Ai uitat parola?


  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Saxofon si catalizator ajunge rosu dupa drum lung vizibil noaptea, daca catalizatorul este infundat se vede dupa culoare intrare-iesire sau termometru laser ca nu este o avere.
  • SStoica319

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Ok, mersi
  • tudy88

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua, sunt proaspat posesor de un Opel Corsa C 1.2 Z12XE recent achizitionata. Problema este urmatoarea : cand pornesc motorul rece face cam asa ceva : https://drive.google.com/fil.../view?usp=sharing . Daca opresc si pornesc imediat motorul porneste fara aceasta smuceala/zgomot. Cu motorul cald la fel porneste bine. Aveti ideea de la ce poate fii pana ajung peste cateva zile la service cu ea?
Ce am mai observat la ea ca motorul devine mai zgomotos cand este cald si cand apas acceleratia se aude un fel de vuiet din zona motorului care creste in intensitate cu RPM.
Masina este din 2004 , cu 132.000 km la bord ( neverificabili) .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Pare a fi distributie terminata, sorb ulei putin colmatat adica pe jumatate, ceva joc la twinport. Vuietul pe care il descrii ar fi de la rola intinzatoare accesorii sau pompa apa.
De km din bord mai poti uita, se schimba in zece secunde.
Daca mai circuli asa risti sa faci motorul praf si pe linga ce ai acum aprox 1500-1800lei mai pui inca lejer 1000lei sa-l faci.
  • tudy88

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Am fost la service astazi si mi-a spus ca e posibil sa fie de la distributie , dar nu pot fi siguri, au zis sa las masina la ei sa o porneasca ei dupa cateva ore etc.
Vroiam sa va intreb: poate ca distributia sa faca asa doar la prima cheie dupa o perioada de 2-3 ore de motor oprit? Adica daca i-am dat o cheie cu motorul nepornit de aproximativ minim 2 ore face zgomotul din video . Daca motorul a fost pornit cu mai putin de 2 ore in urma porneste fara probleme. Daca opresc motorul imediat dupa ce face ca toti dracii( ca in video anterior) si il repornesc imediat ( nu are timp sa se incalzeasca) porneste fara nici o problema.
Azi de exemplu mi-a murit motorul la prima cheie : https://drive.google.com/fil.../view?usp=sharing
Si dupa ce a murit motorul vad ca a ramas martorul de la baterie aprins. Dupa a pornit fara problema.
Ca pret de manopera pentru distributie SKF + garnitura capac tacheti + senzor presiune ulei + manopera ( cu garantie si factura) 977 lei. Este un pret bun?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Pune kit original, toate suruburile si garniturile, cu banii aia abia piese apuci. Tu daca faci ieftineala la niste tantalai nu te tine prea mult.
  • tudy88

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2019

  • Garaj Mesaj Privat
De ce kit original? Imi poti spune si argumente?
Intrebarea mea este daca are sau nu distributia probleme, sa nu o schimb degeaba Smile
Kit-ul original GM la ei este 649 iar SKF 429 lei . Dar as vrea sa stiu si motive pentru a da 220 lei in plus pe ceva, nu doar ca e marca pusa pe produs.
Aceste kit-uri includ si garnitura si restul subansemblelor: http://www.revizieshop.ro/o...-agila-a-gm-p-530
Service-ul care mi-a spus oferta asta este www.revizieautoservice.ro care nu sunt niste tantalai, am mai facut distributie la ei si nu au fost probleme.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
https://m.autodoc24.ro/skf/7910321 decieste si mai ieftin decat gm , te bucuri la o garnitura si ai suruburi lipsa.
Pe langa asa numitul kit mai trebui si alte garnituri, suruburi, piulite, ulei antigel, solutii curatare, personal calificat si scule dedicate. Numai manopera este 600 lei restul or fi piese ?
Citeste la agila despre distributie dar si in alte sectiuni si nu mai cauta ieftineala ca au patit multi destule cu mecanici de doi bani si lasa ca stii eu mai bine.
Daca te iei dupa poze ca sunt masini de vis in ele la prezentare atunci chiar esti credul.
  • tudy88

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2019

  • Garaj Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Pare a fi distributie terminata, sorb ulei putin colmatat adica pe jumatate, ceva joc la twinport. Vuietul pe care il descrii ar fi de la rola intinzatoare accesorii sau pompa apa.
De km din bord mai poti uita, se schimba in zece secunde.
Daca mai circuli asa risti sa faci motorul praf si pe linga ce ai acum aprox 1500-1800lei mai pui inca lejer 1000lei sa-l faci.


Am schimbat distributia cu tot cu pompa de apa si garniturile aferente distributiei si la fel face la pornire dupa o perioada de cateva ore de stationat : https://drive.google.com/ope...9iVNbjGGZAEPK8c_7

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata