Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
oricum sa nu te puna dracu sa le zici la service ca ai dat talpa:)))
Skip ads

  • cristi17dti

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
se poate nu zic nu dar citeste de masina respectiva si ai sa vezi ca am scris ca are 15 ani astra asta cati ani are?
  • bogdan3l

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.4XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ambreiajul se proiecteaza in functie de momentul motor maxim si tine cont de un coeficient de siguranta care se alege in functie modul in care va fi exploatat autovehiculul. In cazul autoturismelor normale el incepe de la 1.3 si ajunge pana la 4 in cazul celor de competitie dar nu pot sa cred ca inginerii de la opel au facut greseala sa aleaga un coeficient de siguranta prea mic mai ales ca motorizarea asta se adreseaza celor cu pretentii sportive.
Cristi, un motor e puternic sau nu fara sa conteze modul in care el produce puterea. Ca un motor supraalimentat nu e tot asa fiabil ca unul aspirat pentru ca functioneaza la presiuni si temperaturi mai mari e alta mancare de peste dar 180 de cai inseamna tot atata putere si dintr-un 2.4 aspirat si dintr-un 1.6 turbo.
Dupa logica pe care o sustii inseamna ca motoarele de motocicleta care ajung pana la 200 Cp/L sunt pocnitori care nu ar trebui sa functioneze nici 10.000 km .

Legat de problema colegului eu cred ca trebuie sa insiste pentru inlocuirea tuturor componentelor ambreiajului pentru ca functionarea anormala ( patinarea) a dus la uzarea prematura. E ca si cand ti-ar arde masina in totalitate din cauza unui cablu si ei iti schimba pe garantie decat acel cablu pentru ca ala a avut defectul de fabricatie ci nu toata masina.
Cel mult pot cere sa suporti numai un procent de ~10-20% din costul discului pentru tu l-ai folosit 8000 km din durata de viata normala de 80-100.000 km . Pe de alta parte poti motiva inlocuirea si prin faptul ca siguranta rutiera este dependenta de buna functionare a intregului ambreiaj atat la depasiri cat si in frana de motor.
  • mariusy

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.6T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
@bogdan3l: mersi pentru sfat
Skip ads

  • mariusy

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.6T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
am venit de la service. cum era de asteptat , cica eu sunt vinovatu`->exploatare neadecvata... eu tot nu pot sa cred ca i-am facut eu ceva. stiu sa conduc , nu am facut curse cu masina , le-am explicat , doar am mers cu ea mai sportiv , ca doar are 180 cp . daca nu rezista masina la puterea asta sa nu mai faca motoare d-astea ce kkt. e placa si discu` stricat , placa e albastrita un pic , si discu` are ferodou` distrus pe jumate din el. ma gandeam sa fac o expertiza la astea doua piese sa vad si eu daca asta ar fi singura cauza , din exploatare neadecvata. tot nu pot sa cred ca i-am facut eu ceva in astia 8500 km. cred ca sunt singuru` din romania care a "reusit sa strice" discu` in 8500 km , ce kkt.
  • mariusy

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.6T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
poze aici : https://www.clubopel.com/vie...p?p=940662#940662
  • cristi17dti

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
exact ce tiam spus.te va scoate vinovat si probabil ca esti.ca idee schimba discu placa si dai sandale ca ai 1.6 turbo.nu stiu cati ani ai dar odata cu maturitatea vei intelege ca ma chinui sati explic.si referitir la colegul de mai sus gen cu motocicleta 200 cai eu il cred da il rog frumos sa puna o motocicleta pe cantar si un opel astra turbo cum ii spuneti voi si vede diferenta singur.deci in concluzie sa no mai lungim mult vrei vana schimba masina termina cu figuri turbo si eu stiu ce vrei consum mic taxa mici intretinere ieftina mergi pe astra.dar daca ai douazeci si ceva de ani vorbim cativa ani ca tu o tii pe a ta ca e turbo etc.pana una alta schimba discu placa si ce o mai fi pe acolo la aia turbo a ta.numai bine
  • popeye

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Este evident ca atunci cand discul patineaza se albastreste placa de presiune si eventual de decaleste din cauza temperaturilor mari pe care le sufera. Asta nu poate fi considerata vina exclusiva exploatatorului. Nicio expertiza nu poate demonstra 100% acest lucru. Iar ce i ce spuneti ca discul e albastru...ati vazut vre un disc vreodata? ce sa se albastrasca la el? arcurile? ca palcutele nu...Smile))
Totusi la 8500 de km garantia ar trebui sa acopere acest defect, dar in ce tara traim nu ma mai mira nimic..

cristi17dti motorul asta nu a dat tot. Nu e fortat pana la limite asa cum crezi. Este un motor turbo, benzina care scoate o putere bunicica la cmc pe care ii are. Repet BUNICICA. Dovada ca nu cedeaza motoarele. Pacat ca, probabil celelalte elemente, in speta ambreiajul nu a fost raportat la cuplul si puterea motorului.(a nu se uita franele si articulatiile). Sau poate un defect de fabricatie.
Repet la 8500 de km e jenant sa spuna ca e vina proprietarului.
Skip ads

  • Deathman

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Parere strict personala: e posibil sa arzi ambreiajul daca faci foarte des liniute, mai ales cu plecare de pe loc. La plecarea de pe loc ambreiajul e chinuit cel mai tare. In rest, la depasiri n-are ce sa pateasca. Eu schimb frecvent la 4000 rpm si masina are 86.000 si ambreiajul nu patineaza.
Daca nu te simti cu musca pe caciula eu zic sa nu cedezi.
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
cert este ca baiatul a avut pedala de ambreiaj la masina tare de la inceput de cand a cumparat masina ! a mai fost acum 1 luna cu ea in service si i-am spus si eu ca are ambreiaju tare iar incompetentii din service i-au zis ca asa e normal ca la o masina pe benzina sa fie ambreiaju mai tare si ca toate au asa ! in consecinta i s-a dus ambreiaju pentru ca nu a fost reglat cum trebuie si nu debraia cum trebuie ! oricum service-urile Opel din Romania sunt sub orice critica asa ca nu ma mira nimic faptul ca l-a scos vinovat ! la masina mea nici pana in ziua de azi nu stiu ce are masina si dau vina pe soft
  • craetos

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
cristi17dti a scris:exact ce tiam spus.te va scoate vinovat si probabil ca esti.ca idee schimba discu placa si dai sandale ca ai 1.6 turbo.nu stiu cati ani ai dar odata cu maturitatea vei intelege ca ma chinui sati explic.si referitir la colegul de mai sus gen cu motocicleta 200 cai eu il cred da il rog frumos sa puna o motocicleta pe cantar si un opel astra turbo cum ii spuneti voi si vede diferenta singur.deci in concluzie sa no mai lungim mult vrei vana schimba masina termina cu figuri turbo si eu stiu ce vrei consum mic taxa mici intretinere ieftina mergi pe astra.dar daca ai douazeci si ceva de ani vorbim cativa ani ca tu o tii pe a ta ca e turbo etc.pana una alta schimba discu placa si ce o mai fi pe acolo la aia turbo a ta.numai bine


in primul rand...nu stii sa vorbesti...sau eu sunt de vina ca nu am inteles nimic din ce ai scris...mergi la scoala. poti sa omori o masina pana iti sare capul, si nu are voie sa cedeze un ambreiaj nou original la o masina noua...poate ea sa fie si supra supra alimentata... pai in cazul asta, golful 6 care are si turbo si compresor, ar trebui sa stea numai prin service cu ambreiajul cazut...si mai au si motoare de 1.4
si mai sunt si honde cu motoare de 1.5 care ajung cu lejeritate la peste 300 cp...sau si alea sunt masini de consum nu de fuga/liniute/ars sau cum vrei tu sa spui. pardon, alea sunt japoneze. o masina noua e totusi o masina noua, si trebuie sa functioneze ca atare...eu personal cred ca este ceva eroare din fabrica
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
toata masina este o eroare din fabrica stai linistit Smile)) pilotul automat se dezactiveaza cand vrea , stopurile la frana fac ca un pom de craciun , etrierele fac ca toti dracii pe piatra cubica , erori in bord de te ia durerea de cap , relantiu instabil la masina care habar nu au ce are masina cu toate ca e computerizata toata masina lor nu le apare nimic pe testeru lor de cacat deci in consecinta masina nu are nimic ! niste incompetentii , ar trebui dati in judecata si sa dea faliment ! mai ales reprezentantele astea de kkt care sunt la noi si obraznicia cu care isi trateaza clientii !
Skip ads

  • Viz

  • Mesaje scrise: 515
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2007

  • Mesaj Privat
mariusy, de cate ori ai mai semnalat defectul inainte sa cedeze?
daca ai procesele verbale de receptie service, prin care semnalai acest defect/problema, sfatul meu este sa-i reclami la OPCP. Mi-e greu sa cred ca in conditii normale de utilizare, un ambreiaj nou, se strica atat de usor. Si la Dacie tinea mai mult de atat.
De curiozitate, despre ce service este vorba?

Esti OFF TOPIC Asta cu ambreiajul stricat din cauza motorului de 1.6 turbo...este din ciclul "asa face toate, e normal" - zici ca este explicatie venita dintr-un service care trebuie sa repare ceva in garantie... Smile)
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
cristi17dti a scris:exact ce tiam spus.te va scoate vinovat si probabil ca esti.ca idee schimba discu placa si dai sandale ca ai 1.6 turbo.nu stiu cati ani ai dar odata cu maturitatea vei intelege ca ma chinui sati explic.si referitir la colegul de mai sus gen cu motocicleta 200 cai eu il cred da il rog frumos sa puna o motocicleta pe cantar si un opel astra turbo cum ii spuneti voi si vede diferenta singur.deci in concluzie sa no mai lungim mult vrei vana schimba masina termina cu figuri turbo si eu stiu ce vrei consum mic taxa mici intretinere ieftina mergi pe astra.dar daca ai douazeci si ceva de ani vorbim cativa ani ca tu o tii pe a ta ca e turbo etc.pana una alta schimba discu placa si ce o mai fi pe acolo la aia turbo a ta.numai bine


Prietene fara sa te superi nu ai venit cu nici un argument tehnic pana acum. Doar pareri personale pe care am tot incercat sa ti le demontam. Nu poate fi vina soferului pentru ca si-a luat 1.6 benzina turbo si a picat ambreiaju. Este vina producatorului / service-ului OPEL. Atat eu cat si alti colegi ti-am dat exemplu de noile motoare VAG turbo 1.4 care nu au probleme de genu asta.
In cazul colegului este clar ca ambreiajul a fost montat gresit. Nu cred ca Opel a facut o greseala atat de mare sa puna un ambreiaj prea mic pentru cei 180 cai. Dupa gandirea ta toata lumea ar trebui sa isi cumpere motoare mari daca au nevoie de putere, si "pocnitoarea" asta de 1.6 sa nu se vanda deloc.
  • mariusy

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.6T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
@viz: acum o luna mi-a mirosit prima data a ferodou. mirosea puternic. Am fost la service radacini timisoara si mi-a zis sefu` de la garantii ca el nu stie ce sa zica , ca mi-a testat-o si ca masina nu patineaza. si ca pare ok , doar daca vreau eu sa o desfaca sa dea cutia jos si toate cele , ca sa vada dc miroase , dar mi-a zis ca cel mai probabil a patinat o data si ca mirosul o sa persiste cateva zile. Am zis ok si am plecat. Dupa cateva zile a disparut si totul a fost bine , pana sapt trecuta , cand deodata a inceput sa patineze ambreiaju`. Cand am fost atunci de atestat-o acum 3 sapt nu mi-a dat nicio foaie... nici nu a notat nicaieri. Sad azi ma duc sa iau de la ei proces verbal cum ca nu vor sa mi-o repare pe garantie si sa precizeze ca eu nu sunt de acord sa platesc .
  • Viz

  • Mesaje scrise: 515
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Din cate vad discul de ambreiaj este mai mult rupt decat uzat. ...nici vorba de utilizare defectuasa.
Faza ca nu au facut PV de receptie...este in dezavantajut tau acum. Ai mare grija la ce hartii iti baga sub nas sa semnezi...
  • _bogdanr_

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@mariusy: Din ce am vazut in pozele postate de tine, parerea mea e ca nu a fost bine reglat la montaj sau era ceva in neregula deoarece uzura nu este uniforma. Am scris mai multe in thread-ul de Astra J.

@cristi17dti: Te rog reciteste ce ai scris sa vedem daca gasesti vreo logica ca posturi inutile putem face toti.
  • mariusy

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.6T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
mersi pt informatii baieti. o sa fiu foarte atent.
  • mariusy

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.6T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
am fost azi la service , a fost si spire cu mine , au facut poze si le-au trimis la GM si luni cica imi dau raspunsul de la GM. o sa fac si expertiza.
  • cristi17dti

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
tovarasu bogdanr cum adica ma rogi sa citesc mai sus?adica eu nu stiu ce scriu?vezi ca esti cam obraznic,si in legatura cu trotineta voastra turbo nu mai bateti campii cu defecte de fabricatie sau montaj gresit sau eu stiu ce.proprietarul mai mult ca sigur e un pustan si a presupus ca cine stie ce lamborghini are.a mai zis un coleg mai sus in ce cazuri cad discurile.deci mai usor cu liniiutele sau tineo tot asa dar comanda mai multe discuri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR