- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- OPEL-BRI
- **
- 179 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2006 z14xep
- Mures
OPEL-BRI
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2006 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- OPEL-BRI
- **
- 179 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2006 z14xep
- Mures
OPEL-BRI
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2006 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,917 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,917
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
Mihai90
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2014
- Mesaj Privat
Am mai citit ceva teste in acest topic facute cu culbutorii ..pe care nu le-am facut..merita sa mai incerc ceva sau sa deschid chiuloasa? Multumesc anticipat ..o zi buna ! 😊
P.S. : am facut si testul cu contactul si erorile din bord..am urmatoarele : 01350d , 013658 , 015601 , 013004 , 03001 , 03002 , 030401 , 03402...cam toate duc spre sonda lambda care da , am schimbat-o pt ca era arsa ( cea din fata radiatorului ) alte interpretari?
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
Mihai90
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,917 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,917
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- octavianavr
- *
- 16 mesaje
- din 04 Oct 2015
- Astra 2003 Z16XE
- Arges
octavianavr
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2015
- Mesaj Privat
Sunt posesorul unui astra g z16xe si de cateva zile merge intrerupt cand ajunge la temperatura de lucru si are erorile P0301 si P0300. Am schimbat bobina, fisele, bujiile, curatat EGR si clapeta de acceleratie. Am inversat injectoarele intre ele si tot pe cilindrul 1 aveam eroarea. Dupa ce am schimbat senzorul IAT a mers ceva mai bine, s-a stins check engine, dar dupa 2 zile a inceput sa licare atunci cand o calcam sau cand urcam o panta. Am schmbat si senzorul de temperatura si am resetat eroarile, insa se comporta la fel. Acum este stins beculetul check, dar are eroare P0300 si toate bujiile sunt afumate.
Am masurat si presiunea pe cilindri si pe toti am 14-15 barr. Ce credeti ca poate avea si daca vreau sa schimb ECU de la alta masina de ce anume mai este nevoie si cum se face aceasta operatie? Este cineva din Pitesti care ma poate ajuta cu un ECU de proba?
- DB77AAA
- *******
- 6,605 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,605
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- octavianavr
- *
- 16 mesaje
- din 04 Oct 2015
- Astra 2003 Z16XE
- Arges
octavianavr
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2015
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,605 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,605
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- octavianavr
- *
- 16 mesaje
- din 04 Oct 2015
- Astra 2003 Z16XE
- Arges
octavianavr
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2015
- Mesaj Privat
- mitza_viola
- **
- 95 mesaje
- din 25 Jan 2008
- Corsa 2001 X10XE
- Timis
mitza_viola
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
Am si eu o problema cu un corsa C 1.0. Am schimbat caloriferul de caldura si dupa ce am terminat de schimbat am stat cu masina la relanti sa creasca apa si sa se aeriseasca si o data am accelerat pana pe la 4500 de ture si s-a aprins becu de la motor si mergea foarte rau si abia statea sa nu moara motoru, am mers cu ea la mecanic a pus-o pe test si ia dat bobina de inductie, a comandat bobina si zice ca tot rau mergea si sa nu o schimb si ca a masurat compresia la motor si ca este zero. Am luat masina de la el, am facut testul cu pedalele si mi-a dat codurile 0300 si 0303, am inteles ca este problema la cylindrul 3, am dat bobina jos si am vazut ca era ulei pe acel cauciuc si ca este fisurat in partea de sus la cylintrul 3(curge ulei de la capacul de culbutori), am sters de ulei am schimbat bujiile si merge un pic mai bine da nu diferenta mare, trebuie sa schimb acel cauciuc sa vad daca se simte ceva. Acuma am dat jos capacu sa verific axul cu came si sub ax am gasit doua chestii care nu erau la locul lor, cred ca sunt tachetii dar nu stiu sigur de aceea am pus o poza si un filmulet sa imi ziceti voi daca sunt sau nu tachetii. Mecanicul zicea ca trebuie schimbate ceva supape, ca sa schimb supapele trebuie data jos doar chiuloasa sau si motorul. Tinand cont ca "tachetii" nu sunt la locul lor mai pot porni masina sa verific o alta bobina sau nu e indicat ? Este posibil ca dintr-o data sa fie compresia zero pentru ca pana acuma nu am avut probleme. Daca compresa este zero nu ar trebui sa am probleme pe toti cylindri nu doar pe unu.

- catastefan
- *******
- 5,917 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,917
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat

Reparatia o poti face tu cu minim de bani daca nu esti atehnic si te ajutam. Supapa o banui buna dar nu ma jur, se poate vedea starea ei chiar simplu sau daca nu vrei sa te chinui tu cu metode bune dar poate nu ai scule platesti pe unul sa vina cu un endoscop.
Nu te apuca sa faci nimic fara sa ne intrebi, poti face greseli mai mari.
Cauza este motor mizerabil (depuneri) .
- mitza_viola
- **
- 95 mesaje
- din 25 Jan 2008
- Corsa 2001 X10XE
- Timis
mitza_viola
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu trebuie scoasa distributia, ''impanezi'' pinionul sa nu cada dupa care scoti surub si ax. La ax came grija sa pui semicuzinetii EXACT cum erau, nu faci alba-neagra cu ei, sunt multe de spus si ma dor degetele.
Daca vrei sa rezolvi tu te ajut prin telefon sau instalez un skype.