Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
la mine puteam sa o accelerez , puteam sa ii fac ce vrei tu ca tot nu isi revenea ! pana nu isi facea ea damblaua si nu se incalzea putin motoru nu-si revenea relantiul ala ! Mai nou acum de cand mi-au bagat noul soft care ar fi trebuit sa rezolve problema intradevar nu mai face asa la relantiu dar face daca o bag in Drive eu avand cutie automata de viteza !
Skip ads

  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
La mine a mers si merge asa bine relantiul ca parca vorbiti despre alt film...s-ar putea sa fi avut ghinon, nu e problema generala asta.
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
cam asa se manifesta relantiul meu la rece cand o bag in drive , imi cer scuze pentru calitatea filmuletului dar am filmat cu un telefon mobil !
http://www.youtube.com/watch?v=ZX83x9L3HLc
  • IchLiebeEineHabe

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Spire a scris:cam asa se manifesta relantiul meu la rece cand o bag in drive , imi cer scuze pentru calitatea filmuletului dar am filmat cu un telefon mobil !
http://www.youtube.com/watch?v=ZX83x9L3HLc


Vrei sa ne intalnim si sa pun OP-COM 2009 pe interfata de diagnoza a masinii...sa vedem poate afiseaza si ceva erori si ratatii de la service nu-ti spun despre ele?
Tot in OP-COM poti vedea numeric in timp real turatia de relantiu si de asemeni mai afiseaza si o turatie ideala pe care masina urmareste sa o atinga, sunt curios daca aia variaza ca nebuna sau masina nu reuseste sa o tina. Mi se pare inadmisibila problema ta!
Ai motor A20DTH 160CP CDTI, da?
Skip ads

  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
IchLiebeEineHabe a scris:
Spire a scris:cam asa se manifesta relantiul meu la rece cand o bag in drive , imi cer scuze pentru calitatea filmuletului dar am filmat cu un telefon mobil !
http://www.youtube.com/watch?v=ZX83x9L3HLc


Vrei sa ne intalnim si sa pun OP-COM 2009 pe interfata de diagnoza a masinii...sa vedem poate afiseaza si ceva erori si ratatii de la service nu-ti spun despre ele?
Tot in OP-COM poti vedea numeric in timp real turatia de relantiu si de asemeni mai afiseaza si o turatie ideala pe care masina urmareste sa o atinga, sunt curios daca aia variaza ca nebuna sau masina nu reuseste sa o tina. Mi se pare inadmisibila problema ta!
Ai motor A20DTH 160CP CDTI, da?

da masina este ce-a cu motorul A20DTH 160 CP CDTI ! masina am bagat-o pana acum pe 4 testere diferite si pe nici un tester nu a dat vreo eroare ! cum vrei ...
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pt Spire! Am condus doar 2 masini cu cutie automata, dar n-am vazut nici una cu asemenea variatii de turatie. Am tot citit despre problemele noului Astra si se pare ca sunt mai multe decat poate duce producatorul. Spre exemplu am o vecina care isi tot gaseste noul ei Astra J cu avariile pornite din senin. Intr-o dimineata dupa o noapte de ''avarii'' a ramas fara baterie. (masina sta parcata intr-o zona de unde nu o poate vedea de la balcon).
  • luci7000

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2013

  • Mesaj Privat
ati rezolvat problema cu relantiul instalil cand e motorul rece ?
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@luci nu ! cel putin la mine inca nu s-a rezolvat nimic cu relantiul ! Nici nu m-am mai stresat cu ea de ultima oara cand am pus-o pe tester , astept anu asta cand o sa-i fac revizia de 3 ani in vara sa o pun ultima oara pe tester sa vad ce zic incompetentii !
Skip ads

  • luci7000

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2013

  • Mesaj Privat
curios dar la mine problema asta cu relantiul instabil nu mai este ultima data mi a oscilat in curma cu un an aprox dar nu la reci ci pe autostrada dupa cateva ore bune de mers am oprit la un peco si a inceput sa faca urat deci nu numai cu motorul rece am ramas surprins ca si cu el cald face dar din fericire acum nu mai am probleme sper sa se rezolve si la voi dupa un anumit nr de km eu acum am 64 de mii o am de 3 ani
  • yrkalex

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,

Sunt posesor de Opel Insignia cam de vreo 4 zile.( fab 2009 / 2.0 / 160 hp / 110K). Ieri si astazi am sesizat si eu o problema cu relantiul..adik..dimineata cand o pornesc sta la 1100 rpm si scade pana la 800 cand ajunge temperatura la 90. dar are momente cand stau la semafor cand sare iarasi la 1000-1100 fara sa am A/C -ul pornit ( nu stiu daca este un criteriu bun ). am oprit /repornit motorul si relantiul a revenit la 800. Care sa fie explicatia ? a mai patit cineva ?
Bafta!
  • deleted-79478

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Si eu am aceiasi problema cu relantiul.
Am observat ca scade la 850 rot , doar daca temperatula este setata pe LOW.
  • Danelu

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
yrkalex a scris:Salutare,

Sunt posesor de Opel Insignia cam de vreo 4 zile.( fab 2009 / 2.0 / 160 hp / 110K). Ieri si astazi am sesizat si eu o problema cu relantiul..adik..dimineata cand o pornesc sta la 1100 rpm si scade pana la 800 cand ajunge temperatura la 90. dar are momente cand stau la semafor cand sare iarasi la 1000-1100 fara sa am A/C -ul pornit ( nu stiu daca este un criteriu bun ). am oprit /repornit motorul si relantiul a revenit la 800. Care sa fie explicatia ? a mai patit cineva ?
Bafta!


Nu este nici o problema.
Acesta este comportamentul normal,adica atunci cand motorul este rece relantiul sta mai sus(1100-1200 rot/min),iar dupa ce ajunge la 90 de grade relantiul coboara undeva in jurul a 800 rot/min.
Skip ads

  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
yrkalex a scris:Salutare,

Sunt posesor de Opel Insignia cam de vreo 4 zile.( fab 2009 / 2.0 / 160 hp / 110K). Ieri si astazi am sesizat si eu o problema cu relantiul..adik..dimineata cand o pornesc sta la 1100 rpm si scade pana la 800 cand ajunge temperatura la 90. dar are momente cand stau la semafor cand sare iarasi la 1000-1100 fara sa am A/C -ul pornit ( nu stiu daca este un criteriu bun ). am oprit /repornit motorul si relantiul a revenit la 800. Care sa fie explicatia ? a mai patit cineva ?
Bafta!


Exact si la mine este situatia asta si aceasi testare am facut si eu, adica sa opresc si sa repornesc motorul si isi revine. Insignia 130 cp, 2.0 cdti. Se pare ca nu are preferinte intre cea de 130 sau 160 cp Very Happy.
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Danelu a scris:
yrkalex a scris:Salutare,

Sunt posesor de Opel Insignia cam de vreo 4 zile.( fab 2009 / 2.0 / 160 hp / 110K). Ieri si astazi am sesizat si eu o problema cu relantiul..adik..dimineata cand o pornesc sta la 1100 rpm si scade pana la 800 cand ajunge temperatura la 90. dar are momente cand stau la semafor cand sare iarasi la 1000-1100 fara sa am A/C -ul pornit ( nu stiu daca este un criteriu bun ). am oprit /repornit motorul si relantiul a revenit la 800. Care sa fie explicatia ? a mai patit cineva ?
Bafta!


Nu este nici o problema.
Acesta este comportamentul normal,adica atunci cand motorul este rece relantiul sta mai sus(1100-1200 rot/min),iar dupa ce ajunge la 90 de grade relantiul coboara undeva in jurul a 800 rot/min.

Cine ti-a spus ca atunci cand ajunge la 90 grade scade la 800 de turatii ? Masina la rece porneste intradevar turata in 1100-1200 dar in cateva secunde scade la 850 de turatii ! Vezi ca a scris colegul lucio care sunt treptele de turatii in care sta masina si cum se manifesta aceasta ! Mai uitati-va si la consumul instant cand vedeti ca v-a crescut asa mult turatia sa nu cumva sa-si inceapa regenerarea filtrului de particule !
  • yrkalex

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2013

  • Mesaj Privat
aseara si astazi nu a mai facut asa. a pornit ok si turatia a stat constant la 800 rpm. poate ca este si mai cald afara.

cand se tura la 1100 consumul instant era la 0.7l..adik nu crestea fata de 800 rpm.

Oricum va multumesc pentru lamuriri
  • taranmarius

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Sunt posesor de opel insignia an fabricatie 2009 motor 160 cp.Am aceeasi problema numai ca oscilatia influenteaza masina si in mers...in treapta a 2-a,de obicei cand e motorul rece, masina "ii da in nas" in limbaj popular... nu face de fiecare data insa.. am fost la service si de fiecare data cand am vrut sa prezint problema mecanicului nu mai prezenta niciun fel de problema.. astept sugestii!
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
la o verificare prealabila unei remapari colegul maiandrei mi-a aratat pe tester ca ralantiul fluctueaza cu +/- 20 RPM,acul turometrului nu varia(remaparea s-a facut cu succes , masina merge super). mi s-a sugerat o verificare/curatare injectoare, astazi am testat cu opcom-ul varianta 2012(azi am primit un nou update 2013), rezultatele ar fi urmatoarele:



1:in primul grafic cu galben e rpm-ul dorit si cu rosu cel citit. se observa o fluctuatie de -/+ 15 RPM in jurul valorii de 850 rpm
2: in al doilea grafic se observa ca turatia e liniara la apasarea acceleratiei
3: in graficul 3 e presiunea in rampa(la fel galben cea dorita, rosu cea reala) , se observa o variatie de +/ - 5 MPa. daca apas pedala de acceleratie presiunea devine liniara cu o variatie de 0,1 MPa!
4: in ultimul grafic e deviatia pe injectoare, e zero la ralanti sau la acceleratie constanta si cu variatia din grafic la apasari scurte ale acceleratiei dupa care revine din nou la zero. deviatia e intre -0,4 + 0,3 mm3, valori foarte bune dupa cat ma pricep.

singurul semn de intrebare ramane variatia presiunii in rampa la ralanti de +/- 50 bari !(1 MPa=10 bari). e posibil ca ralantiul sa oscileze din cauza acesteia ? masina nu are nimic, nu are dtc-uri sau alte manifestari, doar cateodata cu motorul rece mai trepida scurt(dupa remapare nu am mai simtit dar am abia 4 zile)
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@sever iulian,

Care a fost costul remaparii?
Ai marit si puterea de la 130 la 190CP?
Astazi am primit si eu update-urile pentru OP-Com urmeaza sa le testez.
Te intreb deoarece sunt interesat daca dupa remap sunt diferente substantiale in functionare.Chiar se merita efectuarea acestui remap?
  • cont-sters-95699

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2014

  • Mesaj Privat
salutare.am o insignia 2010 manual 2 litri cdti 160 cai
problema e cam aiurea:la turatia de 1200 1400 nu se alimenteaza bine si mg in socuri pt.putin timp pina accelerez dar tot aiurea e cand schimb viteza urmatoare aceleasi simtome in fine cei d la service nu stiu nimic cam nimeni de prin uk nu stie ce naiba are
cam ce ar trebui sa fac?mutumesc ps:schimbul de ulei filtreil fac cam de doua ori pe an...
  • cont-sters-95699

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2014

  • Mesaj Privat
insignia 2010 manual 2 litri ctdi 160 cai,
deci cam asa e la mine:la 1200 -1400 rot pe min.nu se alimenteaza bine socuri pe durata scurta (5sec)pina accelerez dupa care pleak dar tot aiurea e k nimeni nui da de cap{service mecanici)si nu stiu d unde ar trebui sa incep si ce sa fac.ps.motorina numai de la shell v-power si service de 2 ori pe an (pt.mine asa)sugestii va rog.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR