Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut
Dechid acest topic pentru ca m-ar interesa achizitionarea unei Corse D -in prezent am C-Z10XE si as dori ceva mai mare , ma gandeam la un Z14XEP, asta ca motor . Ma intereseaza mai multe aspecte:
1. nu stiu care sunt mai bune dpdv economic, fiabilitate, taxe la stat etc.: cele pe benzina sau pe motorina.
2. din cate am vazut motoarele de pe corsa D sunt aceleasi cu cele de pe corsa C sau ma insel ?
3. distributia este la toate (benzina +motorina) pe lant?
Ii rog pe posesori de Corsa D sa-mi spuna cate ceva despre masinile lor si cam ce ma sfatuiesc.
Multumesc

Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor, CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General edit by StefanTolos
Skip ads

  • puidesomn

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut!
La capitolul benzina vs. motorina depinde cat mergi pe an, sub 20.000 km se zice ca nu renteaza sa ai motorina. Cauta pe forum ca sunt multe discutii pe tema asta.
Din ce am citit, odata cu faceliftul din 2010 s-au schimbat motoarele cu unele Euro5. Eu am o Corsa D facelift 2011 de 1.2 si am 84 CP, vad ca la C motorul echivalent avea doar 79.
Sunt foarte multumit de masinuta (e si prima ce-i drept), poate un motor de 1.4 ar fi si mai harnic nu ca as avea de ce sa ma plang Very Happy.
  • gtid01

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2011

  • Mesaj Privat
puidesomn a scris:Salut!
La capitolul benzina vs. motorina depinde cat mergi pe an, sub 20.000 km se zice ca nu renteaza sa ai motorina. Cauta pe forum ca sunt multe discutii pe tema asta.
Din ce am citit, odata cu faceliftul din 2010 s-au schimbat motoarele cu unele Euro5. Eu am o Corsa D facelift 2011 de 1.2 si am 84 CP, vad ca la C motorul echivalent avea doar 79.
S unt foarte multumit de masinuta (e si prima ce-i drept), poate un motor de 1.4 ar fi si mai harnic nu ca as avea de ce sa ma plang Very Happy.
Am si eu acelasi motor si tot 2011 si te rog sa-mi spui avand in vedere ca nu are decat2500 km daca atunci cand o accelerezi se ingana . Este posibil sa nu fie rodat motorul ? Multumesc
  • puidesomn

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu acelasi motor si tot 2011 si te rog sa-mi spui avand in vedere ca nu are decat2500 km daca atunci cand o accelerezi se ingana . Este posibil sa nu fie rodat motorul ? Multumesc

Salut! Ce intelegi prin "se ingana"? Si a mea e in rodaj, am vreo 500 de km.
Skip ads

  • gtid01

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2011

  • Mesaj Privat
puidesomn a scris:
Am si eu acelasi motor si tot 2011 si te rog sa-mi spui avand in vedere ca nu are decat2500 km daca atunci cand o accelerezi se ingana . Este posibil sa nu fie rodat motorul ? Multumesc

Salut! Ce intelegi prin "se ingana"? Si a mea e in rodaj, am vreo 500 de km.
Adica atunci cand o accelerez nu se tureaza motorul din prima ,o ia lent dar am observat ca de ceva timp merge mai bine si consumul a ajuns la 6 in afara fata de 12 la inceput .
  • puidesomn

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2011

  • Mesaj Privat
gtid01 a scris: Adica atunci cand o accelerez nu se tureaza motorul din prima ,o ia lent dar am observat ca de ceva timp merge mai bine si consumul a ajuns la 6 in afara fata de 12 la inceput .

Mi-a facut si mie de vreo doua trei ori asa la primele drumuri dar de atunci nu s-a mai repetat. Presupun ca bagam in viteza gresita sau eram subturat Embarassed. Nu-mi place sa bruschez masina dar de cate ori am avut nevoie de demaraj masina a raspuns bine.
Deschide o discutie noua pe tema asta, poate e cineva mai experimentat care sa te ajute.
  • gtid01

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2011

  • Mesaj Privat
puidesomn a scris:
gtid01 a scris: Adica atunci cand o accelerez nu se tureaza motorul din prima ,o ia lent dar am observat ca de ceva timp merge mai bine si consumul a ajuns la 6 in afara fata de 12 la inceput .

Mi-a facut si mie de vreo doua trei ori asa la primele drumuri dar de atunci nu s-a mai repetat. Presupun ca bagam in viteza gresita sau eram subturat Embarassed. Nu-mi place sa bruschez masina dar de cate ori am avut nevoie de demaraj masina a raspuns bine.
Deschide o discutie noua pe tema asta, poate e cineva mai experimentat care sa te ajute.
O las asa pana la prima revizie si vad rezultatul ,specific ca la 500km am fost la reprezentanta si a spus ca masina are prea putini km .
  • vizitator

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Prietena mea are un Opel Corsa D, 2007, 1.2litri, benzina, 80 CP.
Abia se misca cand plec de la semafor cu ea, este o masina f lenesa (sper ca nu am ranit sentimentele nimanui).
Aceiasi senzatie o am si eu: apas acceleratia, dar masina se tureaza greu si prinde viteza la fel de greu.
Skip ads

  • thor4ever

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2011

  • Mesaj Privat
am masina de 2sapt,motor 1.2 80cai 2010.aceasi problema.pleaca greu si nu are sfung.dar apoi in a2a a3a mere mai bine.parca si dacia clasic trage mai bine in vitezele mici.f posibil din cauza motorului.am si o mazda 2 1.3 85 cai si aia manca jar.
  • gtid01

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2011

  • Mesaj Privat
thor4ever a scris:am masina de 2sapt,motor 1.2 80cai 2010.aceasi problema.pleaca greu si nu are sfung.dar apoi in a2a a3a mere mai bine.parca si dacia clasic trage mai bine in vitezele mici.f posibil din cauza motorului.am si o mazda 2 1.3 85 cai si aia manca jar.

Acum nu putem compara motoarele dar am observat ca de la un timp merge mai bine iar consumul a scazut simtitor . O sa vad ce se intampla mai departe .
  • thor4ever

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2011

  • Mesaj Privat
de ce sa nu le poti compara.este vb de + 100cm si 5 cai la mazda 2.si ii enorma diferenta.aia in vit 1-2-3(mai putin) te baga in scaun
  • gtid01

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2011

  • Mesaj Privat
thor4ever a scris:de ce sa nu le poti compara.este vb de + 100cm si 5 cai la mazda 2.si ii enorma diferenta.aia in vit 1-2-3(mai putin) te baga in scaun

Da este normal sa faci coparatia si imagineaza-ti ca mai am un audi A6 de 140 cai iar cand ma urc din a6 in corsa vezi o mare diferenta .
Skip ads

  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Motorul (motoarele) ecotec de la Opel sunt "economice" sub 3000rpm; lucrati peste si vor manca si ele jar!
Si eu eram obisnuit cu un motor cu turatia de cuplu maxim de 2500 rpm, si mi se parea lenesa Corsa (are motor de 1,4 l)
Mai conduc un Hyundai i10, care are aproape 1,1 l, si doar 100kg mai putin, insa cutia e altfel etajata si se comporta mult mai "sprinten"
E o chestie de obisnuinta, insa veti constata si o crestere a consumului...
Spor!
  • Stefan31

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Am o corsa D din 2009, motor de 1.2 si 80 de cai. Dupa 20000 de km in care nu am avut absolut nicio problema, pot spune ca masina asta nu e lenta. Sigur, cu aerul conditionat si insotit de 4 bivoli care se intorc de la mare, acceleram mai greu. Dar, in mod normal, e lenta sau rapida in functie de stilul de condus, de cat "o turezi", de felul in care schimbi vitezele. Pot pleca primul de la semafor cand vreau, pot accelera imediat de la 0 la 60, pot depasi fara nicio problema. Pt cei care au masina de putin timp: nu va faceti griji, trebuie doar sa va obisnuiti cu ea... Dupa 500-1000 de km nu ai cum sa-ti dai seama de nimic. Si eu aveam numai indoieli la inceput dar pe parcurs am devenit buni prieteni.

Vizitatorule, cum sa apesi acceleratia si masina sa se "tureze greu"? O fi stricat-o nevasta-ta...
  • vizitator

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nu a stricat-o nimeni. Masina accelereaza greu si cu asta basta. daca vrei viteza, o turezi peste 3000 turatii. Avea dreptate cineva de mai sus care spunea ca abia se misca in vitezele 1 si 2. Abia in vit. a III-a si cand se apropie de 3000 turatii, masina mai are ,,zvac''.
Inainte aveam un Clio 1,4l si 75 CP, nu il recomand ca masina per ansamblu, dar se misca muult mai bine decat Opel Corsa 1,2l. Aceiasi rampa pe care o urcam in vit a III-a cu Clio fluierand, cu Opel-ul o urc mai greu, luand flash-uri si injuraturi de la Loganurile din spate. (bine, e adevarat si ca Clio e cu 200 kg mai usor decat Opel).
  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Domnilor, ce-i asa de greu de inteles?
Pe turometru zona rosie incepe la 6500 (nu la 5000 ca la batrana Dacie); tineti acu' ala peste 3000 (adica urcati la 4500-5000 inainte de a schimba si va veti simti in avion. Insa si consumul va fi...de avion!
Bine s-a spus: conteaza cum esti obisnuit (la alte masini turatia de cuplu maxim e mai jos si cutia e altfel etajata, incat creeaza senzatia ca merg mai "usor"; cand am demontat instalatia artizanala de GPL de pe Dacia 1300 in 1990, din cauza ca dozatorul de gaz, mecanic, lucra cu un arc foarte tare, la revenirea la arcul original, mi se parea ca vrea sa zboare - cum ma invatasem cu "talpa grea")
Bafta!
  • Negrei Dragos

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut am si eu o corsa d 1.2 2011 euro5 am facut 8500 km cu ia si de la 0 km pana acum am un zgomot pe fata zic eu? ca si cum ar freca placutele de frina sau rulmentii iar la capitolul consum in oras 10 % ce spuneti e ok

si inca ceva cei din service gtt au spus ca ar fi vorba de ceva rodaj dar la 8500 e putin rodaj zic eu ? ce spuneti





Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

07.10.2011 12:18:43
  • Negrei Dragos

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Negrei Dragos a scris:salut am si eu o corsa d 1.2 2011 euro5 am facut 8500 km cu ia si de la 0 km pana acum am un zgomot pe fata zic eu? ca si cum ar freca placutele de frina sau rulmentii iar la capitolul consum in oras 10 % ce spuneti e ok

si inca ceva cei din service gtt au spus ca ar fi vorba de ceva rodaj dar la 8500 e putin rodaj zic eu ? ce spuneti





Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

07.10.2011 12:18:43

  • evilpenguin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Am o Corsa 1.4 din 2009 cu 40k km.

In principiu sunt foarte multumit de ea. Ar fi fost misto sa nu fie aspirata, ci supra alimentata, dar na..

Am constatat the basic stuff:
- daca vrei sa traga, o duci peste 3000 rpm; consuma mai mult, dar trage;
- daca te dai la ea sub 3000 rmp, consuma mult, dar nu trage;
- daca merg linistit in Buc (aglomerat) imi ia 8; daca merg infipt, imi ia 10;
- daca sunt foarte foarte atent si cand vreau sa accelerez o schimb tarziu, dar cand merg intins merg la 1500-2000 de-abia atingand acceleratia, imi consuma vreo 8-8.5; dar necesita un grad de concentrare pe care nu-s dispus sa mi-l impun tot timpul;
- in afara, in general (cu masina plina), imi ia 6.5-7-7.5, mai putin iarna trecuta cand am mers doar pe DN-uri, cu maxim 100 km/h si mi-a mancat 10l pe o portiune de 200 km (5 la suta)
- pe autostrada stau in 130, ca la 160 consuma de ma indoaie
- daca vrei sa pornesti bine, o duci in 3500 si o joci din ambreiaj si porneste foarte infipt
- daca esti obisnuit cu diesel-ul tau la care lasi intai ambreiajul si dupa aia accelerezi, n-o sa pornesti masina de pe loc, ca n-are cuplu deloc jos in ture; du-o la 2000 si dupaia lasa ambreiajul lent;
- ambreiajul pute a caine ud daca il suprasolicit Smile)

Daca 1.2 consuma tot 10 in oras, inseamna c-am ales bine 1.4. Smile
  • puidesomn

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Negrei Dragos a scris:salut am si eu o corsa d 1.2 2011 euro5 am facut 8500 km cu ia si de la 0 km pana acum am un zgomot pe fata zic eu? ca si cum ar freca placutele de frina sau rulmentii iar la capitolul consum in oras 10 % ce spuneti e ok

si inca ceva cei din service gtt au spus ca ar fi vorba de ceva rodaj dar la 8500 e putin rodaj zic eu ? ce spuneti


Mi se pare destul de mult 10 la suta. A mea, dupa 2500 km, cam 75% din ei facuti in Bucuresti, are un consum mediu sub 9%. Incerc sa merg cu ea constant fara sa o bruschez, folosesc frana de motor cand ma apropii de semafoare, daca traficul e fluent schimb la turatii mai mici (cam cand se aprinde ledul ala).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR