Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • daniel_mmc

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Stie cineva cum aflu cu op-com daca am valva blocata , imi scoate fum gri inchis mult la accelerare
Skip ads

  • hora

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
A inceput la un moment dat sa se aprinda martorul masina cu cheie. De obicei se aprindea in mers sau, cateodata, la drumuri scurte, nu se aprindea deloc. Satul de toti incompetentii cu service in curte, m-am dus la reprezentanta. Diagnosticul la becul aprins: EGR. S-a procedat la curatarea lui (e drept ca nici masina nu mai tragea ca lumea), s-au curatat franele (cea de pe stanga fata tinea putin roata infranata), s-a inlocuit un o-ring de la pompa de inalta presiune (aveam o scurgere de ulei), s-a facut verificarea franelor si a amortizoarelor. Pret final: 511 lei.
  • jimmychelu

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
pai si nu l-au anulat? nu ai intrebat daca anuleaza si la ce pret?
  • hora

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Nu l-au anulat si nici nu am intrebat. Am impresia ca daca se anuleaza nu mai iese la noxe. Prefer sa-i dau ture si sa-l curat periodic decat sa-l anulez. Oricum, la cat o sa mai tin masina, nu ma mai agit. Ma intorc la benzinara simpla, fara egr, turbine si alti senzori si pompe de presiune...
Skip ads

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
dupa ce o sa te intorci la benzina simpla aspirat o sa te intorci si la peco mult mai des si mai scump!
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
daniel_mmc a scris:Stie cineva cum aflu cu op-com daca am valva blocata , imi scoate fum gri inchis mult la accelerare

daca afli, sa-mi zici si mie te rog. Caci si eu vreau sa vad daca s-a stricat EGR-ul si mai tare. eu l-am curatat si atunci am vazut ca nu inchide etans, si de acolo rezulta si fumul alb-gri constant, insa mie acum imi face si mai urat, si cred ca s-a stricat de tot.
daca iti scoate cand accelerezi brusc, e oarecum normal, daca accelerezi calm si tot scoate mereu... seamana cu a mea.... si nici eu n-am eroare pe bord Smile
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Pe forumul fiat de la italieni era o reteta de anulare a egr-ului cu ajutorul unei rezistente de 33 ohmi, pusa pe alimentarea din mufa a egr-ului. De ce nu o incearca nimeni?
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
o sa ai o eroare legata de EGR insuficient flow cu rezistenta aia cel mai probabil. desi motorul e la fel, structura ECU e putin diferita.
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pentru a se observa daca valva egr functioneaza corect cu opcomul, trebuie tis.
La motorul meu, y13dt. Cand dadeam sa testez valva, valoarea MAP era<=11kg/m3? (sper ca e kg/m3 unitatea de masura). si cand era dezactivat, valoarea MAP trebuia sa fie >=23kg/m3. parca asa tin minte. oricum tre sa scrie in tis la fiecare motor, caci nu stiu daca sunt valori standard.
chestia cu rezistenta ma gandeam si eu, dar s-ar putea sa sesizeze prin MAP ca ceva e putred la mijloc.
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Nu ar merge un filtru de particule EGR ca sa evitam problemele?
Ia priviti aici: http://www.emitec.com/downl...er_engl_final.pdf
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
sincer, s-ar putea insa nu sunt sigur ca sistemul nostru e low-pressure.
Oricum, ei zic ca protejeaza turbina, si sitemul la care fac referire are egr-ul inaintea turbinei pe cand noi avem egr-ul la intrarea in admisie si aerul din egr nu trece prin turbo
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare . motor 1.3 cdti egr ul la ralanti sta la 30 % cand o accelerez puternic in mers scade la 10 % .....iar cand activez cu op com ul egr ul la 99% motorul tremura si nu ma lasa sa trec de 3000 rpm la ralanti. parerea voastra care este. fuctioneaza corect? masina are 70 k KM . si map ul are valoare ralanti 13 kg ....! este bun? multumesc anticipat
Skip ads

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
CORBU a scris:am si eu o intrebare . motor 1.3 cdti egr ul la ralanti sta la 30 % cand o accelerez puternic in mers scade la 10 %

Nu e ok:)
Am mai spus ... se poate anula, rezolvati problemele legate de acest sistem barbar de a reduce nivelul de NOx.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

@bazare vad ca esti mai in tema cu problema egr, asa ca as vrea sa te inteb daca stii de existenta vreunui soft de anulare si pentru tipul de motor z 13 dth.
Multumesc
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
exista softuri pentru toate motoarele, sau se poate anula din softul actual de pe masina (cum a facut Bazare)
  • Coxi

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Ieri am cumparat un Combo de marfa 1,3 CDTI si am uele suspiciuni in legatura cu acest EGR, asa ca daca are careva ceva manual sau expilcatii mai detliate si e dispus sa il pot contacta telefonic sau sa fie din Oradea (sa ne intalnit) va rog sa imi trimiteti un mail la valentinchecicheis@yahoo.com.
Multumesc anticipat.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:Salut,

@bazare vad ca esti mai in tema cu problema egr, asa ca as vrea sa te inteb daca stii de existenta vreunui soft de anulare si pentru tipul de motor z 13 dth.
Multumesc


Se poate anula si la z13dth ... dar pentru read / flash ECU este nevoie de desfacerea lui si scriere prin BDM ... nu se poate ca la z13dt doar pe mufa OBD.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
bazare a scris:
Tiaz a scris:Salut,

@bazare vad ca esti mai in tema cu problema egr, asa ca as vrea sa te inteb daca stii de existenta vreunui soft de anulare si pentru tipul de motor z 13 dth.
Multumesc


Se poate anula si la z13dth ... dar pentru read / flash ECU este nevoie de desfacerea lui si scriere prin BDM ... nu se poate ca la z13dt doar pe mufa OBD.

Incaodata multumesc. Am curatat EGR-ul conform topicului si pot spune ca merge ok masina. Very Happy. Nu mai am parte de smucituri sau intreruperi sub 2000 de ture.
  • gabriel2012

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Multe multumiri celor ce au avut amabilitatea sa impartaseasca din experienta lor. Datorita lor mi-am facut curaj si m-am apucat sa desfac si sa curat valva EGR si galeria de admisie. Chin de chin! Am ramas putin surprins, valva era relativ curata (putina depunere de funingine), dar in galerie !. Dupa montaj am mers la un prieten pentru un tester,surpriza valva EGR inactiva, am apelat la un altul, lafel ,valva EGR inactiva. Precizez ca am verificat valva EGR urmand pasii si schema afisate aici. Cum se poate reactiva, influenteaza functionarea motorului?
Modelul 2005, aprox 150000 km.





Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

1/7/2012 11:29:42 PM
  • ibn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara tuturor! EGR-ul de pe corsa mea cred ca a innebunit! Am plecat acum o saptamina spre Bucuresti ca un "om de bine", am ajuns fara probleme si am parcat seara masina. Dimineata a pornit ca de obicei numai ca...... mergea ralantiul galopat, scotea fum alb in ralanti ca Saviemurile de alta data iarna si se ambala greu scotind fum negru. Dupa incalzire a mers bine. Numai ca a aparut eroare la check engine. I-am facut rapid o diagnoza caci umblu cu OP-COM-ul dupa mine si am gasit eroare de air flow sensor si boost pressure too low. Am sters erorile si au reaparut. Am plecat spre casa in aceste conditii, adica revenind mersul aproape normal dupa incalzire si nu a mai creat probleme pina acasa, inafara de check engine si celelalt beculet cu poluarea. S-a dus cu 130km/h pe autostrada fara probleme. Bineinteles ca am dus masina la un service local cu reputatie. Aici s-a vazut ca a mai aparut si o eroare de EGR. Air flow sensorul de pe a mea a functionat corect pe o alta masina similara. Mi-a curatat EGR-ul si galeria de admisie si tot aceleasi simptome. Mi-a schimbat EGR-ul cu unul nou si tot aceleasi manifestari. Scotind mufa de la EGR-ul montat si introducind-o la bobina celei vechi pt a pacali ECU masina merge excelent de parca e tunata, si foarte vioaie. Dar apare eroare de ......... air flow sensor. In conditiile astea s-a cam intrat in ceata. Are cineva vreo idee? A mai patit cineva asa ceva? Cu multumiri anticipate pt raspunsuri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR