Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut tuturor, deschid acest topic in speranta ca se gaseste cineva sa ma ajute s-o scot la capat cu o problema.

In luna iulie de cateva ori masina a generat P0487 - Throttle Control Malfunction. Am curatat atunci egr, teava care duce la egr si throttle. Tot atunci am curatat si senzorul de presiune de pe admisie, masina intra in limp mode de cate ori mergeam peste 3000rpm mai mult de 1-2 minute.

Dupa aceasta curatare au disparut erorile legate de throttle si a inceput sa genereze P1125, eroare legata de senzorul de presiune, signal out of range. L-am curatat pentru a 2a oara si nu si-a revenit. Ca sa ma conving de faptul ca merge ok am luat de proba un senzor de pe alta masina care era in apele ei si l-am pus la mine, aceeasi problema.
La diagnozele facute in mers boost pressure este mult mai mare decat boost pressure command, indiferent daca accelerez sau merg constant.

Urmatorul lucru pe care l-am incercat a fost sa blindez egr-ul, l-am dezactivat si din soft, masina mergea ok insa la turatii mari genera aceeasi eroare, p1125.

Ce as putea sa verific mai departe?
Acces la o masina donatoare de pe care sa iau piese pentru proba nu am, asa ca nu pot sa fac prea multe incercari.

Daca s-a lovit cineva de vreo problema asemanatoare poate ma lumineaza si pe mine cum a rezolvat, de asemenea daca stie cineva mai multe il rog sa posteze.

Multumesc!



LE: Tocmai am verificat si in autodata ce se spune despre P1125: Turbocharger (TC) wastegate regulation valve - circuit malfunction, iar probable cause: Wiring, TC wastegate regulating valve


Salutare,
va recomand sa cititi acest topic pentru evitarea neplacerilor supuse de regulamentul forumului.
Multumesc frumos pentru colaborare si intelegere,StefanTolos.

Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am cautat, nu intru prima oara pe forum si nici nu am deshis vreodata topicuri anapoda. Sunt cateva precizari la topicul de probleme tehnice legate de turbina, in care anumiti utilizatori intrebau dar nu primeau raspuns.
De asemenea am postat si eu pe topicul legat de coduri de eroare autodata, nu am primit nici un raspuns.
Mai este topicul unde am raspuns si eu, legat de limp mode, dar acolo vorbeam de alte probleme decat aici.
Codul de eroare P1125 are interpretari diferite la astra g fata de astra h, iar cum z17dtl s-a pus mai putin pe astra g nu multa lume a discutat despre asta.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Sunt convins,ca nu ai sa recunosti in veci ca eu ti-am editat titlul conform ' Regulament pentru ''Probleme tehnice'' '
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Recunosc, multumesc.
Nu eram familiarizat cu noile prevederi din regulament. Imi cer scuze.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
@aco, mie-mi suna a pierdere presiune turbo. Verifica etanseitatea conductelor tubo. Verifica intercoolerul.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Intercoolerul nu are pete de ulei pe el, deci cred ca e ok.
Furtunul care pleaca din throttle era putin crapat, nu strapuns, si l-am carpit provizoriu cu banda sa vad daca era de acolo problema, masina merge la fel.
Daca aveam scapari nu trebuia sa fie invers, boost pressure mai mic decat boost command? La mine e mai mare.
  • Zaheyu

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Rm Valcea
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Ai gasit buba?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu, cand o sa o fac voi posta aici. Am schimbat vreo 2 coliere care pareau slabe si atat, nici nu ma asteptam sa fie de acolo.
Trebuie sa ajung la service la maiandrei, poate resuseste el sa-i dea de cap. Dar nu am din pacate deloc timp Sad
Skip ads

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ti-am mai scris care cred ca ar fi ultima varianta dupa ce le-am eliminat pe restul... wastegate-ul nu lucreaza cum trebuie si sta inchis mai mult decat e nevoie. El de aia se numeste regulating valve ca sa regleze presiunea din turbo. Eu asa imi explic si presiunea mai mare decat comanda.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Electrovalva turbo. Testeaza cu alta.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
tot electrovalva spun si eu ca e de vina.
inlocuieste-o!
este in spatele motorului,la mijloc,in dreptul electromotorului.
e o pozitie f. incomoda.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Mi-a aratat Bazare imagini din tis care explica unde e electrovalva. Problema nu e s-o dau jos, rezolv cumva, treaba e de unde fac rost de alta pentru proba.
Skip ads

  • Zaheyu

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Rm Valcea
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Sau poti s-o dai jos si s-o verifici. Asta daca stii tu sau iti spune cineva ce trebuie sa faca (normal inchisa, deschisa, firele din mufa). La dezmembrari ai incercat?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pe langa ploiesti nu prea ai cu cine sa "aranjezi" ceva la dezmembrari.
Am o promisiune pentru proba, cel mai devreme marti se va intampla, luni nu am eu deloc timp.
O sa postez cum am noutati.

Singur nu pot sa dau jos electrovalva, scule as avea dar nu am conditii, stau la bloc.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
asta nu ar fi o problema ... faci ca in reclama aia ...
"-Pe bloc vecineeee!"
  • Zaheyu

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Rm Valcea
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Cica se testeaza si cu op-com-ul. Poate i-a sarit/crapat vreun tub de vid. Din cate stiu eu in zona aia se lucreaza pe rampa.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cu op-com poti sa testezi daca lucreaza sau nu (inchis-deschis),dar nu poti stii cat de bine lucreaza la anumite turatii.
Pt. demontare nu e nevoie de rampa.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Bun, am testat cu alta electrovalva si masina face la fel.. Multumesc [editat] pentru ajutor.

Saptamana viitoare sper sa se rezolve cumva si problema asta. Acum n-am de ales, plec cu ea la drum asa.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Esti convins ca ai pus VAC si OUT cum trebuie?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Wastegate blocat?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR