Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • gini79

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare ?
stie cineva daca pe un astra clasic cu motor de isuzu model y17dt se poate pune o turbina de pe un astra cdti de 80 de cai?astept un raspuns de la cineva care a schimbat sau e sigur ms
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu se poate. sunt turbine diferite din cate stiu.
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
din cate stiu sunt identice la prima vedere... ideea e ca nu iti da 80cp fiindca nu ai motor cu CDTI cu injectie avand rampa comuna si injectoarele controlate de calculatorul masini.
Daca vrei o putere mai mare modifici softul si iti urca 90-96cp.
  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
gini79 a scris:am si eu o intrebare ?
stie cineva daca pe un astra clasic cu motor de isuzu model y17dt se poate pune o turbina de pe un astra cdti de 80 de cai?astept un raspuns de la cineva care a schimbat sau e sigur ms

Sigur nu este aceasi turbina.
  • axu90

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salut.

Am trecut si eu printr-o problema asemanatoare. E vorba de un Z17DTH de pe un astra h 2004. Turbina reconditionata la ROBNEC. Dupa reconditionare, in prima zi masina a tras greu, dupa care a inceput sa-si revina si acum pare ca trage ca inainte. Insa, mi-a ramas un zgomot la deccelerare, zgomot care s-a auzit din prima zi de dupa reconditionare. Zgomotul e sub forma unui fluierat care pare a se auzi din toba finala. Mie asa mi se pare, altii zic ca e tot din turbina. Problema turbinei a fost legata de palele de la evacuare, erau roase.

Va rog sa-mi dati un sfat. As vrea sa ma duc inapoi cu ea. La montare s-a curatat galeria de evacuare, egr/admisie, schimbat filtre, ulei, curatat baie de ulei.. O suma mare de bani si tot am ramas cu fluieratul asta in evacuare.

Pentru colegul care si-a recuperat banii de la ROBNEC. Cum ai procedat? Au fost ostili? Ti-au oferit vreo solutie alternativa?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR