Alex 25
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- stx
- **
- 258 mesaje
- din 10 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
stx
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2010
- Mesaj Privat
- d3ath_sm0k3
- **
- 176 mesaje
- din 19 Dec 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Alta tara
d3ath_sm0k3
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
- chis cristian
- **
- 264 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Omega 2002 y22dth
- Arad
chis cristian
- Mesaje scrise: 264
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
- d3ath_sm0k3
- **
- 176 mesaje
- din 19 Dec 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Alta tara
d3ath_sm0k3
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Freakdriver
- **
- 58 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Astra 2001 2.0 DTH
- Iasi
Freakdriver
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu pornirea la cald. Adica prima cheie in zi vara sau dupa ce masina a stationat mai mult de 2 ore, porneste greu. Cineva a zis sa verific 4eleul de la bujii. Am desfacut releul si am gasit un pin afumat/innegrit. Trebuie schimbat releul sau pot sa il curat si sa il pun la loc?
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
nu ai treaba cu releul , mai bine ai vf furtunasele de retur si sa le schimbi sau sa schimbi capacul de plastic de la filtru de motorina dar cel mai bine citeste aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21773
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21773
- d3ath_sm0k3
- **
- 176 mesaje
- din 19 Dec 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Alta tara
d3ath_sm0k3
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
AlinBAS
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2015
- Mesaj Privat
Salut. As vrea sa va spun ce am facut, poate va ajuta. In prima faza am crezut ca mi s.a dus releul. Nu imi pornea greu masina, dar imi aparea "masinuta cu cheita" in bord si eroarea 038008 daca imi amintesc bine. Am verificat toate bujiile, erau bune( le.am verificat cu un multimetru si cuu un cablu de sarma) apoi am asteptat pana a doua zi sa fie motorul rece si am masurat fisele de la bujii. Toate imi erau de 1.15, daca imi amintesc bine. Dar am banuit ca releul este bun. Tot in dimineata aia mi.am desfacut toate bujiile si am observat ca bujia 4 pe care am scos.o mai greu ca era ruginit filetul, ii ardea doar varful. Si era diferita fata de celelalte bujii. Am pus o bujie beru noua si acum s.a rezolvat problema cu masinuta cu cheie. Am uitat sa spun pe ce masina am lucrat. Este un astra h 1.7 cdti 101 2004. Scuza.ti greselile fiindca am scris in graba si daca am foat off topic.
FloFi
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2008 z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2012
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Ca sa verifici releul, cu voltmetrul, scoti una din fise, pui ansa de + in fisa, cea de - pe borna - a bateriei si cand pui contact trebuie sa ai 12 V. Motorul trebuie sa fie rece.
Ca sa verifici bujiile, pui aparatul pe OHM, ansa de + pe capul fiecarei bujii, cea de - ramane pe - baterie. Bujia pe care nu ai continuitate, e arsa.
Ca sa verifici bujiile, pui aparatul pe OHM, ansa de + pe capul fiecarei bujii, cea de - ramane pe - baterie. Bujia pe care nu ai continuitate, e arsa.
- louisito1000
- *
- 4 mesaje
- din 06 Jun 2009
- Astra 2000
- Bucuresti
louisito1000
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2009
- Mesaj Privat
Intampin si eu o problema asemanatoare. O incadrez aici din cauza codului de eroare asemanator si a simptomelor. Dispozitiv P0380 Glow circuitul de tensiune joasã.
Dimineata dau cheie si porneste foarte greu, a 3a incercare, si cu tremurat puternic, masina sta in 300 ture vreo 3-4 secunde dupa care urca normal la 800 si ramane acolo.
Problema e urmatoare, eu am schimbat aproape tot ce se poate...si tot nu am rezolvat problema
-Bujii schimbate cu altele noi ( toate patru ,toate Beru )
-Releu bujii schimbat nou cu un original Opel
-Baterie noua varta de 85ah
-Pompa de injectie schimbata
-Camasa injectoare schimbata
-Carcasa filtru motorina schimbat
-Filtre schimbate
-Pompa de apa schimbata
-Distributia schimbata
-Curatat firele ce vine pe baterie. (nu am problemele semnalate de colegi cu palpaitul luminilor la pornire)
-Schimbat senzor arbore cotit
-Schimbat motorina
In ciuda faptului ca am schimbat si releul si bujiile, eroare inca este prezenta si in caz de stergere, reapare imediat.
Masina la rece, rece insemnand orice sub 20 de grade, porneste foarte greu.
Motorina ajunge in motor, iar cat timp dau cheie masina scoate fum albicios pe esapament. Inainte cand se dezamorsa circuitul nu scotea nimic pe esapament pana nu ajungea motorina la injectoare.
O alta problema, este ca pe OP-COM ar mai fi debitmetru care fluctueaza tensiunea lui intre 1.22V si 2.44v la relanti.
Dimineata dau cheie si porneste foarte greu, a 3a incercare, si cu tremurat puternic, masina sta in 300 ture vreo 3-4 secunde dupa care urca normal la 800 si ramane acolo.
Problema e urmatoare, eu am schimbat aproape tot ce se poate...si tot nu am rezolvat problema
-Bujii schimbate cu altele noi ( toate patru ,toate Beru )
-Releu bujii schimbat nou cu un original Opel
-Baterie noua varta de 85ah
-Pompa de injectie schimbata
-Camasa injectoare schimbata
-Carcasa filtru motorina schimbat
-Filtre schimbate
-Pompa de apa schimbata
-Distributia schimbata
-Curatat firele ce vine pe baterie. (nu am problemele semnalate de colegi cu palpaitul luminilor la pornire)
-Schimbat senzor arbore cotit
-Schimbat motorina
In ciuda faptului ca am schimbat si releul si bujiile, eroare inca este prezenta si in caz de stergere, reapare imediat.
Masina la rece, rece insemnand orice sub 20 de grade, porneste foarte greu.
Motorina ajunge in motor, iar cat timp dau cheie masina scoate fum albicios pe esapament. Inainte cand se dezamorsa circuitul nu scotea nimic pe esapament pana nu ajungea motorina la injectoare.
O alta problema, este ca pe OP-COM ar mai fi debitmetru care fluctueaza tensiunea lui intre 1.22V si 2.44v la relanti.
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- louisito1000
- *
- 4 mesaje
- din 06 Jun 2009
- Astra 2000
- Bucuresti
louisito1000
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- louisito1000
- *
- 4 mesaje
- din 06 Jun 2009
- Astra 2000
- Bucuresti
louisito1000
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2009
- Mesaj Privat
RMc959
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2017
- Mesaj Privat
CBreha
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salut,
Deschid din nou acest subiect.
Am un Opel Astra G din 2003 motor 1.7 Cdti. Am martorul cu cheie aprins in bord. Acum cã a venit frigul, mașina a început sã porneascã mai greu
La tester detecteazã o problema la releului de bujii.
Astãzi am incercat sa vad daca ajunge curentul in fise. Am aplicat metoda cu becul descrisa mai sus.
Am pus minusul pe borna bateriei iar plusul in fisa. Când am pus contactul, becul s-a aprins pentru aproximativ 3 secunde (afarã erau + 2 grade).
Am desfãcut și urmãtoarea fisa dar când am pus contactul, becul nu s-au mai aprins. Am revenit la fisa 1 (la care s-au aprins becul) dar nici la aceasta nu s-a mai aprins.
Întrebarea mea este daca releul trebuia sã trimitã curent cãtre fișe doar la primul contact sau și la urmãtoarele. Releul este defect și pornește (trimite curent la fise) doar când vrea el sau la urmãtoarele contacte nu mai trebuie sã porneascã având în vedere cã bujiile probabil erau deja calde?
Mulțumesc pentru rãspuns!
Deschid din nou acest subiect.
Am un Opel Astra G din 2003 motor 1.7 Cdti. Am martorul cu cheie aprins in bord. Acum cã a venit frigul, mașina a început sã porneascã mai greu
La tester detecteazã o problema la releului de bujii.
Astãzi am incercat sa vad daca ajunge curentul in fise. Am aplicat metoda cu becul descrisa mai sus.
Am pus minusul pe borna bateriei iar plusul in fisa. Când am pus contactul, becul s-a aprins pentru aproximativ 3 secunde (afarã erau + 2 grade).
Am desfãcut și urmãtoarea fisa dar când am pus contactul, becul nu s-au mai aprins. Am revenit la fisa 1 (la care s-au aprins becul) dar nici la aceasta nu s-a mai aprins.
Întrebarea mea este daca releul trebuia sã trimitã curent cãtre fișe doar la primul contact sau și la urmãtoarele. Releul este defect și pornește (trimite curent la fise) doar când vrea el sau la urmãtoarele contacte nu mai trebuie sã porneascã având în vedere cã bujiile probabil erau deja calde?
Mulțumesc pentru rãspuns!