Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • viorelyo2003

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:am tot cautat si eu vaselina siliconica si nu am gasit decat la 20-25g si cu un pret de parca era aur.... Sad

Salut, o solutie mai buna ar fi un spray'' white lithium grease spray'' care se gaseste la aproape orice magazin de piese auto.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@turbodiesel - iti dau dreptate in privinta schimbului de ulei din cutie ca imbuntateste radicat schimbatul vitezelor. Si eu l-am schimbat si am incercat intai cu Mobil1 si nu mergea deloc bine asa ca am pus original si merge super OK. Ar trebui schimbat cel putin odata la 50.000km daca nu mai repede... Wink
  • topgunrulz

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 1.6 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2008

  • Mesaj Privat
La temperaturi scazute uleiul din cutia de viteze se intareste si este normal sa se schimbe mai greu vitezele,dar dupa ce se incalzeste si devine mai fluid atunci se schimba normal! nu-ti face griji asa este la toate masinile Smile
  • topgunrulz

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 1.6 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2008

  • Mesaj Privat
eu nu te-as sfatui sa schimbi uleiul din cutie: bani aruncati aiurea si timp pierdut
Skip ads

  • Bobleaga Ioan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Va salut cu respect ! Sunt nou in club si as vrea sa va impartasesc experienta mea privind [b]CUTIA DE VITEZE LA RECE. .Am un Opel Vectra C 2007 pe care il am cumparat de 3 luni,deci inca facem cunostinta.De cand o am nu a mers pilotul automat iar cum a venit frigul nu intra in viteza la rece.Am fost la un mecanic foarte bun care la inceput a crezut ca este ambreajul,dar apoi a vazut ca pedala decupleaza foarte jos.A bagat piciorul sub ea si a ridicat pedala care ramanea actionat cam 1 cm din acesta cauza nu mergea nici pilotul automat.Acum merge perfect si la rece,nu a fost nevoie sa schimb uleiul in cutie ci doar un arc de la pedala care nu mai facea pedala sa revina cum trebuie.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Atentie mare la uleiul de cutie pentru Opel...ori folositi ulei cu specificatii Opel sau original cum ii
spun vanzatorii,ori 75w si atat sau din lipsa de orice alta varianta cel mai apropiat este cel de cutie automata....tot ce este 75-80, 75w-85, 75w-90 pentru grupul VAG 80w-90 cel mai mare dezastru .....nu merge pe timp rece.
Gresarea timoneriei ajuta sa se miste selectorul mai usor ,si cam atat...mersul greu o sa oboseasca sincroanele in special pentru 1 si 2 si dupa aia degeaba se mai pune ulei ..mai trebuie si o cutie.
Pe timp foarte rece se apasa ambreiajul si apoi se porneste motorul,uleiul din cutie se pune in miscare cupland pe rand treptele...se incepe cu 5-4-3-2-1 si plecat de pe loc....timoneria va merge mult mai usor.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Cand e foarte rece si mei imi intra greu in treapta 1 si R,, solutia e sa ma joc putin cu schimbatorul, treapta 3-4-2, iar dupa intra perfect
  • d.aurel

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Craciun Fericit ! salut colegii cititori si autori si astept parerile voastre ... astra h 1.9 d nu am putut pleca cu masina si nici nu am insistat de dimineata .Dupa pornirea motorului nu intra in viteza iar cand incercam sa bag in viteze avea tendinta de a pleca de pe loc cu ambreiajul calcat ...astept parerile voastre !
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Mie imi facea asa, cand mi se stricase ambreiajul, adica un comportament de cutie automata, dadeam drumul la frana masina pleca
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
In general e placa de presiune, dar poate fi si rulmentul de presiune care nu mai apasa indeajuns pe placa.
  • d.aurel

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut colegii ! revin cu problema mai sus mentionata ...h este 1.7 cdti si incredibil astazi functioneaza normal fara zgomote sau agatari la introducere in viteze ...am verificat lichidul de la servo care am vazut ca este strans legat de ambreiaj ...daca cineva are un manual de reparatie si ma poate ajuta ..pentru studiu .Sarbatori fericite tuturor !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR