Ai uitat parola?


  • toi_rapid

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Andrei VADIM a scris:
tase a scris:Eu zic sa mergi la un electrician.

Am spalat bine masina pe la roti, planetare, pe la senzorul care vine pe fuzeta si nu se mai aprinde esp-ul si abs-ul. In schimb, acul de la vitezometru tot mai face asa. Ii dau contact si se ridica pana pe la vreo 60 km/h. Iau contactul si il mai pun odata si nu mai face figuri. Am mai fost acum pe la un service si ziceau ca panoul electric principal e de vina. Altu zicea ca au fost dati km inapoi si trebuie schimbat ceasul de la vitezometru.
Mai astept sa vad ce zic prietenii astia ai mei mecanici.
O seara buna tuturor!




Salut , nu a fost rulmentul fata din partea stanga de vina la problema ta?
  • bradut23

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Hristos a inviat,..Saptamana trecuta am schimbat anvelopele , am trecut pe cele de vara .. Imediat dupa am facut un drum de vreo 30 de km. fara nici o problema. A doua zi dupa amiaza cand am pus contacutl au ramas aprinsi in bord martorii ABS, ESP si presiune in anvelope . Pb. cu rulmentii nu am ptr, ca nu se aude nici un zgomot sau ceva de la roti sau motor care ar putea fi cauza ?.. sa verific mufele de conectare si cablurile?
  • M vlad

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra c2ne din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!am schimbat si eu pompa abs cu cu calculator cu tot dar dupa schimbare martorul ABS ramane aprins ,am pus inapoi calculatorul vechi dar aceasi problem martorul aprins!P.S inaite de transplant nu avea aprins martorul!un sfat va rog
  • AStr

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Am un opel astra g. Acum 2 săptămâni am facut explozie pe partea stanga la 40-50 km/h. Dupa 4-5 zile mi sa aprins martorul ABS in bord, kilometrajul a inceput sa faca pe nebunul sau sa ramana pe 0, a inceput sa "mearga in suturi" si uneori imi intra abs cand franez. Tin să precizez ca nu face continu asa, are momente.
Am puso pe tester si mi am zis ca e rulmentul unde sunt senzori de kilometraj si abs si restul..
O solutie ?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,565
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
În urma exploziei, este mult mai probabil că ți s-a scrântit o conexiune la senzorul de ABS(care este folosit și ptr monitorizarea vitezei) de pe roata împricinată...un control minuțios poate duce la rezolvare...
  • AStr

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am fost la control..am niste fire rupte la senzorul din rulmet. Si trebuie schimbat. C'est la vie 😤
  • mihtud

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra z18xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua, am o vectra c din 2003 de 1.8 16v, z18xe.
De 3 zile s-a aprins esp in bord si am eroarea c0186-11 lateral acceleration senzor circuit range/performance si mai jos in fereastra not present. Se sterge eroarea dar apare din nou in mers, uneori sta mai mult timp sau dispare mai mult timp. In rest nu am nicio eroare si nu cred ca este de vina cim sau ecu de abs-esp. Poate fi senzoru de esp si ce trebuie demontat ca am inteles ca e sub schimbator sau timoneria lui? Va rog un sfat sau chiar si un nr. de tel cine a mai avut asta.
Multumesc. Tel 0772152858
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara. Am o Zafira A 1.8 benzina, an 2001.
Asta e întâmplarea mea: am plecat ieri pe la prânz de acasă, și în maxim un kilometru (cu motorul relativ rece, normal), am ajuns la o coloană de mașini ce mergea foarte încet, am franat (cu ambreiajul calcat), apoi am incercat sa merg in continuare cu viteza mica (5-10km/h). Nu mi-am dat seama că rămăsese maneta la viteza a treia. Normal că mi-a murit motorul. Am incercat sa plec de pe loc, dar nu a mai pornit, învârtea dar nu pornea. Am incercat pe loc sa o pornesc de mai multe ori, și nimic. Ciudat era că se aprindeau toti indicatorii din stânga (de sub turometru) și niciunul din dreapta, lucru nemaiîntâlnit. A trebuit să o imping pe dreapta si sa incerc in continuare. Am decuplat debitmetrul și degeaba. Am mai lăsat-o 10 minute și apoi a pornit la prima cheie. Toți martorii erau ok, mai puțin cel pt controlul tracțiuni, care era aprins (dar care s-a stins după 10 minute de mers prin oraș și apoi o staționare de o jumătate de ora).
De la ce ar fi putut să nu pornească?
Mulțumesc.
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Azi s-a manifestat din nou, s-a oprit din mers cand m-am oprit la semafor, la nici 1km după ce am plecat, fara nici o bruscare sau groapa (chiar am si lăsat motorul sa se încălzească un pic la plecare).
Norocul meu a fost un băiat care era în apropiere și m-a văzut cand împingeam mașina. A scos repede o interfață și laptop-ului și mi-a resetat eroarea (erorile). Recunosc că nu mi-a cerut nimic dar nici nu mi-a zis exact ce erori au fost, in schimb mi-a zis ceva de ECU (sa ii curat contactii / mufele sa nu fi luat apa).
Atasez doua poze cu becurile din bord, cea cu mai multe aprinse pe contact, iar cea cu mai putine când îi dau la automat.



  • ph_75_bfc

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
De ceva timp mi-a apărut un zgomot la partea din față a mașinii la viteze între 40 - 60 km/h ca un zumzăit și se simte și în pedala de accelerație o mișcare ca o bătaie. Am crezut inițial că e de la cutia de viteze dar am constatat în mers că zgomotul este făcut doar când ABS-ul este în funcțiune, adică martorul ABS este stins. Când becul ABS este aprins zgomotul este inexistent. Are idee cineva care ar fi problema?
Am verificat și calculatorul ABS dar nu are nici o lipitură la rece defectă.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 973
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
@therealovy77 posibil sa ai probleme la ECU, incearca sa cureti mufele cu spray de contacte, Daca nu porneste decat dupa ce se raceste putin, atunci sigur ai lipitura rece in ECU, cand se opreste si nu mai vrea sa o ia la cheie, pune o carpa udata cu apa rece pe ECU si trebuie sa o ia repede ( atunci sigur ai probleme cu ECU )
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am împrumutat o interfață de la un prieten și am facut o verificare sambata seara (după ce a mai făcut odată figura). Atașez mai jos poze cu ele, par destul de grave.
Am desfăcut mufele și dat jos ecu de pe motor și am băgat spray contact uscat la greu in mufe și le-am mișcat cuplat-decuplat de pârghie de multe ori, după care le-am scuturat bine și suflat (să iasă din ele surplusul de lichid). Le-am pus la loc, am șters toate erorile și, deocamdată, de doua zile nu a mai facut, sper sa fi fost de acolo (desi mufele și contactii pe ecu nu păreau evident murdari sau oxidati).


Inca ceva: din poza următoare s-ar părea că a mai fost umblat la ECU, scrie programming date 20070904, așa e?

  • iuli10

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra X16XEL din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Vă salut!

Am un Opel Vectra B hatchback din '96, căruia i-am schimbat la un service plăcuțele și discurile de frână față, iar la puțin timp după această înlocuire a început să mi se aprindă în mod aleatoriu martorul de la ABS în bord în timpul mersului... Mașina e variantă echipată simplu, n-are senzori de uzură la plăcuțele de frână, nici senzori la rulmenții din butuc, ci doar senzorii tubulari de viteză, care sunt montați cu fața spre coroana aia dințată de pe capul planetarei. Pe aceștia i-am verificat ieri cu multimetrul și sunt buni. Au fiecare câte 1500 ohmi la rece, iar rotind butucul, la ieșire e prezentă o tensiune de aprox. 200 mV CA pt. fiecare dintre senzori. Coroanele dințate au fost verificate și ele, și sunt destul de uzate, nu prea se mai vede bine diferența dintre doi dinți succesivi, cea din dreapta are și o crăpătură... Însă turometrul și vitezometrul din bord indică corect, și nu prezintă defecte... Dacă, după ce mi s-a aprins martorul opresc motorul, el se stinge și la următoarea pornire, după o perioadă nedefinită de timp defectul se manifestă iar... Când pun contactul martorul se aprinde în mod obișnuit timp de 2 secunde și se stinge, ceea ce-mi semnalează că la început totuși ABS-ul intră... Ce influență ar putea avea încălzirea butucilor roților asupra acestei manifestări? La început roțile la care am schimbat discurile aveau tendința de a se încălzi destul de tare, dar acum s-au potolit... Întreb căci, la vreo trei zile după ce am schimbat piesele a trebuit să duc pe cineva cu mașina la o stație de autobuz și am tras mai tare de ea, fără să știu că s-ar putea supraîncălzi... Atunci nu s-a aprins nimic, dar după ce am ajuns acasă am pus mâna pe roțile din față și erau foarte calde... Ce ar trebui făcut în continuare?

Mulțumesc!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,565
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Cred că e boală arhicunoscută la electronica unității de ABS de VB, caută pe forum și vei găsi inclusiv metoda de reparare a defectului...
  • iuli10

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra X16XEL din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Vă referiți cumva la faptul că s-ar putea să am o lipitură rece la modulul electronic al ABS,- cel care e prins cu șuruburi torx de pompă, și care e îmbrăcat în plastic? Ca să am acces la pcb ar trebui să tai pe margine plasticul cu ceva, căci e turnat din câte-mi aduc aminte...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,565
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Da, la asta mă refer...dacă citești ce ți-am indicat să cauți, găsești detalii...eu am informația asta la nivel de curiozitate, nu am (avut) nicio legătură practică cu VB...
  • iuli10

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra X16XEL din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Ok, mulțumesc pentru ajutor, am găsit pe forum un tutorial interesant vizavi de reparația modulului respectiv... Revin cu rezultatul după ce rezolv problema.
  • cosmin43

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Italia
  • Masina: Vivaro din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mar 2016

  • Garaj Mesaj Privat
am un opel vivaro 2.0 cdti din 2011,de la un timp mi se aprinde ledul esp la bord si nu stiu care poate sa fie problema.care poate fi cauza?

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata