Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
eu am facut operatia in 2. unul tinea axul impins, celalalt freca zona cu diluant. sper ca iti e de folos ''sfatul'' meu:)
Skip ads

  • mesaros

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
[quote="bazare"]eu am facut operatia in 2. unul tinea axul impins, celalalt freca zona cu diluant.


Am crezut ca ati reusit sa blocati sau sa demontati axul.Si cum ati probat daca inchide bine ca eu am suflat pe conducta aceea metalica si se auzea ca scapa supapa,iar de deschis am tras cu gura din furtunasul de pe pompita si membrana nu e sparta ca face vid ,dar nu s-a deschis deloc supapa....sa inteleg ca e in continuare blocat egr?
Masina porneste si merge bine si nu am nici o eroare dar dupa ce se incalzeste motorul,relantiul e variabil (acul de pe turometru se misca intre 700 si 900)
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu am avut ce proba ... am pus testerul si am vazut valorile egr la acceleratie. Oricum noi nu am facut curatarea EGR ptr ca aveau masinile ceva, ci mai mult ca intretinere. La mine la rece porneste cam pe la 950 de ture si in 20 secunde cam asa coboara la 850 unde ramane acul nemiscat. Pe tester si YACC imi variaza intre 845-855.
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu am probleme cu senzorul de presiune (am eroare P0105), si dupa pasti, avand cateva zile libere, vreau sa ma apuc sa curat tot vacumul (conducte, senzori...)
Intrebarea mea: a incercat cineva sa curete admisia? Merita sa pierd vremea cu ea? Ce implica, este mai complicat decat la motoarele de 2.0?

Multumesc.
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
La p0105 iti recomand sa schimbi direct senzorul. A intrat prea multa mizerie in el ca sa-l mai poti recupera, in plus daca te apuci sa-l cureti risti sa-l distrugi definitiv. Eu il consider ca facand parte din categoria consumabile.

Eu zic ca e la fel de complicat de curatat admisia ca si la y20dth, cu un plus de dificultate la 1.7dti pentru ca e situata in pozitie opusa. Ai niste suruburi la care accesul e destul de dificil, dar nu imposibil. Inarmeaza-te cu scule bune si rabdare.
Acum un an am facut si eu operatia.
Uite rezultatul: https://www.postimage.org/image.php?v=Pq1aKpor
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc @djtaotao pentru informatii.
Am sa incerc totusi sa-l curat, ca vorba aia, nu-i chiar ieftin senzoru' asta. De ce vreau sa incerc? Pentru ca la mine masina nu se manifesta la fel ca la alti colegi de forum cu aceeasi eroare. Mai exact, check-ul se aprinde pe la 3000 rot./min, dar numai daca ii dau talpa (ex. depasire), daca accelerez progresiv, nu se aprinde nici la 4000 rot/min. Si pe langa asta, chiar daca se aprinde becu', masina nu pierde din putere. Daca nu reusesc sa-l pun pe "picioare", alta varianta nu ramane decat sa cumpar unul nou.
Si cred ca ma bag si la admisie.
By the way, nice job!
  • george_amandina

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
dar la un motor pe benzina ex z16xe a incercat cineva sa curete egr-ul? poate ma ajuta si pe mine cu detalii! Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
  • alx78

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
stie cineva cum se curata EGR-ul la un astra 1,7 cdti, 2004?
Skip ads

  • stell_nick

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z 19 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am tot cautat pe acest forum de mai bine de 2 saptamani am dat si cautare am citit si sute de pagini da tot nu am reusit sa gasesc un loc unde pot sa vizualizez locul unde este amplasata valva EGR la un opel VECTRA C 2006 facelift motor Z 19 DT.un link direct aici pe site va multumesc
  • Dan Radu Cornel

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am o meriva Z13dtj si de ceva timp am avut motorina in ulei.
mi s-a spus la service ca merg cu turatii prea mici si sa merg de obicei cu 3000 turatii nu cu 2000 ca e subturata. S-a scos cam 1 litru de ulei ce era in plus si am mai circulat cam 3oo km in care am turat-o si nu a mai intrat ulei in baie dar apoi mi s-a aprins senzorul defect motor posibil evacuare gaze. la tester a iesit EGR valve probleme in recircularea gazelor arse.+ o valva ce comanda turbina care nu deschidea si care a fost inlocuita.
S-a anulat alarma si mi s-a spus sa merg cu ea turata la 3000 ca asa trebuie sa merg.(sincer nu-mi place sunertul scos la 3000 2500 ar fi mai potrivit daca nu 2000 cat foloseam inainte)
Oricul dupa 24 km iar s-a aprins lampa si am mers la tester si din nou EGR valve ...
Mi s-a spus sa o schimb sau sa o curat dar nu aveau timp pt asta. Dupa cum spun ei este greu de accesat.
Nu am vazut la nimeni sa prezinte Meriva si curatarea la EGR. Mi-s-a spus ca al meu este electric, nu stiu exact cum arata si daca cineva are ceva detalii foto sau plase exploded il rog sa le posteze si ii multumesc anticipat. masina e din 2006 si are 98000 km la bord.
Am schimbat ulei si filtre dupa cei 300 km parcursi cand am facut ITP si nu au fost probleme de noxe de aceea ma intreb daca e corect diagnosticul sau nu. Nu am probleme de putere masina trage mai bine dupa ce au schimbat valva de la turbo si ma intreb daca nu cumva cineva a scos accidental vreun furtun apare alarma cu becul.Dupa ultima verificare am mers 12 km si dupa o stationare de 2 ore la pornire a ramas aprins. Motorina am folosit de la Mol si Petrom si recent am inceput sa iau de la OMV ca ar fi mai buna. de atunci si problemele cam 500 km in total.
Ceva sfaturi si eventuale detalii despre schimbarea EGR electric. As vrea sa o fac singur, am mai lucrat la Opel Ascona dar pe benzina. Aici aveam manual de reparare de Haynes si nu au fost probleme.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@Dan Radu Cornel
sa intelegi cum functineaza EGR sper sa nu fie considerata reclama citeste asta
http://www.pilotauto.ro/mag...re-si-dezavantaje
legat de locul unde se alfla EGR iti pun o poza din tis e imaginea nr 3
si pentru a te apuca de treaba citeste aici

https://www.clubopel.com/vie...p=1067133#1067133
  • Dan Radu Cornel

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru desen si indicatii referitor la EGR acum pot si eu sa inteleg ce face si care e diferenta intre modelul electronic si cel mecanic.
Vad ca dupa 80000 trebuie sa fie curatat preventiv si avand o imagine cum arata obiectul vinovat imi va fi mai usor sa vad cum il demontez si o sa incerc sa o fac cum am timp. imi iau spray de carburator pentru curatare si o sa o demontez nu dau eu 700 RON pe una noua + montaj ca nu am incredere si vreau sa vad eu daca este uzata si trebuie schimbata. Masina trage si daca am mers mai turat parca a scazut putin consumul dar vorbesc de drumuri in Bucuresti. Nu am mai facut drumuri lungi in afara deoarece am fost operat de Hernie de disc si nu am avut voie sa stau pe scaun mai mult de 1 ora acum ma simt mai bine si o sa testez la drum lung.
Oricum ma bucur ca ai raspuns dar inteleg ca ai avut alt martor aprins pe bord mie mi-a aparut check engine. Ai apelat la Opel service din cate inteleg.
Dar toti care au probleme cu egr au putere redusa si probleme la relanti si viteze inferioare, la mine are si putere doar parca turatia la relanti este cam 600-700 nu 800 cat era inainte de a merge la ITP si ma mir cum s-a schimbat decat daca nu au oprit ceva din calculator si dupa ce au anulat alarma dupa un anumit rulaj a aparut martorul aprins?
Oare nu am avut parte de un "ajutor "si o fisa electrica desfacuta sau un furtun slabit care sa dea eroari false sa ma convinga ca trebuie sa cumpar una noua? Dupa drum de 10 km aveam un miros puternic sub capota de gaze arse cand am deschis capota putin cam ciudat nu crezi?
Tot ce faci cu mana ta e mai sigur. Conteaza sa ai documentatia corecta si indemanare. Sa auzim de bine.
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@Dan Radu Cornel
daca ai un martor aprins pe bord inseamna ca ai si o erare stocata, inainte de a te apuca de treaba ar fi bine sa faci o diagnoza si sa stii exact de la ce e acea eroare, daca nu te grabesti poate treci joi pe la polivalenta si te ajuta colegi cu o diagnoza
intra aici si lasale mesaj si poate reuseti sa te intalnesti cu vreunu
https://www.clubopel.com/vie...p=1070426#1070426
https://www.clubopel.com/vie...?p=1070491#107049
  • Dan Radu Cornel

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc de oferta .
Am cautat inca o parere si deoarece este promotie la Opel service m-am programat maine sa fac un test pentru a vedea daca exista diferente intre teste la service-ul la care am fost inainte si programul original. De fiecare data cand au cautat primii imi spuneau ca este Ok si ca au anulat alarma dar ea reaparea dupa si mai putini kilometrii. am niste dubii si vreau sa vad mai multe variante. Testul nu costa asa de mult iar piesa am vazut ca are acelas pret si la vanzatori directi si la service, GM 790 sau Pierburg 600 roni depinde de producator deci nu prea e de ales.
Sfatul celor de la service a fost sa o schimb daca tin la masina. ca maopera de curatire e scumpa si in cazul acesta o sa pastrez eu cea scricata si o sa o curat pentru o viitoare problema. Am vazut ca cineva curata EGR la 30 000 km iar la Opel au spus ca probabil ca a mai fost curatata si ca nu o e nimic sigur la asa multi Km. Eu am luat masina adusa de 2 ani cu 78000 la bord daca nu a fost modificat km iar de vazut in soft la acest model nu se poate ca am mai intrebat la reprezentanta. Iau in calcul si mai multi km
Cum am spus am avut probleme cu spatele si nu prea ma pot misca asa cum o faceam inainte speram sa fie mai accesibila dar trebuie demontata si bateria si filtrul de motorina sa ajung la ea si nu am inca voie sa ridic mai mult de 2kg asa ca o sa las pe altii si o sa vad eu mai incolo sa treaca macar un an de la operatie, am abia 4 luni. Din pacate am nevoie de masina si ma dusc sa vad ce si cum. Vreau sa o fac sa mearga pana nu se agraveaza ceva.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Sfatul meu pentru tine este sa schimbi egr-ul. Maiandrei sa stii ca e foarte profii. La ei am facut si eu operatia asta-vara si cu mandrie pot spune ca a fost primul lor motor de astra h 1.3 pe care l-au reparat.
EGR-ul original este Pierburg asa ca n-are rost sa platesti 190 roni in plus pentru aceeasi piesa doar ca e ambalata in cutie GM.
O sa fii uimit de cata mizerie(namol cu ulei) o sa gasesti in galeria de admisie si sa ai rabdare pentru ca operatia este destul de lunga ca si durata, deoarece o sa-ti demonteze aproape tot motorul.
Bafta si tine-ne la curent.
  • costy_cernat2008

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1998 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2008

  • Mesaj Privat
are idee cineva,ce fel de egr este pe astra g,motor x 16szr? electric sau pneumatic? multumesc.
  • dinflo

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
SALUT... AM UN VECTRA C 1.9D Z 19 DT, DIN 2007 CU 142000 KM LA BORD. AZI 30.04.2011 MI S-A INTAMPLAT URMATOAREA FAZA: CAM PE LA 60-70 KM/H, IN MERS, AM SIMTIT CA MASINA NU SE MAI ACCELEREAZA...SI DUPA CATEVA SUTE DE METRII S-A APRINS MARTORUL DE BORD CARE SEAMANA CU UN ROBINET CU DOU IESIRI, SITUAT LANGA MARTORUL CARE SE APRINDE CAND MAI AM FOARTE PUTINA MOTORINA IN REZERVOR , IAR DUPA ACEEA MASINA NU SE MAI ACCELERA . AM OPRIT MOTORUL IAR DUPA CATEVA MINUTE L-AM PORNIT...ACEL MARTOR RAMANE APRINS TOT TIMPUL, MASINA MERGE MULT MAI RAU CA INAINTE, NU SE MAI ACCELEREAZA SI SCOATE SI FUM MAI MULT CA DE OBICEI... VA ROG DA-TI-MI NISTE SFATURI...CE ARE? SI CE TREBUIE SA FAC CU EA?
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
In primul rand mergi la un service cu un tester bun de opel si vezi despre ce eroare este vorba. Dupa aia mai vorbim.
  • jery

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am citit tot topicul am inteles cum se curata dar nimeni nu a facut vreo referire la garniturile care sunt pe acolo daca se schimba cea ce ar fi normal sa pui unele noi si daca se gasesc de unde se cumpara (magazine Bucuresti)cred ca cele vechi nu mai etaseaza bine si cei care nu au observat inbunatatiri dupa curatare nu au luat in calcul si aceasta probabilitate. Daca gresesc cumva sa ma corecteze cei care au experienta.
  • turlui

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2011

  • Mesaj Privat
care ar pute fi cauza sa zica ca imi invarte de 3 ori abia apoi porneste ce trebuie sa fac Confused
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR