Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Din poze reiese clar ca si dt si dth au acelaºi egr cu o parte electromagneticã si una mecanicã, acelaºi pistonas. Dar dth are în capul admiºiei clapeta din discutie, care nu face parte din ansamblul egr. Eu m.am lãmurit...
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
fa o poza la motorul DT sa vedem cum este acolo? de ce nu are acea clapeta si care ar putea fi rolul ei... Wink asteptam pozele
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ok! O sa fac poze cat se poate de detaliat week-endul asta si le postez duminica....
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Asteptam poze suntem tare curiosi!
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
inca mai asteptam poze Very Happy Wink
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
va rog sa scuzati intarzierea si calitatea pozelor (facute cu telefonul + pozitie inaccesibila)...

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Da,intr-adevar nu este ca la noi,probabil asta o fi diferenta de cai,sau cine stie de ce e asa!
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si acum imi mai sta in minte o intrebare.... Daca variantele mai puternice au clapeta de acceleratie si aceasta este raspunzatoare de dozarea fluxului de aer care ajunge in admisie ( sau ceva de genul asta, in sensul ca pe masura ce apesi acceleratia se deschide si permite mai mult aer in admisie) inseamna ca mai e o diferenta majora intre motoarele de mai sus, o alta componenta care face ceea ce face clapeta de acceleratie la motoarele voastre.... Cred ca pana la urma o sa-mi prind urechile pe la motorul asta!
PS: Domnul Dancuciureanu si ceilalti mai cu experienta, poate ne elucidati si pe noi....
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
intradevar este diferit motorul fata de ce am demontat eu... cat despre rolul acelei clapete sincer inca nu stiu dar poate colegii de pe forum mai experimentati ne vor lumina ... Wink
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salutare! Azi am lucrat la masina lui SbVampire. Am curatat egr, galeria de admisie,separatorul de ulei si am schimbat becurile de la faza lunga la faruri cu lupa (corsa c din anul 2004). Postez cateva poze pentru completarea tutorialului cu aceasta tema:













































Operatiunea a durat de la ora 8:00 pana la ora 14:00. Materialele necesare sunt cele enumerate mai sus.
Impresiile de dupa curatare speram sa le scrie colegul SbVampire.
Cu stima, George!
  • SbVampire

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salutare! Impresii numai bune ! Masina trage mult mai bine , nu mai am nici un fel de probleme cu ea acum. Am facut plinul sa vad ce consum am acum, o sa va tin la curent.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Felicitari,ai facut o treaba super buna! Very Happy
Skip ads

  • Galbacs Tiberiu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am un corsa b '95 1.2
Masina nu mai sta pornita. Ma bate un gand vineri sa ma bag si eu sa curat egr-ul si tot ce mai imi pica la mana pe acolo.
Exista un tutorial si pt. corsa b? Eu deocamdata nu am gasit.
  • SbVampire

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
SbVampire a scris:Salutare! Impresii numai bune ! Masina trage mult mai bine , nu mai am nici un fel de probleme cu ea acum. Am facut plinul sa vad ce consum am acum, o sa va tin la curent.

Consum mixt 4.5 Very Happy de la 7 e ceva de ... Very Happy
  • SbVampire

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Galbacs Tiberiu a scris:Am un corsa b '95 1.2
Masina nu mai sta pornita. Ma bate un gand vineri sa ma bag si eu sa curat egr-ul si tot ce mai imi pica la mana pe acolo.
Exista un tutorial si pt. corsa b? Eu deocamdata nu am gasit.

Cum nu sta pornita? Se ineaca sau scade turatia pana se opreste ?
  • Galbacs Tiberiu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Pai faptul ca nu sta pornita e a doua varianta in care se manifesta.
Prima data mi-a murit motoru in mers si nu am mai putut sa il pornesc 2 saptamani decat foarte rar si murea instant.
De joi porneste aproape la fiecare cheie dar moare in 30 secunde maxim un minut,inainte sa moara creste in turatii, si asta numa dupa ce a umblat socru meu pe la injector si am schimbat eu filtru de benzina, altfel nu ar mai fi pornit deloc, dar nu inteleg de ce moare. Ma gandesc ca nu are destula presiune benzina.
Am scris toata povestea pe topicul “Corsa B - nu mai porneste
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Galbacs Tiberiu a scris:Pai faptul ca nu sta pornita e a doua varianta in care se manifesta.
Prima data mi-a murit motoru in mers si nu am mai putut sa il pornesc 2 saptamani decat foarte rar si murea instant.
De joi porneste aproape la fiecare cheie dar moare in 30 secunde maxim un minut,inainte sa moara creste in turatii, si asta numa dupa ce a umblat socru meu pe la injector si am schimbat eu filtru de benzina, altfel nu ar mai fi pornit deloc, dar nu inteleg de ce moare. Ma gandesc ca nu are destula presiune benzina.
Am scris toata povestea pe topicul “Corsa B - nu mai porneste

Va rog sa nu mai postati la topicul asta, pana la urma e o discutie despre corsa b, cautati o discutie similara si sa nu umplem un tutorial specific corsa c cu motorul z13dt cu discutii referitoare la o corsa b cu motor pe benzina. Nu au nici o legatura. Cititi REGULAMENT! Multumesc pentru intelegere!

Rog un moderator sa mute discutia unde trebuie! Multumesc!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
din ce am remarcat din pozele de mai sus spatiul de lucru este mult mai mic decat la Opel Astra H la care am facut eu operatiunea dar nu este imposibil. O perioada de minim 20.000km nu ar trebui sa mai ai probleme. Incearca sa mergi putin mai turat si din cand in cand mai baga cate un aditiv de curatat injectoarele ca ajuta si ala la curatarea motorului desi nu foarte dramatic Wink
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Intradevar spaþiul este mic si SbVampire stie cat m-am enervat la remontarea egr. Sunt de parere ca daca mergi corect din punct de vedere al turatiei nu trebuie sa ai probleme in jur de 50000. De fapt eu am peste 20000 si motorul respira la fel ca dupa curãþare si am verificat si cu op.com (mulþumesc ªtefan Toloș pentru asta). Cu stimã!
  • Alex_cjr88

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 1.3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Cat de curand o sa ma apuc si eu de curatarea egr-ului ... miam luat trusa ca in poze torx cu criket mare si mic ... prelungitor tot ... oglinda perii benzina decarburol etc dar nu am t-ul ala gen surubelnita .... am surubelnita normala cu capete torx ... e necesara acea piesa neaparat sa o caut sa o cumpar sau pot incepe treaba fara acea unealta ...
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR