Ai uitat parola?


  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,719
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Cand am intrebat daca au fost galvanizate segmentele de reparatie, m-am referit EXACT la poza de mai sus.
Inca odata : cand a taiat si sudat segmentul de reparatie, acesta era galvanizat ? Sau in cazul tau inca nu s-a taiat si inlocuit cu segment de reparatie si poza este de la alta masina? Asta era intrebarea (ce viza segmentul de reparatie din poza).
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am uitat câteva amănunte foarte importante, întotdeauna aceste operațiuni trebuie făcute într-un spațiu uscat, fără umiditate, niciodată nu slefuți chitul cu apă, defapt nimic cu apă, chitul este ca un burete, absoarbe apa până la tablă, după terminarea tuturor operațiilor tabla în contact cu apa ruginește, chitul se desprinde și crapă etc, filerul la fel fără apă și înainte de finisaj lăsat să se usuce foarte bine, altfel el o să lucreze și după ce a-ți vopsit și o să arate foarte urât
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Cand am intrebat daca au fost galvanizate segmentele de reparatie, m-am referit EXACT la poza de mai sus.
Inca odata : cand a taiat si sudat segmentul de reparatie, acesta era galvanizat ? Sau in cazul tau inca nu s-a taiat si inlocuit cu segment de reparatie si poza este de la alta masina? Asta era intrebarea (ce viza segmentul de reparatie din poza).

Am inteles......despre ce spui. Dar imaginile acelea erau doar exemple, pentru cine nu stie sau nu a vazut cum se procedeaza.
Am avut facut asa si nu a tinut, a ruginit din interior, a ajuns apa la chit si sa umflat vopseaua.
Poza aceea presupun ca e de la VW sau alta marca, dar procedeul il gasesti pe youtube, la reconditionare masini clasice.
In cazul tau, cred ca tot asa trebuie facut.
http://www.youtube.com/watch?v=RW6ZehpVEGk
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,719
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Bun, macar am lamurit-o, deci la tine NU ai ajuns sa tai si sa pui segment de reparatie (ma si miram cand am citit, ca doar masina ta inca nu are anii de batranete ca sa ajungi sa tai acolo). Initial am crezut ca la a ta s-a taiat, sa tratat cu zinc, s-a chituit si poza respectiva este exact din timpul reparatiilor, iar apoi dupa 2 ani ti-a iesit rugina la exterior.

Da, cam asa trebuie facut la mine ca in link, si sunt in dubiu... daca sa pun segment de reparatie sau sa tai doar acolo unde a dat rugina si pe bucatile respective (la o prima vedere doar cateva bucati de taiat, de cativa cm) sa-mi bage fibra ?
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Este alegerea ta pana la urma. Daca vrei o lucrare profesionala, atunci asta se face cu petec si sudura, dar daca nu e portiune mare, eu zic sa nu sudezi, mai bine sa bagi fibra.

Am vazut pe youtube filmare cu unu care a reconditionat un sfert de prag cu fibra si a iesit bine.
http://www.youtube.com/watch?v=g_FDYbWs5eY
Asa am facut si eu. Intre bacata buna de aripa si bucata sudata s-a format rugina, acolo am curatat-taiat cam 3 cm si am reconstruit cu poxymetal. Am mai lucrat ceva la masina acum 8 ani cu poxymetal si e inca in stare perfecta. Din cauza batranetii nu ar fi trebuit sa am probleme, dar masina am luat-o reparata pe ambele parti din spate si nu prea cred ca a fost bine tratata lucrarea.
O masina nelovita nu ar trebui sa aiba probleme.
  • andreiviciu

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra X16XEL din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
A mai cumparat cineva asa ceva?
Eventual sa puna poze sa vedem cum arata?



Multumesc!
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Aparatori de plastic produse in serie nu exista, doar daca se fabrica din fibra de catre cineva.
Ce am gasit si mi-am pus eu pentru a acoperi aripa reparata, sunt aparatori de aripi din tabla zincata vopsita, de buna calitate si arata asa.


Dar daca nu ai probleme cu aripile, adica sa fie ruginite si reparate, atunci nu iti pune.
  • alexxV

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra X16SZR din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Sal.as fi si eu interesat de un set de ornamente pt aripa spate la Astra G.Știe cineva unde găsim?
  • Marian 127

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16SE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
aquagen a scris:
ahappyuser a scris:Cand am intrebat daca au fost galvanizate segmentele de reparatie, m-am referit EXACT la poza de mai sus.
Inca odata : cand a taiat si sudat segmentul de reparatie, acesta era galvanizat ? Sau in cazul tau inca nu s-a taiat si inlocuit cu segment de reparatie si poza este de la alta masina? Asta era intrebarea (ce viza segmentul de reparatie din poza).

Am inteles......despre ce spui. Dar imaginile acelea erau doar exemple, pentru cine nu stie sau nu a vazut cum se procedeaza.
Am avut facut asa si nu a tinut, a ruginit din interior, a ajuns apa la chit si sa umflat vopseaua.
Poza aceea presupun ca e de la VW sau alta marca, dar procedeul il gasesti pe youtube, la reconditionare masini clasice.
In cazul tau, cred ca tot asa trebuie facut.
http://www.youtube.com/watch?v=RW6ZehpVEGk




Salut dar tu de unde ai facut rost de astfel de protectii aripi ?
  • Marian 127

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16SE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
aquagen a scris:Salutare.
Am reusit sa montez doar una dintre aripi, pentru ca nu prea am avut putere sa fac mai mult.
Prinderea se face cu niste cleme care arcuiesc aripile si le forteaza pe pozitie, eu am pus pe margine dublu adeziv.
Asa arata.
Astra G cu ornamente de aripa.


salut referitor la acele aripi nu mentin apa ? gen sa ajute rugina sa iasa mai repede ?
  • Cosmin H

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z16SE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
De unde as putea comanda aceste protectii pentru aripi ?
  • vls009

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, unde se gaseste asa ceva?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,141
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
si pe mine ma intereseaza daca stie cineva ca site-ul vad ca nu mai merge...
eu am avut acum 2 ani aproape reparate ambele parti in service autorizat de reprezentanta si a dat iara rugina acum Sad
nu stiu ce sa ii mai fac pentru ca am nevoie de masina sa mai tina vreo 4 ani maxim

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata