Ai uitat parola?


  • 20CMRECORDS

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa c12nz din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Poate vei gasi raspunsul in sectiunile cu si despre inchiderea centralizata.

https://www.clubopel.com/rez...sa+b&sa=Cauta
  • Mircea26

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!
Poate cineva sa imi dea o schema cu distributia pe lant la un opel corsa 1000 cm cubi 2001 benzina 3 cilindri?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,137
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Citeste la CorsaC sau AgilaA, treaba e mai complicata si trebuie trusa de cale, cheie dinamometrica, cunostinte solide daca vrei treaba buna. Lucrari de calitate nici macar reprezentantele sau service-uri mari , la ei e chestia de timp.
  • CSN

  • Mesaje scrise: 663
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra X12XE din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Cu o floare nu se face primavara Smile (schema) ...


  • jozseflaposi

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa X10XE din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!

Stie cineva la corsa b ce valoare are termistorul care masoara temperatura exterioara, cea care este afisata in bord.
Al meu moare, afara sunt in jur de 5 grade si el imi afiseaza 68.
Este NTC sau PTC si ce valoare la temperatura camerei?
Un termistor la orice magazin de piese costa maxim 3 lei si astia cu piesele auto cer 50 lei pe acel senzor, care defapt este un termistor incapsulat intrun plastic cu logo de GM.

Mersi
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Ai dreptate si daca ai fi cautat pe forum,ai fi gasit topicul cu descrierea...ce valoare are si cum am inlocuit acel termistor,deci,reparat senzorul.Merge perfect de 4-5 ani.

L.E: hai,totusi sa te ajut (vezi postarea mea pe aceasta pagina):
https://www.clubopel.com/vie...p?p=979783#979783

Dupa ce am facut modificarea,am ajuns la concluzia ca termistorul se defecteaza,ci se intrerup firele,datorita corodarii (ajunge apa la ele).Daca reusesti sa tai plasticul si sa ajungi la firele de la termistor,s-ar putea sa nici nu fie nevoie sa-l inlocuiesti
Succes si sa ne spui si noua (cu poze)!
  • alexandrugabriel90

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am o problema la Opelul meu Corsa b din 94 motor 1.4 benzina
Cand calc frana scade treptat turatia si se opreste motorul atat in mers cat si pe loc.
Tind sa cred ca am un scurt pe undeva la stopurile din spate.
Uneori cand aprind farurile la fel scade turatia si se opreste motorul, cand semnalizez la fel.
Am deconectat mufele stopurilor si vad ca nu mai face figuri.
O solutie ar fi schimbarea acelei placute cu becuri sau mufele ?
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Ai masurat tensiunea pe baterie,cand se intampla fenomenul?
Daca se aprind becurile de frana,atunci nu ai niciun scurt,e alta problema.
Poate fi un contact oxidat undeva,poate la o masa (vreun papuc),sau pe plus...sau in vreun conector.Trebuie cautat de catre un electrician auto sau electronist.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Azi,n-am avut de lucru si am zis sa schimb beculetul ars din blocul de lumini (Corsa B)...Daca nu aveti mari abilitati tehnice...nu va apucati!
Mai intai trebuie scos butonul rotativ,apoi blocul de lumini,care e bagat intr-un conector.Indicatie:butonul trebuie tras (cum aprinzi plafoniera,apoi se baga o surubelnita mica pe jos,pentru a debloca clema care-l tine pe ax.Sub buton sunt 2 cleme din plastic,care trebuie stranse spre ax pentru a permite blocului sa iese.
Blocul se demonteaza (cleme din plastic).
Beculetul e unul mic,cilindric,cred ca de 1W (nu scrie pe el) si are firele lipite cu cositor pe niste tablite din alama din bloc.Dar,ca sa ajungi la el,trebuie demontat blocul,care are contacte,tablite,arculete,etc.Atentie:nu trageti de axul pe care e butonul! Daca iese de la locul lui,e un chin sa-l pui la loc.are 2 bilute presate de un arc puternic.E sistemul care face "clic" cand rotesti butonul...Eu am facut greseala,dar l-am pus la loc.Si pentru ca nu am avut beculet,iar magazinele se inchisesera,am pus un LED inseriat cu o rezistenta si lumineaza foarte frumos.Sper sa nu se arda prea curand Smile
  • Sorin27

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 17 D din 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jan 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Am o Corsa B din 94 motor 1.4 i monopunct .Problema mea la masina este urmatoarea : motorul invarte dar nu porneste , pe scurt: baterie - ok , bujii -ok , fise -ok , platou injectie -ok , aprindere pusa la punct - ok , ordinea de aprindere 1-3-4-2 , da scanteie si benzina dar degeaba ,invarte dar nu porneste . daca dau mult automat uda bujiile 2-3-4 . Martorii in bord se aprind normal cand pun contactul .... Va rog cine stie ca ar putea avea sa ma ajute ... Multumesc mult.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,137
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Fa un test de compresie
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Sorin27 a scris:Salut. Am o Corsa B din 94 motor 1.4 i monopunct .Problema mea la masina este urmatoarea : motorul invarte dar nu porneste , pe scurt: baterie - ok , bujii -ok , fise -ok , platou injectie -ok , aprindere pusa la punct - ok , ordinea de aprindere 1-3-4-2 , da scanteie si benzina dar degeaba ,invarte dar nu porneste . daca dau mult automat uda bujiile 2-3-4 . Martorii in bord se aprind normal cand pun contactul .... Va rog cine stie ca ar putea avea sa ma ajute ... Multumesc mult.

Nu ne-ai spus cum a aparut problema...a mers,ai oprit-o si mai tarziu n-a mai pornit...sau cum?
  • Mistermishu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa x10xe din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut, are cineva o poza cu pozitia senzorului de turatie pe un motor x10xe? Multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,137
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Cauta la Agila cu senzor+p0335 , este in spate pe motor pe volanta, langa planetara-demaror.
  • dea23mavro

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Buna imi poti trimite si mie schema sigurantelor ca nu mai e valabila pe transfer
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Ce intelegi prin "schema sigurantelor"? Vrei schema electrica a masinii,sau o poza cu tabloul de sigurante?
Vezi ca pe capacul tabloului de sigurante (in interior),iti spune ce face fiecare.
Poate te ajuta acest tabel...E in franceza.

  • costy69

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa C12NZ din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
stie cineva ce relee sunt in tabloul de sigurante opel corsa B 1996, explicatii detaliate despre fiecare in parte, Multumesc
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,410
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Pune si tu niste poze cu toate tablourile de pe masina si dupa o sa pun si eu cate ceva.
Mersi.
  • miraflor2007

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Combo Z14XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara. Postez aici problema mea. Sper sa nu deranjez pe nimeni si sa primesc in raspuns.
Este normal ca-n momentul cand maneta schimbatorului este in marsarier sa fie current pe fire (stanga, dreapta) iar daca se scoate maneta schimbatorului din marsarier sa fie masa?
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Da...nu intru in detalii,dar puteai fi mai explicit:care fire? care stanga,dreapta?...ai vrut sa spui tensiune in loc de curent? etc.
Am banuit (ghicit) ca te referi la firele care merg la becurile de marche-arriere.Daca ma insel,explica mai clar ce vrei.Daca nu intelegi,cauta sa vezi care e rezistenta filamentului unui bec de 12V/21W.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata