Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z19 DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Vezi pe unde curge.
Skip Ads 60 min (0/3)

  • Florin20

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Salut. Vectra c 1.9cdti(120cp, z19dt), are următoarea problema, după ce se încălzește foarte tare motorul, nu mai pornește ușor. Mai exact, dau la automat, urcă turația pana pe la 700,800 rpm și imediat scade turația la 300,400 rpm, după care urca la turația de relanti. Uneori chiar dă să se oprească și atunci o mai ajut eu cu o ușoară accelerare. Nu știu dacă are importanță dar uneori, când opresc motorul, se oprește cu balans motorul. Mulțumesc anticipat
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,251
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Corp clapeta, cauta solutiile pe forum.
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Ai dreptate, altfel nu vad de ce uneori se oprește lin și alteori "rupe fața mașinii".
  • mariusmasaj

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra z19dth din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Salutare poTe mă poTe ajuta cineva(sau a mai pățit) am un Opel Vectra c gts z19dth 110kw(150cai) și am.schimbat bateria că pornea greu(doar.dimineata și când a fost temperaturi cu - și camd au fost.cu +)..și am cumparat una noua..(fara sa pun testatul pe ea)..și la fel.de. greu porneste.
Am fost.la un mecanic și a pus testatul pe ea. Și a apărut eroarea P0090 și zice că regulatorul (supapa)presiune motorina defect...
Oare lamcare se referă..că am.gasit pe internet 2..
https://www.pieseauto.ro/reg...9c15cce9591cf2595
sau
BOSCH 0281002507.
Nu am primit mai multe detalii
  • mariusmasaj

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra z19dth din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Salutare poTe mă poTe ajuta cineva(sau a mai pățit) am un Opel Vectra c gts z19dth 110kw(150cai) și am.schimbat bateria că pornea greu(doar.dimineata și când a fost temperaturi cu - și camd au fost.cu +)..și am cumparat una noua..(fara sa pun testatul pe ea)..și la fel.de. greu porneste.
Am fost.la un mecanic și a pus testatul pe ea. Și a apărut eroarea P0090 și zice că regulatorul (supapa)presiune motorina defect...
Oare lamcare se referă..că am.gasit pe internet 2..
https://www.pieseauto.ro/reg...9c15cce9591cf2595
sau
BOSCH 0281002507.
Nu am primit mai multe detalii
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,767
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=105518
  • BCatalin787

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Bună tuturor, am și eu o întrebare, am un opel signum cu motor 1,9 diesel și am schimbat galeria de admisie și am fost nevoit să desfac pompa diesel, am blocat pompa pe poziție să nu deranjez distribuția și după schimbarea ei am uitat șurubul cu poziția blocat a pompei și am dat odată la automat și a plecat distribuția mai în fața cu câțiva dinți și acum nu mai pornește,ar trebui să îi pun distribuția la punct?
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z19 DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Puneti la punct, și învârtiti motorul manual.O compresie nu ar strica, asta după ce faceti distribuția, dar puteți sa va încercați norocul.Nu mai porniti asa motorul!
  • BCatalin787

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Mulțumesc
Skip Ads 60 min (0/3)

  • AOprisoiu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa A13DTE din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Salutare baieti am si eu o problema cu masina. Am un opel corsa D 1.3cdti, am pus testerul pe masina si mi-a aparut erorile astea P2282 si P0087. A m-ai patit cineva asa ceva, si daca da ce a schimbat la masina? Va multumesc pentru ajutor
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,167
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,


  • AOprisoiu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa A13DTE din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2020

  • Mesaj Privat
La codul P2282 mecanuicul a zis ceva de injectoare are cineva idee daca ar putea fi problema asta masina e din 2011 si are codul de motor A13DTE
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,613
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia A20TDH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
de obicei la A13DTE se mai strica regulatorul de presiune din Rampa de injectoare
  • CPeagu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2021

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Salut.
Verifica garniturile filtrului de motorina. Se dezamorseaza circuitul de alimentare cu motorina.
Sal am un opel zafir diesel 2006, 1.9 cdti, 120 cp, la vreme rece porneste greu, si la 2 contacte arde siguranta, , nu ajunge crent la releu , bujii, nu se aprinde spirala an bord , de 4 ani ma chinui iarna, dar acum cu siguranta din tablou ma zapacit de tot nu stiu de unde sa ancep? Ms daca aveti un sfat ?
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Pt colegul cu Zafira, cred că doar un electrician ii poate da de cap.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 1,528
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Care siguranta se arde si in ce conditii, exact?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,875
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
arderea sigurantei inseamna scurt circuit.
deci ai o piesa care este pe post de sarma intre + si -. daca nu te pricepi la electrica mergi la electrician auto si te rezolva.
vorba colegului care siguranta se arde? si in ce conditii?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,875
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Pentru colegul cu corsa D 1.3cdti
If your vehicle has stored a code P2282, it means that the powertrain control module (PCM) has detected a degree of airflow at the throttle body which does not exist in the combustion chamber. In order for today’s engines to perform at peak efficiency, air and fuel must be regulated precisely. The fuel pump and fuel injectors provide fuel in adequate supply and the throttle body (or throttle bodies) allows metered air to enter the intake. The delicate air/fuel ratio must be carefully monitored and adjusted; constantly. This is accomplished using the PCM with inputs from engine sensors such as the MAF, the manifold air pressure (MAP) sensor, and the heated oxygen sensors (HO2S). After comparing the amount of ambient air being drawn into the MAF sensor and the air being drawn into the engine intake manifold, if the PCM detects that the two exceed the maximum allowable threshold for variation, a code P2282 may be stored and a malfunction indicator lamp (MIL) illuminated. Multiple drive cycles with a failure may be required for MIL illumination. A typical MAF sensor:

Read more at: https://www.obd-codes.com/p2282
Copyright OBD-Codes.com


si asta

Acest cod de eroare se refera la presiunea din sistemului de alimentare cu combustibil - nivel prea scazut.

Indicator
PCM a detectat o citire anormala a presiunii combustibilului, insa o presiune corespunzatoare este necesara pentru o functionare normala a motorului.
Setarea parametrilor de cod
Cand presiunea combustibilului nu se incadreaza intr-o limita prestabilita (asa cum a fost stabilit de producatorul autovehiculului, un cod va fi memorat si un martor la bord se va aprinde indicand o defectiune.

Simptome cod eroare OBD2 P0087
Simptomele includ in mod obisnuit pierderea puterii motorului in timp ce se accelereaza, blocarea motorului, precum si un cod de eroare memorat si aprinderea la bord a ledului care indica o defectiune.

Cauze comune cod eroare OBD2 P0087
Cauzele probabile includ o pompa de combustibil defecta, un filtru de carburant infundat, o defectiune a releului pompei de combustibil sau un senzor de presiune a combusibilului defect. Cablurile electrice deteriorate sau corodate si / sau conectorii electrici sunt, de asemenea, cauze comune ale acestui cod.


Diagnoza incorecta comuna
Multe pompe de combustibil si alte componente au fost inlocuite atunci cand un autovehicul a ramas in totalitate fara combustibilului. Daca indicatorul de nivel al carburantului nu functioneaza corect, probabilitatea acestei diagnosticari gresite va creste.

Diagnostic cod eroare OBD2 P0087
Incepeti diagnosticarea prin verificarea vizuala a tuturor cablurilor si conectorilor.

Cautati cablurile arse si inlocuiti circuitele si conectorii conform cerintelor.

Daca cablurile, conectorii si componentele sistemului par a fi in stare normala de functionare, conectati scanerul la conectorul de diagnosticare si inregistrati toate codurile de eroare stocate.
Aceste informatii pot fi extrem de utile in diagnosticarea conditiilor intermitente care ar fi putut contribui la stocarea acestui cod.

Dupa ce codurile sunt sterse, porniti autovehiculul pentru a vedea daca codul reapare.

Daca codul nu reapare imediat, este posibil sa aveti o conditie intermitenta.

Conditiile intermitente se pot dovedi a fi o provocare destul de mare pentru a pune un diagnostic si, in cazuri extreme, ar putea sa se agraveze inainte de a se putea pune un diagnostic corect.
Daca autovehiculul nu porneste, verificati presiunea carburantului cu ajutorul unui manometru.

Comparati citirile cu specificatiile producatorului.

Daca se constata ca presiunea combustibilului este prea mica, verificati daca exista combustibil in autovehicul.

Odata ce verificati si constatati ca combustibilul este suficient, ascultati daca pompa de combustibil electric functioneaza corect.
Daca pompa de combustibil functioneaza normal si autovehiculul nu porneste, puteti suspecta un filtru de carburant infundat sau o problema cu circuitul injectorului de combustibil (inclusiv PCM).

Daca pompa de carburant nu se aude functionand, utilizati un ciocan de cauciuc pentru a atinge usor partea inferioara a rezervorului de combustibil in timp ce altcineva incearca sa porneasca autovehiculul.

Daca autovehiculul porneste in timp ce atingeti usor rezervorul, inseamna ca aveti o pompa de combustibil defecta (aceasta este cea mai simpla metoda de testare).

Daca autovehiculul nu porneste, verificati tensiunea bateriei la conectorul pompei de combustibil.
Daca nu exista tensiune, urmati circuitul pompei de combustibil la panoul de sigurante, la releul pompei de combustibil si / sau la PCM. Diagnoza detaliata: multe autovehicule echipate cu sisteme OBD-II utilizeaza un senzor de presiune a combustibilului pentru a monitoriza presiunea acestuia.

Senzorul este de tip presiune variabila la rezistenta.

Pe masura ce creste presiunea combustibilului, rezistenta senzorului scade, permitand cresterea tensiunii sistemului.

Cand presiunea combustibilului scade, rezistenta senzorului creste, cauzand scaderea tensiunii sistemului.
PCM citeste aceste variatii ale tensiunii sistemului ca presiune a combustibilului si reactioneaza in consecinta. Veti avea nevoie de un scaner sau de un cititor de coduri si de un ohmmetru digital pentru a diagnostica cu succes acest cod.

Incepeti prin deconectarea conectorului electric de la senzorul de presiune si verificarea tensiunii de referinta.

Acest lucru este de obicei de 5 volti, dar consultati manualul de service al producatorului pentru a fi sigur

Daca exista un semnal de 5 volti, cu contactul cuplat in pozitia de functionare, atunci verificati firul de impamantare al senzorului

Daca sunt prezente atat semnalul de referinta, cat si semnalul de masa, testati rezistenta senzorului folosind diagrama de rezistenta a presiunii producatorului

Comparati-va concluziile cu specificatiile producatorului si inlocuiti senzorul daca acesta nu respecta cerintele. Daca senzorul si tensiunea senzorului se incadreaza in specificatiile acceptabile, deconectati conectorul electric al PCM si rezistenta circuitului de testare intre senzor si PCM

Reparati sau inlocuiti circuitele de sistem si componentele necesare si retestati sistemul. Daca verificati toate circuitele de sistem si senzorii, puteti suspecta un PCM defect, dar retineti ca defectiunile PCM sunt rare si ca inlocuirea PCM-ului va necesita o reprogramare.
  • PBujor

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jan 2018

  • Mesaj Privat
di n greseala sa introdus 8 litri benzina in rezervor de motorina care are cap de 42 litri .Rezervorul era 1/2 cu motorina,dupa care am facut plinul cu motarina. Se poate circula cu asemenia amestic ,Ce se poate face in aseminia situatie ?
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR