Ai uitat parola?


  • scanx

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Curatarea conectorului e relativa.....aceeasi senzatie o aveam si eu dar degeaba, ca tot reaparea. Dupa niste intamplari ciudate cu masina mea am fost nevoit sa modific tabloul de sigurante si sa-mi montez un nou releu cu MOS-FET, care sa-mi alimenteze separat, BCM, ABS, ceasuri, IMO, EPS.
Am ales acest model de releu pt. ca cel cu contact mecanic mi-a mancat toti nervii.
Intamplarea face ca, de cand am facut aceasta modificare nu am mai vazut aceasta eroare sau vreo ciudatenie la masina.
Uitandu-ma in schema am vazut ca releul galben, cel mai de sus din tablou, cand dam cheia pe prima pozitie, este activat si alimenteaza o groaza de chestii printre care si ceasurile.
Releul galben alimenteaza si stergatoarele pe fata de aici apare erodarea contactului si la consumatori mici nu inchide circuitul bine.
Intamplarea facea ca doar dimineata imi facea figura cu ceasurile.
Povestea e lunga tare....dar o experienta de-a mea poate mai ajuta pe cineva.
  • red_dog99

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,
De 3 luni de zile detin un Opel Corsa 1.3 an 2005. Nefiind un cunoscator in ale mecanicii, pot spune ca am luat teapa cu masina asta (am scris in alt topic despre reprezentanta Opel din Focsani Auto AISS, unde am verificat-o inainte sa o cumpar si unde baietii au preferat sa nu zica nimic rau despre masina). Saptamana aceasta i-am schimbat EGR-ul, insa de ceva timp se aude un zgomot de la motor, un tacanit. Zgomotul nu este puternic, dar este acolo si stiu ca nu e de bine. Baietii de la BADSI (reprezentanta Nissan de pe Pipera unde am schimbat EGR-ul) au facut o constatare, si au dat doua variante: AX CAME sau DISTRIBUTIA (sau ambele Smile ).
Orice ar fi, stu ca va fi destul de costisitor, iar cateva luni pana voi avea banii necesari trebuie sa sper ca motorul sa nu cedeze definitiv.
Ati intampinat si voi problema aceasta, ceva pareri?
Multumesc si bine v-am gasit!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Schimba distributia URGENT !
  • red_dog99

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns! Daca zgomotul este de la distributie e ok, fiindca oricum intentionam sa o schimb cat de curand, insa a aparut problema cu EGR-ul si mi-a amanat un pic planul Smile
Duminica placuta!
  • red_dog99

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Domnu' Dan imi puteti spune va rog daca e de ajuns sa schimb intinzatorul si patinele, sau trebuie schimbat cu totul? (precizez ca masina are 122,000 km in bord, in realitate insa posibil sa aibe mai mult)
Si cam la ce bani ar trebui sa ma astept?
Cunoasteti vreun mecanic/service de incredere in Bucuresti ?
Multumesc anticipat! Seara faina!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Cauta pe net serviceopel.ro sau autoa.ro , au ei piese (kit original), ulei, antigel tu numai duci masina si casti ochii daca ai timp de pierdut.
  • red_dog99

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult de sfaturi si de recomandari!
O zi buna!
  • Chitu Razvan

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare Corsari.Si bestia mea(motor z12xe) face un zgomot la pornire.Zgomotul mie personal mi se pare a fi de rachete.Acum vin cu următoarea întrebare: după ce sa curățat baia,sorbul si capacul culbutori si ea tot face acel zgomot poate fi si altceva în neregulă?Menționez că zgomotul se aude doar când motorul este "rece".Pe timp de vara se aude mai rar adică nu la fiecare pornire, atunci când se aude durează maxim 2-3 secunde.Pe timp rece mai ales iarna se aude la 90% dintre porniri si durează până se "aseaza" relantiul dupa care dispare,in unele cazuri(rare) turez la 2000 să dispară.Dupa ce dispare nu se mai aude ca la alti colegi la care din cele citite se aude după ce încălzește motorul.Masina are 158000 km,cel puțin așa apare pe ceas,folosesc numai ulei 5W40(Aral) si filtru Mahle.La service am fost cu ea sa întreb de distribuție dar cei de acolo au spus că merge "spumă", motorul fiind cald evident.Astept răspunsuri la întrebarea mea.Multumesc că ați avut răbdare să citiți pomelnicul.O zi buna
  • vasilegl

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Usoare trepidatii si uneori oprire motor la plecarea de pe loc la Corsa D motor 1229 benzina, cumparata recent.
La diagnoza am gasit urmatoarele:
1. Pe cilindrii 1,2 si 4 am avans zero iar pe cilindrul 3 am avans minus 4
2. Probleme sonda Lambda. Am masurat din pacate doar continuitatea rezistentei care pare buna insa nu am masurat valoarea ei.
P0141 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
(00) - Present
P0036 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
(00) - Not present
3. Se pare ca am ceva pierderi antigel, inca fac cercetari... Sper sa nu fie garnitura chiuloasa si sa aibe legatura cu acel avans ciudat la cilindrul 3.
Am curatat clapeta si am facut recalibrare insa fara rezultat. Urmeaza sa curat EGR-ul si sa verific bujiile zilele urmatoare.
A intalnit cineva probleme cu avansul prezentat la punctul 1. ? Poate fi alta cauza fata de cele expuse ?
Multumesc!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
ECU intarzie aprinderea din cauza detonatiilor...
Elementul de incalzire al sondei are intre 7-11 ohmi
Valorile sondei variaza intre 50-900 mV destul de rapid
  • vasilegl

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc catastefan!
Voi continua cu verificari zilele urmatoare… Uite ce am mai extras din singurul log facut:
Probabil in functie de accelerari ,
B1 S1 oscileaza intre 20 mV (chiar zero la un moment dat) si 820 mV,
B1 S2 oscileaza intre 410 mV – 527 mV
Desi am eroare pe sonda 2 dupa cum spuneam in topicul anterior, se pare ca valori eronate am pe sonda 1.
Din ce imi amintesc, la una din sonde valorile variau foarte repede iar la cealalta mai lent, nu mai stiu care…
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt bune valorile de la sonda 1
Incalzirea sondei 2 pe tester apare ca Activa din cand in cand?
  • vasilegl

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ambele sonde oscileaza intermitent inactiv/activ, aproximativ 1/4 procentual
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
urata mufa sondei 2 cu spray ontacte eletrie si masoara rezistenta pe firele albe de la ea... 7-11 ohmi
  • vasilegl

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc cata!
Ambele sonde au aprox 9 -10 ohmi, verificat cu o chinezarie, nu stiu cat e de precis... Am curatat mufele, sa vad zilele urmatoare daca mai stocheaza eroare pe sonda.
Am inlocuit bujiile ca una era ancrasata iar avansul e ok acum. Din pacate tot mai are cate o intrerupere din cand in cand iar la plecarea de pe loc trebuie sa o iau foarte finut altfel risc sa opresc motorul. Voi lua la rand senzorii si furtunele de aer/carter, sper sa-i dau de cap.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Cand ai timp si doresti putem lua o compresie pe cilindri si masura presiunea de benzina
  • vasilegl

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am gasit aproape obturat (cu mazga, spuma, condens), furtunul subtire de gaze care face legatura intre capacul culbutori si galeria admisie sub clapeta de acceleratie. Dupa curatare s-a ameliorat si functionarea motorului, sau poate e doar efectul placebo… Nu a mai aparut nici eroarea pe sonda Lambda probabil datorita curatarii mufei.
Catastefan, lasa-mi nr de telefon in PM sau aici daca e voie, sa te contactez daca mai e cazul.
Multumesc!
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
@vasilegl
Tepidatiile de care vorbesti la pornire se manifesta si dupa ce se incalzeste motorul? Sau numai la rece?
  • vasilegl

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
La rece facea mai tare, la cald mai putin... se pare insa ca si-a revenit.
Cred ca erau cumulate mai multe, greu de spus care a fost cauza principala. Inafara de curatare si verificarile precizate mai sus am alimentat cu benzina de 98, probabil si benzina din rezervor avea ceva vechime si calitate indoielnica, poate nu s-a circulat cu masina in ultima perioada...
  • Ruge Nicu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mar 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Buna, sunt la prima postare , de foarte curand posesor de Corsa C. Masina are 123.000 km reali iar zgomotul motorului la cald este asta . Va rog sa imi spuneti daca vi se pare ok ? Masina e de cateva zile adusa, inca nu am schimbat uleiul. Daca schimb uleiul si se dovedeste ca trebuie schimbat lantul pierd uleiul sau nu ? ms mult

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata