- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Ciprian,,,in 13 mesaje,pana acum,nu am aflat ce motor are masina ta..."Astra H din 2008".Din cate stiu,termoflot (radiator pentru ulei) au numai motoarele Diesel.Tu ce motor ai pe masina?...poti sa treci la "semnatura" date despre masina,ca sa stie oricine citeste postarea ta,ce masina/motor ai (vezi cum apare la noi,jos,la fiecare postare).
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
arachnid a scris:Cea mai frecventa cauza de ulei in vasul de expansiune inseamna termoflot defect. Mult prea rar este garnitura de chiuloasa.
Fii atent daca in zilele urmatoare apare o pojghita maronie in vas... daca da, atunci sigur e termoflotul (un fel de radiator micut, dreptunghiular, care incalzeste uleiul de motor).
Fii atent daca in zilele urmatoare apare o pojghita maronie in vas... daca da, atunci sigur e termoflotul (un fel de radiator micut, dreptunghiular, care incalzeste uleiul de motor).
Imi cer scuze! Termoflotul raceste uleiul de motor diesel, nu il incalzeste!
- ciprian123456789
- *
- 13 mesaje
- din 06 Apr 2017
- Astra 2008
- Arges
ciprian123456789
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2017
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- ciprian123456789
- *
- 13 mesaje
- din 06 Apr 2017
- Astra 2008
- Arges
ciprian123456789
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2017
- Mesaj Privat
- CAttilaZoltan
- *
- 13 mesaje
- din 02 Apr 2017
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
CAttilaZoltan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2017
- Mesaj Privat
Bunã seara! ÃŽi normal ca la 2 grade celsius, ninsoare ºi puþin vânt temperatura lichidului de rãcire sã nu treacã de ~70 de grade în afara localitãþii? ÃŽn oraº cam urcã pânã la ~80 în aceste condiþii. ªi am observat cã pânã când nu trece cam de pragul 80 consumã mai mult. Oare aº avea problemã cu termostatul? Astra H 1.9 cu 150 de cai.
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- CAttilaZoltan
- *
- 13 mesaje
- din 02 Apr 2017
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
CAttilaZoltan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2017
- Mesaj Privat
cornel_ionut a scris:CAttilaZoltan: termostat blocat in pozitia deschis; apa tre sa stea la 88-90 grade
pornete motorul si dupa 10 min pui mana pe furtunul care iese din termostat si intra in radiator. daca este cald este ce am scris mai sus
pornete motorul si dupa 10 min pui mana pe furtunul care iese din termostat si intra in radiator. daca este cald este ce am scris mai sus
Mulþumesc pentru rãspunsuri. A confirmat ºi mecanicul acum de 2 minute cã trebuie schimbat.
FrankI54
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2017
- Mesaj Privat
Salutare tuturor, am urmãtoarea dilemã:
Sunt înaintea primei ierni cu mașina recent cumpãratã, Opel Astra 1.4 H. Fac naveta cam 70 km și recent temperaturile au scãzut la 2-4 grade.
Problema mi urmãtoarea, mergând cu o viteza relativã de 80-90km/h temperatura motorului sta constant la 68-70°C. Da, am încãlzirea pusa pe maxim și ventilația pe poziția 1.
ÃŽntrebarea mea, este normal sã fie așa? Termostatul a fost schimbat în varã, așa e mașina sau are probleme?
Daca are cineva vreo experiențã cu asta, please help. Mulțumesc anticipat!
Sunt înaintea primei ierni cu mașina recent cumpãratã, Opel Astra 1.4 H. Fac naveta cam 70 km și recent temperaturile au scãzut la 2-4 grade.
Problema mi urmãtoarea, mergând cu o viteza relativã de 80-90km/h temperatura motorului sta constant la 68-70°C. Da, am încãlzirea pusa pe maxim și ventilația pe poziția 1.
ÃŽntrebarea mea, este normal sã fie așa? Termostatul a fost schimbat în varã, așa e mașina sau are probleme?
Daca are cineva vreo experiențã cu asta, please help. Mulțumesc anticipat!
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
-Nu e normal.Masina are o problema.Ori termostatul nu inchide,ori senzorul de temperatura indica eronat.
-Unde citesti temperatura motorului,ca si eu am aceeasi masina,dar ca sa vad temperatura motorului,pe display,trebuie sa intru in meniul special,sa butonez mult.
-A fost descris pe forum cum se verifica functionarea termostatului: cu motorul rece,dupa pornire,trebuie ca radiatorul sa ramana rece,iar motorul sa se incalzeasca,timp de multe minute.si abia cand temperatura in motor ajunge la peste 80 de grade,incepe sa se incalzeasca (brusc,repede) radiatorul...atunci se deschide termostatul.in timpul incalzirii motorului,poti pune mana si pe furtunul gros de tur,care duce de la termostat (motor) la radiator.
-Unde citesti temperatura motorului,ca si eu am aceeasi masina,dar ca sa vad temperatura motorului,pe display,trebuie sa intru in meniul special,sa butonez mult.
-A fost descris pe forum cum se verifica functionarea termostatului: cu motorul rece,dupa pornire,trebuie ca radiatorul sa ramana rece,iar motorul sa se incalzeasca,timp de multe minute.si abia cand temperatura in motor ajunge la peste 80 de grade,incepe sa se incalzeasca (brusc,repede) radiatorul...atunci se deschide termostatul.in timpul incalzirii motorului,poti pune mana si pe furtunul gros de tur,care duce de la termostat (motor) la radiator.
FrankI54
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2017
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Normal,chiar daca pornesti imediat cu masina,temperatura trebuie sa creasca.Verifica ce ti-am zis,dupa ce ai pornit...faci o oprire scurta ca sa pui mana pe radiator.Daca e cald (caldut) inainte ca motorul sa fi ajuns la 80 de grade,e clar ca termostatul e blocat (deschis)...=defect.
Inca ceva: cu motorul pornit,cald,pe loc (ambuteiaje...) ar trebui ca temperatura sa creasca peste 90 spre 100 si sa porneasca ventilatorul de la radiator.
Inca ceva: cu motorul pornit,cald,pe loc (ambuteiaje...) ar trebui ca temperatura sa creasca peste 90 spre 100 si sa porneasca ventilatorul de la radiator.
FrankI54
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2017
- Mesaj Privat
Mersi mult Dan pentru informații, mãcar m-am asigurat cã nu e normal ce se întâmplã. Termostatul e in garanție încã așa cã am și programat deja la servis mașina. Și da, țeava de dupã termostat se încãlzește împreunã cu motorul, m-am uitat de dimineațã. O a 3-a pãrere a venit de la servis unde au zis cã la motorul meu la drum lung ar trebui sã am minim 85° chiar și dacã intrã temperatura ambientala la minus.
- Florin7490
- *
- 8 mesaje
- din 26 Dec 2017
- Astra 2014
- Germania
Florin7490
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2017
- Mesaj Privat
Salutare dragi ccolegi de forum. Am și eu o problema apãrutã acum de Crãciun, mergând cãtre restaurant am constatat ca apa de la 90 de grade în 2 minute a ajung la 50 de grade și nici ca vrea sa mai urce. Are cineva idee ce ar putea fi. Am un Opel astra j 2014. Ma puteți ajuta cu ceva. Mulțumesc
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Florin7490
- *
- 8 mesaje
- din 26 Dec 2017
- Astra 2014
- Germania
Florin7490
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2017
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Florin7490 a scris: Are cineva idee ce ar putea fi. Am un Opel astra j 2014. Ma puteți ajuta cu ceva. Mulțumesc
Nu cred ca e vorba de a fi "basicat"..., important e sa te faci inteles(inclusiv prin folosirea semnelor gramaticale adecvate),iar noi sa citim cu placere si sa ajutam in limitele priceperii,cind e cazul...
- Florin7490
- *
- 8 mesaje
- din 26 Dec 2017
- Astra 2014
- Germania
Florin7490
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2017
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
da, eu, la zafira 2002 - la mine intra pe linga geam si se prelingea pe linga suportul acela de plastic ce tine si boxa de jos,din usa si apoi ajungea pe cheder si apoi inauntru.
am slabit suruburile si am dat cu silicon transparent si apoi am strins suruburile si am lasat sa se intareasca - deocamdata vad ca e bine, tine din primavara.
sper ca am inteles bine problema ta...
sint curios - la termostat ce ai avut pina la urma si cum ai rezolvat?
da, eu, la zafira 2002 - la mine intra pe linga geam si se prelingea pe linga suportul acela de plastic ce tine si boxa de jos,din usa si apoi ajungea pe cheder si apoi inauntru.
am slabit suruburile si am dat cu silicon transparent si apoi am strins suruburile si am lasat sa se intareasca - deocamdata vad ca e bine, tine din primavara.
sper ca am inteles bine problema ta...
sint curios - la termostat ce ai avut pina la urma si cum ai rezolvat?