Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • alx78

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
poate, dar eu nu am masina de firma sa face zeci de mii de km pe an, asa ca as fi mai interesat de o garantie la km.
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Anunturile scrise in limba romana in care se adauga pe undeva "made in germany" nu imi inspira pic de incredere. Orice om serios (firma), care are ceva minte in cap, nu ar folosi expresia samsareasca made in germany, ar putea foarte usor sa spuna fabricata in Germania.
E doar parerea mea.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
..scuze , intre timp am modificat postarea anterioara ..... ce intelegi tu din pretul acestei turbine ?
  • alx78

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
ca pret, cam asta ar fi, insa incearca si la turbocenter brasov, sunt mai multi colegi care au luat de acolo si au fost destul de multumiti. eu nu am schimbat-o, merg cu ea in continuare fara sa am probleme. in legatura cu "made in germany" nu ma pricep exact, dar mitsubishi nu prea suna a germania,nu?
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ca suna, ca nu, eu m-am referit strict la formulare: made in germany in loc de fabricat in germania. Mai sunt pe net diferite anunturi: vand ciocolata import germany (care se gaseste in lidl Rolling Eyes )

Daca intr-adevar asta e pretul turbinei ia-o de la orice importator auto serios, nu de la dubiosi de pe net cu situri de 2 lei.
  • alx78

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
nu te contrazic, din contra, sunt de acord cu tine.ceea ce vreau sa zic este ca daca tot dai ceva bani, macar sa iei de la o firma care are ceva experienta in domeniu si de care clientii sunt multumiti.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Pai trebuie sa ma gandesc serios la turbina ca de verificat tot verific diferite alte piese si nu gasesc nimic.
Pe forum am citit ca la y17dt reconditionarea nu prea iese .....iar producatorul turbinei originale ar fi Mitsubishi.
Dar nici mare lucru nu poti intelege din experientele altora ... unii au reconditionat-o si-s multumiti ... altii dupa reconditionare , la 2-3-6 luni au fost nevoiti ori sa mai faca o reconditionare ,ori si-au cumparat una noua.
Apoi firmele ..... ba ca baietzii din Brasov sint valabili .... ba ca nuuuuuuu , aia din Bucuresti de la Robnec is mai valabili si ceilalti is prastie. Bine , eu fiind din Oradea cica ar fi ceva beitzi seriosi la Satu-Mare ...... dar de fapt nuuuuu , ca aia din Cluj is meseriasi !
....si atunci ?

Oricum , sugestia cu site-urile mi se pare buna ...... vorbesti cu ecranul , primesti un colet .... si pe masina vezi tu ce pui .... daca nu cumva in pachet sint pufuleti ... sau o turbina SH lustruita.


Ultima modificare facuta de 13nicu la Dum 26 Mai, 2013 6:54 pm
  • alx78

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
noi doar putem sa-ti dam ceva sfaturi, tu esti cel care hotarasti, mai ales ca vorbim de cave bani, nu e un lucru pe care ti-l permiti sa-l schimbi zilnic.
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Tocmai de aceea am apelat la ajutorul si parerea voastra ....... Anuntul de pe net mi se pare si mie dubios ...incepand de la ,,fabricat in Germany,, (asta n-am remarcat, recunosc) pana la perioada de garantie de 6 luni . Plus ca imi cere turbina veche...sau 30 euro in plus. Am intrebat clar, raspicat si insistent daca primesc un certificat de garantie , daca sint conditionat de montarea turbinei intr-un service autorizat si care sint demersurile in cazul in care exista disfunctionalitati sau neconcordante tehnice ...... s-a evitat discutia. Probabil la telefon urmeaza sa fiu convins cu binisorul si cu o voce domoala.
Clar , am sa-mi cumpar turbina de la o firma cu un oarecare renume ...vreau sa stau de vorba cu un om viu nu cu un server ... si vreau sa mi se intocmeasca ,,live,, , in prezenta mea , un certificat de garantie ...cu conditii, clauze, etc.
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
@bh13ncu cea mai buna alegere este sa o cumperi noua, logic. Pentru banii pe care ii dai pe ea merita sa faci un drum direct la vanzator sa o vezi cu ochii tai poate si cu mecanicul care ti-o monteaza( daca e de incredere)
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Scuze uitasem ce era cel mai important. Garantia de la vanzator si mai ales garantia de la mecanic iti spun din proprie experienta. Mie mi-a ,,prajit" un ecu nou sau m-a,, prajit"
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cel mai bine ar fi sa comanzi turbina prin intermediul unui service care are si magazin de piese. Astfel, garantia pentru piesa si cea pentru montaj vor merge in paralel.
Nicaieri in Romania nu ti se va acorda garantia pentru turbina daca nu o montezi in service autorizat.
Skip ads

  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Subscriu la ce a spus si @aco_008. Cu astia trebuie sa schimbi turbuna sau piesele scumpe cu avocatul langa tine, sincer. Totusi la valoarea asta ar trebui garantia mai mare. Sau 6 luni cat iti acorda ei te duci frumusel saptamanal la ei daca ai timp si ii pui sa dea turbina jos da o verifice la fiecare zgomot ciudat numai asa sa le iasa pe nas garantia
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Pai asa am sa fac ...... service + comanda turbina + montaj+ garantie ...... am facut bugetul pe luna viitoare si va fi cam dificil dar asta e.
Mai am o curiozitate ... cum fac turbinele voastre de y17dt la pornire/oprire ? Mah , parca nu-mi vine sa cumpar turbina ......
La mine sint urmatoarele simptome
- dupa pornirea motorului dimineatza ramane un fluierat fin , ascutit ce nu dispare pana nu rulez citiva zeci de m. Daca raman pe loc , fluieratul persista.
- cu motorul cald , la un semafor prelungit de ex se apuca si fluiera din senin.
- cel mai fascinant zgomot e la oprirea motorului ..... apare un suierat parca din Matrix ce dureaza vreo 4-5 secunde si zici ca tocmai a aterizat ceva nava SF ...sau ma rog , un elicopter. Uneori intorc capul oamenii de pe strada sa vada ce vine peste ei.
- ulei in furtunul de la intercooler la tzeava ce duce la EGR ..... la cum am gasit de imbacsit EGR-ul si galeria de admisie , e clar , curatarea mea a fost fix apa de ploaie ... e o chestiune de timp relativ scurt pana va arata la fel . Nu stiu ce sa cred ... ori nu s-au curatat niciodata ori curatenia nu tine din cauza uleiului ,,pompat,, de turbina.
- am bagat degetele la ax ...joc de aprox 2 mm
- si parca n-am turbina ! Masina raspunde cu intarziere la comanda de accelerare iar cind ajunge in zona de turatie unde ,,intra,, turbina , mai intai tinde sa zvacneasca , apoi brusc da nas pt o secunda ( ca un fel de frana de motor) dupa care tasneste ....dar asta-i cazul fericit ! Este cand se tureaza liniar pana la 3000 ture iar zvacul ala ( 2100-2200 ture) abia se simte sau deloc.
- orice am verificat si curatat persista eroarea 1125 cu intrare in limp-mode la 130km/h
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
b77fda a scris:Scuze uitasem ce era cel mai important. Garantia de la vanzator si mai ales garantia de la mecanic iti spun din proprie experienta. Mie mi-a ,,prajit" un ecu nou sau m-a,, prajit"

Adica cum ! ... la inlocuirea turbinei ? ...ca nu vad nici o legatura ... poate apucandu-se de demontat una-alta fara bornele bateriei decuplate ...
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Nici nu stiu ce sfat sa-ti dau. Nu stiu ce s-ar intampla daca ai lasao sa cada de tot si cu banii de la ciorap sa o schimbi atunci. Strangem cureaua sa le dam masinilor noastre ce-i mai bun si vin toti nepriceputii marii mesteri si ti-o trage de-ti merg fulgii ca na ei sunt zeii. Mai vin altii dupa aceea si spun ca ne zgarcim. Iti vine sa o iei la fuga. Mai bine e sa fii foarte hotarat sa-ti ceri drepturile de la inceput ca dupa aia degeaba ramai doar cu paguba. Asa ca dute da cu pumnul in masa de la inceput sa-ti dea garantia pe care o vrei pt ca o meriti
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am mai dus acum citiva ani un WV Jetta la un mecanic sa-i schimbe ambreiajul ..... seara cind m-am dus dupa masina , n-a mai pornit neam ! Pe borna electromotorului se vedeau picatzele de arsura ca si cum ar fi de la sudura .... i-am spus ca a lucrat cu bateria conectata si a facut ,,masa,, cu diferite fire ce le-a desfacut ... ala ca nu si nu ! N-am dus masina .... i-am spus sa ma sune cind e pornita. In veci ! Am gasit-o a doua zi in strada si firma inchisa. A prajit calculatorul masinii. A ramas asa ...... ce sa fi facut ? Sa-i rup capu' la ala si apoi sa ma arunce statul roman in temnita ?

M-am gandit si eu sa o las asa turbina pana crapa ...... dar daca crapa mai multe ? ...sa intre bucati de paleti pe admisie sau sa o ia pe ulei ..... Ca o ia pe ulei , ok , eu ma pricep sa opresc motorul ... dar nevasta isi ia ruju' si fuge ! Chit ca ma streseaza la culme limita aia de 130 km /h. Era sa o patesc de 2 ori in depasire si am avut noroc de fiecare data ca cel depasit a inteles ca nu pot si gata. De atunci merg cuminte in coloana ca n-am ce face.

Bani la ciorap n-am . Peste citeva zile fac o deturnare de fonduri cu salariul plus pentru diferenta un mic imprumut la un amic pana la ..... celalalt salar. Adica va fi nasol.
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Ce mi-au facut mie cauta pe resoftare ecu y17dt scrie mai amplu acolo o sa te crucesti iti promit. Asa ca intai te duci la un mecanic in care ai mare incredere in profesionalismul sau sa-ti spuna exact ce e cu turbina. Daca e dusa sa-ti dea un sfat cum sau daca sa mai folosesti masina sa o mai duci pana strangi banii necesari. Ce sa-ti spun ,, bafta"
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
ok .....multumesc !
Am sa revin cu noutati daca va fi cazul ...mai ales ca am vazut ca mai nou ploua pe forum cu P1125 la y17dt.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
alx78 a scris:ca pret, cam asta ar fi, insa incearca si la turbocenter brasov, sunt mai multi colegi care au luat de acolo si au fost destul de multumiti. eu nu am schimbat-o, merg cu ea in continuare fara sa am probleme. in legatura cu "made in germany" nu ma pricep exact, dar mitsubishi nu prea suna a germania,nu?



NO WAY ! Am luat eu si a picat dupa 1 an si o saptamana. A fost 1600 RON + TVA pe vremea aia.
Daca ti se cere turbina la schimb ti se cere pentru ca si tu primesti una RECONDITIONATA. turbina noua, de la mama ei nu gasesti la banii aia
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR