Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Stiu, am avut c16se pe Astra F Wink
Dar sa nu poluam topicul omului...
Intrebare... desi cu gura cascata in fata montajului unui V6 in Astra, nu e insa mai pertinent, pentru o masina utilizabila zi de zi, adoptarea unui motor "simplu" in 4 cilindri dar cu turbo Question S-ar obtine, in mare, o putere echivalenta, dar s-ar castiga mult la greutate si la comportament rutier... Exclamation


de acord cu tine, dar pe mine transplantul m-a costat aprox 550 de euro, pe cand un let in mintile lui, cu cutie, ar fi sarit probabil de 3000 de euro.
plus ca problemele la turbo sunt mult mai frecvente decat la un aspirat mare (care are fiabilitate legendara)
si ca o nota personala, sunt adeptul motoarelor aspirate in detrimentul celor turbo...

si din cate stiu eu, am vreo 30 de kile in plus fata de un let (nu sunt sigur, dar cam pe acolo).
Skip ads

  • taxiboy

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
o capota de carbon si oz allegerita si ai castigat fix cele 30 de kilograme.. Smile
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
capota e in plan, dar din fibra, nu carbon
jantele din pacate nu, deocamdata prefer sa cheltui banii pe alte modificari Smile
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Filtru de aer unde-i? Shocked
Skip ads

  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
k&n montat pe masina, dar poza pusa de mine ii la cateva ore dupa ce am terminat de montat motorul, inca nu apucasem sa montez filtrul
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
fiti siguri ca mai bine si mai corect montat este un x30xe sau c25xe pe astra f decat aceleasi motor pe astra g....in primul rand c25xe s-a pus pe caroserie de vectra a...vectra a care are acelasi cadru h cqa si astra f,aceeasi distanta intre rotiile fata,etc...mai exact ca sa montezi un v6 pe astra f nu trebuie sa modifici nimic dar absolut nimic daca ii montezi cutia originala manuala f25...vb doar de prinderi si suporti..pe cand la astra g de aia costa 500lire kitul..nu se potriveste fara modificarea suportilor...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Da, dar in acelasi timp "G"-ul este mai nou (deci mai putin ruginit sau carpit cu sudura de mecanicul mioritik), si este MULT mai solid construit Exclamation
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
desi vad ca ai avut un f la viata ta...tot nu se cunoaste..in prim,ul rand nici un astra f nu are probleme cu rugina la partea din fata..in afara de aripi spate si putin la praguri..pe cand un vectra a are muylt dar mult mai multe belele..astra g e simtitor mai buna?la ce? vreun siostem revolutionar nu cred ca are fata de astra f....daca vb de astra h da....
p.s. nu uita ca pe astra f a existat si motor c20let de fabrica..fara nici un fel de ramforsare superioara....
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pentru ca oamenii mai (si) evolueaza, astra F a fost o masina buna la vremea ei, dar cele fara probleme in ziua de azi sunt rare si nu neaparat ieftine, nu din alta cauza decat din cauza varstei si kilometrajului mediu... Wink
Daca nu crezi, vezi ce sectiune au pragurile la una si la alta, vezi ce dimensiuni au piesele puntii din fata, etc, etc Vei constata ca "F" este firava daca o compari cu "G" Care, de altfel, "tine mai bine soseaua" fata de precedenta, la aceeasi nivel de motorizare. (masinile prea noi ies dupa mine din discutie, din cauza pretuluii de achizitie)
Cele circa 200 de kg de diferenta (care sunt un handicap pentru consum si sprinteneala cu un motor "omenesc") devin un avantaj pentru adoptarea unui motor "extrem" Wink
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pai oriunde te uiti in afara, cred ca raportul masinilor modificate cu motoare extreme ii undeva 8:1 in favoarea f, si aici nu cred ca este vorba de pretul de achizitie....
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu stiu, poate da, poate nu, adevarul e ca cei care fac chestii din astea sunt in majoritate tineri < 25 de ani, iar pentru ei, un euro e un euro (inceput de cariera sau ani terminali de fac., salarii mici, etc, etc... Wink )
(la cei mai in varsta se pune adesea problema alegerii intre tuning si... divort Confused )
Un "F" in stare buna se gaseste (greu, unul bun) daca ai noroc cu <500E. O masina "donatoare" de V6, accidentata, cu sa zicem 300E.
Si asta, fara birul mioritic care le da dreptul sa isi distruga suspensia pe drumurile patriei in mod legal...
Acuma, or mai fi si alte considerente car mie (noua) imi/ne scapa, hai sa lasam baietii sa ne prezinte ce au mai facut, e unul din putinele topicuri de aici cu adevarat creative...
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
de acord cu tine
oricum, concluzia este ca la opel in mare masura daca vrei ceva, poti Smile
mie mi-a luat fix 2 zile sa trec de la xel la V6, si dupa cele 2 le deja ma plimbam prin oras
Skip ads

  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
2 zile din cauza canicyulei si a unui tampit de distantier care nu-l montasem....@sorin poate unora nu ne place directia in care evoluam in domeniul auto..daca esti unul care iti p[lace sa stii ca astra a ajuns la modelul j...deci cum esti tu acum cu g-ul...asa eram noi (cu f-ul)acum 1 an cand nu aparuse j-ul...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
OFF TOPIC// Sa fim seriosi, crezi ca INAINTE si DUPA lansarea noului model nu eram constient ca am o masina care valoreaza (nici macar) echivalentul unei luni de salariu Question Nici o frica, nici noul model , proaspat iesit, nu are, la urma urmei nimic esential in plus fata de cel vechi, in afara detaliilor de design, 2-3 butoane care si-au schimbat locul si cateva piese din plastic, care inainte erau din metal... Twisted Evil
Consider ca atitudinea de "fan de brand" (sau model) nu e constructiva, daca maine Lada sau Tata Motors, sau McDonald's vor face masini mai bune, din alea voi cumpara...
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu cred ca se pune problema de fan
dar tu spuneai in principiu ca F-ul ii slab, copt, praf, facand referire la structura. Ceea ce nu este adevarat in 90% din cazuri.
Este o baza chiar foarte buna pentru modificari, datarita in primul rand simplitatii modelului. Plus ca sunt resurce disponibile pe net cu gramada, de unde sa te mai documentezi.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Hi, hi, hi, ultimul raspuns al meu era pt. Costin, dar nu conteaza... trecand peste faptul ca eu nu am cum sa omologhez o masina cu motor modificat in "halul" asta si nu pot sa imi permit sa merg nici 100 de m. pe soseaua publica din cauza riscului... legal, si peste faptul ca nu prea mai am timp de mcanica auto "jucausa", aici nu cred ca ai dreptate.
Pentru masina "de zi cu zi" cele mai "interesante" modele sunt alea care tocmai ce apar la dezmzmbrari, dar nu cele foarte vechi. In acelesi timp masinile SI MAI vechi prezinta o stare tehnica generala adesea jalnica (din vina anilor, nu neaparat ca sunt rele) Aceasta logica ar trebui sa se regaseasca, macar partial, in lumea tuningului.
Sincer, si eu sunt adeptul unor solutii simple, fara tot felul de ajutoare electronice, la urma urmei, masinile bine construite se comportau corect si inaintea invenarii controlului tractiunii... Wink
Deasemenea fug ca dr** de tamaie de circuitele multiplexate, nu le vad rostul, in afara economiei de 1/2 kg de sarma pe fiecare exemplar construit.
Acuma, fiind democratie, fiecare face propria alegere, a mea va fi in curand, daca bancherul ma lasa, un "H" GTC, fara rate, desigur, ca nici pe alea nu le suport Twisted Evil
Cert e ca daca asi putea alege cu 3 secunde inaintea impactului cu un arbore, prefer sa fiu intr-un "G" decat intr-un "F", ca sa ne limitam STRICT la cele doua modele.
(LATER EDIT) am uitat sa precizez ca PERSONAl o masina la care s-au facut modificari "cu aparatul de sudura" datorita coroziunii sau accidentelor nu mai exista, o las altora, mai dornici de aventura Wink
Sunt opiniile mele, nu doresc sa creez polemici sau sa jignesc pe nimeni...
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu vrei dar creezi polemici..asta e parerea mea sincer.atata timp cat nu cunosti o anumita masina,nu stii stare in care se afla nu cred ca poti vb despre ele...in romania sunt mii de g-uri in care sincer nu m-as urca..cele mai multe opel;uri la dezmembrat din gama opel sunt astra g...si crede-ma ca se cere pana si p[lacute de frana,pivoti si capete de bara((ei cer eu nu le dau dar cati crezi ca fac ca mine?)....ma ocup cu asa ceva in timpul liber si stiu cer spun.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Chestionar

V-ati monta un 3,2 V6 pe o astra G?
DA 33%
Nu 31%
nu sunt ruda cu Patriciu ( nu da pe afara benzina din rezervor ) 35%
54 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR