Ai uitat parola?


  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Schimba distributia....baia de ulei jos si curatat sorbul de ulei...ulei sintetic 5W40 ....filtre....antigel
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,471
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
.... m-am razgandit Smile
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Bună ziua. Posed o Corsa C z12xe, an fabricație 2002. Cam de vreo lună, mă confrunt și eu cu un tăcănit la motor. Se manifestă în felul următor: dimineața când pornesc, pentru că se turează brusc până la 1500-2000 de ture datorită șocului, motorul e ok, plec cu mașina, totul ok. Dar după ce opresc motorul și apoi, după o juma' de oră sau după o oră, când pornesc motorul, începe să se audă zgomotul de tăcănit la relanti. Dacă o las așa la relanti, la nesfârșit va tăcăni. Dar în momentul când o turez brusc până pe la 3500 turații(doar o dată) și apoi o las din nou la relanti, zgomotul dispare. Și apoi, pot pleca liniștit cu ea. În timpul mersului, nu face zgomotul acela. Totodată, la relanti am și oscilații de turație, între 800 și 1000 de ture. Vreau să mai adaug că îmi stă și becul "check engine" aprins în bord tot timpul. Codul de eroare la diagnoze a ieșit P0340(problemă cu senzorul poziției axei cu came). În ce privește zgomotul, am primit mai multe răspunsuri de la diverși mecanici. Ba că sunt tacheții, ba că ar fi lanțul uzat, ba că ar fi întinzătorul de la distribuție, ba că ar fi de la cuzineți, ba că ar putea fi chiar de la pompa de apă(apă nu pierd pe nicăieri si nici ulei) șiii tot așa. Mi s-a recomandat să schimb uleiul mai întâi, cu toate că, îi făcusem schimbul prin luna iunie 2018 și parcursesem doar vreo 1000 km. Am schimbat uleiul. Liqui Moly 10w-40 (acesta mi-a fost recomandat, înainte am avut Castrol). În ce privește codul de eroare afișat la diagnoze(am făcut 4 teste, la toate a ieșit codul P0340), să fie de vină acel senzor, sau din cauza lanțului sau a întinzătorului, senzorul dă eroare? Aș vrea să cunosc părerile voastre, cu ce să încep să verific? Ce credeți voi că ar fi de vină pentru apariția acelui tăcănit la motor?


Ultima modificare facuta de VALI6-7 la Sam 15 Dec, 2018 5:22 pm
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Schimba distributia. Eroarea este de la ea. Senzorul ax came pica extrem de rar.
Da jos capacul culbutori si verifica daca e lantul slab.
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Dacă lanțul va fi slab, să schimb doar lanțul? Lanțul se poate întinde, ca să nu îl schimb?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nici sa nu te gandesti sa nu schimbi tot kit-ul...lant patine intinzator
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am înțeles. Deci, tăcănitul ăla ar fi de la distribuție?
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
A fost depistată problema cu zgomotul la mașina mea. Patru tacheți trebuie înlocuiți. Ambii tacheți evacuare-piston 3, tachet 8 admisie-piston 4, tachet 2 admisie-piston 1. În ce privește codul de eroare P0340, se pare că totuși, senzorul de poziție axa cu came nu funcționează. Rămâne după Anul Nou să fac o probă cu un alt senzor.
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Probleme rezolvate. Am inlocuit cei 4 tacheti, am montat saiba intre pinion si discul cu faze pentru ca lipsea. Masina toarce acum, ca o pisicuta. Laughing
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Treaba facuta ok. Bravo.
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu o noua nelamurire. Dupa montarea saibei distantor, dupa cum am descris mai sus, am scapat de oscilatii si de avertizorul "check engine" din bord. Insa acum, facand o diagnoza cu un tester mai complex (testerul meu OBD nu mai imi afiseaza niciun cod de eroare), acesta afisat iar codul P0340. Am repetat atunci si metoda cu pedale si intradevar, mi-a aratat acelasi cod-P0340. Dar eu in bord, nu mai am niciun led de avertizare aprins. Repet, Nici oscilatii de turatie nu mai am de cand am pus saiba distantor. Din ce cauza imi mai apare in continuare codul de eroare? Si de ce apare la diagnoza, fara sa mai fiu avertizat si in bord cu "check engine"? Rolling Eyes
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
E pusa prost saiba.
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Pai, cum ar trebui pusa? Am respectat indicatia din schita. Atunci, de ce avertizorul "check engine" nu se mai aprinde? Explicatia data de mecanici a fost ca nu trebuia facuta rectificarea chiuloasei cand am avut probleme cu distributia in urma cu ani buni. Atunci am schimbat eu distributia. S-a rupt lantul si mi-a lovit 4 valve si m-au pus sa refac planeitatea chiuloasei.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Masoara cu o lera distanta intre senzor si disc fante, sa fie 0,1mm.
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am inteles. Si daca distanta e mai mare de 0,1 mm, ce-i de facut? Mai ramane sa conving mecanicul sa mai deschidem inca o data motorul. Dar pana la urma, rectificarea chiuloasei trebuia facuta sau nu?
  • Marko93

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut colegii. Am un corsa c cu motor de 1.4 16v, problema e ca am o bataie la motor in zona inferioa, se aude din baia de ulei, nu se accentueaza cand accelerez si cateodata dispare. Cand o pornesc dimineatza, nu se aude imediat, se aude dupa 1 minul doua. Ce ar putea fi?
  • SStoica319

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, am un opel corsa c 2001 1L,am segmentat motoru, am schimbat egr, debitmetru, bobina bujii, catalizator, tobe noi,galeria de admisie și la relantiu merge întrerupt și se aude un tacănit din când în cand, la relantiu sta numai cu mufa de la debitmetru scoasa dacă o bag mufa moare motoru,nu știu ce să-i mai fac ca am băgat o grămadă de bani,ma poate ajuta cineva?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,558
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Online
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Te cam repeți...și asta e împotriva regulamentului...
  • SStoica319

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Îmi cer scuze, nu am stiut
  • SStoica319

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare băieți,este normal ca, catalizatoru sa se i roșească (înăuntru) și sa scoata o flacără în 2 minute de mers la relantiu am desfăcut racordu flexibil și am lăsat doar catalizatoru, ca nu ma pricep(am problema cu relantiu) sa fie înfundat catalizatoru sa fie din cauza aia? Multumesc

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata