Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • adrian.gr

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2000 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut
Am un opel astra 1,7 cu motor isuzu care la inceput a dat cu antigel pe la oringurile de la caloriferul de caldura, dupa ce sau inlocuit oringurile si sa rezolvat problema antigelului a bagat antigel in baie.
In vara cand ma intorceam de la mare si ma aflam pe centura bucurestiului a dat afara un furtun de la radiator si am pierdut tot antigelul. Eu am pus vina pe un colier si l-am schimbat, dupa care am observat ca se formeaza presiune pe instalatia de racire,chestie care ma face sa cred ca se afla la baza tuturor neplacerilor create!
Ce ceredeti e normal sa se formeze presiune pe instalatia de racire? daca nu care credeti ca este cauza?
Va multumesc anticipat!
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Are motor Y17DT sau altul.
Ca mai erau doi colegi pe aici.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Depinde ce intelegi prin presiune.....se formeaza o anumita presiune pe sistem dar nu in asa fel incat sa iti dea afara antigelul......cauza ar fi garnitura de chiuloasa fisurata sau arsa, sau chiar chiuloasa......
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Daca are Y17DT
Poti incepe de aici.
Web Page Name/////Web Page Name
O fi, sezonul Tecilor.
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Din moment ce colegul a spus ca a "scapat-o" fara apa iar dupa a inceput sa faca presiune pe instalatie nu are cum sa fie de la tecile injectoarelor Cand tecile sunt fisurate iti intra apa in ulei dar nu face presiune pe instalatie..
Ca si cauze pentru ulei in apa + presiune pe instalatie ar fi garnitura de chiulasa ciupita in principal, dar depinde... Pot fi 2 defecte independente.
Adica:
1. Teci injectoare + termoflot pentru apa in ulei.
2. Garnitura de chiulasa , termostat blocat, pompa apa cu paleti rupti pentru presiune pe instalatie.
Daca s-a mers cu apa de la robinet, pregateste-te pentru o investitie substantiala. Adica teci injectoare, + garnitura chiulasa. + oringuri injectoare+ oringuri teci.Tecile sunt cam 100 RON bucata + oringul 10 RON pe bucata etc etc.garnitura chiulasa.... manopera.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Din cate zice colegul, antigelul a ajuns in baie si ii face presiune pe instalatie......din cate stiu eu atea ar fi simptome pentru garnitura ciupita sau arsa, sau in cel mai rau caz chiuloasa dusa.
  • adrian.gr

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2000 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut
Va multumesc pentru raspunsuri.
Am schimbat oringurile de la tecile de injectoare si se afla in probe!
Revin cu un comentariu dupa ce o sa termin probele (200-300km sa vad daca mai baga antigel in baie sau poate de aceasta data gaseste alt loc!
  • adrian.gr

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2000 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut
revin cu mentiunea pentru ca am fost intrebat.da are motorul Y17DT ISUZU
Skip ads

  • adrian.gr

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2000 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut
Am revenit si vreau sa va spun ca am schimbat oringurile de la tecile de injectoare si vad ca nivelul din vas nu a mai scazut si ca sa evit orice presiune in vas am scos garnitura de la capac!
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ai schimbat doar oringurile de la tecile injectoarelor? tecile in ce stare se aflau?
In general am inteles ca o data ce le-ai scos se cam deformeaza (fiind din aluminiu) si nu prea mai merg puse inapoi.
Si eu am aceeasi problema si vroiam sa stiu la ce sa ma astept.
  • adrian.gr

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2000 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut
Da am schimbat doar oringurile de la tecile de injectoare si sa rezolvat problema momenten.
Tecile nu sunt intro stare excelenta dar ajutate cu un pic de silicon pentru siguranta.
Nu sunt eu un expert in metale dar tecile nu mi sau parut ca ar fi din aluminiu, sau si daca sunt acel aluminiu este tratat cu ceva otl pentru ca sunt destul de grele pentru a fi numai aluminiu si nu sau ovalizat deloc.
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Cat te-a costat operatiunea (piese+manopera)?
Skip ads

  • adrian.gr

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2000 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut
Oringurile ma costat 200 lei si manopera 100 lei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR