Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Alex 25

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
masina mea porneste mai greu pe la 0 grade Celsius, sau alte temperaturi mai scazute! In plus am o scadere de tensiune in bord in momentul in care invart de volan. E de la vreo bujie/bujii arsa ? Bateria am schimbat-o acuma cateva luni. Cam ce ar putea fi ? daca stie cineva. mersi frumos!
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
problema de alimentare cu motorina... desfa o teava de alimentare la injectoare si vezi daca ajunge motorina acolo...
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut , dupa ce schimb releul de bujii incandescente trebuie sa sterg eroarea din tester sau se sterge singura ?
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Stiti cumva daca se potriveste releul de bujii de pe z13dth pe z19dt?
Skip ads

  • chis cristian

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2009

  • Mesaj Privat
pãi vezi ce serie are cã se poate sã fie destul de universal valabile
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Da, se potrivesc.
  • Freakdriver

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu pornirea la cald. Adica prima cheie in zi vara sau dupa ce masina a stationat mai mult de 2 ore, porneste greu. Cineva a zis sa verific 4eleul de la bujii. Am desfacut releul si am gasit un pin afumat/innegrit. Trebuie schimbat releul sau pot sa il curat si sa il pun la loc?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu ai treaba cu releul , mai bine ai vf furtunasele de retur si sa le schimbi sau sa schimbi capacul de plastic de la filtru de motorina dar cel mai bine citeste aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21773
Skip ads

  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Despre ce motor e vorba? Daca e z19dt nu prea are legatura cu dezamorsarea. Verifica intai bateria.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
raspunsul era pt colegul Freakdriver , are la semnatura o astra g motorizare 2000.
  • AlinBAS

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut. As vrea sa va spun ce am facut, poate va ajuta. In prima faza am crezut ca mi s.a dus releul. Nu imi pornea greu masina, dar imi aparea "masinuta cu cheita" in bord si eroarea 038008 daca imi amintesc bine. Am verificat toate bujiile, erau bune( le.am verificat cu un multimetru si cuu un cablu de sarma) apoi am asteptat pana a doua zi sa fie motorul rece si am masurat fisele de la bujii. Toate imi erau de 1.15, daca imi amintesc bine. Dar am banuit ca releul este bun. Tot in dimineata aia mi.am desfacut toate bujiile si am observat ca bujia 4 pe care am scos.o mai greu ca era ruginit filetul, ii ardea doar varful. Si era diferita fata de celelalte bujii. Am pus o bujie beru noua si acum s.a rezolvat problema cu masinuta cu cheie. Am uitat sa spun pe ce masina am lucrat. Este un astra h 1.7 cdti 101 2004. Scuza.ti greselile fiindca am scris in graba si daca am foat off topic.
  • FloFi

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut.Am o eroarea "p0683-2 glow device general error" pe Z17DTR-ul meu .Cauzele posibile = bujii sau releu defect .
Intrebarile sunt cum identific si masor releul de bujii si care sunt parametrii optimi de masurare? Multumesc frumos pentru raspuns
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ca sa verifici releul, cu voltmetrul, scoti una din fise, pui ansa de + in fisa, cea de - pe borna - a bateriei si cand pui contact trebuie sa ai 12 V. Motorul trebuie sa fie rece.
Ca sa verifici bujiile, pui aparatul pe OHM, ansa de + pe capul fiecarei bujii, cea de - ramane pe - baterie. Bujia pe care nu ai continuitate, e arsa.
  • louisito1000

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Intampin si eu o problema asemanatoare. O incadrez aici din cauza codului de eroare asemanator si a simptomelor. Dispozitiv P0380 Glow circuitul de tensiune joasã.
Dimineata dau cheie si porneste foarte greu, a 3a incercare, si cu tremurat puternic, masina sta in 300 ture vreo 3-4 secunde dupa care urca normal la 800 si ramane acolo.

Problema e urmatoare, eu am schimbat aproape tot ce se poate...si tot nu am rezolvat problema
-Bujii schimbate cu altele noi ( toate patru ,toate Beru )
-Releu bujii schimbat nou cu un original Opel
-Baterie noua varta de 85ah
-Pompa de injectie schimbata
-Camasa injectoare schimbata
-Carcasa filtru motorina schimbat
-Filtre schimbate
-Pompa de apa schimbata
-Distributia schimbata
-Curatat firele ce vine pe baterie. (nu am problemele semnalate de colegi cu palpaitul luminilor la pornire)
-Schimbat senzor arbore cotit
-Schimbat motorina

In ciuda faptului ca am schimbat si releul si bujiile, eroare inca este prezenta si in caz de stergere, reapare imediat.
Masina la rece, rece insemnand orice sub 20 de grade, porneste foarte greu.
Motorina ajunge in motor, iar cat timp dau cheie masina scoate fum albicios pe esapament. Inainte cand se dezamorsa circuitul nu scotea nimic pe esapament pana nu ajungea motorina la injectoare.

O alta problema, este ca pe OP-COM ar mai fi debitmetru care fluctueaza tensiunea lui intre 1.22V si 2.44v la relanti.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ce masina, ce motor ?
  • louisito1000

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut iulian1971. Un Astra G, Y17DT, din 2000. Am ajuns in punctul in care nu mai stiu ce sa inlocuiesc de pe ea, si tot nu ii dau de cap.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica daca ai 12 V pe fiecare fisa, cu contact pus si motor rece.
  • louisito1000

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2009

  • Mesaj Privat
O sa verific maine dimineata. Totusi preventiv am dat azi comanda de un senzor temperatura lichid racire.
Am vazut aici pe forum ca uneori acest senzor poate fi de vina pentru pornirile dificile asa am zis ca merita sa incerc.
  • RMc959

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Salut... Am un opel Astra h din 2004 1.7 disel si imi învârte electromotorul si nu pornește...
  • CBreha

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salut,
Deschid din nou acest subiect.
Am un Opel Astra G din 2003 motor 1.7 Cdti. Am martorul cu cheie aprins in bord. Acum cã a venit frigul, mașina a început sã porneascã mai greu
La tester detecteazã o problema la releului de bujii.
Astãzi am incercat sa vad daca ajunge curentul in fise. Am aplicat metoda cu becul descrisa mai sus.
Am pus minusul pe borna bateriei iar plusul in fisa. Când am pus contactul, becul s-a aprins pentru aproximativ 3 secunde (afarã erau + 2 grade).
Am desfãcut și urmãtoarea fisa dar când am pus contactul, becul nu s-au mai aprins. Am revenit la fisa 1 (la care s-au aprins becul) dar nici la aceasta nu s-a mai aprins.
Întrebarea mea este daca releul trebuia sã trimitã curent cãtre fișe doar la primul contact sau și la urmãtoarele. Releul este defect și pornește (trimite curent la fise) doar când vrea el sau la urmãtoarele contacte nu mai trebuie sã porneascã având în vedere cã bujiile probabil erau deja calde?

Mulțumesc pentru rãspuns!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR