Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • vectra 007

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1996 x18xl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat
va multumesc oricum baieti cred ca o sa merg asa pana pica de tot!
Skip ads

  • adriancl

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2010

  • Mesaj Privat
vectra 007 a scris:salut imi puteti spune si mie daca se poate curata debitmetru ? eu am bagat masina pe tester si mia spus ca nu lucreaza la capacitate maxima se aceia poate si lipsa te putere
Rolling Eyes

Eu am facut-o si merge f. bine dar cu un spray curatitor de frane(deci un degresant puternic) incearca sa demontezi efectiv debitmetrul de pe suportul lui si iti trebuie o cheie speciala dar merge si cu un cleste bun,nu te economisi la spray,inunda-l cu degresant,de obicei se intampla cand filtrul de aer este uzat si se depune praf pe traductor sau picaturi fine de ulei amestecate cu praf.Nu stiu ce masina ai,datele care ti le dau sunt pt. Opel Astra G-X17DTL

  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
ce culoare trebuie sa aiba acel "film" ca sa necesite curatire?
  • adriancl

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2010

  • Mesaj Privat
virgil grigoras a scris:ce culoare trebuie sa aiba acel "film" ca sa necesite curatire?


Debitmetrul trebuie sa fie perfect curat.
Skip ads

  • vectra 007

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1996 x18xl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eu am o vectra b 96' x18xe nu seamana cu al tau
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Datorita faptului ca debitmetrul meu(0280218031) dadea la ralanti numai 5kg si ca imi apare mai nou si o eroare P0130- in unele cazuri indica o proasta functionare a debitmetrului, desi sonda lambda 1 este proaspat schimbata- posibil totusi sa fie afumata datorita faptului ca am dorit si schimbarea cablajului(unul SH), iar cu noul cablaj masina nu a vrut sa porneasca, mecanicii din service aproape au omorat bateria de la atatea incercari, deci posibil prin aceste incercari sa o afumat, am luat decizia de a schimba si debitmetrul(original Bosch).
Stupoare- si cel nou da tot 5-6kg la ralanti, se simt mici fluctuatii ale ralantiului in continuare. EGR, Throttle Body curatate temeinic.
Coroborat si cu faptul ca pana la aparitia acestei erori P0130, imi aparea P0141- si sonda lambda 2 este noua, dar da 0 mV, desi are incalzirea activa si continuitate inter pinii mufei ecu si mufa sondei, suspectez o proasta functionare a ECU.
Aveti ceva isdei?
Multumesc
  • raoul271972

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Datorita faptului ca debitmetrul meu(0280218031) dadea la ralanti numai 5kg si ca imi apare mai nou si o eroare P0130- in unele cazuri indica o proasta functionare a debitmetrului, desi sonda lambda 1 este proaspat schimbata- posibil totusi sa fie afumata datorita faptului ca am dorit si schimbarea cablajului(unul SH), iar cu noul cablaj masina nu a vrut sa porneasca, mecanicii din service aproape au omorat bateria de la atatea incercari, deci posibil prin aceste incercari sa o afumat, am luat decizia de a schimba si debitmetrul(original Bosch).
Stupoare- si cel nou da tot 5-6kg la ralanti, se simt mici fluctuatii ale ralantiului in continuare. EGR, Throttle Body curatate temeinic.
Coroborat si cu faptul ca pana la aparitia acestei erori P0130, imi aparea P0141- si sonda lambda 2 este noua, dar da 0 mV, desi are incalzirea activa si continuitate inter pinii mufei ecu si mufa sondei, suspectez o proasta functionare a ECU.
Aveti ceva isdei?
Multumesc
  • buratino28

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2008

  • Mesaj Privat

asta e debitmetrul de la z14xe?am scos mufa de la el si nu am obs nici o schimbare !ma gandeam daca debitmetrul nu poate fi curatat cu spray de umplut brichete !
am vazut undeva la 45 de euro pe ebay acuma cat o fi de bun domnul stie !ma gandeam sa dau la peste ca ori te duci la service sau dai la peste cu ghicitu tot aia e poate mai scap de consumul de 13 la suta in oras si 8 afara
Skip ads

  • kalim7s

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Exista vreo modalitate fizica in a verifica daca debitmetrul de aer fuctioneaza perfect sau numai prin tester se poate vedea?



Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

4/16/2012 12:51:10 PM

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca doar pe tester




  • Blebeanu Lorin

  • Mesaje scrise: 1,077
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Si daca- i scoti mufa?



  • kalim7s

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2011

  • Mesaj Privat
debitmetrul e folosit pentru aflarea cantatitatii de aer care intra in motor banuiesc ca la scoaterea mufei singurul lucru care il faci este sa obtii o eroare in bord cu check engine pentru ca numai poate citii cat aer intra si astfel sa restrictioneze sau sa lase liber.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
In general se verifica valorile, insa cea mai buna testare este cu alt debitmetru. Nu va speriati de coduri, daca arata la fel si ca prindere, si ca mufe, se poate folosi si alt cod, asta de test...
  • Valentin Stefan

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,am si eu un opel corsa c 1.0 z10xe si am tras apa prin filtru de aer,dupa o poveste lunga,am schimbat motorul pt ca ramasase intepenit,am pus alt motor insa am eroarea p0170 si nu prea trage cum tragea inainte,am incercat sa ii scot mufa de la debitmetru,trage putin mai bine dar imi sta masinuta cu cheita aprinsa in bord,mentionez ca langa filtru de aer e ceva rotund cu 2 furtunase in el,inainte se auzea un țacanit in el,acum nu se mai aude...cum pot scapa de aceasta eroare?multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR