Ai uitat parola?


  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,468
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu am inteles, pentru ca am renuntat la a citi textul.
Acum insa, am citit ca sa inveselesc situatia si trebuie sa recunosc ca am inteles ideea. Mr. Green
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Incerc sa inteleg orice,dar sa afirmi ca "nu intelegi ceva" fara a citi textul respectiv...,e de -noaptea mintii-...!
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 934
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Intradevar e greu de inteles..........Lotg ( am citit de 3 ori sa inteleg Very Happy )
Termostat blocat pe deschis, iar mirosul de benzina, poate veni de la racordul flexibil rupt/spart, sau galeria de evacuare fisurata.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,468
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Big electro nu vrea, sau nu poate sa inteleaga ca am fost rautacios cu cel care a scris acel text, la care fac ochii rocada, ca sa pricepi ceva.
P.S. Si ce a fost curatat? Aia chiar nu am inteles.😂
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cum poti fi rautacios,pe un forum pe care au acces persoane foarte bine pregatite,dar si cu un grad mai redus de pregatire,toti,in egala masura au nevoie de un sfat,o idee,o indrumare...! Acest lucru,recunosc,mi-e greu sa-l inteleg...!
  • turmol

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Mult imi plac cei care fac pe istetii ... si se cred buricul forumului
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,468
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Si am spus eu ca nu trebuie indrumate anumite persoane? Am reactionat intr-un mod anume, la ceva ce m-a deranjat in acel moment. Cred ca am tot dreptul, pana respect regulamentul si nu omor pe cineva.
Ce nu inteleg eu acum, de unde atata inversunare?
Uite un punct din regulament:
"4. Scrie corect, coerent si citet. Foloseste un limbaj civilizat. " Si nu eu am fost istetul care a nascocit asta.
Ies din discutie. Nu are rost.....
  • turmol

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
@Lotg, nu tu erai istetul
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
@turmol,daca tot faci aprecieri,atunci fa-le cu argumente...,altfel faci ceva ce nu cred ca e pe placul moderatorilor! Eu nu-mi permit sa apreciez ca dumneata esti -destept- sau -prost-,atita timp cit pe acest forum,se discuta exculsiv subiecte tehnice,unde argumentele intemeiate,hotarasc adevarul...
  • turmol

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Aprecierea era de "bine"; cred ca a fi istet nu este neaparat ceva rau.
Ideea era ca daca ajuti pe vreun coleg de forum sa nu-ti afisezi ostentativ atitudinea de superioritate si implicit de minimalizare a celuilalt.
Vrei argumente? Reciteste propriile posturi. Majoritatea mustesc de ironii pentru cei pe care ii onorezi cu pretioasele sfaturi (carora nu le contest valoarea). Problema este ATITUDINEA.
PS Amenintarea cu moderatorii pare puerila
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ce rost au aprecierile la adresa persoanelor care sunt interzise de regulament,cit timp se pot discuta probleme tehnice... Cit priveste ATITUDINEA,care este ceva subiectiv,poate fi catalogata de fiecare in felul propriu,iar faptul ca dumneata esti foarte critic,cred ca are un substrat,de care o sa ma conving in timp...
  • turmol

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
OK.
End of story
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,482
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt deacord...!
  • stefan_maryan42

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salut as vrea sa te intreb ceva in legatura cu masina mea opel vectra b 1,6 16 v ecotec 1998 imi poti lasa un nr de telefon sa te pot contacta binenteles daca vreimultumesc.
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z16XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua,
Am un Opel Astra H, motor Z16XEP (1.6 benzina, 105CP).
Am observat ca in timp ce mergeam prin oras, temperatura exterioara aprox 26 gr Celsius (semafoare, coloana) temperatura la antigel a atins 102 ... 108 gr Celsius. A doua zi dimineata (afara erau 15 gr Celsius) am facut un drum de aprox 20 Km (in exterior nu in oras) si temperatura nu a depasit 90 de gr Celsius, deci termostatul presupun ca lucreaza normal.
Temperatura de 102 ... 108 gr poate fi datorita faptului ca nu porneste electroventilatorul, sau este o temperatura normala pentru acest tip de motor?
Ventilatorul nu este blocat (l-am invartit usor cu mana), dar banuiesc ca: fie nu primeste comanda de pornire fie este ars motorul. Aceste defecte se pot vedea pron Opcom sau Tech2, sau cum se poate afla sigur care este problema?
Multumesc anticipat pt raspunsuri.
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,219
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Daca nu a dat antigelul afara din vasul de expansiune la temperatura indicata inseamna ca ceasul din bord arata eronat!
  • catallin91

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra Z18XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. De 2 săptămâni mă confrunt cu următoarea problema pe care și mecanicii la care am fost nu au rezolvato.
Mașina este Vectra c 1.8 z18xer

Când se încălzește motorul îmi crește nivelul lichidului in vas aproape de maxim (aproape plin). Opresc motorul se întăresc furtunele apoi la vreo 10-20 min incep sa se strângă până se videaza, nu mai rămâne nimic pe ele (sunt supte, scuzați expresia). După ce rămâne motorul nepornit vreo 4-5 ore nivelul lichidului revine la normal , dar furtunele rămân așa până pornesc motorul sau desfac puțin capacul de la vasul de expansiune.

Am verificat ventilatoarele, am schimbat senzori temperatura și termostat, am schimbat capacul de la vasul de expansiune. Nici o îmbunătățire.

PS. Daca o calc și schimb in 4-5 mi arunca puțin antigel pe supraplin , daca merg normal doar se umple vasul cam 3 sferturi.

Mă poate ajuta cineva cu aceasta problema? Mulțumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,236
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Pompa de apa mai are palete ?
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,056
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
@Catalin,nu ne-ai spus ceva foarte important:
1.La ce temperatura a lichidului se intampla asta?
2.Ventilatorul de la radiator porneste?
3.Radiatorul e fierbinte?

PS: capacul de la vasul de expansiune are 2 supape.Una din ele are rolul sa lase aerul sa intre in vas,la racire,ca sa...nu se stranga furtunele Smile...cealalta,lasa aerul sa iese la incalzire,la cresterea presiunii peste o anumita valoare (parca 1,4bari,nu sunt sigur).
  • catallin91

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra Z18XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
După ce trece apa de 90 grade incepe sa facă asa. Termostatul deschide la 105.
Am 3 capace de la vas diferite. Cu toate 3 aceeași problema.
Ventilatorul porneste , când pornește ventilatorul incepe sa scadă și apa din vas dar nu foarte mult.
Radiatorul este fierbinte , nu am ajuns in partea de jos sa vad dar până la jumătate mi-a ajuns mana.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata