Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • postolache.andreii

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2011

  • Mesaj Privat
eu nu zic neaparat ca e boltul de vina, doar ca nu mi se pare a fi zgomot de tachet. asta cred eu, dar poate ma insel
Skip ads

  • Taz23

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salut ,am o corsa c 2001 motor 1.2 si de putin timp in urma cand pornesc motorul rece cand este subturat sau o accelerez pe liber pana in 1500 de rotatii se aude un carait zbarnait ca si cum ar fi doua bucati de talba,metal care se lovesc incontinuu foarte repede,daca o turez tare nu se mai aude . am citit despre ulei si cam cum ar fi treaba pentru ca am pus Aral Sae 10W40 cu putin timp in urma, inainte de a se auzi acest zbarnait ,si cu mai putin timp in urma am schimbat si pompa de apa.Am pus urechea sa vad ce se aude ,am rugat pe cineva sa o tureze si sunetul vine din zona pompei de apa si a capacului unde sunt tachetii.Voi ce credeti este pentru ca am pus 10W40 sau ar fi de la pompa de apa?
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
tu vrei diagnostic la un zgomot fara sa auzim? Pune filmare si detalii despre procedura schimbarii pompei de apa + starea distributiei. Ai citit degeaba despre uleiuri daca ai ajuns sa pui 10w40. Sau cel mai simplu cauti pe forum cine e Dan Cuciureanu, ai noroc ca esti din Iasi, e cel mai competent acolo pe motoarele astea.
  • Taz23

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Filmarea o pun maine ,procedura la pompa de apa o stie mecanicul ,masina are 120000 km si se aude normal fara sunet de diesel.
Skip ads

  • Taz23

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Am facut si filmarea http://www.youtube.com/watch?v=52VsCfp1SFA
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Parerea mea e sa faci o diagnoza competenta. Eu aud ca trage aer fals pe undeva sau aprindere deficitara, motorul merge inegal. Nu ai fluctuatii pe turometru? Zgomotul ce il aud eu pare un fasait, deci ori rola curea acesorii, ori tot de la distributie ceva.
  • Taz23

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Aerul fals stiu ca trage si urmeaza sa remediez asta iar la turometru nu am fluctuatii , saptamana asta sper sa ajung sa fac o diagnoza .voi scrie ce am gasit
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pt Zgomot, se da jos cureaua de accesorii in prima faza, pornesti motorul si vezi daca se mai aude. Daca nu, trebuie sa o asculte live cineva competent pe acest tip de motor. Nici din filmare nu se aude ft bine
Skip ads

  • Taz23

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Am fost dimineata si am dat uleiul jos cel 10W40 si am pus aral 5W40 diferenta este nu se mai aude nici lantul de la distributie asa tare astept sa se raceasca motorul si vad daca se mai aude , cand eram cu uleiul vechi dimineata mam uitat la axul cu came si nu se vedea a fi uns cum trebuie, nu cred ca putea pompa de ulei sa trimita cat ulei trebuie datorita vascozitatii lui ridicate.Sper sa nu fi stricat ceva pe la motor , am mers maxim 300 de km cu uleiul 10w40.
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Pt bataia de motor la cald din cauza distributiei la Corsa c benzina pe lant folositi KITURILE de distributie (originale GM )complete codurile
GM 93191272 sau 93191271
NUMAI IN ACESTEA sant intinzatoarele hidraulice DE LANT modificate de GM dupa ce s-a constatat o subdimensionare de proiectare la primele serii de intinzatoare. Distributia pe lant se schimba la 120k km, tot atunci este bine de verificat si curatenia (impecabila) a sitei sorbului de ulei si a baii de ulei.

sursa....CORSA UK

https://www.clubopel.com/lin...2dcf53be4d520f6f6
  • adrianexim

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 1997 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2014

  • Mesaj Privat
intrebare?

am fost azi cu masina la un service din orasul meu, mai exact Nurvil din Rm Valcea cel de la Raureni, mai e unul pe bulevardul cel nou dar aia sunt prea scarbosi si nu lucreaza profesional...

imi curge ulei pe garnitura de la culbutori, pana la urma incercam sa o fac si eu dar nu am nici un fel de cheie prin casa, asa ca pt 150-200 de ron mai bine ma lipsesc...

cand am ajuns acolo cei de le service erau afara, primul lucru care mi l-au spus a fost ca masina se aude destul de rau si ca distributia trebuie schimbata (chiar se aude cam ciudat, am sesizat si eu), pt ca ei nu au calele (sau cum se numesc) pentru distributie mi-au recomandat sa ma duc la reprezentanta Opel...deci nu aveau nici un fel de interes sa ma minta ca sa imi ia banii.....

problema e ca eu am schimbat distributia in 2010 la un service de cartier (mare prostie) dar ca sa fiu sincer nici mie nu mi-a placut cum se auzea de atunci...

am fost la reprezentanta la Opel si SURPRIZA, cei de acolo zic ca distributia se aude absolut normal, vechea poveste cu motorul in 3 pistoane...

eu pe cine sa mai cred? motorul trage chiar foarte bine, nu imi da nici un fel de eroare (cei de la Opel mi-au zis ca daca distributia nu era montata bine dadea anumite erori)...dar nu imi apare nimic...

am fost la toti mecanicii din orasul meu:
-amatorii zic ca sunetul e de la tacheti
-cel care mi-a facut distributia in 2010 mi-a zis ca si cei de la opel ca asa se aude motorul
-astia de la nurvil (chiar se pricep) imi zic ca distributia are ceva, unul dintre ei chiar are una la fel, deci stie ce vb...
-astia de la Reprezentanta Opel zic ca merge brici si se aude normal...

pana la urma nu gasesc pe nimeni care sa se priceapa cu adevarat?

intre timp o sa schimb doar garnitura de la culbutori si eventual uleiul, o sa bag 0w40 Mobile 1, acum am Gm 5W30

am o corsa C Z10XE
  • PunctAlbastru

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
mergi si tu la o intalnire a clubului sau gaseste alta identica si buna, pune-le una langa cealalta si vezi diferentele...
In mod normal, cu motorul cald la ralanti, deschizi capota si nu se aude mai nimic inafara de tacanitul injectoarelor (care e mai fin decat cel de tacheti) si valva de purjare. Asta la motorul de 1.2. As fi tentat sa spun ca 1.0 se aude putin mai tare datorita vibratiilor putin mai accentuate. Dar PUTIN.

PS: tachetii se aud ft bine daca te bagi sub masina cu motorul pornit si asculti de acolo.
Skip ads

  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
O alta problema a zgomotului metalic in timpul mersului la cald in unele cazuri nu toate este datorita masurarii incorecte a nivelului de ulei la OPEL verificarea nivelului uleiului de motor se face EXCLUSIV la cald conform manualului de utilizare scris de constructor.(GM)...deci motorul adus la temperatura de regim (apa la aprox 90grd) dupa oprirea motorului la 5 minute se verifica nivelul de ulei dupa ce s-a scos joja s-a sters si s-a reintrodus apoi s-a rotit jumatate de tura, nivelul la rece este nerelevant pt nivelul uleiului in motor, bineinteles masina trebuie pozitionata pe o suprafata plana si dreapta (neinclinata).Explicatia rezida in faptul ca 1.uleiul se dilata la cald,si nivelul se modifica 2 .nivelul trebuie sa fie maxim cu motorul inundat cu ulei.si cald ...la motoarele cu cantitati de ulei mici la limita 3 sau 3.5 l o scadere de 500-1000ml duce la diluarea suplimentara a uleiului si supraincalzirea lui nivelul scazut ducand la spumare , palpairea la cald a becului rosu presiune minima ulei uneori la ralanti sau zgomot in distributie din cauza nivelului scazut (asta in cazul cand nu sant alte cauze ..uzura etc etc...)
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut dragi colegi,

Am cumparat de curand o Corsa C 1,2 Z12 XE si ma confrunt cu urmatoarea problema:

La rece..la prima pornire se aude o bataie la motor ca si cum ar fi tachetii care apoi dispare in 3 secunde maxim.
La cald...se aude aceeasi bataie dupa un timp si pare ca vine din spatele motorului.

Mentionez ca distributia am schimbat-o , apoi senzorul de la ulei (GM origina), uleiul este Ravenol VSI 5W40 iar pompa de ulei..dupa spusele mecanicului a fost schimbata in Germania de unde a fost adusa masina.
Mentionez ca acum masina are 163000 de km.
Ce ar trebui sa verific ?
Atasez un filmulet facut cu telefonul mobil.

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si cine si cu ce a schimbat distributia ?
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am un mecanic care se ocupa si de Vectra C din semnatura.
Kitul a fost unul original GM.
De ce intrebi asta?
Tot zgomotul acela sa fie de la distributie?
Pai asa facea si inainte sa schimb distributia.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Kit distributie este incomplet, se cumpara separat anumite repere. Fara trusa de cale nu o pui la punct, macar sorbul l-a curatat ?
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Asta nu stiu sa-ti spun..daca a curatat sorbul...nu am avut timp sa stau langa el..l-am lasat pe socrul meu.
Ce inseamna acele repere cumparate separat?
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am vb cu mecanicul si el a folosit kitul original pentru calare.
Zgomotul vine din spatele motorului.
Ce ar trebui sa mai verific?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Separat garnituri, surubele, piulite...probabil nu a curatat sorbul ca orice mecanic mioritic, nici nu a dat baia jos...cu semne nu merge la acest motor, trebuie trusa cale.
In plus sunt unele 'secrete', o parte le gasesti pe forum, restul raman cu adevarat secrete.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR