Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • iuly_ang

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
cum se ajunge la supapa din rezervor?
se gaseste separat la magazin?
o pot schimba si singur sau trebuie neaparat sa merg la service?
Skip ads

  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
oare cu o valva unisens pentru combustibil nu am face treaba buna? adica montata pe undeva prin zona rampei de injectie ?
  • iuly_ang

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
se prea poate dar ce valva?
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am vazut ca sunt in comert valve unisens pt combustibil iar un prieten chiar si a pus pe un motor diesel care pierdea presiunea din instalatie. acum nu mai are probleme si este multumit. eu asta vreau sa incerc. la mine prima cheie dimineata o ia cam greu gen 5 secunde. dupa in functie de cat sta nepornita revine aceasta problema.
Skip ads

  • georgianna

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2004 z 16 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Sunt o persoana incepatoare si am nevoie de unele sfaturi din partea unor persoane care sunt cunoscatoare sau au trecut prin asa ceva. Detin un Opel Astra G 1.6,16 v,fabricatie 2004,cod motor z16 xep. Masina am cumparat-o in august,iar in octombrie a trebuit segmentat motorul Sad ,cheltuind 2800 de lei (cuzineti,segmenti +manopera). Mecanicul mi a zis ca nu se gasesc piese decat pe original la codul meu de motor. Acum porneste doar accelerata,motivul invocat fiind o membrana de la capacul de culbutori,care este uzata si ''trage aer fals''Mi s a spus ca nu se gaseste decat pe original si doar impreuna cu capacul de culbutori,,costand 1200 de lei.
Accept orice sfat si sugestie
Va multumesc anticipat,
  • georgianna

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2004 z 16 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Problema e ca nu se intampla doar la rece sau cald si mereu,iar mecanicul a dat un singur verdict membrana de la capacul de culbutuori si piese pe original ca altfel nu se gasesc si la criza aceasta........... depaseste cu mult bugetul. Va multumesc frumos
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
buna georgiana.

pentru ca esti nou (a), iti sugerez sa citesti regulamentul si sa poztezi numai in locurile adecvate discutie pe care vrei s-o initiezi. Acum nu-i problema, am sa mut eu topicul asta la "Probleme tehnice", pe viitor sunt sigur ca vei avea grija.

ca sa raspund la problema ta, eu nu as sari prima oara pe piesa noua ci pe una din dezmembrari si neaparat dupa ce as mai cere si alta parere (alt mecanic, unul, doi, mai multi). Apoi, ar trebui verificata masina si cu un tester, poate acolo afli ceva sau altceva decat ce ti s-a spus. In ultima instanta, as cauta pe cineva cu motor identic si contra unei atentii, as proba piesa de pe alt motor.

toate bune
  • georgianna

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2004 z 16 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Va multumesc si chiar nu stiu unde as putea posta ca sa fie in termenii normali,e prima data cand postez pe un astfel de site . Masina a fost pusa pe tester si nu indica nici o eroare si totusi nu porneste. Sad
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
georgianna bine ai venit pe forum. Chiar daca e o lume preponderent masculina fetele au un atu in plus privind ajutorul, sau macar asa vreau sa cred.
Ai dat cam mult pentru segmentare+cuzineti+manopera, hai ceva garnitura chiulasa (nu ai mentionat) desi am vazut cazuri in care nu a fost inlocuita Evil or Very Mad In plus obligatoriu se inlocuiesc garnituri, suruburi biela, suruburi chiulasa, piulite evacuare etc. si toate se strang la cuplul specificat de Opel. Cazuri nefaste :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=5070
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=27040
Mai am destule de nu ai tu timp de citit...
Pieasa de care spui tu nu-mi dau seama ce poate fi : membrana de la capacul de culbutuori si piese pe original ca altfel nu se gasesc
Eu gandesc ca el viseaza sa te mai mulga de cava bani, deci nu mai fa nimic, putintica rabare.
Pornire grea rece/cald/stationare etc. de obicei este de la throttle, EGR, dezamorsare, twinport.
1. Fa o poza cu piesa care spune mecanicul ca ar fi defecta.
2. Rabdare sa gasim pe cineva competent in zona, cam greu la tine dar gasim.
3. Au mai fost cazuri de pornire grea ;a Z16XEP, caut si facem o singura discutie
  • georgianna

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2004 z 16 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru sfaturi. In legatura cu piesele ''pe original'',ca asa se exprima mecanicul meu,tot timpul mi a zis ca la codul meu de motor doar asa vin piesele,originale. Capacul de culbutori ,insista sa mi l cumpar si'' nu o sa mai am probleme cu masina'',ca datorita acelei membrane,care mi se spuse ca e un cauciuc,masina''pierde compresie '',trage aer fals''. Am fost de dimineata si mi a zis ca a incercat sa o lipeasca,dar nu tine acea ''lipitura'' ,a ''impuscat''. Ma asigura dumnealui ca nu pot gasi membrana fara acel capac de culbutuori,de care mi a spus doar ca e negru si din plastic. Imi scuzati ,eventualele greseli si felul in care m am exprimat,dar am citat direct mecanicul.
Astept cu placere sfaturile si opiniile dvs. pt ca nu ma lasa inima sa dau 1200 lei pt un cauciuc,in conditiile in care salariul e acelasi. Sad
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dar o poza la ce face mecanicul ala de nave spatiale nu ai facut si tu. am si eu acelasi motor cu tine si incep sa cred ca ori e nebun ori e cretin. incerca sa mai vezi si alte pareri fugi de el.....unde vede omu ala membrane de plastic. pune o poza cu piesele are le tot repara Dorel asta
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat

Mecanicul ori e hot ori cretin, garnitura este 70-120lei, aproximativ...ieftin pe producator Elring, VictorReinz si mai scump pe original GM. Ai cod, comanzi la un magazin mai serios sau la sectiunea Publicitate ai oameni seriosi si primesti colet acasa.
Acum mai exista posibilitatea ca idiotul sa fi crapat/rupt ceva la capac culbutori si atunci e vina lui, sa plateasca Laughing

Daca a fisurat capacul se lipeste simplu, curatat bine cu carbusolv si topita zona cu un letcon. Operatia se numeste sudura nu lipire si ca orice sudura tine infinit mai bine decat orice superglue, poxipol etc.
Skip ads

  • georgianna

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2004 z 16 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am facut comanda la o firma de dezmembrari,de acel capac de culbutuori la pretul de 190 lei din pitesti,mi s a spus ca e codul de motor respectiv,adica z16 xep si mi a ajuns acasa capac de la z 16 xe,. Nestiind cum trebuie sa fie acel capac,am platit banii curierului,iar respectivul ''domn'',din pitesti IONICA DAN, 0786759306 imi spune ca nu mai are acel cod de motor si ca a fost o gresala din depozit si ca nu are ce sa mi faca,adica raman cu banii dati,''teapa''. M-am gandit sa fac sesizare la OPC Pitesti,dar nu stiu,daca voi reusi sa rezolv ceva. Acum am vorbit pt a mi se face acea''membrana ''la o fabrica de cauciuc,sper sa se poata face in sfarsit aceasta piesa. Daca doriti vreodata sa faceti comanda la acest nr. de tel.de pe un site,va rog sa verificati produsul cand ajunge sa nu patiti ca mine Sad .
Va multumesc din suflet tuturor celor care mi-ati dat sfaturi si m-ati ajutat,sunteti niste oameni minunati.
  • iuly_ang

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
nu stiu sigur dar nu cred ca e indicat din cauciuc
totusi acolo este o temperatura destul de mare
  • georgianna

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2004 z 16 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Incercam sa vedem daca se reuseste,pana acum toate incercarile ''au esuat'' sau e dorinta mea prea mare sa stiu masina reparata
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Garnitura originala este din cauciuc, punct.
Chiar daca capac culbutori este fisurat tot nu face probleme la pornire sau in mers, scoate de proba un buson ulei si vezi ca are aer garla si tot nu moare motorul.
  • kazzu88

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2009

  • Mesaj Privat
are drepatate dancuciureanu ...e o aberatie asta...cum sa nu mai porneasca din cauza capacului de la culbutori...si din putinele mele cunostinte compresia se pierde prin cu totul alt loc decata prin capac. Nu inteleg de ce nu incerci sa consulti si alt mecanic...sau asta e ultimul mecanic din Gorj? Very Happy
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Alt mecanic si gata !
Garnitura o comanzi pe cod daca este cazul. Daca capacul este fisurat de el se topeste local cu un letcon, eu asa am rezolvat admisii in zona tevii EGR care da gaze fierbinti, merg si in ziua de azi impecabil.
  • georgianna

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2004 z 16 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am consultat alt mecanic care spune ca masina nu are nimic si intr-adevar pe tester nu indica nici o eroare. Dar la pornire imi zice sa apas acceleratia. De ce,nu mi a raspuns,a zis pur si simplu..........
  • kazzu88

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2009

  • Mesaj Privat
incearza sa pui contactul de 2 ori inainte de a porni motorul...e posibil sa mearga fara acceleratie Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR