Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • todel71

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2008

  • Mesaj Privat
acum trei zile am mers cu masina nu am avut nici o problema astazi dupamiaza am incercat sa o pornesc nu a pornit la cheie , impinsa a pornit in cativa metri dar nu se mai accelereaza si nu mai merge servodirectia stie cineva daca se poate intampla asa ceva din cauza ca e bateria moarta?


Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La Opel,daca se da la automat cu bateria descarcata,sunt 80% sanse sa se arda calculatorul motorului (ECU).
Daca bateria este descarcata,sau nu incarca alternatorul, servodirectia nu va functiona.
Daca masina este impinsa, va sari distributia de la punct!
Bafta!
  • todel71

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2008

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns
  • todel71

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2008

  • Mesaj Privat
acum doua zile am ramas fara baterie -ieri dupa ce am pornit masina acest martor a ramas aprins iar motorul parca nu mai are putere i


Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

Skip ads

  • departe

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
care martor a ramas aprins?ai lasat sa invetze acceleratia ?dupa ce ai pornit motorul?
  • todel71

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2008

  • Mesaj Privat
cum adica sa invete acceleratia? este vorba despre martorul motoras galben-emisiile noxe
  • todel71

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am decuplat bat. jum. de ora , acum masina merge ca inainte, martorul de la bord nu se mai aprinde ,sper sa-si fi revenit
  • departe

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
deci,cand patesti de astea,la conectarea bateriei,pornesti motorul,apoi lasi cam 2 minute neturat dupa care il turezi putin si lasi inca 1 min sa mearga p liber..asta e invatzarea acceleratie(daca mai tin minte)..prin deconectarea de laborne a bateriei si reconectarea ei poti sterge anumite erori,dar iti vor ramane cele stocate in memoria compului..care pot fi sterse doar p tester!O zi buna!
Skip ads

  • FaurLiviu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut am si eu o Corsa de 1.2 din 2001 si am o problema cu ea masina nu porneste dimineata numa la a 2 cheie pe timp de vara si numa la a 6 cheie pe timp de iarna ce la ce poate fi aceeasta problema filtru de benzina l-am schimbat


Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

  • crazyboy

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Vezi sa nu ai din furtune imbatranite si crapate.eu am avut surpriza sa am un furtun crapat,pierdeam presiune pe la el si nu pornea din prima cheie.
https://www.postimage.org/image.php?v=gxbqCiVi
furtunul cu nr 2 a fost crapat la mine.asta e motor de agila in poza da cam sunt identice
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:La Opel,daca se da la automat cu bateria descarcata,sunt 80% sanse sa se arda calculatorul motorului (ECU).
Daca bateria este descarcata,sau nu incarca alternatorul, servodirectia nu va functiona.
Daca masina este impinsa, va sari distributia de la punct!
Bafta!


Desi cam tarziu va rog sustineti afirmatiile dvs.
sunt totusi de acord cu afirmatia "Daca bateria este descarcata,sau nu incarca alternatorul, servodirectia nu va functiona "
Nu sunt de acord sub nici o forma cu afirmatia "Daca masina este impinsa, va sari distributia de la punct!"
pt ca atat impingerea masinii cat si actionarea electromotorului pun in miscare volanta;si atunci de ce"sare de la punct"
Cat despre sansa sa se prajeasca ECU daca se da la automat cu bateria descarcata eu personal nu am patit-o desi am ramas fara baterie si pt ca eram numai cu sotia si fiica si nu aveau suficienta forta sa impinga masina , am actionat si electromotorul pt a porni si am pornit.

...si inca o intrebare...de ce "La Opel "oare alte marci nu au ECU sau baterii descarcate?
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
departe a scris:deci,cand patesti de astea,la conectarea bateriei,pornesti motorul,apoi lasi cam 2 minute neturat dupa care il turezi putin si lasi inca 1 min sa mearga p liber..asta e invatzarea acceleratie(daca mai tin minte)..prin deconectarea de laborne a bateriei si reconectarea ei poti sterge anumite erori,dar iti vor ramane cele stocate in memoria compului..care pot fi sterse doar p tester!O zi buna!

Io stiu ca se pune cheia in pozitia 2 pana se aude un clanc-clanc (sunetul e diferit fata de cel de armare a pompei) dupa care se lasa la relantiu pana se incalzeste motorul.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
FaurLiviu fa o diagnoza cu pedalele 'pseudoagrafa' si curata throttle.

Privitor la 'ardere' ECU de la baterie descarcata mai greu dar de programari aiurea foarte des.
  • giuliano26

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu o Corsa C 1.2 Twinport 2005 (deci benzina) si am urmatoarea problema: intorcandu-ma ieri spre Bucuresti pe A1, pe la 120 km/h am simtit ca mi-a murit motorul; si-a pierdut puterea dintr-o data si s-a aprins martorul de la motor. Am oprit imediat la benzinarie (cam in 300m), am oprit motorul, l-am lasat putin asa, apoi l-am repornit...acelasi lucru, se aprinde martorul si motorul pare ca nu merge in toate pistoanele (fluctueaza turatiile la relanti).
Fiind tarziu am incercat sa vad daca pot ajunge asa in Bucuresti, si am ajuns, dar mai mult de 60 KM/h nu mergea; intr-a patra nu avea putere deloc, doar in viteza 3 avea ceva putere...si cam asa am mers.

Stie cineva cam ce ar putea fi si eventual vreun meserias serios si priceput (de preferat in Sectorul 6), ca sa nu ma duc la reprezentanta; trebuie sa-i fac si revizia de primavara (ulei, filtre), bujii, placute frana, amortizoare spate si eventual si schimbare kit distributie (am aproape 110.000 km)...si ce o mai fi.

Multumesc de ajutor!
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
giuliano26 a scris:Salut,

Am si eu o Corsa C 1.2 Twinport 2005 (deci benzina) si am urmatoarea problema: intorcandu-ma ieri spre Bucuresti pe A1, pe la 120 km/h am simtit ca mi-a murit motorul; si-a pierdut puterea dintr-o data si s-a aprins martorul de la motor. Am oprit imediat la benzinarie (cam in 300m), am oprit motorul, l-am lasat putin asa, apoi l-am repornit...acelasi lucru, se aprinde martorul si motorul pare ca nu merge in toate pistoanele (fluctueaza turatiile la relanti).
Fiind tarziu am incercat sa vad daca pot ajunge asa in Bucuresti, si am ajuns, dar mai mult de 60 KM/h nu mergea; intr-a patra nu avea putere deloc, doar in viteza 3 avea ceva putere...si cam asa am mers.

Stie cineva cam ce ar putea fi si eventual vreun meserias serios si priceput (de preferat in Sectorul 6), ca sa nu ma duc la reprezentanta; trebuie sa-i fac si revizia de primavara (ulei, filtre), bujii, placute frana, amortizoare spate si eventual si schimbare kit distributie (am aproape 110.000 km)...si ce o mai fi.

Multumesc de ajutor!


Si mie mi-a mers odata in 3 pistoane si mai mult de 70km/h nu mergea . Problema a fost benzina ... Am mers asa cu ea vreo 30km pana acasa si am scos-o pe toata cu un furtun pe langa pompa de benzina . Apoi m-am dus la peco cu cealalta masina si-am luat 5 litri , i-am pus in rezervor si totul s-a rezolvat . Fugea ca inainte , becul se stinsese etc . Mai cumparasem si 20l benzina proasta Neutral ....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
giuliano26 de ce nu citesti singur codurile de eroare ? Mecanici sau service nu iti pot recomanda pe motov de reclama.
  • giuliano26

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:giuliano26 de ce nu citesti singur codurile de eroare ? Mecanici sau service nu iti pot recomanda pe motov de reclama.


Cum as putea face asta, ca nu prea ma pricep?
Multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai cautat tu si nu ai gasit ?
Vezi la Agila, Corsa, Cum sa...? Este metoda pseudoagrafa sau pedale...
  • giuliano26

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc Dan, am cautat, am gasit cum se face si am gasit di codul de eroare: P0304 Cylinder Misfire Detected...urmeaza sa gasesc ceva timp sau un mecanic mai aproape de mine, ca sa pot rezolva problema.
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Este cineva pe forum cu GPL pe Z12XE/P ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR