Ai uitat parola?


  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Eu incerc sa ma limitez la subiectul discutiei,fara a aduce atingere persoanelor(citeste regulamentul)...! Referitor la subiectul discutieii,pot preciza ca in programele de piese de schimb,in cazul electromotoarelor,exista bucsele(lagarele) celor 2 axe(rotor electromotor si suport bendix). Cum orice ax are 2 bucse,in total vor fi 4 bucse.Precizez ca bucsele din bendix sau din pinioanele reductorului,nu se comercializeaza,nefiind in programele de piese...,aceste componente se inlocuiesc integral...! @cristimiculeasa,din partea unui "bagator de seama"...,multe salutari!
  • cristimiculeasa

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
si uite asa o discutie cu un raspuns concret ajunge la 43 de pagini de rasfoit, sunt convins ca din numarul acesta de pagini putine contin un raspuns bun si util nu doar "polologhie"
sa mai repet sunt in total 6 bucse: doua pe rotor, 3 in reductor si una pe bendix.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Asa cum am precizat mai sus,bucsile din bendix si pinioane reductor nu se gasesc de cumparat,in ideea de a fi inlocuite.Cum poate aduce un magazin de piese auto,o bucsa ce nu se gaseste in programul de piese...?! O face magazinul respectiv...? Ca fapt divers,am gasit reductor ce avea peste pinioane o placuta metalica nituita,accesul la pinioane nefiind posibila decat cu o interventie specifica unor meseriasi romani,aceea de distrugere a niturilor.In acea speta,reductorul se inlocuia,la nevoie,in totalitate cu tot cu axul pe care culiseaza bendixul.Referitor la bendix,sa scrie cine a inlocuit bucse de bendix...,eu unul nici macar nu am auzit de asa ceva! Colegul,@cristimiculeasa,nu vrea sau nu poate intelege ca electromotorul cu reductor are 4 bucse(care se pot inlocui la nevoie,au coduri) deoarece are 2 axe...,un ax al rotorului electromotorului(2 bucse) si axul pe care culiseaza bendixul(2 bucse).Este foarte adevarat ca putini stiu(exceptie fac cei ce lucreaza logic) de existenta celei de a 2 bucsa a axului pe care culiseaza bendixul(cea care nu se vede) si sunt si mai putini cei care o inlocuiesc in cunostinta de cauza...! In conditiile in care argumentele sunt vazute drept "polologhie",nu cred ca are rost sa mai continui! Ii las pe unii sa numere bucsele,cum numarau personajele lui Caragiale,steagurile...,"doua la primarie,doua la prefectura"...!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,607
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Bucsa de bendix mi-a inlocuit-o electricianul cand am dus demarorul la reconditionat. Dar nu la Opel, era un Renaul 9 1.6GTD din 1986.
  • cristimiculeasa

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
reconditionare eu am facut o la o pers din craiova care face doar asa ceva, reconditionari de electromotoare si alternatoare si este foarte cunoscuta si priceputa. eu am venit cu un raspuns scurt si concret cu ce piese s-au schimbat la electromotorul masinii mele, am considerat ca ajut si pe altineva prin treaba asta dar se pare ca nu. In programul de piese erau date ca si chit de reparatie doar doua bucse si platoul de carbuni, dar pers respectiva mi-a zis ce trebuie sa cumpar sa-l reconditioneze total. nu aveam nici un motiv sa induc pe cineva in eroare si deja paginile acestea pline de mesaje fara nici un rost le consider inutile. pierdere de timp
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt programe incomplete care nu pot da nici o componenta dintr-un electromotor,dau doar electromotorul complet.Daca in acel chit erau doar 2 bucse(pentru rotor electromotor,probabil),pe ce lagare(bucse) se rotea celalalt ax(pe care culiseaza bendixul),care are nevoie de puncte de sprijin(bucse) si centrare.E firesc sa ti se para lucruri inutile si pierdere de timp,cand nu treci mesajele(informatiile) prin filtru tehnic,logic si firesc. @ahhapyuser,daca scrii un cod de bucsa bendix,te cred,deoarece pot sa-l verific si sa-mi schimb optica despre aceasta.Argumentul e suprem,restul e...vorbarie!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,607
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Apreciez raspunsul primit si avand deja experinta pe forumul asta de atatia ani... am vazut ca cu colegi de calibrul Dvs. (si spun aici doar care e opinia mea, deci cu colegi de forum cu un background ,,solid, pe meserie,, ca Dvs.) am constatat ca intotdeauna apare nevoia de ,,precizie in raspunsuri,,, ceea ce pe mine nu ma deranjeaza deloc, dimpotriva cred ca e bine ca e asa.

In continuare, la modul sincer va spun ca nu pot da aceste detalii cerute de Dvs, mentionez doar faptul ca Renault-ul 9 1.6GTD care era din 1986... ei bine in cazul meu reparatia demarorului s-a facut in 2012 (deci demarorul avea deja multi ani acumulati in folosinta, era unul ,,Paris-Rhone,, daca-mi amintesc eu corect) si daca electricianul mi-a zis asa, cum ca mi-a schimbat bucsa la bendix, l-am crezut caci deja s-au acumulat muuulti ani in care nu am schimbat nimic in privinta demarorului, altceva decat carbunii de pe rotor.

As vrea sa mai tina demaroarele/alternatoarele cat tineau ele la masinile de-atunci, dar nu mai e nicio sansa sa fie asa.
  • Tufan Adrian

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Problema rezolavta, bucsile electromotorului erau terminate.
  • CMunteanu586

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mar 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut am un Opel vectra b motor 2000 dimineața pornește la sfert de cheie bupa pornește mai greu chiar la a doua cheie mai lungi așa dar pornește greu oare ce o fi
  • TStefan557

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Am un opel astra din 2001 1.7 dti. La rece motorul porneste, iar după 2-3 secunde se oprește. Asta si dacă e la relanti sau accelerată. După ce se opreste se aude un releu care ticăe . Asta se repeta de cateva ori si abia apoi pornește. Dupa ce sa încălzit motorul, reporneste " la sfert ".Ce ar putea avea? Multumesc.
  • Cristian Rosu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, am și eu o problemă cu o Vectra b din 2001, y20dth, uneori după câteva ore de stat (5,6 ore) când dau la automat nu pornește, învârte dar nu pornește, am fost cu ea recent la mecanic pentru alta problemă și printre altele am verificat și bujiile, 2 erau moarte, le-am schimbat pe toate cu unele de la Bosch dar văd că problemă persista, care ar fi problema? Ce ar trebui sa verific? Și am mai observat că din când în când nici martorul ce indică bujiile in bord nu se aprinde când pun contactul...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,900
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ti se dezamorseaza circuitul de motorina. Verifica furtunasele de retur.
E deja prea cald afara ca sa mai vezi martorul de bujii. Poate doar dimineata sa intre o secunda.
  • Cristian Rosu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Am sa verific , sper sa se rezolve....mersi
  • VGheorghe278

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut ,am opel astra G 1,7 diesel 2007 ,se opreste in trafic dupa aproximativ 20 min ,,ma poate ajuta cineva un senzor de la volanta ?
  • georgian3000

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut !
Am un Opel Vectra C din 2005 de la un timp imi porneste greu dimineata (trebuie sa dau la automat de cateva ori )...recent am descoperit ca daca dau o data la automat dupa care pun contactul de cateva ori a cate 5-10 secunde si dau iar la automat , porneste repede.....are cineva idee ?
motorul este diesel de 88 Kw (120 cai)
mentionez ca am schimbat bujiile ,comanda pentru bujii (releu comanda bujii incandescente) si tot asa face
  • petrescu.robert

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Doar dimineața pornește greu sau la fiecare pornire ,posibil injectoare pe duca sau peste noapte trage aer pe sistemul de alimentare
  • georgian3000

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
doar atunci cand o las o perioada mai lunga de timp ...adica peste noapte sau mai mult de 8-10 ore
spun asta pentru ca intr-o zi apornit greu dimineata dar si seara
am uitat sa mai mentionez ca dupa ce porneste, scoate fum dar foarte putin (5-10 secunde )...
  • Cristian Rosu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, am o Vectra b din 2001, y20dth, după câteva ore de stat și mai ales când e mai rece afară pornește f greu, trebuie sa dau de câteva la ori la pompița de amorsare manuala și abia apoi pornește cu chiu cu vai, am schimbat bujiile, am schimbat și furtunasele de retur, am pus și o supapă de sens pe turul de la motorină și degeaba, după câteva zile problema a reapărut, nu știu ce să îi mai fac....ce ar mai fi de verificat? Pompa de motorina nu cred că e dusa pentru că motorul trage foarte bine nu am probleme in mers și nu am avut niciodată....
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
VGheorghe278 a scris:Salut ,am opel astra G 1,7 diesel 2007 ,se opreste in trafic dupa aproximativ 20 min ,,ma poate ajuta cineva un senzor de la volanta ?

Daca ne spui de unde esti, poate ne cautam prin dulap si te ajutam. In profilul tau nu e specificata locatia...
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
georgian3000 a scris:Salut !
Am un Opel Vectra C din 2005 de la un timp imi porneste greu dimineata (trebuie sa dau la automat de cateva ori )...recent am descoperit ca daca dau o data la automat dupa care pun contactul de cateva ori a cate 5-10 secunde si dau iar la automat , porneste repede.....are cineva idee ?
motorul este diesel de 88 Kw (120 cai)
mentionez ca am schimbat bujiile ,comanda pentru bujii (releu comanda bujii incandescente) si tot asa face

Buna, daca nu e o problema cu amorsarea pe circuitul de motorina, o varianta ar fi CIM-ul... Rog participantii la discutie sa argumenteze, daca ma insel...
Ca idee, verifica si firele de la valva de stop a pompei. Aia de jos. Se mai coace izolatia si dau in scurt...
Nu uita sa revii cu detalii despre ce ai gasit.


Ultima modificare facuta de deleted-113970 la Joi 20 Jun, 2019 6:59 pm

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata