Ai uitat parola?


  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ai PM cu cineva din Tg Mures.
  • OPEL-BRI

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra z14xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2010

  • Garaj Mesaj Privat
OK
Multumesc
Simptomele cu pornirea sunt tot de acolo sau are contactu ceva?
  • OPEL-BRI

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra z14xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc
Scuze de dublu post. Prima data imi arata ca nu a trimis mesaju.
Smile
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira Z18XER din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Eu înclin mai mult spre ,ecu , dar mai intâi sa incerci cu alta bobina . Daca este ecu ,parca al tau nici nu se repara ! Cauti CristiBv pe grup si vb.cu el despre ECU .
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu strica sa stie ce compresie are motorul....
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira Z18XER din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Clar,o compresie este punctul de plecare !
  • Mihai90

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salutari tuturor detinatorilor de Opel. As avea nevoie de cateva sfaturi..ma gandesc ca aici le voi gasi. Anul trecut in octombrie am cumparat prima mea masina ..din poza..Opel Astra H benzina 1.4 90 cp Z14XEP din 2007..nu conteaza ce bani am dat pe ea..oricum este din tara rulata si cumparata cu surprinzator doar 102k km facuti. Cand am cumparat-o nu am bagat de seama ca are mici oscilatii la relanti iara la testele facute am primit 4 erori ( 2 pe sonda lamba 2 pe cilindrul 4 ) . Din discutiile purtate si interesandu-ma...ce-i drept foarte putin..am zis ca poate fi ceva minor..bujii..bobina ..ceva ieftin. In schimb am facut toate testele posibile si imposibile ..schimbat bujii ..curatat clapeta..verificat bobina si injectoarele...nimic. Acum am facut si testul cu presiunea in cilindiri si surpriza..primii 3 aveau in jur de 11-12 iar pe cilindrul 4 ( pe care am si eroarea) se inchide odata la 9 si odata la 11 si..iara 9 si.. Intrebare este ce poate fi? Ceva ce blocheaza supapa acolo in cilindru..mi s-a spus de la service depuneri de calamina ori ceva obiecte ce impiedica sa inchida bine..am incercat cu lichid de curatare de 2 ori la plin..in 5-6k de km nimic.
Am mai citit ceva teste in acest topic facute cu culbutorii ..pe care nu le-am facut..merita sa mai incerc ceva sau sa deschid chiuloasa? Multumesc anticipat ..o zi buna ! Smile

P.S. : am facut si testul cu contactul si erorile din bord..am urmatoarele : 01350d , 013658 , 015601 , 013004 , 03001 , 03002 , 030401 , 03402...cam toate duc spre sonda lambda care da , am schimbat-o pt ca era arsa ( cea din fata radiatorului ) alte interpretari?
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira Z18XER din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Clar trebuie demontata chiuloasa si rectificata intr-un atelier specializat !
  • Mihai90

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns , alte pareri mai sunt ? Smile
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Desfa motorul.....
  • octavianavr

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,
Sunt posesorul unui astra g z16xe si de cateva zile merge intrerupt cand ajunge la temperatura de lucru si are erorile P0301 si P0300. Am schimbat bobina, fisele, bujiile, curatat EGR si clapeta de acceleratie. Am inversat injectoarele intre ele si tot pe cilindrul 1 aveam eroarea. Dupa ce am schimbat senzorul IAT a mers ceva mai bine, s-a stins check engine, dar dupa 2 zile a inceput sa licare atunci cand o calcam sau cand urcam o panta. Am schmbat si senzorul de temperatura si am resetat eroarile, insa se comporta la fel. Acum este stins beculetul check, dar are eroare P0300 si toate bujiile sunt afumate.
Am masurat si presiunea pe cilindri si pe toti am 14-15 barr. Ce credeti ca poate avea si daca vreau sa schimb ECU de la alta masina de ce anume mai este nevoie si cum se face aceasta operatie? Este cineva din Pitesti care ma poate ajuta cu un ECU de proba?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 8,291
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
ECU defect. Daca ai OPcom si alt ecu... e relativ simpla treaba.
  • octavianavr

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
ok. Sa presupunem ca achizitionez ECU si OPcom. Care sunt urmatorii pasi?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 8,291
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Afli PIN la ambele ECU, restezi noul ecu donor daca nu e deja, imperechezi cu IMMO si gata.
  • octavianavr

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu rezolvarea problemei: am schimbat ECU - degeaba, pentru ca mergea fix la fel, apoi am schimbat din nou bobina cu una noua Dephi si a mers mai bine, dar mai facea figuri uneori, asa am banuit o supapa blocata. Pentru remediere am scos bujia de la cilndrul 1 si am pus lichid de frana, am dat la automat pana a scos lichidul din cilindru, am pus bujia si am pornit motorul, am turat-o pana la 6000rpm, am repetat de 2 ori aceasta operatie si am adaugat la un plin de benzina cu cifra octanica 99 un tub de aditiv pentru curatare supape si am mers mai turat cu masina. Acum nu mai am nici o problema.
  • mitza_viola

  • Mesaje scrise: 224
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa X10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Am si eu o problema cu un corsa C 1.0. Am schimbat caloriferul de caldura si dupa ce am terminat de schimbat am stat cu masina la relanti sa creasca apa si sa se aeriseasca si o data am accelerat pana pe la 4500 de ture si s-a aprins becu de la motor si mergea foarte rau si abia statea sa nu moara motoru, am mers cu ea la mecanic a pus-o pe test si ia dat bobina de inductie, a comandat bobina si zice ca tot rau mergea si sa nu o schimb si ca a masurat compresia la motor si ca este zero. Am luat masina de la el, am facut testul cu pedalele si mi-a dat codurile 0300 si 0303, am inteles ca este problema la cylindrul 3, am dat bobina jos si am vazut ca era ulei pe acel cauciuc si ca este fisurat in partea de sus la cylintrul 3(curge ulei de la capacul de culbutori), am sters de ulei am schimbat bujiile si merge un pic mai bine da nu diferenta mare, trebuie sa schimb acel cauciuc sa vad daca se simte ceva. Acuma am dat jos capacu sa verific axul cu came si sub ax am gasit doua chestii care nu erau la locul lor, cred ca sunt tachetii dar nu stiu sigur de aceea am pus o poza si un filmulet sa imi ziceti voi daca sunt sau nu tachetii. Mecanicul zicea ca trebuie schimbate ceva supape, ca sa schimb supapele trebuie data jos doar chiuloasa sau si motorul. Tinand cont ca "tachetii" nu sunt la locul lor mai pot porni masina sa verific o alta bobina sau nu e indicat ? Este posibil ca dintr-o data sa fie compresia zero pentru ca pana acuma nu am avut probleme. Daca compresa este zero nu ar trebui sa am probleme pe toti cylindri nu doar pe unu.


  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu mai porni motorul !
Tachetul este la locul lui....culbutorul este sarit




Cred ca deja ai supape indoite. Se da numai chiulasa jos pentru supape
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu mai porni motorul ca ajungi asa :

Reparatia o poti face tu cu minim de bani daca nu esti atehnic si te ajutam. Supapa o banui buna dar nu ma jur, se poate vedea starea ei chiar simplu sau daca nu vrei sa te chinui tu cu metode bune dar poate nu ai scule platesti pe unul sa vina cu un endoscop.
Nu te apuca sa faci nimic fara sa ne intrebi, poti face greseli mai mari.
Cauza este motor mizerabil (depuneri) .
  • mitza_viola

  • Mesaje scrise: 224
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa X10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri, ma pricep cat de cat, nu pentru orice problema merg la mecanic dar la chiuloasa si distributie nu m-am bagat pana acuma, scule pentru dat jos am, singurul lucrul care nu il am este cheia dinamometrica pentru montat chiuloasa. In prima faza mai vreau sa va intreb daca trebuie sa dau toata distributia jos, ca sa scot axu cu came am vazut un video pe canalul lui Stefan da nu stiu sigur cum sta treaba cu distributia. Suruburile la chiuloasa am inteles ca trebuie desfacute in cruce cumva, tot pe youtube am gasit un tutorial.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
La chiulasa nu umbla acum, nu are sens cel putin acum. Distributia o poti face arhaic fara trusa pana pui mana pe una.
Nu trebuie scoasa distributia, ''impanezi'' pinionul sa nu cada dupa care scoti surub si ax. La ax came grija sa pui semicuzinetii EXACT cum erau, nu faci alba-neagra cu ei, sunt multe de spus si ma dor degetele.
Daca vrei sa rezolvi tu te ajut prin telefon sau instalez un skype.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata