Ai uitat parola?


  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru informatii. Pai cred ca il voi curata prin sita, fara sa mai scot senzorul din tub. In ce priveste curatarea lui, probabil ca o voi face in casa. Atelierele prin care am trecut eu zilele astea, nu sunt prea incalzite. Laughing Cat timp trebuie lasat pentru uscare dupa curatare?
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
svasile a scris:Asa arata senzorul din interior, are 2 suruburi care se desfac cu torx.
https://goo.gl/images/4HfsKo

De cat sunt suruburile astea cu cap torx? De 25? De 20? Rolling Eyes
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Scoaterea debitmetrului, se face lasand bateria cu contact la borne sau trebuie deconectata?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,689
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu de cat sunt suruburile. Important este sa fie cald unde se sfla masina cand dai jos debitmetrul. E bine sa scoti borna, astfel eviti aparitia unor erori.
Ca sa-l dai jos de pe masina desfaci doar colierele.
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Deeeci, sa nu dau jos debitmetrul in fata casei? Ca nu am garaj in care sa fac operatiunea. Si tinand cont ca e iarna, deci frig afara, cred ca o las pentru primavara operatiunea de curatare. Rolling Eyes
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,689
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Din postarile tale(am doua maini stangi) cred ca este mai bine sa astepti sa se incalzeasca vremea🙂
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Hi, hi ! Asa mă gândeam si eu. 😂
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
M-am încumetat si am demontat debitmetrul si l-am sprayat cu CRC. Dar nu părea să fie murdar. Nici pe sită, nici în interior. Valorile pe care le am acum la debitmetru: relanti-780 RPM=9kg/h; relanti-2000 RPM=16,2kg/h.
E bine sau nu? 🙄
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
La relanti eok...la turatie nu
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Ce valoare ar trebui sa fie la turatie?
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am facut din nou acum, niste masuratori. La 780-800 RPM, 9kg/h; la 2000 RPM, 18kg/h; la 3000 RPM, 23,4kg/h.
Mentionez faptul ca masuratorile sunt facute cu motorul rece, la o temeperatura afara de -5 grade.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,689
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Acum nu pot, incerc sa intru spre seara pe tis sa vad ce valori trebuie sa ai. Masina cum merge?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,689
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Revin, la ralanti valoarea trebuie sa fie mai mica de 11kg/h, tensiunea mai mica de 1,6 v, cu motorul la 80 grade. In turatie nu am gasit nicio valoare. Din postarea ta 9 kg/h este ok. Daca masina nu merge corect, problema trebuie cautata in alta parte.
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Mașina merge foarte bine acum. După ce am rezolvat problemele cu tacheții și cu șaiba de la distribuție, e ok.
Nelămurirea pe care o mai am, se referă la sondele lambda și catalizator. Nu știu cum trebuie interpretate următoarele informații:
- oxygen sensor: not passed;
- catalyst: not passed;
- oxygen sensor heater: passed.
Am verificat țeava de eșapament pe interior. E foarte curată și nu scoate fum nici alb și nici negru. Deci, cum să interpretez informațiile? M-am gândit să desfac sonda lambda dinaintea catalizatorului, să văd de curiozitate cum arată. La exterior, arată bine amândouă sondele. Sunt curate, mufele de contact sunt curate și uscate, contactele sunt curate și uscate.


Ultima modificare facuta de VALI6-7 la Lun 07 Jan, 2019 8:21 pm, modificat de 2 ori in total
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,689
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Atunci las-o asa, eu zic ca valoarea debitmetrului este buna.
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Coduri de eroare, nu am. Dar ce înseamnă acele informații? Cum adică, "not passed"?
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Inca o informatie:
"Threshold voltage of the rich-to-lean sensor. Voltage that switches the state of the Air/Fuel mixture sensor to poor. Indicating that there is much more air in the mix than ideally needed."
Ce inseamna asta? Este de vina debitmetrul sau sonda lambda 1(cea dinaintea catalizatorului)?
Ce nu functioneaza bine? Ce ar trebui sa inlocuiesc? Debitmetrul sau sonda lambda? Daca e prea mare volumul de aer introdus in amestec, se presupune ca ECU va baga o cantitate mai mare de benzina, ceea ce inseamna - consum mare de benzina? Rolling Eyes

  • Al3xandrU

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,
Am nevoie de ceva ajutor si intreb aici poate se ofera cineva la una din intalniri sa faca un bine (in Bucuresti)
As avea nevoie sa fac proba de un debitmetru (MAF) si o clapeta de accelereatie (TB) compatibile cu Z10XE de pe corsa C.
De preferat de la o masina a carui motor functioneaza normal in prezent. Am toate sculele, proprietarul doar asista.
In semn de multumire va curat clapeta si/sau o cinste sau altceva util...... Ar dura cam 1-2ore totul.
Pentru a gasi mai rapid o sa postez si la alte rubrici dedicate acestor componente, sper sa nu deranjeze moderatorii.
O zi faina !

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata