneta si BC nu e activat , daca ai firele trase etc , se pot vedea cred cu Tech2 daca cineva pe acolo.Daca ai avea maneta si nu e activat tot degeaba . Poate te lamuresc colegii . Cred ca cel mai sigur e cu Tech2 . Daca nu ai fire , le tragi si gata .Daca tot mergi la tech2 , verifica daca se poate activa BC pe motorul tau .Uneori se pare ca nu .

Bafta!
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,913
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z18 XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
deci
pt fast storm
tu ai motorul ca al meu ai displayiul mid cu gsm
vad ca ai si mufa cu 3 fire
ai tot cablajul facut
un singur fir mai trebuie tras pinul 27 mid pin 47 ecu
dupa ce il tragi mergi la activare
vorbbeste cu maiandrei se pare ca are o persoana de contact in arad care face activari
tu ai motoru la fel ca al meu
am mai facut la cineva care are acelasi motor dar cu display CID avea toata instalatia trasa mai putin firul de consum
iati o maneta trage firul activeazal si vei fi al 3 din tara cu BC pe motorizarea asta ca primul am fost eu Very Happy
bafta
  • mariusnegru

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dtl din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
sal tuturor. va admir munca si contributia fiecaruia. maiandrei eu am un astra g din 2003, z17dtl, cu ncdr 1100 cu navigatie si cred ca are GID. pe ncdr am un buton pe care scrie BC si care nu face nimic acum.vrei sa spui ca daca trag acest fir (unul singur) imi va afisa pe display toate aceste informatii? fara sa mai fac alte setari? fara alte fire?
  • viorel tecla

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am cid +ncdr 1100 pe y17 dti ,si am tras un singur fir,dar trebuie si activat BC cu tech 2.........
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,412
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
De astazi am si eu BC pe Y17DT al meu asta multumita lui Flores Astra pentru pinul pentru ECU si nu in ultimul rand lui Maiandrei care si astazi si-a dovedit priceperea pentru ceea ce face spun asta pentru ca MID-ul meu este unul din cele care nu prea se pupa cu ECU de pe Y17DT .
  • viorel tecla

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Vreau sa ridic o problema :daca consumul afisat este corect la BC-ul de pe motorul Y1,7DT.EU din pacate nu fac multi Km lunar, dar din ce am observat pana acum in aprox 600 Km parcursi este diferenta de cel putin 1 L/100Km intre ce afiseaza BC la trip consum si ce am bagat la pompa (plin ochii) .A mai facut cineva proba ?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru cei cu MID pe Y17DT si Z17DTL: trebuie sa verificati acuratetea informatiilor prin metoda plin-plin:
- faceti plin-ochi si resetati complet MID-ul (tineti apasat butonul Reset pana sunt afisate 3 stelute, resetati si jurnalierul de km.
- parcurgeti o distanta de minim 100 km;
- faceti iar plin-ochi si notati cat scrie pe bon, cati litri consumati indica BC, km parcursi pe jurnalier, km parcursi pe MID.

KM parcursi pe jurnalier si MID ar trebui sa fie aceiasi, insa e posibil sa aveti diferente intre litrii consumati pe MID si cei de pe bon.
Pentru rezultate mai bune, repetati operatiunea de 2-3 ori ca sa facem o medie.

Cu toate aceste informatii pot sa recalibrez MID-ul a.i. sa imbunatatim acuratetea.
Cititi si >AICI<

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata